Succes vandaag meiden!! Ik mag bijna 😅 Begin m wel behoorlijk te knijpen ondertussen. De ochtendmisselijkheid is sinds gisteren ook begonnen, fijn
Succes dames die ook een echo hebben vandaag. Hier een mooi kindje en een kloppend hartje. Wel ook een bloedstolsel. Deze kan een bloeding veroorzaken, waardoor de vrucht ook eventueel mee naar buiten kan komen. Of hij wordt door mijn lichaam opgenomen. ze denkt dat het laatste gaat gebeuren, omdat ik helemaal geen bloedverlies heb gehad. Vrucht is precies 7 weken. Mijn gevoel zegt dat het wel goed zit. Hier mijn prachtige foto
♡Mama's tussen 1 en 15 November 2016♡ 2 november ♡♡Vlindertje23, 25 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 6 november Loontje1, 32 jaar, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Saare, 32 jaar, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 7 november Logan, 24 jaar, eerste kindje - verrassing Kimb91, 24 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 8 november ♡MyMiracle, 28 jaar, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 9 november Eki, 32 jaar, derde kindje - verrassing Satijnvlinder, 28 jaar, tweede kindje - verrassing Sop86, 29 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 10 november Lindajl, 31 jaar, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing ♡Tess88, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Cins, 34 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 11 november Let1985, 30 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 12 november Beccy, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Oliv, 35 jaar - ♂BOY ♀GIRL verrassing 13 november Julyn, 25 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Gina82, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 14 november Sennie, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Bea1988, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 15 november Roms, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Afsprakenlijstje Logan - eerste echo - 22 maart 16.00 uur Eki - eerste afspraak en echo - 22 maart Tess88 - moeders voor moeders - 22 maart Logan - moeders voor moeders - 23 maart Sop86 - eerste echo - 23 maart Lindajl - eerste echo - 24 maart 13.40 uur Loontje1 - eerste echo - 24 maart 18.30 uur Satijnvlinder - eerste echo - 25 maart Cins - intake vk - 25 maart 8:50 uur Cins - eerste echo gynaecoloog - 25 maart 10:45 uur Loontje1 - intake vk - 28 maart Loontje1 - echo Sennie - eerste echo - 30 maart Let1985 - eerste echo - 31 maart 17.00 uur Lindajl - intake vk - 4 april Kimb91 - intake en eerste echo - 4 april Cins - eerste echo vk (2e totaal) - 4 april 8:10 uur Gina82 - intake vk en eerste echo - 4 april Sennie - verloskundige - 5 april Oliv - eerste echo - 5 april Julyn - eerste echo - 11 april In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 3 verrassing Wij steunen Moeders voor moeders: Logan - MyMiracle - Tess88 - Cins - Vlindertje23 - Sennie - Satijnvlinder - Julyn - Oliv - loontje1 Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Soeee 4w3d - Poeliwoepi 5w2d - AngelaV 6w1d - Lauraa 4w6d - MariekeRox 6w Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst.
Wauw meiden wat gaaf zulke mooie echo's. Logan veel succes vandaag met de echo ga heel hard duimen op een mooi kloppend hartje. Voor alle andere dames die ook al bijna moeten draaien mijn duimen natuurlijk ook overuren!! Ik heb pas volgende week woensdag dus duurt helaas nog even hahaha
Wauw Tess en MyMiracle! Wat gaaf, gefeliciteerd!!! MyMiracle we gaan gewoon uit van het positieve hoor! Gaat helemaal goed komen, fijn dat je gevoel ook zegt dat het goed zit. Nou, nu de twee andere nog vandaag, ben benieuwd! Zit echt tegen de komende dagen aan te hikken, het duurt zooooo lang voor het vrijdag is......
Super dames, heel mooi om te zien, wauw wat moet dat een gaaf gevoel geven!!! . Ik nog 1 nachtje slapen!! whoehoe haha. Zo had ik de afgelopen 3 weken nergens last van heb ik vanaf vrijdag alleen maar last van misselijkheid, ja nu voel ik me echt zwanger. Ik hoop dat morgen ook alles in orde is, spannend hoor! Liefs voor iedereen!
Hier ook goed nieuws! Iets teruggezet naar 6.3 (wat op zich niet heel gek is want ik was van een korte cyclus uitgegaan en het kan wel een dag of 4/5 schelen). Nog best vroeg dus, vruchtje was daarom ook niet heel duidelijk te zien. Wel een kloppend hartje mogen zien Omdat ik nog zo vroeg ben en het andrs nog 5 weken is voor de termijnecho, mag ik van de vk over 2 weken nog even tussendoor komen spieken
Oh vegeet het helemaal te zeggen, het tweede vruchtzakje was duidelijk aan het verdwijnen, vanishing twin dus. Op zich wel een opluchting, van 2 naar 4 had ik best heftig gevonden
Goed bericht Eki, fijn! En wat prettig dat je vk zo meedenkend is . Zo blijven we nog even hoppen van echo naar echo he!
Eki wat fijn in het begin is het ook moeilijk meten daar zetten ze pas bij de termijnecho alles vast. En ergens wel begrijpelijk dat je 1 wel fijn vind
Wat spannend Eki! En begrijpelijk hoor, van 2 naar 4 haha! Ik zit te wachten en er is uitloop. Ben nog nooit zo zenuwachtig geweest
Even snel! Het hartje klopt!! 💖💙💖💙💖💙💖💙