Gefeliciteerd meiden!!! Mooie echo's en fijne kloppende hartjes! Ja vier is dan ineens veel hé. Soms knijp ik 'm daar ook voor hahahahaha...
Haha ja, 4 is heel veel en hoe leuk ik een tweeling ook zou vinden, praktisch is toch wel ff anders met 2 rondrennende kleuters (tegen die tijd). Maak me trouwens helemaal geen zorgen hoor, het zag er allemaal prima uit en de paar dagen minder zijn best logisch, aangezien ik met een cyclus van 30 dagen had gerekend en die gerust ook nog wel eens 35 wil zijn. Was nu dus blijkbaar 33 De extra echo was geloof ik vooral na mijn reactie dat 5 weken nog wel heel lang duurt , maar echt superfijn dat ze dan meteen meedenken
Nou hé. Mijne zijn al wat ouders maar toch. Lijkt me erg hectisch hahaha Fijn toch ff keer extra kijken. Ik krijg elke afspraak een snelle echo begreep ik.
♡Mama's tussen 1 en 15 November 2016♡ 2 november ♡♡Vlindertje23, 25 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 6 november Loontje1, 32 jaar, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Saare, 32 jaar, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 7 november Logan, 24 jaar, eerste kindje - verrassing Kimb91, 24 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 8 november ♡MyMiracle, 28 jaar, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 9 november Satijnvlinder, 28 jaar, tweede kindje - verrassing Sop86, 29 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 10 november Lindajl, 31 jaar, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing ♡Tess88, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Cins, 34 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 11 november Let1985, 30 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 12 november Eki, 32 jaar, derde kindje - verrassing Beccy, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Oliv, 35 jaar - ♂BOY ♀GIRL verrassing 13 november Julyn, 25 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Gina82, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 14 november Sennie, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Bea1988, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 15 november Roms, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Afsprakenlijstje Logan - eerste echo - 22 maart 16.00 uur Tess88 - moeders voor moeders - 22 maart Logan - moeders voor moeders - 23 maart Sop86 - eerste echo - 23 maart Lindajl - eerste echo - 24 maart 13.40 uur Loontje1 - eerste echo - 24 maart 18.30 uur Satijnvlinder - eerste echo - 25 maart Cins - intake vk - 25 maart 8:50 uur Cins - eerste echo gynaecoloog - 25 maart 10:45 uur Loontje1 - intake vk - 28 maart Loontje1 - echo Sennie - eerste echo - 30 maart Let1985 - eerste echo - 31 maart 17.00 uur Lindajl - intake vk - 4 april Kimb91 - intake en eerste echo - 4 april Cins - eerste echo vk (2e totaal) - 4 april 8:10 uur Gina82 - intake vk en eerste echo - 4 april Eki - echo - 5 april Sennie - verloskundige - 5 april Oliv - eerste echo - 5 april Julyn - eerste echo - 11 april Eki - termijnbepaling - 28 april In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 3 verrassing Wij steunen Moeders voor moeders: Logan - MyMiracle - Tess88 - Cins - Vlindertje23 - Sennie - Satijnvlinder - Julyn - Oliv - loontje1 - Eki Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Soeee 4w3d - Poeliwoepi 5w2d - AngelaV 6w1d - Lauraa 4w6d - MariekeRox 6w Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst.
Ooh dat is fijn! Loop je bij de gyn of bij de vk? Ik heb mezelf even in het mvm rijtje gezet, ga nu het formulier invullen
Wat een prachtige echo's ik kan wel huilen zullen de hormonen zijn haha Vanavond om 20.30 komt mvm hier..
♡Mama's tussen 1 en 15 November 2016♡ 2 november ♡♡Vlindertje23, 25 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 6 november Loontje1, 32 jaar, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Saare, 32 jaar, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 7 november ♡Logan, 24 jaar, eerste kindje - verrassing Kimb91, 24 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 8 november ♡MyMiracle, 28 jaar, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 9 november Satijnvlinder, 28 jaar, tweede kindje - verrassing Sop86, 29 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 10 november Lindajl, 31 jaar, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing ♡Tess88, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Cins, 34 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 11 november Let1985, 30 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 12 november ♡ Eki, 32 jaar, derde kindje - verrassing Beccy, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Oliv, 35 jaar - ♂BOY ♀GIRL verrassing 13 november Julyn, 25 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Gina82, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 14 november Sennie, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Bea1988, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 15 november Roms, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Afsprakenlijstje Logan - moeders voor moeders - 23 maart Sop86 - eerste echo - 23 maart Lindajl - eerste echo - 24 maart 13.40 uur Loontje1 - eerste echo - 24 maart 18.30 uur Satijnvlinder - eerste echo - 25 maart Cins - intake vk - 25 maart 8:50 uur Cins - eerste echo gynaecoloog - 25 maart 10:45 uur Loontje1 - intake vk - 28 maart Loontje1 - echo Sennie - eerste echo - 30 maart Let1985 - eerste echo - 31 maart 17.00 uur Lindajl - intake vk - 4 april Kimb91 - intake en eerste echo - 4 april Cins - eerste echo vk (2e totaal) - 4 april 8:10 uur Gina82 - intake vk en eerste echo - 4 april Eki - echo - 5 april Sennie - verloskundige - 5 april Oliv - eerste echo - 5 april Julyn - eerste echo - 11 april Eki - termijnbepaling - 28 april In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 3 verrassing Wij steunen Moeders voor moeders: Logan - MyMiracle - Tess88 - Cins - Vlindertje23 - Sennie - Satijnvlinder - Julyn - Oliv - loontje1 - Eki Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Soeee 4w3d - Poeliwoepi 5w2d - AngelaV 6w1d - Lauraa 4w6d - MariekeRox 6w Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst.
Logan yeah!! Super blij voor je meid. Al die mooie echo's zijn inderdaad een prachtig gezicht!! Had gelijk even die van mijn dochtertje op gezocht van 7 weken. Hoop dat ik net als jullie allemaal volgende week een prachtig kloppend hartje mag zien 😍😍
Wouw wat goed meiden! Gefeliciteerd met jullie mooie echo's. Ik hoop dat alles goed blijft gaan.. Hier vlug koken.. Mvm komt rond 19.30 dus dan moet alles wel weer aan de kant zijn. Hier laatste dagen weinig last van misselijkheid.. Vermoeidheid en super pijnlijke boobies zijn er nog wel.. Maar men wat vind ik het spannend zeg!!
Gefeliciteerd dames! Goed nieuws weer! Vandaag echt op een roze wolk gewerkt haha. Ondanks mijn ma in december waarna ik dacht dat ik heel onzeker zou zijn bij een volgende zwangerschap, een heel goed gevoel eigenlijk! Ben best rustig en het gevoel dat het deze keer wel goed komt.. Ze zeggen dat je nog maar 5% kans hebt dat het misgaat als het hartje klopt.. Lijkt me toch stug dat ik 2x achter elkaar bij die 5% zou zitten. Wie heeft er een voorgevoel van geslacht? Ik denk echt dat dit een jongetje is.. Zou wel gaaf zijn! Mijn neefje is net 6 maand oud dus die schelen straks maar 14 maand
Ik had zelfs gelezen 2% nog. Al vind ik het nog spannend hoor, als je ziet hoe veel pech we al hebben gehad . Maar het komt vast goed, al die mooie echo's en die van vandaag en de rest van de week. Ik heb wel een gevoel en ben ook heel benieuwd of ik gelijk heb. Als ik de termijnecho heb gehad dan plan ik gelijk een pretecho voor de geslachtsbepaling.
Dankje voor de lieve reacties op mn mvm test! Hoop ook dat alles zo voorspoedig blijft gaan na mijn Ma van Decdmber. Mijn gevoel slingert nog wat heen en weer.. Maar hopen dat ie gouw bij trekt na een echo.. Ik heb ook het gevoel dat het een jongetje wordt.. Gek he.. Dat je daar zo snel een gevoel bij kunt hebben!
Sop86, succes met de echo! Nog maar 1 nachtje slapen, ben zo benieuwd. Gezien mijn misselijkheid denk ik dat het wel goed zit. Ben al 1 kilo afgevallen omdat ik nauwelijks eet. Voel me ook maar slapjes.