Wat fijn al die kloppende hartjes meiden! ! Gefeliciteerd! @julyn; zeer mooie mvm test Hier ook het gevoel dat het een jongetje is, eigenlijk altijd al gedacht De pendel zei ook jongetje, benieuwd of we straks gelijk krijgen
Linda, oeh meid je moet wel eten! Beter kleine beetjes daar gaat de misselijkheid ook van weg! Sop veel plezier vandaag
Sop hopelijk ook een mooi knipperlichtje. Fijn dat iedereen tot nu toe een goede echo heeft gehad. Ook mooie MvM testen voorbij zien komen. Ik heb me net aangemeld bij de verloskundige, 5april de intake. Baal dat ik niet meteen een echo krijg. Ondanks die bloedstolsel krijg ik pas met 10/11 weken een echo. Misschien moet ik het maar laten rusten en vertrouwen op mijn gevoel.
MyMiracle heb je tussendoor geen echo meer in het zkh? Ik had bij dochter met 6.3 & 7.3 & 10.2 echo na die laatste werd ik gezond zwanger verklaard en met 12.4 echo gehad bij de verloskundige
Ik wou even mijn test van gisteravond met jullie delen Ook hier is de misselijkheid begonnen sinds een paar dagen
Satijnvlinder: eten helpt helaas niet, maakt me nog misselijker. Drinken lukt ook slecht, alleen cola krijg ik weg. Maar daar mag je niet veel van per dag. Dus eet een paar crackertjes, paar snoepjes af en toe wat fruit of yoghurt en nog niet eens een liter vocht per dag
Heb je de huisarts al gebeld. Ik ben bij mijn dochter 9 kilo afgevallen door overgeven kan je vertellen dat wil je niet Hier hielp ijs water dat verdoofde op een of andere manier de misselijkheid en dan kon ik wat eten. Uiteindelijk heb ik emesafene gekregen en toen hield het op. Je moet jezelf echt niet verhongeren en uitdrogen omdat je misselijk bent. Wees er op tijd bij want het zkh in met uitdroging enz wil je niet
MyMiracle, inderdaad jammer dat je niet eerder mag. Kan je niet ergens een pretecho boeken? Wat hebben ze gezegd qua kansen dan? Mooie test Let! Linda, bel de huisarts meid! Je moet toch iets binnenkrijgen, zeker vocht is ook belangrijk. Wat vervelend zeg.. Hier volgende week woensdag de intake en echo bij de verloskundige!
♡Mama's tussen 1 en 15 November 2016♡ 2 november ♡♡Vlindertje23, 25 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 6 november Loontje1, 32 jaar, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Saare, 32 jaar, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 7 november ♡Logan, 24 jaar, eerste kindje - verrassing Kimb91, 24 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 8 november ♡MyMiracle, 28 jaar, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 9 november Satijnvlinder, 28 jaar, tweede kindje - verrassing Sop86, 29 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 10 november Lindajl, 31 jaar, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing ♡Tess88, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Cins, 34 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 11 november Let1985, 30 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 12 november ♡ Eki, 32 jaar, derde kindje - verrassing Beccy, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Oliv, 35 jaar - ♂BOY ♀GIRL verrassing 13 november Julyn, 25 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Gina82, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 14 november Sennie, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Bea1988, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 15 november Roms, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 3 verrassing Afspraken Maart Logan - moeders voor moeders - 23 maart Sop86 - eerste echo - 23 maart Lindajl - eerste echo - 24 maart 13.40 uur Loontje1 - eerste echo - 24 maart 18.30 uur Satijnvlinder - eerste echo - 25 maart Cins - intake vk - 25 maart 8:50 uur Cins - eerste echo gynaecoloog - 25 maart 10:45 uur Loontje1 - intake vk - 28 maart Loontje1 - echo Sennie - eerste echo - 30 maart Lohan - intake verloskundige plus echo - 30 maart 08.00 uur Let1985 - eerste echo - 31 maart 17.00 uur April Lindajl - intake vk - 4 april Kimb91 - intake en eerste echo - 4 april Cins - eerste echo vk (2e totaal) - 4 april 8:10 uur Gina82 - intake vk en eerste echo - 4 april Eki - echo - 5 april Sennie - verloskundige - 5 april Oliv - eerste echo - 5 april Julyn - eerste echo - 11 april Eki - termijnbepaling - 28 april Wij steunen Moeders voor moeders: Logan - MyMiracle - Tess88 - Cins - Vlindertje23 - Sennie - Satijnvlinder - Julyn - Oliv - loontje1 - Eki Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Soeee 4w3d - Poeliwoepi 5w2d - AngelaV 6w1d - Lauraa 4w6d - MariekeRox 6w Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst.
Lindaj, Wat naar dat je zo misselijk bent! Ik denk ook dat het slim is om de huisarts te bellen. Satijnvlinder, Nee ik krijg geen echo meer in het ziekenhuis....vonden de assistente ook vreemd. Maar was volgens mijn fertilarts niet nodig. Logan, Er is voornamelijk gesproken over een grotere kans op een bloeding(wat het vruchtje mee naar buiten kan nemen, als ik veel pech heb).....maar dat heb ik nu niet. Ze denken dat mijn lichaam het langzaam op gaat nemen. Tijdens de intake zal ik het nog wel bespreken. Ik heb sowieso het spoednummer gekregen, mocht ik gaan bloeden ofzo.
Logan nog gefeliciteerd!!!! Julyn mooie test! Sop86 succes vandaag! Hopelijk ook bij jou een mooi kloppend hartje! Linda zoals al gezegd, ik zou ook even de huisarts bellen hoor, beter erger voorkomen. Hier erg onzeker. Ben een beetje ziekjes en daardoor weet ik niet meer goed wat ik voel, maar voel me weinig zwanger. Borsten doen bij vlagen pijn maar niet zo erg meer lijkt wel. Gisteren (stom stom stom) toch een test nog gedaan met niet zo'n geconcentreerde urine en die leek in eerste instantie zelfs lichter te zijn. Uiteindelijk na de volle 5 minuten was 'ie gelijk aan die van vorige week, maar niet zo'n knaller als ik hier langs zie komen soms, zeker niet donkerder dan de controle streep... Voel me erg onzeker. Weet dat ik in het nu moet leven, en we het vrijdag wel gaan zien, en dat als het zo is ik er toch niets aan had kunnen veranderen..... maar toch, het blijft knagen, ben enorm onrustig en kan me niet focussen. Wilde maar dat het vrijdag was, pffff.... wat gaat dit tergend langzaam.... Hierbij nog even de foto, de bovenste is van gisteren, de onderste (inmiddels ingedroogd) van vorige week.
Dankjewel dames voor jullie berichtjes!! Lees ze nu pas had een druk dagje. Om 8.20 waren wij al aan de beurt, heerlijk zo je bed uit en geen tijd om te stressen meteen aan de beurt hihi . EN JA! We hebben het knipperlichtje gesignaleerd hihi wat een bijzonder gevoel was dat! Mijn man had tranen in zijn ogen, lief. Zo klein maar heel bijzonder om te zien dat er echt iets in jouw lichaam zit dat groeit! Waarschijnlijk ben ik nog iets minder ver dan gedacht gezien de grootte van maar 0,5 cm maar dat wordt bij de eerste termijn echo helemaal definitief bepaald. Volgende echo is op 26 april! Dan ben ik tussen 11 en 12 weken. En dan gelijk geslachtsbepaling inplannen spannend!! Wij hebben ook echt het gevoel dat het een jongetje wordt, misschien ook door de vele jongens in beide families en maar 2 nichtjes... haha. Succes iedereen die MvM doet! Liefs
Sop86, gefeliciteerd met de mooie echo!! Lijkt me idd een prachtig gevoel! Cins, ik vind die test eigenlijk behoorlijk duidelijk hoor. Vind t wel een donkere streep. En dat van gevoelige borsten herken ik wel. De ene dag is t pijnlijker dan de andere. Heb ik ook bij velen anderen gelezen. Vertrouw op je lichaam. Diep van binnen weet je wel of het goed zit of niet. Heb je nog wel andere kwalen op de borsten na?
Cins, die test ziet er prima uit! Niet meer testen meid, het zegt echt niks. Sop86 jaaaaa!! mooi gevoel he?!
♡Mama's tussen 1 en 15 November 2016♡ 2 november ♡♡Vlindertje23, 25 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 6 november Loontje1, 32 jaar, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Saare, 32 jaar, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 7 november ♡Logan, 24 jaar, eerste kindje - verrassing Kimb91, 24 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 8 november ♡MyMiracle, 28 jaar, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 9 november Satijnvlinder, 28 jaar, tweede kindje - verrassing ♡Sop86, 29 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 10 november Lindajl, 31 jaar, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing ♡Tess88, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Cins, 34 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 11 november Let1985, 30 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 12 november ♡ Eki, 32 jaar, derde kindje - verrassing Beccy, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Oliv, 35 jaar - ♂BOY ♀GIRL verrassing 13 november Julyn, 25 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Gina82, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 14 november Sennie, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Bea1988, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 15 november Roms, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 3 verrassing Afspraken Maart Lindajl - eerste echo - 24 maart 13.40 uur Loontje1 - eerste echo - 24 maart 18.30 uur Satijnvlinder - eerste echo - 25 maart Cins - intake vk - 25 maart 8:50 uur Cins - eerste echo gynaecoloog - 25 maart 10:45 uur Loontje1 - intake vk - 28 maart Loontje1 - echo Sennie - eerste echo - 30 maart Logan - intake verloskundige plus echo - 30 maart 08.00 uur Let1985 - eerste echo - 31 maart 17.00 uur April Lindajl - intake vk - 4 april Kimb91 - intake en eerste echo - 4 april Cins - eerste echo vk (2e totaal) - 4 april 8:10 uur Gina82 - intake vk en eerste echo - 4 april Eki - echo - 5 april Sennie - verloskundige - 5 april Oliv - eerste echo - 5 april Julyn - eerste echo - 11 april Sop86 - termijnecho - 26 april Eki - termijnbepaling - 28 april Wij steunen Moeders voor moeders: Logan - MyMiracle - Tess88 - Cins - Vlindertje23 - Sennie - Satijnvlinder - Julyn - Oliv - loontje1 - Eki Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Soeee 4w3d - Poeliwoepi 5w2d - AngelaV 6w1d - Lauraa 4w6d - MariekeRox 6w Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst.
Fijn sop dat jullie het hartje hebben zien kloppen! Wat een bijzonder moment is dat. Over twee uur weten wij ook meer, ben alleen echt benieuwd of ze het bij een pretecho al goed kunnen zien, maar ik kon echt niet wachten...