1 t/m 15 november 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door brammetje16, 28 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Soph86 gefeliciteerd met je mooie echo!! Super mooi zo een knipperend lichtje😍

Cins dat zijn gewoon mooie testen hoor meid!! iedereen maakt op een andere manier hcg aan en elke zwangerschap is ook weer anders wat dat betreft. Daarom valt het ook niet te vergelijken met andere. Dat deed ik ook steeds maar daar word je alleen maar onterecht onzeker van. Dus lekker los laten meid en niet meer testen 😘😘😘

2. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Logan super mooie test meid!! Heerlijk van genieten 😘

3. lindajl

lindajl Fanatiek lid

25 jan 2016
    1.921
    1.508
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd Sop86!

Misselijkheid: bedankt voor jullie reactie meiden. Als de echo morgen goed is zal ik idd even de ha bellen.

4. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Gefeliciteerd sop86! Wat toevallig, we stonden op dezelfde datum en nu allebei wat achteruit gezet :) volgens mij maten ze bij mij ook 0,51 cm.

5. Sop86

Sop86 Actief lid

5 jun 2015
    314
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hihi toevallig Eki! Lopen we gelijk op!

6. Cins

Cins Actief lid

13 mei 2015
    281
    1
    16
    Amersfoort
    Sop86 gefeliciteerd!

Dank voor de reacties. Is ook zo en de streep is meer dan duidelijk, niets mis mee inderdaad. Nog 1 dagje op m'n tanden bijten en dan mogen we ook, kan niet wachten!!!

7. Satijnvlinder

Satijnvlinder Fanatiek lid

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Sop gefeliciteerd

Logan mooie test

Cins ik zenuw met je mee ook nog dagje wachten

8. Cins

Cins Actief lid

13 mei 2015
    281
    1
    16
    Amersfoort
    Ja jij ook vrijdag he?

Ik heb weinig symptomen momenteel. Borsten doen op dit moment helemaal geen pijn meer. Ben wel moe maar ook ziekerig, kan dus ook niet helemaal zeggen waar het van is. En vandaag ook geen misselijk gevoel gehad. Ik zal het vast ooit terug willen nemen, maar oh men... Hing ik maar over de pot.....

9. Logan

Logan Niet meer actief

Ik voel eigenlijk ook niks hoor. Alleen ik ben echt kapot de hele dag. Echt misselijk ben ook niet, alleen sochtends wat maar zodra ik eet (met tegenzin) is het weg. Borsten doen mij bij helemaal geen zeer, alleen m'n tepels maar bij aanraking.

10. Sop86

Sop86 Actief lid

5 jun 2015
    314
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat fijn Logan!! Heerlijk toch?
    Mijn misselijkheid komt momenteel met vlagen, hoop dat het zich snel stabiliseert :D

11. Vlindertje23

Vlindertje23 Actief lid

15 dec 2013
    102
    0
    16
    Hoi meiden!

Wat een mooie testen zag ik voorbij komen en wat fijn dat er al zoveel goede echo's zijn geweest!

Ze hebben hier echt een groeispurt gemaakt, van 8 mm vorige week woensdag naar 17,2 en 17,3 mm vanavond.
    Het beginnen al echte mensjes te worden, zo bijzonder!
    Hier een echo van vanavond bijgevoegd!

Ik heb ook veel last van misselijkheid, de hele dag door verschrikkelijk. Het enige wanneer het weg gaat is als ik wat eet...

Slaap lekker meiden!

Xxx

Bijgevoegde bestanden:

12. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Vlindertje wat een mooie echo's!

Klachten, ik heb er ook vrij weinig
    Ja kapot moe de gehele dag en ik slaap op mijn buik en dan doen mijn tepels soms best pijn. Oh en maar dat is heel soms bij snelle bewegingen dat ik bandenpijn heb.
    Misselijk ben ik niet zolang ik maar op tijd eet wanneer ik niet op tijd eet word ik sneller flauw dan normaal.

Cins ja klopt vrijdag morgen om 10.00u mag ik

13. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Goedemorgen meiden!

Wat een mooie echo Vlindertje! Fijn dat ze beide.goed ontwikkelen!

Misselijk etc is per persoon zo verschillend. Ik alleen als ik niet eet. Dus ik eet heel regelmatig. En last van borsten en luchtjes. Buik zet ook echt al uit. Maar ja derde denk ik dan, buik is het gewend hahahah...

Elke keer is weer anders. Heb bij de jongens negen maanden geen kip kunnen eten en praktisch niks gelust. Nu tot op heden gewoon normale smaak alleen beetje weeig op lege maag.

Omdat ik niet beroerd ben ook maar aangemeld voor mvm en ze komt vanavond al. Nog anderhalve week pas tot ik echo mag. Klinkt nog best ver haha.

Meiden die vandaag mogen veel plezier en succes!

14. Julyn

Julyn Actief lid

24 okt 2015
    363
    0
    0
    Prachtige echo vlindertje, mooi dat de beebjes goed ontwikkelen..!

15. Logan

Logan Niet meer actief

Prachtige echo vlindertje! :D heel mooi.

16. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Gina, ja dat klopt en zelf per zwangerschap verschilt het dus. Bij dochterlief ben ik 18 maanden kotsmisselijk geweest en 4 a 5 x daags overgeven. En nu heb ik het zelfde als jij zolang ik maar op tijd iets eet is er niks aan de hand anders heel weeïg. En hier de 2de en mijn buik is ook al best opgezet vergeleken met ons meisje.

17. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Bizar hé... zeg tegen man dat hou ik niet lang geheim. Darmen doen ook niet mee dus echt buik boven navel is hard en bol. Heel apart hoor.

18. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Haha ik ben van mezelf vrij fors dus andere zullen nog niet super veel zien. Maar mijn broeken zitten zo strak al.

19. let1985

let1985 Actief lid

26 jan 2016
    439
    0
    16
    Vlindertje wat een mooie echo weer!!

20. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Vlindertje wat een prachtige echo meid!! Heel bijzonder!!

Hier ook een flinke bolle buik door de darmen. En ontzettend lage rugpijn. Gisteren heel veel last van menstruatie krampen maar merk dat ik ze alleen krijg als ik wat doe. Zodra ik stil lig of zit is het over. Hoop dat het er gewoon bij hoort. Heb geen idee meer hoe dit bij mijn dochtertje was.
    Vannacht ook hele erge nachtmerries gehad. Eerst droomde ik dat ik een miskraam kreeg en zei tegen iedereen "zie je wel ik had gelijk". Leek net echt brr.
    Vervolgens val ik weer in slaap droom ik dat een man mij bijna aan reed met de auto en toen ik hem daar boos op aan sprak wilde hij me vermoorden en stuurde hij honden op me af die ik met stokken dan me af moest slaan!! Ben er nog naar van.
    Hebben jullie ook van die levensechte dromen?

Deel Deze Pagina