Kom ook een kloppend hartje melden!!!!!! Het was lastig te meten, lag erg tegen de wand aangenesteld, dus gyn kon moeilijk vaststellen hoe ver ik was, lijkt iets korter dan 7+1 te zijn, maar haar conclusie: vet zwanger! Mag nu over 2 weken bij haar terug komen, want de vk deed moeilijk over de geplande echo zo snel na die van vandaag. Voor op het lijstje: 8 april echo gyn, 20 april termijnecho vk. Sooooooo happy!!!!
Gefeliciteerd meiden!! Wat een heerlijk nieuws!! Hier een kut dag. Wilde graag een cb met indicator voor in het foto album. Aangezien ik vandaag al 6 weken en 4 dagen hoort er 3+ te komen staan maar tot mijn grote schrik kwam er 2-3 te staan Denk dus toch dat er iets niet goed zit helaas!!
Dus jij had dat ook? Had jij toen met ochtendurine getest? Ik namelijk met mijn 3e urine. Vraag me af of het zin heeft een nieuwe te kopen en dat morgenochtend mee te testen. Maar ben ergens bang dat ik me dan alleen maar gek ga maken
Heb er even over na gedacht en ga niet meer testen. Ik maak mezelf zo gek terwijl woensdag de echo al is. Dan zal ik eindelijk uit mijn onzekerheid bevrijd worden welke kant dit ook zal zijn. Haat dit gevoel zo erg dus gooi nu alle testen in de prullenbak en ga me maar ff richten op andere dingen
Satijnvlinder jij ook gefeliciteerd!!!! Sennie goed zo, testen over boord! Had zelf vorige week ook de fout gemaakt en maakte me ook enorm zorgen, maar bleek ook voor niets te zijn geweest. En misschien is je eisprong toch echt iets later geweest en ben je korter zwanger dan je dacht. Lekker op andere dingen focussen (I know, makkelijker gezegd dan gedaan...) maar met een lekker lang weekend voor de boeg is het zo woensdag! Wens iedereen een super fijn weekend! Wij gaan lekker een weekje weg naar de zon, probeer wel mee te spieken volgende week en duim voor meer kloppende hartjes!
Sennie weg met die testen! Het zegt toch niks, ook al zou die wel 3+ hebben weet je nog niet of het goed gaat. Misschien was nu net je urine ongeconcentreerd. Als ik zie wat er smiddags uitkomt bij mij, das bijna water. niet zo druk maken 😘 Satijnvlinder woehoeee!!
♡Mama's tussen 1 en 15 November 2016♡ 2 november ♡♡Vlindertje23, 25 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 6 november ♡Loontje1, 32 jaar, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Saare, 32 jaar, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 7 november ♡Logan, 24 jaar, eerste kindje - verrassing Kimb91, 24 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 8 november ♡MyMiracle, 28 jaar, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 9 november ♡Satijnvlinder, 28 jaar, tweede kindje - verrassing ♡Sop86, 29 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 10 november ♡Tess88, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing ♡Cins, 34 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 11 november Let1985, 30 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 12 november ♡ Eki, 32 jaar, derde kindje - verrassing Beccy, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Oliv, 35 jaar - ♂BOY ♀GIRL verrassing ♡Lindajl, 31 jaar, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 13 november Julyn, 25 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Gina82, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 14 november Sennie, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Bea1988, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 15 november Roms, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 3 verrassing Afspraken Maart Loontje1 - intake vk - 28 maart Loontje1 - echo Sennie - eerste echo - 30 maart Logan - intake verloskundige plus echo - 30 maart 08.00 uur Let1985 - eerste echo - 31 maart 17.00 uur April Lindajl - intake vk - 4 april Kimb91 - intake en eerste echo - 4 april Cins - eerste echo vk (2e totaal) - 4 april 8:10 uur Gina82 - intake vk en eerste echo - 4 april Eki - echo - 5 april Sennie - verloskundige - 5 april Oliv - eerste echo - 5 april Satijnvlinder - echo gynaecoloog - 7 april Cins - echo gynaecoloog - 8 april Julyn - eerste echo - 11 april Lindajl - termijnecho - 18 april Cins - termijnecho - 20 april Sop86 - termijnecho - 26 april Eki - termijnbepaling - 28 april Wij steunen Moeders voor moeders: Logan - MyMiracle - Tess88 - Cins - Vlindertje23 - Sennie - Satijnvlinder - Julyn - Oliv - loontje1 - Eki Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Soeee 4w3d - Poeliwoepi 5w2d - AngelaV 6w1d - Lauraa 4w6d - MariekeRox 6w Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst.
Ja jullie hebben ook gelijk. Als er iets fout zit gaan die testen dat toch niet beter maken en andersom. Heb alle testen al de vuilnisbak in gegooid. Ga dit weekend heerlijk van mijn gezin genieten en van de paasdagen. Piekeren kan altijd nog hahaha
♡Mama's tussen 1 en 15 November 2016♡ 2 november ♡♡Vlindertje23, 25 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 6 november ♡Loontje1, 32 jaar, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Saare, 32 jaar, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 7 november ♡Logan, 24 jaar, eerste kindje - verrassing Kimb91, 24 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 8 november ♡MyMiracle, 28 jaar, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 9 november ♡Satijnvlinder, 28 jaar, tweede kindje - verrassing ♡Sop86, 29 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 10 november ♡Tess88, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing ♡Cins, 34 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 11 november Let1985, 30 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 12 november ♡ Eki, 32 jaar, derde kindje - verrassing Beccy, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Oliv, 35 jaar - ♂BOY ♀GIRL verrassing ♡Lindajl, 31 jaar, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 13 november Julyn, 25 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Gina82, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 14 november Sennie, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Bea1988, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 15 november Roms, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 3 verrassing Afspraken Maart Loontje1 - intake vk - 28 maart Loontje1 - echo Sennie - eerste echo - 30 maart Logan - intake verloskundige plus echo - 30 maart 08.00 uur Let1985 - eerste echo - 31 maart 17.00 uur April Lindajl - intake vk - 4 april Kimb91 - intake en eerste echo - 4 april Gina82 - intake vk en eerste echo - 4 april Eki - echo - 5 april Sennie - verloskundige - 5 april Oliv - eerste echo - 5 april Satijnvlinder - echo gynaecoloog - 7 april Cins - tweede echo gynaecoloog - 8 april 8.00 uur Julyn - eerste echo - 11 april Lindajl - termijnecho - 18 april Cins - termijnecho - 20 april 16.30 uur Sop86 - termijnecho - 26 april Eki - termijnbepaling - 28 april Wij steunen Moeders voor moeders: Logan - MyMiracle - Tess88 - Cins - Vlindertje23 - Sennie - Satijnvlinder - Julyn - Oliv - loontje1 - Eki Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Soeee 4w3d - Poeliwoepi 5w2d - AngelaV 6w1d - Lauraa 4w6d - MariekeRox 6w Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst.
Wou hier nog even op reageren! Ik had precies hetzelfde vorige week een raakte inderdaad in de stress. Toen hierop gegoogled en dit blijkt heel vaak voor te komen! De indicator schijnt sowieso veel minder betrouwbaar te zijn zonder ochtendurine, staat ook in de bijsluiter dat je voor een goed resultaat van de indicator moet testen met ochtend urine, dus dat is 1. Daarnaast schijnt de range van 2-3 weken en dan naar 3+ vrij groot te zijn en niet iedere vrouw maakt nou eenmaal op dezelfde manier hcg aan, dus dat is 2. Ik was vorige week zo gefrustreed dat ik de cb had open gesloopt en ook die ik anderhalve week daarvoor had gedaan, die lag nog in de kast. Toen zag ik duidelijk dat de streep wel veel donkerder was geworden, maar kennelijk was hij gewoon nog net niet over het volgende niveau heen. Ook als hij snel zwanger aangeeft maar nog lang moet denken over de weken kan dit betekenen dat hij twijfelt, dit duurde bij mij dan ook lang. En als je langer dan 8 weken zwanger bent dan is de indicator al helemaal niet meer betrouwbaar... Ik denk ik deel even mijn research van vorige week met, maar ik zou me dus zeker niet teveel zorgen maken!!
Heel erg bedankt voor je reactie. Fijn om te lezen dat ik dus niet de enige ben hierin en dat deze testen het vaker hebben. Ook al is het geen garantie voor mij dat het bij jou wel goed zit is het toch een geruststelling hihihi