Wat schrikken Sennie! ook bij jou kan er natuurlijk een vaatje knappen, hoeft echt niets te zeggen. Bij mijn oudste heb ik 3 weken lang bruinverlies gehad! Hopelijk krijg je morgen een mooi kloppend hartje te zien! Succes meid! Zojuist de ha gebeld. Ik krijg medicijnen tegen de misselijkheid. Ik kan het vanmiddag ophalen. Hopelijk helpt het, want voel me steeds slapper worden.
Ik mag om 14.20 uur. Maar moet al 12 uur de trein pakken naar Amsterdam omdat ik eerst mijn dochtertje moet wegbrengen naar mijn schoonmoeder. Zij past gelukkig op zodat ik samen met mijn moeder in alle rust de echo kan laten maken. Mijn vriend kan helaas geen vrij krijgen van zijn werk. Heb nu ook al de hele dag steekjes in mijn linker lies en lage rugpijn. Ik hoop natuurlijk dat alles goed zit en ik morgen een hartje te zien krijg maar ik ben wel realistisch genoeg dat ik ook met het andere scenario rekening hou.
O bah sennie, bruin verlies is minder erg als helder rood verlies toch?! Duim in ieder geval met je mee en sterkte de komende dag en morgenochtend. Hoop dat de medicijnen helpen Linda! Hier inmiddels echt ochtend misselijkheid, volgens mij niet meer de hele dag. Gister bij de vk geweest en vanochtend de echo gehad, alles ziet er goed uit!
Wauw loontje wat een prachtige echo!! Het begint nu al echt op een mini mensje te lijken. Super mooi!! 😍😍
Wij hebben gisteren onze zoontjes verteld dat ik een baby in mijn buik heb. Ze zaten te stralen en stelden heel veel vragen, zo schattig! Gisteren bij babydump een kinderwagen en box besteld. Zojuist mijn werk gebeld om te vertellen dat ik zwanger ben en me ziek te melden. Ik voel me zo slapjes. En kan geen bijna geen enkele geur verdragen, erg lastig in de zorg Maandag weer contact om te kijken hoe dan verder. Ze deed absoluut niet moeilijk gelukkig. Ze vertelde dat de teamleider om dezelfde reden thuis zit, dus die zal ook niet moeilijk gaan doen Vanmorgen de ha gebeld en krijg medicatie tegen de misselijkheid. Kan ik straks ophalen. Hopelijk werkt het.....
Wat een mooie echo Loontje! Wauw en zo veel duidelijker al als de mijne met 7 weken. Linda, wat schattig dat ze gelijk van alles wilde weten. maar wel jammer dat je je zo beroerd voelt. Gelukkig begrijpen ze het! Ik begin hem ondertussen weer te knijpen voor morgen ik hoop toch dat dat zekere gevoel langzaam gaat.
Logan gaat helemaal goed komen hoor meid!! Morgen heb jij ook net zo een mooie echo als loontje. Ik snap je zenuwen wel heel goed hoor. Denk dat dat pas met je termijn echo minder zal worden al hoop ik natuurlijk eerder voor je Hier zometeen naar de huisarts heb flink veel pijn bij me linker eierstok. Nu wil ze me dus zien om het een en ander uit proberen te sluiten. Denk dat ze een bbz vermoeden want hier had de assistent het aan de telefoon over. Hoop natuurlijk dat het niks is maar laat het nog wel even weten
Hoi meiden, ik zal meteen maar met de deur in huis vallen. Ik mag helaas van de lijst worden afgehaald. Gistermiddag kreeg ik helderrood bloed verlies en direct de verloskundige gebeld. Binnen een uur was ik al in het ziekenhuis voor de echo. Op de echo was niks terug te zien in de baarmoeder. Toen een uur moeten wachten op bloedonderzoek, hcg bleek wel hoog te zijn. Toen nogmaals een echo waarbij ze vermoedelijk iets bij de rechter eileider zagen. Binnen een half uur lag ik op de OK en hebben ze de rechter eileider inclusief het vruchtje verwijderd. Moest een nachtje blijven, maar nu gelukkig weer thuis. Kan nog weinig, alles doet zeer.. en dan de emoties natuurlijk nog.. Positieve aan alles was dat we er op tijd bij waren en alles er verder van binnen goed en gezond uitzag, alleen dikke pech dat het op de verkeerde plek was gaan zitten.. maar kans op nieuwe zwangerschap zag er wel goed uit. @Sennie; ik duim voor je meid dat bij jou wel alles goed zit!! Dit gun ik niemand ik blijf jullie voorlopig nog even volgen!
Och jeetje Kim! Dat gaat ineens super snel dan he? Neem lekker je tijd en ook om emotioneel bij te komen. Hoe voel je je lichamelijk? Sennie, ik hoop dat jou dit bespaard mag blijven.
♡Mama's tussen 1 en 15 November 2016♡ 2 november ♡♡Vlindertje23, 25 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 6 november ♡Loontje1, 32 jaar, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Saare, 32 jaar, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 7 november ♡Logan, 24 jaar, eerste kindje - verrassing 8 november ♡MyMiracle, 28 jaar, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 9 november ♡Satijnvlinder, 28 jaar, tweede kindje - verrassing ♡Sop86, 29 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 10 november ♡Tess88, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing ♡Cins, 34 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 11 november Let1985, 30 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 12 november ♡ Eki, 32 jaar, derde kindje - verrassing Beccy, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Oliv, 35 jaar - ♂BOY ♀GIRL verrassing ♡Lindajl, 31 jaar, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 13 november Julyn, 25 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Gina82, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 14 november Sennie, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Bea1988, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 15 november Roms, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 3 verrassing Afspraken Maart Sennie - eerste echo - 30 maart Logan - intake verloskundige plus echo - 30 maart 08.00 uur Vlindertje23 - echo gyn - 30 maart Let1985 - eerste echo - 31 maart 17.00 uur April Lindajl - intake vk - 4 april Gina82 - intake vk en eerste echo - 4 april Eki - echo - 5 april Sennie - verloskundige - 5 april Oliv - eerste echo - 5 april MyMiracle - intake vk - 5 april Satijnvlinder - echo gynaecoloog - 7 april Cins - tweede echo gynaecoloog - 8 april 8.00 uur Julyn - eerste echo - 11 april Lindajl - termijnecho - 18 april Cins - termijnecho - 20 april 16.30 uur Sop86 - termijnecho - 26 april Eki - termijnbepaling - 28 april Wij steunen Moeders voor moeders: Logan - MyMiracle - Tess88 - Cins - Vlindertje23 - Sennie - Satijnvlinder - Julyn - Oliv - loontje1 - Eki Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Soeee 4w3d - Poeliwoepi 5w2d - AngelaV 6w1d - Lauraa 4w6d - MariekeRox 6w - Kimb91 8w1d *bbz* Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst.
Jeetje Kim.. wat naar! Doe rustig aan en denk goed aan jezelf! Logan, ik mag ook morgen weer voor een echo bij de gyn. Ik heb mezelf voorgenomen dat als het er morgen gewoon weer super goed uit ziet, ik er echt in ga geloven dat het goed zit! Sennie, hoe is het bij jou afgelopen meid? Xx
Ik heb het er bij opgezet en ik doe maar met je mee. Als het morgen goed is dan moet ik daar in geloven.
O Kim wat erg... Wat praat je er sterk over, ik hoop dat je snel opknapt en daarna snel een plakkertje mag hebben!!
Ja echt heel snel gegaan, heb nog niet de tijd gehad om het te verwerken. Lichamelijk voel ik me alsof ik door 20 man in elkaar ben geslagen😱 Hoop dat ik me snel wat fitter ga voelen, er wordt in ieder geval goed voor me gezorgd
Thnx Vlindertje en Loontje. Ja ik moet zeggen dat alles als een film voorbij is gegaan en het besef er nog niet helemaal is. Gister voornamelijk boos en nu vooral overweldigd met af en toe een huilbui samen met vriendlief. Hij is wel degene die me hier door heen sleept en met hem samen durf ik de toekomst wel positief in te zien. 💕 Maar voor nu lekker rusten en verwerken..
Helaas mogen jullie mij van het lijstje halen. Net een spoed echo gehad vanwege buikpijn en er was alleen een leeg vruchtzakje te zien. Ben er helemaal kapot van Ik hoop dat jullie allemaal een mooi Kindje op de wereld mogen zetten 😘