1 t/m 15 november 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door brammetje16, 28 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Ook leuk!! Jawel maar moet gewoon goed Letten op wat ik doe en welke gewichten en genoeg rust tussendoor... ging best van de week alleen nu heel erg spierpijn. Heb deze zwangerschap een kwaal die ik nooit heb gehad nl constant spierpijn in mijn bovenbenen. En nu nog veel erger na 125 squats hahahaha

2. Loontje1

Loontje1 Bekend lid

5 mei 2014
    894
    2
    18
    oncologie verpleegkundige
    Ben ook benieuwd let!!

Lekker dat sporten, ben wel minder fanatiek dan dat ik dat bij m'n vorige zwangerschap was. Ik doe aan waterpolo, hoop dit seizoen af te kunnen maken, nog 3 wedstrijden ☺️.

3. Logan

Logan Niet meer actief

Sportief hoor dames :D

4. Tess88

Tess88 Actief lid

4 mrt 2015
    374
    0
    16
    Iet hoe was je echo???
    Wordt alweer helemaal zenuwachtig als er dan dezelfde dag geen foto opgezet word😖 Hopelijk goed nieuws!
    Ik mag maandag weer.. Merk nu wel weer sinds gisteren dat ik echt die bevestiging nodig heb! 2 weken ertussen is al erg veel. Wil nu gewoon het hartje horen. Ben echt bang sat het zo weer kan stoppen pfff

5. Satijnvlinder

Satijnvlinder Fanatiek lid

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Gina kijk je met pijn in de bovenbenen wel uit! Kan al een teken zijn van bekken klachten.

Sportieve dames, ik doe Zumba heerlijk maar boh moet nu wel tandje terug doen.

Let, alles goed?

6. Logan

Logan Niet meer actief

Ik maak me nu wel een beetje zorgen om Let. Meid is alles goed?

7. Sop86

Sop86 Actief lid

5 jun 2015
    314
    0
    16
    NULL
    NULL
    He meiden, ik ben even afwezig want zit in Zwiterland! Voel me echt ellendig dat wil je niet weten...! Al bijna 2 weken nu elke dag vreselijke misselijkheid, het lijkt elke dag alleen maar erger te worden. Zo jammer zeker als je op vakantie bent en de wijn al moet laten staan ( en niet kan skiën) blijft alleen nog lekker eten over... Maar goed dat valt dus ook af. Ik baal hard en zit pas in wk 8 ik hoop niet tot wk 12 hiermee door te gaan bah ik vind er echt nog geen lol aan zo. Heb alle huis tuin en keuken middeltjes geprobeerd maar niks helpt.
    * sorry even zeuren ben het even zat*

Iemand nog een gouden tip?
    Groetjes voor iedereen!

8. lindajl

lindajl Fanatiek lid

25 jan 2016
    1.918
    1.506
    113
    Vrouw
    Wij hebben het gisteren de naaste familie verteld. Mijn man was jarig en had op de taart muisjes gedaan. De enige bij wie het kwartje viel was mijn broertje. Haha was zo leuk. Iedereen was heel blij. Mijn moeder vind het wel heel moeilijk om haar mond nog een poosje te moeten houden. Maar ja, dat is haar probleem.
    Komende maandag mag ik voor intake naar de vk. Hopelijk heb ik degene die mijn laatste bevalling heeft gedaan. Want heb daar wel wat vraagjes over. Maar we zien het wel.

Ik maak me ook wel zorgen om let. Meis, laat eens iets horen? Hopelijk een mooie echo gehad?

9. lindajl

lindajl Fanatiek lid

25 jan 2016
    1.918
    1.506
    113
    Vrouw
    Sop, krijg je wel genoeg binnen? Bij mij hielp echt alleen de medicatie. Nu 3 dagen geslikt en het is nu goed te houden.
    Maandag overleg ik met de verloskundige of ik misschien elke week moet proberen te stoppen of beter door kan gaan tot de 12 weken.

10. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Welk medicijn heb je Linda?

Sop vanille vla al geprobeerd? Gember thee drinken. Flesje water in vriezen en na dooi op drinken. Zoute chips dat zijn de enige dingen die bij mij hielpen maar uiteindelijk heb ik ook medicatie gehad.

Ik maak me toch ook wel beetje zorgen om Let. Hopelijk viert ze een mooi hartje

11. Logan

Logan Niet meer actief

Ik heb er nu eigenlijk geen last meer van maar als ik een zak chips op had (hoe verzin je het eigenlijk he?) ging de misselijkheid weg.

Haha Linda, inderdaad je moeders probleem. ;) ging er met je vorige bevalling iets mis?

12. lindajl

lindajl Fanatiek lid

25 jan 2016
    1.918
    1.506
    113
    Vrouw
    Satijnvlinder, ik heb emesafene gekregen via de huisarts.

Logan, ja helaas wel. Ik ben 3 liter bloed verloren doordat de placenta niet wilde komen.

13. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Oké dat had ik toen indd ook

14. Julyn

Julyn Actief lid

24 okt 2015
    363
    0
    0
    Zow weer bij gelezen.. Is rustig de laatste dagen hierzo.. Wel weer mooie echo afbeeldingen gezien... En goeie verhalen gelezen. De dames die misselijk zijn of last ervaren van andere kwaaltje, sterkte nog ff door bijten!

Ik moet nog een dikke week wachten tot de echo! Aaah vind het zo spannend.. De laatste dagen erg veel last van hoofdpijn en daardoor ook erg vermoeid.. slapen is nog wel een dingetje..pfff moet nog ff wennen aan het op mn rug slapen. Normaal gesproken slaap ik op mn buik, maar door pijnlijke boobies onmogelijk!

Nou da was het weer ff hihihi

15. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Die hoofdpijn herken ik wel. Word der gek van heb niet zo vaak hoofdpijn maar als ik hen heb ook meteen goed :( paracetamol werkt niet maar is het enige wat je may hebben zucht. Hopelijk morgen minder last van want dan moet ik werken.Gelukkig lukt het hier nog om op mijn buik te slapen maar fijn is anders ;)

16. Julyn

Julyn Actief lid

24 okt 2015
    363
    0
    0
    Ja irritant he dat paracetMol niet werkt.. Hier ook zo.
    Helaas weer wakker geworden met hoofdpijn... Naja weet waar ik het voor doe! Gelukkig nu weekend.. Weer beetje bij tanken en hopelijk van het heerlijke weer genieten!!!

Zonnig weekend voor jullie :D

17. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Hier ook opgestaan met hoofdpijn. Nadeel is dat ik zo naar mijn werk moet bah!! Alles voor het goede doel!

18. Logan

Logan Niet meer actief

Oei Linda dat is wel heftig. Heb je het er nooit over kunnen hebben?
    Julyn, spannend! Komt vast goed 😘

19. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Oh Linda ik lees nu pas je berichtje van de vorige bevalling heftig zeg

20. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Irritant he die misselijkheid. Hier ook zo'n last van, het enige wat helpt is op tijd wat eten, elke 2 uur ongeveer. Maar ik ben niet zo'n grote eter dus dat is niet echt haalbaar.

Ben bij de oudste tot 16 weken misselijk geweest en bij de jongste tot een week of 20/21, dus dat belooft nog wat.

Deel Deze Pagina