Mama's tussen 1 en 15 November 2016! 1 november Divarg, 30 jaar, tweede kindje - ♂♀nog onbekend AngelaV, 36 jaar, derde kindje - ♂♀nog onbekend 2 november Vlindertje23, 25 jaar, eerste kindje - ♂♀nog onbekend 3 november 4 november 5 november 6 november Loontje1, 31 jaar, tweede kindje - ♂♀nog onbekend 7 november Logan, 24 jaar, eerste kindje - ♂♀nog onbekend 8 november MyMiracle, 28 jaar, tweede kindje - ♂♀nog onbekend 9 november Eki, 32 jaar, derde kindje - ♂♀nog onbekend 10 november Lindajl, 31 jaar, derde kindje - ♂♀nog onbekend Tess88, eerste kindje - ♂♀nog onbekend 11 november Let1985, 30 jaar, eerste kindje - ♂♀nog onbekend Lauraa, 26 jaar, tweede kindje - ♂♀nog onbekend 12 november Beccy, derde kindje - ♂♀nog onbekend 13 november 14 november 15 november Afsprakenlijstje Vlindertje23 - eerste echo - 11 maart Logan - eerste echo - 22 maart 16.00 uur MyMiracle - eerste echo - 22 maart 09.15 uur Eki - eerste afspraak en echo - 22 maart Tess88 - eerste echo - 22 maart Tess88 - moeders voor moeders - 22 maart Let - eerste echo - 31 maart Wij steunen Moeders voor moeders: Logan (aanmelding na echo) - MyMiracle - Tess88
Ik heb altijd wat moeite met die lijsten invullen, dus als je mij toe wilt voegen Logan Satijnvlinder, 28 jaar, tweede kindje Geslacht blijft een verrassing 25 mrt heb ik mijn eerste echo
♡Mama's tussen 1 en 15 November 2016♡ 1 november Divarg, 30 jaar, tweede kindje - ♂BOY♀GIRLverrassing AngelaV, 36 jaar, derde kindje - ♂BOY♀GIRLverrassing 2 november Vlindertje23, 25 jaar, eerste kindje - ♂BOY♀GIRLverrassing 3 november 4 november 5 november 6 november Loontje1, 31 jaar, tweede kindje - ♂BOY♀GIRLverrassing 7 november Logan, 24 jaar, eerste kindje - ♂BOY♀GIRLverrassing 8 november MyMiracle, 28 jaar, tweede kindje - ♂BOY♀GIRLverrassing 9 november Eki, 32 jaar, derde kindje - ♂BOY♀GIRLverrassing Satijnvlinder, 28 jaar, tweede kindje - verrassing 10 november Lindajl, 31 jaar, derde kindje - ♂BOY♀GIRLverrassing Tess88, eerste kindje - ♂BOY♀GIRLverrassing 11 november Let1985, 30 jaar, eerste kindje - ♂BOY♀GIRLverrassing Lauraa, 26 jaar, tweede kindje - ♂BOY♀GIRLverrassing 12 november Beccy, derde kindje - ♂BOY♀GIRLverrassing 13 november 14 november 15 november Afsprakenlijstje Vlindertje23 - eerste echo - 11 maart Logan - eerste echo - 22 maart 16.00 uur MyMiracle - eerste echo - 22 maart 09.15 uur Eki - eerste afspraak en echo - 22 maart Tess88 - eerste echo - 22 maart Tess88 - moeders voor moeders - 22 maart Satijnvlinder - eerste echo - 25 maart Let - eerste echo - 31 maart In totaal tot nu toe; 0BOYS0GIRLS1verrassing Wij steunen Moeders voor moeders: Logan (aanmelding na echo) - MyMiracle - Tess88
Wat leuk zo een praat groepje. Zou ik me bij jullie mogen voegen? Ik weet alleen niet hoe ik het lijstje moet aanvullen. Maar ik ben als het goed is 14 november uitgerekend en dit word ons 2e kindje
Hihi toen eindelijk een positieve test Bij mij is in 2012 pco geconstateerd heel lang van te voren aan gemodderd en veel te lang in de mmm aangemodderd met clomid. Toen ik mocht gaan spuiten was ik in de 2de lange ronde, pregnyl op cd 37 beide keren en sloeg 150IE pas aan. Tweede ronde was ik zwanger van mijn dochter. Deze keer dachten ze mij weer clomid te geven dit heb ik geweigerd en gevraagd meteen met spuiten te begonnen. Dat was prima maar kreeg wel een ander middel. Eerste ronde wilde ze afbreken maar met 150 had ik toch op dag 45 een eisprong. Afgelopen ronde ben ik meteen gestart met 125IE en dat sloeg zo goed aan dat ik op cd 13 pregnyl mocht zetten en dus weer ronde 2 spuiten zwanger. Mijn traject van 27 maanden in 2011-2012-2013 en 2015-2016 in een notendop. Nog lang geworden
♡Mama's tussen 1 en 15 November 2016♡ 1 november Divarg, 30 jaar, tweede kindje - ♂BOY♀GIRLverrassing AngelaV, 36 jaar, derde kindje - ♂BOY♀GIRLverrassing 2 november Vlindertje23, 25 jaar, eerste kindje - ♂BOY♀GIRLverrassing 3 november 4 november 5 november 6 november Loontje1, 31 jaar, tweede kindje - ♂BOY♀GIRLverrassing 7 november Logan, 24 jaar, eerste kindje - ♂BOY♀GIRLverrassing 8 november MyMiracle, 28 jaar, tweede kindje - ♂BOY♀GIRLverrassing 9 november Eki, 32 jaar, derde kindje - ♂BOY♀GIRLverrassing Satijnvlinder, 28 jaar, tweede kindje - verrassing 10 november Lindajl, 31 jaar, derde kindje - ♂BOY♀GIRLverrassing Tess88, eerste kindje - ♂BOY♀GIRLverrassing MariekeRox, 34 jaar, eerste kindje - ♂BOY♀GIRLverrassing 11 november Let1985, 30 jaar, eerste kindje - ♂BOY♀GIRLverrassing Lauraa, 26 jaar, tweede kindje - ♂BOY♀GIRLverrassing 12 november Beccy, derde kindje - ♂BOY♀GIRLverrassing 13 november 14 november Sennie, tweede kindje - ♂BOY♀GIRLverrassing 15 november Afsprakenlijstje Vlindertje23 - eerste echo - 11 maart MariekeRox - eerste echo - 16 maart Logan - eerste echo - 22 maart 16.00 uur MyMiracle - eerste echo - 22 maart 09.15 uur Eki - eerste afspraak en echo - 22 maart Tess88 - eerste echo - 22 maart Tess88 - moeders voor moeders - 22 maart Satijnvlinder - eerste echo - 25 maart Let - eerste echo - 31 maart In totaal tot nu toe; 0BOYS0GIRLS1verrassing Wij steunen Moeders voor moeders: Logan (aanmelding na echo) - MyMiracle - Tess88 - MariekeRox
Poeh, das wel heftig! Spoot je ook gonalF? Clomid heb ik gelukkig nooit gehad, ik lees er ook echt alleen maar horrorverhalen over
Dames mag ik met jullie mee kletsen? Gisteren een positieve test in handen. Zou iemand mij op de lijst willen zetten? Marieke 34 jaar 1ste kindje. En heb mijn eerste echo op 16 maart Ook ik heb me al aangemeld voor moeders voor moeders
Dag dames, ik klets ook graag mee! Cins, zet me maar vast op 34 jaar, 1e kindje en rond 10 november uitgerekend. Ben nog wel wat voorzichtig, eind vorige jaar ging het na anderhalve week na de eerste positieve test alsnog mis. Maar toen liepen de testen ook niet mooi op, en nu gelukkig wel! Heb me zojuist bij MvM aangemeld en ga maandag de verloskundige bellen.
Gefeliciteerd cins! Spannend is het he? Ik vind het ook doodeng. Ik zal je er zsm opzetten, lig nu ff lekker op de bank Satijnvlinder, ook nog acht rondes! Poeh..
Cins, Mariekerox, Sennie welkom MvM ik twijfel of ik even afwacht. Momenteel nog niet misselijk maar bij mijn dochter kwam alles eruit ook al hield ik mijn neus dichtbij die flessen Logan ja helaas wel dus nu dacht ik echt niet was mijn blog begonnen omdat ik dacht gaat weer lang duren!!