Jaa wat gek mijn verhaal van gister is ook weg. Heel veel sterkte saare, wat verdrietig! Ik heb gister indd twee prachtige hartjes zien kloppen.. Een mega verassing! Had oud bloed verlies (nog steeds) dus in paniek naar vk gebeld. Gelukkig kon ik gister meteen terecht! De beebjes lijken het prima te doen.. Dus we hopen natuurlijk dat dit zo blijft. 19 april afspraak bij de gynaecoloog en 9 mei nog een keertje bij Vk. Daarna kan ik helaas niet meer bij hen terecht.. Oeh vind het zoooo spannend Bedankt voor het bijwerken logan !
Jeetje Saare wat een verdrietig nieuws ook weer.... Weer iets om een plekje te moeten geven. Hoop voor je dat je lichaam het op gang komt. Sterkte!! Ja vond ik ook raar. Vroeg het ook maar ze zei dat het heel lastig meten is zo op deze termijn. Was een inwendige echo ook en ze kreeg sowieso alles moeilijk in beeld ondanks dat de bm al best hoog lag. Ze zei heel duidelijk dat ze absoluut niks zag wat haar verontruste dus daar ga ik maar vanuit. Mooie dooierzak en vruchtje en mooi sterk kloppend hartje. Kids vanmiddag verteld die waren helemaal door het dolle heen. We hebben het verteld met een rebus, waar uit kwam wij worden grote broer. En we hebben het gefilmd. Zo grappig! Schoonouders vonden het ook helemaal leuk!
Hey allen, wat een gedoetje met die nieuwe site, nu weer alles weg! Saare wat verdrietig! Wens je enorm veel sterkte met het verwerken hiervan en hoop dat het snel uit zichzelf op gang komt. Julyn wat een feest! Gefeliciteerd!! Ik had wat gepost maar das dus ook weg. Hier sinds zondag al last van mijn navel. Niet echt mijn buik, maar echt mijn navel en vlak daarboven. Doet pijn bij elkaar aanraking of als ik naar voren buig ofzo. Van de week al VK gebeld maar die kon niets bedenken, behalve dat je huid gevoeliger kan zijn, maar zo voelt het niet. Vandaag dus toch maar de huisarts gebeld. Assistente gaf meteen aan dat het niet als iets baby-gerelateerd klonk, maar ze denken nu aan een navelbreuk.... Dusss.... Hoe ik daar aan zou komen in deze vroege fase? En beter, hoe kom je er vanaf (lees operatie). Ben erg gespannen door alles. Heb ook weinig tot geen zwangerschapsklachten dus ook erg zenuwachtig voor de echo van vrijdag, en nu dus ook morgen nog naar de huisarts voor die navel. Hoop dat het allemaal erg mee gaat vallen, maar heb een erg onrustig en onzeker gevoel...
♡Mama's tussen 1 en 15 November 2016♡ 2 november ♡♡Vlindertje23, 25 jaar, eerste twee kindjes - ♂BOYS ♀GIRLS verrassing 6 november ♡Loontje1, 32 jaar, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Saare, 32 jaar, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 7 november ♡Logan, 24 jaar, eerste kindje - verrassing 8 november ♡MyMiracle, 28 jaar, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 9 november ♡Satijnvlinder, 28 jaar, tweede kindje - verrassing ♡Sop86, 29 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 10 november ♡Tess88, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing ♡Cins, 34 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 11 november ♡Let1985, 30 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing ♡Eki, 32 jaar, derde kindje - verrassing 12 november Beccy, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Oliv, 35 jaar - ♂BOY ♀GIRL verrassing ♡Lindajl, 31 jaar, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Waterman85, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 13 november ♡Gina82, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 14 november Bea1988, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing ♡♡Julyn, 25 jaar, eerste twee kindjes - ♂BOYS ♀GIRLS verrassing 15 november Roms, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 3 verrassing Afspraken April Satijnvlinder - echo gynaecoloog - 7 april Cins - tweede echo gynaecoloog - 8 april 8.00 uur Julyn - eerste echo - 11 april Bea1988 - eerste echo - 11 april Logan - termijnecho - 12 april Loontje1 - combinatietest - 12 april Vlindertje23 - termijnecho - 12 april Lindajl - termijnecho - 18 april Cins - termijnecho - 20 april 16.30 uur Sop86 - termijnecho - 26 april Eki - termijnbepaling - 28 april Mei Wij steunen Moeders voor moeders: Logan - MyMiracle - Tess88 - Cins - Vlindertje23 - Satijnvlinder - Julyn - Oliv - Loontje1 - Eki Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Soeee 4w3d - Poeliwoepi 5w2d - AngelaV 6w1d - Lauraa 4w6d - MariekeRox 6w - Kimb91 8w1d *bbz* - Sennie 7w2d Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst.
Hoi meiden, Saare, wat een vervelend nieuws. Vanaf hier een digitale knuffel van mij! Ik heb mijn afspraak er nog even bij gezet, 12 april echo en intake bij de vk in het ziekenhuis. Vandaag de magische 10 weken bereikt..weet het is niet echt magisch natuurlijk, maar toch voelt het als een mijlpaal!! Liefs!
Gut Saare, wat naar ik heb je berichtje gisteren helemaal niet gelezen. Ik wil je veel sterkte wensen. Je gaat er goed mee om, dat vind ik heel knap. Xxx
♡Mama's tussen 1 en 15 November 2016♡ 2 november ♡♡Vlindertje23, 25 jaar, eerste twee kindjes - ♂BOYS ♀GIRLS verrassing 6 november ♡Loontje1, 32 jaar, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 7 november ♡Logan, 24 jaar, eerste kindje - verrassing 8 november ♡MyMiracle, 28 jaar, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 9 november ♡Satijnvlinder, 28 jaar, tweede kindje - verrassing ♡Sop86, 29 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 10 november ♡Tess88, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing ♡Cins, 34 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 11 november ♡Let1985, 30 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing ♡Eki, 32 jaar, derde kindje - verrassing 12 november Beccy, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Oliv, 35 jaar - ♂BOY ♀GIRL verrassing ♡Lindajl, 31 jaar, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Waterman85, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 13 november ♡Gina82, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 14 november Bea1988, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing ♡♡Julyn, 25 jaar, eerste twee kindjes - ♂BOYS ♀GIRLS verrassing 15 november Roms, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 3 verrassing Afspraken April Satijnvlinder - echo gynaecoloog - 7 april Cins - tweede echo gynaecoloog - 8 april 8.00 uur Julyn - eerste echo - 11 april Bea1988 - eerste echo - 11 april Logan - termijnecho - 12 april Loontje1 - combinatietest - 12 april Vlindertje23 - termijnecho - 12 april Lindajl - termijnecho - 18 april Cins - termijnecho - 20 april 16.30 uur Sop86 - termijnecho - 26 april Eki - termijnbepaling - 28 april Mei Wij steunen Moeders voor moeders: Logan - MyMiracle - Tess88 - Cins - Vlindertje23 - Satijnvlinder - Julyn - Oliv - Loontje1 - Eki Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Soeee 4w3d - Poeliwoepi 5w2d - AngelaV 6w1d - Lauraa 4w6d - MariekeRox 6w - Kimb91 8w1d *bbz* - Sennie 7w2d - Saare 8w5d Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst.
Lieve Saare, wat een ontzettend verdrietig nieuws. Ik wens je heel veel sterkte met dit afscheid. Ik hoop dat je het een plekje kan geven. Ik vind het dan zo dubbel om nu te beginnen over mijn echo. Ik zal het kort houden. We hebben een hartje gezien en het was heel fijn! Nu nog steeds uitgerekend op dezelfde datum. Wie weet bij de termijnecho weer anders. Ben benieuwd!
Jeetje saare wat vreselijk verdrietig heel veel sterkte de komende tijd en ik hoop snel op een gezonde zwangerschap. Logan zie ik ineens in de tabel dat jij de derde verrassing bent wat leuk, kan je je nieuwsgierigheid bedwingen?
Saare, Meis wat verdrietig! Het lijkt mij een hele nare ervaring om naar een echo te kijken waarop je ontdekt dat je kindje niet meer leeft..... Een hele dikke knuffel! Je klinkt sterk, heel goed, maar het verdriet mag er ook zijn.
Ik bedenk me net ineens dat degene die het topic gestart heeft nooit meer terug is gekomen. Wat jammer.
Eki: Ze heeft een miskraam gehad, al de 7e. keer dat ze dat moet meemaken. Dus zal te moeilijk voor d'r zijn geweest om dat te komen melden..... Saare: wat verdrietig meid. Sterkte! Julyn: wow, wat een verrassing. Gefeliciteerd! Andere meiden met goede echo's. Gefeliciteerd!
Hier gaat het niet echt lekker. Misselijkheid werd afgelopen dagen weer erger. Overlegd met ha, ik mag nu 2 tabletjes per dag nemen. Ik heb nergens puf voor. Behalve de jongens brengen en halen doe ik echt niets. Voel me zo nutteloos momenteel. Ik hoop echt dat het met 12 weken over is of veel minder is.
Haha Eki, wij gaan het wel weten hoor maar we houden net geheim. Tenminste, als ons dat gaat lukken De topicstarter heeft vrij snel een miskraam al gehad helaas. Wat vervelend Linda, ik hoop ook dat het over een paar weken minder is.
He iedereen, lindalj wij lopen echt gelijk met alles, zelfs de misselijkheid... Haha Ik ben echt beroerder dan beroerd . Maandag bloedprikken gehad en verloskundige opgezocht. Ijzer, bloeddruk en bloedsuiker te laag, krijg gewoon echt te weinig binnen ben echt k*tsmisselijk. Heb nu ook emesafane zetpillen sinds gisteren maar merk er nog niks van ( althans vandaag geen verschil). Hoe is jullie ervaring hiermee? Duurt het even voordat dit werkt? Of werkt het gewoon of niet? Ik wordt er ondertussen wel een beetje gefrustreerd van, weet het is voor het goede doel maar al 3 weken dag in dag uit van 's ochtends vroeg tot ' s avonds laat die misselijkheid. Ik duim heel hard dat het binnen nu en 2 weken over is dan zit ik op 12 wk. Groetjes en sterkte voor iedereen!!
Saare, sterkte Linda, vervelend van je misselijkheid Logan, haha boefje!! Zal wel moeilijk worden het niet te zeggen!! Site, heel eerlijk vond de nieuwe versie maar nik. Veel te wit en groot. Deze is vele malen beter! Vandaag hele dag gewerkt ben moe maar kan niet slapen. Morgen 2de echo om 15.15 vind het wel weer spannend