Oh dat is helemaal kl*te ik had dat bij mijn dochter ook. Heb tot 18 weken gespuugd toen. Nu gelukkig alleen af en toe onbehaaglijk gevoel maar dat trekt vaak snel weg. Hopelijk ben je er snel vanaf. Nog 3 weekjes tot 12 weken toch?
Sop: wat rot dat je ook zo misselijk bent. Ik heb tabletjes emesafene, bij mij hielpen ze meteen wel. Misselijkheid was niet weg, maar was niet meer de hele dag aan het kokhalzen. Nu dus over op 2 tabletjes. Maar ja hcg waarde gaat nog steeds omhoog, dus niet gek. Over 1 week is de piek. Hopelijk gaat het daarna de goede kant op.
Linda en Sop wat vervelend zeg! Lijkt me echt vreselijk hele dagen misselijk en spugen. Hopelijk werken de pillen snel en maar snel over die piek heen dat je weer kunt ademhalen.... Satijnvlinder succes met je echo vanmiddag, spannend!!!!! Hier bij de ha in de wachtkamer. Bleek dat ik ineens een zware ontsteking aan mijn navel heb. Vk gebeld en die gaf aan dat het hoogst waarschijnlijk geen kwaad kon voor de baby, maar toch maar even langs de ha voor een check. Beter safe than sorry.....
Ja inderdaad, heerlijk zo een peuter in huis, brengt heel wat leven in de brouwerij Hoe oud is jouw dochtertje?
Ik had nog helemaal niet op Oliv gereageerd! Wat fijn meid, gefeliciteerd. Zo Cins, een ontsteking aan je navel? Hoe kom je daar dan aan? Satijnvlinder succes vanmiddag!
♡Mama's tussen 1 en 15 November 2016♡ 2 november ♡♡Vlindertje23, 25 jaar, eerste twee kindjes - ♂BOYS ♀GIRLS verrassing 6 november ♡Loontje1, 32 jaar, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 7 november ♡Logan, 24 jaar, eerste kindje - verrassing 8 november ♡MyMiracle, 28 jaar, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 9 november ♡Satijnvlinder, 28 jaar, tweede kindje - verrassing ♡Sop86, 29 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 10 november ♡Tess88, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing ♡Cins, 34 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 11 november ♡Let1985, 30 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing ♡Eki, 32 jaar, derde kindje - verrassing 12 november Beccy, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing ♡Oliv, 35 jaar - ♂BOY ♀GIRL verrassing ♡Lindajl, 31 jaar, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Waterman85, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 13 november ♡Gina82, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 14 november Bea1988, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing ♡♡Julyn, 25 jaar, eerste twee kindjes - ♂BOYS ♀GIRLS verrassing 15 november Roms, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 3 verrassing Afspraken April Cins - tweede echo gynaecoloog - 8 april 8.00 uur Julyn - eerste echo - 11 april Bea1988 - eerste echo - 11 april Logan - termijnecho - 12 april Loontje1 - combinatietest - 12 april Vlindertje23 - termijnecho - 12 april Lindajl - termijnecho - 18 april Cins - termijnecho - 20 april 16.30 uur Sop86 - termijnecho - 26 april Eki - termijnbepaling - 28 april Mei Wij steunen Moeders voor moeders: Logan - MyMiracle - Tess88 - Cins - Vlindertje23 - Satijnvlinder - Julyn - Oliv - Loontje1 - Eki Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Soeee 4w3d - Poeliwoepi 5w2d - AngelaV 6w1d - Lauraa 4w6d - MariekeRox 6w - Kimb91 8w1d *bbz* - Sennie 7w2d - Saare 8w5d Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst.
Dames met echo, succes. Hopelijk mooie kloppende hartjes! Cins, wat heeft je huisarts gezegd? Sop, vervelend meid! Hopelijk neemt het af zodra je rond de 12weken ben. Ik heb mijn uitgerekende datum een dag naar voren gedaan zodat de banner klopt. Zo irritant als je 1 dag achter loopt!
Satijnvlinder hoe was de echo? Mijn banner loopt ook een dag achter maar wacht maar even tot morgen. Vorige echo dacht de gyn toch dat ik iets minder ver was maar kon het niet goed zien. HA was positief. Geen probleem voor de baby. Geen idee hoe ik er aan kom, nog nooit gehad. HA gaf aan dat dit altijd kan gebeuren maar vind het wel heel toevallig. Misschien wel door lagere weerstand en gevoeligere huid dat dit vatbaarder heeft gemaakt hiervoor. Hoefde me in ieder geval geen zorgen te maken. Ben wel opgelucht want had van de week best veel pijn en maakte me ivm de zwangerschap toch best wel zorgen.... Nu morgen hopelijk nog een goede echo en dan lekker bijna weekend!
Sop en Linda vervelend zeg dat beroerde! Hier gelukkig ook alleen als ik niet eet. Sterkte ermee. Duim dat de meds snel helpen! Cins, oké bij jou geen goed zicht. Gelukkig niet de enige. Wel fijn dat je je geen zorgen hoeft te maken! Hoop dat het snel weg is. Heeft iemand van jullie ook last van aften? ik heb er een in mijn mond, doet zeer!
Gina hier geen last van, maar is wel bekend fenomeen tijdens zwangerschap. Genoeg vitamine c inname? Sinaasappel, champignons? Anders tabletjes. Bea mijn dochtertje is 2 jaar en 2 maanden nu Cins dat is een heel bekend fenomeen met een zwangerschap even als de aften van Gina. Onschuldig voor het kindje maar enorm lastig. Mijn echo was prima en ik mag ook over van de gynaecoloog naar de verloskundige deze heb ik vanmiddag na de echo gebeld en kan daar maandag al voor termijnecho en intake terecht. Volgens de echo ben ik 9w6d maar door de mmm weet ik dat dit niet klopt. Maar een milimeter met meten scheelt momenteel nog erg veel met dagen. Dus hou gewoon 9w1d aan
Fijn dat je echo goed was Satijnvlinder! Maar maandag al je termijnecho? Wat snel!? Spannend hoor! Wist niet dat zo'n ontsteking een bekende klacht is? Kon er weinig tot niets over vinden online ivm zwangerschap. Nou ja, had zelf ook wel zo'n idee, vond het té toevallig en vreemd om geen samenhang te hebben... Hier morgenochtend om 8:00 afspraak bij de gyn voor de echo, zo spannend! Kan vast niet slapen zometeen.....
Mijn oude verloskundige (heeft 44 jaar gewerkt en is vorig jaar gestopt) vertelde mij dat dit erg vaak voorkomt. Ik heb het bij dochter 4x gehad tijdens zwangerschap. Ja als ik indd maar 9w5d blijk te zijn krijg ik er nog een extra. Mijn verloskundige praktijk is van Veel echo's in het begin voor zekerheid bij de ouders. Spannend morgen. Wel fiin zo vroeg!
Fijn een goede echo Satijnvlinder! Snel idd termijnecho. Ik heb de 21e weer een echo en dan de termijn op 9 mei. Ook ivm de meeting. Cins veel plezier en succes dalijk!
Ja denk dat ik er nog wel een ga krijgen omdat het gewoon te vroeg is. Ga dat ook aankaarten bij de vk. Vk die ik aan de telefoon had is andere als waar ik heen mag
Hier slecht nieuws. Vruchtje is gestopt met groeien vlak na laatste echo. We zijn er kapot van. Dit weekend nog afwachten maar heb maandag een afspraak staan bij de gyn om het met behulp van medicijnen op gang te brengen. Anders moet ik gecurreteerd worden. Heb me net ziek gemeld op het werk en we zijn nu thuis. Eerst de komende dagen maar eens doorkomen.