Bij de C&A heb ik broeken besteld. Die zitten altijd lekker. Maar voelt nog beetje raar omaar positie aan te doen, dus die liggen er nog hahahah...
Ik heb twee positiebroeken van H&M. Een gewone jeans en een zwarte. Aan de ene kant voelt het wat overdreven maar mijn knoop drukt echt op de baarmoeder anders en met een elastiekje eraan zakt de broek met elke stap verder af. Ik ben er ook nog niet helemaal overuit. Ook mijn werk moet het eerst weten en mijn manager was heel druk gister dus ik probeer het maandag nog een keertje. En dan zet ik het op Facebook. Misschien wel gewoon een foto van mezelf, ik heb zo'n opgeblazen buik al haha! Ben bij prenatal geweest gister. Sokjes en mutsje van noppies, en vestje en broekje van hun eigen sweet petit lijn. Ik houd zelf niet zo van nijntje printjes en dat soort dingen dus ik wist gister zowat niet wat ik moest kiezen daar helemaal mijn smaak!
Deze waren ook van C&A maar echt heel skinny vond dat echt niet fijn nu ik zwanger ben. Dus nu maar ergens anders besteld waar ze geen "normale" broeken hadden. Ik heb ze echt nodig loop nu het een elastiek Logan, haha ben benieuwd wat je uiteindelijk doet. Hier pas na 30 april dus online of zo. Wat een leuk setje!!
Super cute Logan, dat mini setje! Ik wil ook zo graag shoppen. Maar dinsdag eerst de echo maar eens even door komen.. Pfff spanning neemt wel toe zeg. Op mijn werk weten ze het al.. Dit omdat ik me vorige week ziek moest melden.. En ik ben nooit ziek dus ze hadden het meteen in de gaten. Ook is mn buik al zo aan het groeien dat ik ook niet meer kon ontkennen. Ook wel fijn hoor dat ze het weten.. Ze houden nu goed rekening met me, das super fijn. Ben benieuwd naar hoe je het aan gaat kondigen via Facebook. Weet niet of ik dat wel ga doen.. Twijfel nog al sterk of ik dat zo met een ieder wil delen. Vind die fotos met gebeoorte datums en schoentjes altijd wel erg leuk.
Dag dames, Ben een beetje afwezig, nog steeds vreselijk misselijk en overgeven, het houd maar niet op . Sinds vorige week medicatie en werk ik halve dagen. In de ochtend ben ik helemaal niks waard dus het is prettig nu wat meer rust te hebben. Hoop dat alles goed gaat met jullie? Ik heb trouwens aankomende dinsdag 19de weer echo en de week erna 26 afspraak verloskundige ( die staat al in het lijstje). Lees af en toe mee maar kan niet alles bijhouden . Groetjes!
Balen Sop dat je zo ziek bent Wel fijn dat ze het weten Julyn hier alleen assistent manager de rest niet. Maar werk ook maar weinig 1 a 2 dagen in de week in loondienst wel heel veel meer voor bedrijf
♡Mama's tussen 1 en 15 November 2016♡ 2 november ♡Loontje1, 32 jaar, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 3 november ♡♡Vlindertje23, 25 jaar, eerste kindjes - TWINS! ♂BOYS ♀GIRLS verrassing 6 november ♡Satijnvlinder, 28 jaar, tweede kindje - verrassing 8 november ♡MyMiracle, 28 jaar, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 9 november ♡Sop86, 29 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing ♡Logan, 24 jaar, eerste kindje - verrassing 10 november ♡Tess88, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 11 november ♡Let1985, 30 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing ♡Eki, 32 jaar, derde kindje - verrassing ♡Bea1988, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 12 november ♡Oliv, 35 jaar - ♂BOY ♀GIRL verrassing ♡Lindajl, 31 jaar, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 13 november ♡Gina82, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 14 november ♡♡Julyn, 25 jaar, eerste kindjes - TWINS! ♂BOYS ♀GIRLS verrassing 15 november ♡Tessasv, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 3 verrassing 2 TWINS Afspraken April Lindajl - termijnecho - 18 april Tess88 - termijnecho - 18 april Sop86 - echo - 19 april Julyn - eerste echo gyn (1 eiig of 2eiig?) - 19 april MyMiracle - termijnecho - 21 april om 10.00uur Sop86 - termijnecho - 26 april Eki - termijnbepaling - 28 april Mei Tessasv - combinatietest - 2 mei Julyn - echo - 9 mei Logan - controle - 10 mei Wij steunen Moeders voor moeders: Logan - MyMiracle - Tess88 - Vlindertje23 - Satijnvlinder - Julyn - Oliv - Loontje1 - Eki Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Soeee 4w3d - Poeliwoepi 5w2d - AngelaV 6w1d - Lauraa 4w6d - MariekeRox 6w - Kimb91 8w1d *bbz* - Sennie 7w2d - Saare 8w5d - Cins 9w2d Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst.
Balen Sop! Als het goed is nog een paar weekjes en dan moet het beter zijn! Leuk dinsdag weer een echo. Haha Julyn, eerst dr echo inderdaad. Daar heb ik ook op gewacht. Verder koop ik niks meer hoor, ik wil niet alleen maar wit en grijs spul. Nog ruim zeven weken dan weten we het geslacht Satijnvlinder, bij H&M hadden ze een zwarte broek met wat zachtere stof en gewoon rechte pijpen. Zat heerlijk en stond best netjes.
Hier weten een boel mensen het al. Ga het vd week aan mijn klas vertellen, aangezien mn buik bijna niet meer te verbergen is Misselijkheid hier ook nog volop. Heb ook weinig hoop dat het binnenkort voorbij is, bij de eerste tot 16 weken misselijk geweest en bij de tweede tot 20 weken. De medicatie doet wel wat, maar niet elke dag genoeg.
Eki ja dan word het ook moeilijk ontkennen als ze het gaan vragen natuurlijk. Logan heb nu bij bonprix besteld, kleding zit me normaal altijd goed maar van de week was mijn maat uitverkocht. Nu was deze er weer dus stuur mijn andere bestelling volledig terug, zat ook al een kapotte broek bij bij levering.
Dankjullie! Jaa dinsdag weer echo spannend!!! Kijk er enorm naar uit, hopen dat alles goed is dan neem die misselijkheid maar voorlief alhoewel het ondertussen wel echt heel vervelend wordt. Jammer jij ook veel last van he Eki... Jij ook zetpillen? Liefs!
Nee ik heb de gewone. Bij mij is het vooral de misselijkheid die aanhoudt, tot overgeven komt het niet vaak. Spannend, gelukkig is dinsdag al lekker snel!
Balen van al die misselijkheid, hier ook.. maar we moeten er even doorheen. Ik heb 25 april nog afname voor de nipt, dus dan weten we binnen twee weken of het kindje voor zover nu geen aandoeningen heeft en uit het DNA kunnen ze gelijk het geslacht halen. Dus ongeveer over 3 weekjes weten we het en gaan we het aan de wijde wereld vertellen...... Ben beetje bijgelovig, dus voor die tijd durf ik het niet aan zoveel mensen te vertellen.... Nu weten mijn oudersm, schoonouders en zusje het.... En een paar goeie vriendinnen.
Aahh leuk Eki! Hier ook vandaag op het werk verteld zo leuk al die reacties he? Kunnen ze daar ook het geslacht in zien tessa? Dat is lekker optijd ben benieuwd, ik ga er van uit dat alles goed is
Hier vanmorgen ook alvast echo gehad.. Verloor sinds zaterdag weer beetje bloed.. En had nogal buikpijn.. Maar alles is goed gelukkig. Beide hartjes kloppen nog steeds en we hebben ze ook gehoord! Één van de beebjes was druk aan het springen en zwaaien. De andere lag heel stil. Maar de gyn zei dat ik me geen zorgen mocht maken. Ook hebben ze geen oorzaak voor het bloedverlies kunnen vinden.. Wel een uur bij de gyn geweest.. Drie verschillende artsne mee gekeken. Pff wat had ik een spannend weekend zeg! Nu weer heerlijk genieten van onze wonders zo eerst even bij slapen.. Morgen weer werken.
Ik ga er wel vanuit dat alles goed is hoor, maar wil toch voor de zekerheid die test doen. Heb al een gezond kind, dus wil graag nog een gezond kindje erbij als het even kan . En het geslacht is mooi meegenomen zo vroeg, ben super benieuwd! Jeetje schrikken Julyn, gelukkig is alles goed en kan je weer genieten.
Hi meiden... Julyn gelukkig is alles goed kan me voorstellen dat dat schrikken was. Een druk en een rustig kindje.. Heeft zijn voordelen hoor hahahaha... Tessavs oké spannend dus. wel fijn dat je dan gelijk geslacht weet. Ben zo benieuwd ook. Hier druk in de vakantie voorbereiding!!
Wat mooi Julyn! Hadden ze nog een verklaring voor het bloed? Je schrikt je kapot natuurlijk. Mooi om te horen of niet? Groot gelijk hoor Tessa . Heb je gelijk de nipt of hoort dit ook bij de combinatie test? Lekker Gina, wanneer ga je?
Ik ga vrijdag!heerlijk. Ben wel blij dat ik donderdag nog even mag spieken van binnen. Als deze echo goed is dan ben ik weer wat geruster!
Helemaal verliefd op ons frummeltje. Was lekker aan het spartelen tijdens de termijnecho. Nu 10w 4d. 10 nov uitgerekend. Zo happy!