♡Mama's tussen 1 en 15 November 2016♡ 1 november Divarg, 30 jaar, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing AngelaV, 36 jaar, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 2 november Vlindertje23, 25 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 3 november 4 november 5 november 6 november Loontje1, 31 jaar, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 7 november Logan, 24 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 8 november MyMiracle, 28 jaar, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 9 november Eki, 32 jaar, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Satijnvlinder, 28 jaar, tweede kindje - verrassing 10 november Lindajl, 31 jaar, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Tess88, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing MariekeRox, 34 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Cins, 34 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 11 november Let1985, 30 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Lauraa, 26 jaar, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 12 november Beccy, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 13 november 14 november Sennie, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 15 november Afsprakenlijstje Vlindertje23 - eerste echo - 11 maart MariekeRox - eerste echo - 16 maart Logan - eerste echo - 22 maart 16.00 uur MyMiracle - eerste echo - 22 maart 09.15 uur Eki - eerste afspraak en echo - 22 maart Tess88 - eerste echo - 22 maart Tess88 - moeders voor moeders - 22 maart Satijnvlinder - eerste echo - 25 maart Let - eerste echo - 31 maart In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 1 verrassing Wij steunen Moeders voor moeders: Logan (aanmelding na echo) - MyMiracle - Tess88 - MariekeRox - Cins
Dank je Satijnvlinder! Logan thanks, jij ook gefeliciteerd en lekker op de bank blijven! Heb mezelf er al even bij gezet!
Satijnvlinder wat fijn dat het nu dan zo snel is gegaan. En natuurlijk voor iedereen hier gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Wij hebben voor onze dochter 1 jaar gewoon geprobeerd toen we erachter kwamen dat het nooit natuurlijk zou lukken. Vervolgens nog 2 jaar in de mmm molen gezeten. Mijn partner zijn zaad is niet goed dus icsi was onze enige optie. Maar na 1 afgekapte poging en 1 mislukte poging was het toen de 3 poging raak en daar is onze dochter uit geboren 31-12-2013. Nu hadden we nog 2 cryo's uit die behandeling over en daarvan is december de eerste teruggeplaatst. Helaas was deze niet blijven zitten. Februari laatste cryo teruggeplaatst en deze is nu dus blijven plakken. Had het totaal niet verwacht omdat het embryo wat achter liep in deling. Maar nu dus toch zwanger alhoewel ik dit keer vele malen banger ben dat het misgaat dan bij mijn dochtertje. Waarschijnlijk omdat het nu voor ons doen ook vrij snel is gegaan. En ik niet weet hoe hoog het percentage is van miskramen bij een cryo zwangerschap. Maar begreep al dat dat vrij hoog ligt. Maandag moet ik het ziekenhuis de uitslag doorgeven dus dan zal ik ook de 1e echo afspraak krijgen. Waarschijnlijk met 7 weken dus het word een spannende tijd.
Hoi meiden, lang geleden een berichtje van mij! Wat wordt de groep alweer groot, super al die positieve testen! Ik doe vanaf dinsdag mee met Moeders voor Moeders, vind het prima te doen tot nu in ieder geval! Ik tel de dagen af tot de echo, zo onzeker! Heb vanavond enorme last van maagzuur, normaal nooit, nog meer mensen hier al zo vroeg last van? xxxx
Sennie, wat vervelend dat je nu zo bang bent! Maar wel begrijpelijk met heel je voorgeschiedenis. Hier vind ik het deze keer ook wel heel spannend en toch voelt het goed nu
Gefeliciteerd en welkom meiden! Net late dienst gehad en best veel moeten "tillen", nu allemaal krampjes bij mijn baarmoeder. Duidelijk dat er daar wat aan de gang is Vandaag belafspraak gemaakt met internist ivm medicijnen voor traagwerkende schildklier. Tijdens zwangerschap moet ik onder controle bij internist. Maandag wordt ik gebeld. Als maandag mijn test nog meer is opgelopen ga ik ook alvast vk bellen. Mag eigenlijk pas vanaf zes weken. Maar ben best onzeker door de miskraam in september.
Welkom en gefeliciteerd nieuwe dames! Stijnvlinder en Logan, Ik heb ook pcos. Voor mijn dochter zijn we ruim 3,5jaar bezig geweest. 1 jaar zelf en ruim 2,5 jaar in de mmm. Met clomid heb ik 2 vmk's gehad. Ik heb ook 2 rondes Tamoxifen-Nolvadix moeten slikken de 2de ronde weer een vmk. Daarna over op Menopur en Pregnyl. De eerste ronde geen eisprong gehad, want er zat een cyste ipv een ei. De 2 de ronde lang moeten stimuleren met uiteindelijk een ei sprong en later 5 cystes(die heb ik met clomid trouwens ook gehad, cystes). De 3de ronde had ik op vrijdag een ei van 11mm en zondag op maandag spontaan een eisprong. Die ronde was ik zwanger van mijn dochter. Die 3rondes Menopur, daar heb ik ruim een half jaar over gedaan door de cystes. Nu mocht ik gelukkig weer meteen met Menopur beginnen en de eerste ronde op cd16 een eisprong(met Pregnyl) en meteen zwanger😱. Ik vind het hartstikke eng! Ik bedoel met mijn dochter 3vmk's en 3,5jaar nu in 1x goed(hoop ik). Het voelt goed, maar het blijft hartstikke eng.
Heel herkenbaar gevoel. Hier beide keren 2de ronde spuiten maar deze keer echt niet verwacht. Wel gehoopt natuurlijk.
Hoezo mag je pas bellen vanaf 6 weken? Kun je niet eerder een echo krijgen? Hier door mijn ma de eerste 2 echo's bij de gyn met 6.5 en 8.5 weken en daarna naar verloskundige.
Het is ook spannend! Ik vind het naar de wc gaan ook nog steeds eng. Wel typisch dat er meerdere PCOS klanten zijn toch een beetje dezelfde verhalen. Werkse dames!
♡Mama's tussen 1 en 15 November 2016♡ 1 november Divarg, 30 jaar, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing AngelaV, 36 jaar, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 2 november Vlindertje23, 25 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 3 november 4 november 5 november 6 november Loontje1, 31 jaar, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 7 november Logan, 24 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 8 november MyMiracle, 28 jaar, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 9 november Eki, 32 jaar, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Satijnvlinder, 28 jaar, tweede kindje - verrassing 10 november Lindajl, 31 jaar, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Tess88, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing MariekeRox, 34 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Cins, 34 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 11 november Let1985, 30 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Lauraa, 26 jaar, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 12 november Beccy, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 13 november 14 november Sennie, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 15 november Afsprakenlijstje Vlindertje23 - eerste echo - 11 maart MariekeRox - eerste echo - 16 maart Logan - eerste echo - 22 maart 16.00 uur MyMiracle - eerste echo - 22 maart 09.15 uur Eki - eerste afspraak en echo - 22 maart Tess88 - eerste echo - 22 maart Tess88 - moeders voor moeders - 22 maart Satijnvlinder - eerste echo - 25 maart Let - eerste echo - 31 maart In totaal tot nu toe; 0BOYS 0GIRLS 1verrassing Wij steunen Moeders voor moeders: Logan (aanmelding na echo) - MyMiracle - Tess88 - MariekeRox - Cins - Vlindertje23
Tess88, dat staat op hun website. Ze zijn hier niet zo scheutig met extra echo's. Ik bel maandag en dan hoor ik het wel. Anders plan ik gewoon een "pretecho". Kan al vanaf 7 weken
Ik mag de eerste echo met 7 weken. Eigenlijk hadden ze het over 6 weken maar omdat je dan niet perse een hartje hoeft te zien stellen ze het liever een weekje uit. Maar, meestal begon ik te bloeden rond 5 weken dus als ik dat al haal zonder fratsen heb ik al behoorlijk wat vertrouwen.
Logan, ik hoop echt heel erg dat je deze zwangerschap goed doorkomt. En dat je over zo'n 8 maand een mooie wondertje op de wereld mag zetten! Ik gun het je zoo! Ook de rest uiteraard! Gefeliciteerd met de zwangerschap allemaal. Die eerste tijd is zo spannend weer. Hier lopen de testen goed op. Maar ik wacht maandag toch even af. En als dat goed is dan wil ik graag op de lijst! ik ben wel wat hoopvoller dan een paar dagen terug. We zullen zien.
♡Mama's tussen 1 en 15 November 2016♡ 1 november Divarg, 30 jaar, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing AngelaV, 36 jaar, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 2 november Vlindertje23, 25 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 3 november 4 november 5 november 6 november Loontje1, 31 jaar, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 7 november Logan, 24 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Kimb91, 24 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 8 november MyMiracle, 28 jaar, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 9 november Eki, 32 jaar, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Satijnvlinder, 28 jaar, tweede kindje - verrassing 10 november Lindajl, 31 jaar, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Tess88, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing MariekeRox, 34 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Cins, 34 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 11 november Let1985, 30 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Lauraa, 26 jaar, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 12 november Beccy, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 13 november 14 november Sennie, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 15 november Afsprakenlijstje Vlindertje23 - eerste echo - 11 maart MariekeRox - eerste echo - 16 maart Logan - eerste echo - 22 maart 16.00 uur MyMiracle - eerste echo - 22 maart 09.15 uur Eki - eerste afspraak en echo - 22 maart Tess88 - eerste echo - 22 maart Tess88 - moeders voor moeders - 22 maart Satijnvlinder - eerste echo - 25 maart Let - eerste echo - 31 maart In totaal tot nu toe; 0BOYS 0GIRLS 1verrassing Wij steunen Moeders voor moeders: Logan (aanmelding na echo) - MyMiracle - Tess88 - MariekeRox - Cins - Vlindertje23
Welkom alle nieuwe meiden! Lindajl wat stom, ik zou gewoon lekker bellen neem aan dat ze daar niet moeilijk over gaan doen toch? Hier doen ze standaard bij de intake rond 7/8 weken een echo, zo fijn! Vandaag nog even mn laatste testje gedaan, liep mooi op in vergelijking met eergisteren. Kwaaltjes gelukkig nog niet te bekennen, wel wat krampjes en steekjes en een flink darmenbuikje in de avond. Zal waarschijnlijk niet lang duren voor het niet meer te verbergen is, geloof dat het bij elke zwangerschap sneller groeit. Wil het in ieder geval tot de echo stil houden, daarna onze ouders en broers/zus vertellen. De rest komt later wel. Vorige keren hebben we het heel snel verteld, eigenlijk aan iedereen. Vind het nu stiekem wel leuk om het nog geheim te houden. Zijn er meer meiden die weten dat het de laatste zwangerschap is? Hier wel, ik vind 3 een mooi aantal merk dat ik er wel anders in sta, probeer er ook wel bij stil te staan dat alles nu de laatste keer gaat zijn.