He dames. Hier alweer de 4de echo gehad vandaag! Vandaag termijnecho en ben iets teruggezet. Uitgerekende datum is 13-11 geworden. Over 2 weken nekplooimeting op 3-5 en op 23-5 geslachtsbepaling. Wel fijn dat de echo's nu uitwendig kunnen, beeld is wel minder mooi helaas. Vandaag ook wat nieuwe shirts besteld voor het werk. Met zon strak shirtje Lijk ik nu gewoon dik met mijn bolle darmenbuik haha
Julyn gelukkig was/is alles goed. Tess toch een mooie echo! Linda Aah en terecht verliefd Tessa hihi stiekem het al eerder weten wat het word leuk!!
Goed om te horen dat er nog meer mooie echos waren gisteren! Geniet ervan meiden. Nee ze kunnen geen oorzaak vinden van het bloed verlies hier. Alles is zowat uitgesloten. Warschijnlijk komt het door dat de placenta van de onderste beeb tegem mn schaambot ligt. Hopen dat deze nog beetje naar boven gaat, anders kan ik niet natuurlijk bevallen en zal het met een keizersnede moeten komen terzijne tijd. (Of ik dat erg vind weet ik niet, nog nooit over na gedacht) Mare de gyn zei dat ik kraamhulp moest regelen, Moet dat altijd zo vroeg? Dacht dat dat nog wel kon...?? Jullie dit al gedaan?
Ik heb het ook nog niet gedaan hoor. Moet eerlijk bekennen dat ik nog niks gedaan heb alleen werk ingelicht. Denk als donderdag de echo weer goed is ik eea ga regelen maar heb die bevestiging nodig geloof ik
Voor de 16 weken aldus mijn vk. Maar ga het ook deze week regelen want wil graag een bepaalde kraamhulp
Ik heb dat vorige week al gedaan . Verloskundige zei dat ik de kraamzorg mocht regelen dus maar gelijk gedaan.
Net echo gehad!!! Alles zag er super uit, mooi om te zien hoe hard het groeit! Terug gezet naar 10w4 dagen maar had al zo'n vermoeden. Nu uitgerekend op 10-11 Volgende week 26 afspraak verloskundige en 3 mei nekplooometing. Fijne dag 🎉
Ik heb dat al met 6 weken gedaan want ik wil een specifieke kraamhulp en die is altijd heel snel vol. Het zijn 7 zzpers die samen doen dus je kunt iemand uitvragen
♡Mama's tussen 1 en 15 November 2016♡ 2 november ♡Loontje1, 32 jaar, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 3 november ♡♡Vlindertje23, 25 jaar, eerste kindjes - TWINS! ♂BOYS ♀GIRLS verrassing 6 november ♡Satijnvlinder, 28 jaar, tweede kindje - verrassing 8 november ♡MyMiracle, 28 jaar, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 9 november ♡Logan, 24 jaar, eerste kindje - verrassing 10 november ♡Sop86, 29 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing ♡Lindajl, 31 jaar, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 11 november ♡Let1985, 30 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing ♡Eki, 32 jaar, derde kindje - verrassing ♡Bea1988, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 12 november ♡Oliv, 35 jaar - ♂BOY ♀GIRL verrassing 13 november ♡Gina82, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing ♡Tess88, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 14 november ♡♡Julyn, 25 jaar, eerste kindjes - TWINS! ♂BOYS ♀GIRLS verrassing 15 november ♡Tessasv, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 3 verrassing 2 TWINS Afspraken April Sop86 - echo - 19 april Julyn - eerste echo gyn (1 eiig of 2eiig?) - 19 april MyMiracle - termijnecho - 21 april om 10.00uur Tessasv - nipt - 25 april Sop86 - termijnecho - 26 april Eki - termijnbepaling - 28 april Mei Tessasv - combinatietest - 2 mei Sop86 - nekplooimeting - 3 mei Tess88 - nekplooimeting - 3 mei Julyn - echo - 9 mei Logan - controle - 10 mei Tess88 - geslachtsbepaling - 23 mei Juni Wij steunen Moeders voor moeders: Logan - MyMiracle - Tess88 - Vlindertje23 - Satijnvlinder - Julyn - Oliv - Loontje1 - Eki Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Soeee 4w3d - Poeliwoepi 5w2d - AngelaV 6w1d - Lauraa 4w6d - MariekeRox 6w - Kimb91 8w1d *bbz* - Sennie 7w2d - Saare 8w5d - Cins 9w2d Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst.