Julyn, Wat fijn dat de kleintjes het goed doen. Spannend om na de bevalling te ontdekken of ze 1 of 2 eiig zijn(mocht je geen geslachtsbepaling doen). Met een tweeling is het wel nog iets praktischer om dit wel te doen, maar ook dubbel zo'n verrassing om het niet te doen. Moeilijk Satijnvlinder, Wat een heerlijk zorgzaam meisje! Hier ook 1. Linda en Logan, Fijn al 11weken! Heerlijk gevoel hé om steeds meer bij de 12weken in de buurt te komen! All Vandaag met 11w2d de termijn echo gehad. Onze dochter is mee gegaan(wel erg spannend!). Gelukkig doet ons kindje het hartstikke goed. Begon direct te bewegen. Dochter helemaal trots! Het hoofdje zag er goed uit, het hartje ook. 2 armpjes en handjes, 2 beentjes. Geweldig om weer mee te maken. De kleine ligt voor op schema, dus ben 4 dagen vooruit gezet. Vandaag dus 11w6d en uitgerekend op 4 november. Bijgaand een foto van onze Miracle.
♡Mama's tussen 1 en 15 November 2016♡ 2 november ♡Loontje1, 32 jaar, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 3 november ♡♡Vlindertje23, 25 jaar, eerste kindjes - TWINS! ♂BOYS ♀GIRLS verrassing 4 november ♡MyMiracle, 28 jaar, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 6 november ♡Satijnvlinder, 28 jaar, tweede kindje - verrassing 9 november ♡Logan, 24 jaar, eerste kindje - verrassing 10 november ♡Sop86, 29 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing ♡Lindajl, 31 jaar, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 11 november ♡Let1985, 30 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing ♡Eki, 32 jaar, derde kindje - verrassing ♡Bea1988, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 12 november ♡Oliv, 35 jaar - ♂BOY ♀GIRL verrassing 13 november ♡Tess88, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 14 november ♡♡Julyn, 25 jaar, eerste kindjes - TWINS! ♂BOYS ♀GIRLS verrassing 15 november ♡Tessasv, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 3 verrassing 2 TWINS Afspraken April Tessasv - nipt - 25 april Sop86 - termijnecho - 26 april Eki - termijnbepaling - 28 april Mei Tessasv - combinatietest - 2 mei Sop86 - nekplooimeting - 3 mei Tess88 - nekplooimeting - 3 mei Julyn - echo 6 mei Julyn - echo - 9 mei Logan - controle vk - 10 mei Satijnvlinder - controle vk - 13 mei Tess88 - geslachtsbepaling - 23 mei Lindajl- geslachtsbepaling - 28 mei Juni Wij steunen Moeders voor moeders: Logan - MyMiracle - Tess88 - Vlindertje23 - Satijnvlinder - Julyn - Oliv - Loontje1 - Eki Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Soeee 4w3d - Poeliwoepi 5w2d - AngelaV 6w1d - Lauraa 4w6d - MariekeRox 6w - Kimb91 8w1d *bbz* - Sennie 7w2d - Saare 8w5d - Cins 9w2d - Gina82 10w4d *ma* Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst.
Gina wat erg, heel veel sterkte. Ik hoop dat het vanzelf op gang gaat komen.. Mymiracle wat lekker om weer vooruit gezet te worden! Die 12 weken, heerlijk inderdaad, nog twee daagjes 😊😊😊
Maar, wat ik niet snap? Loontje is 11w5d en uitgerekend op 2 november en MyMiracle is 11w6d en uitgerekend op 4 november. Huh?
Haha dan zou loontje verder moeten zijn dan der banner zegt. Ik ben 6 november uitgerekend en 11w4d vandaag
Of loontje is terug gezet en dit is nog niet aan gepast in het lijstje dat weet ik niet. Hing mij wat van bij waten een aantal terug gezet. En dank je wel
♡Mama's tussen 1 en 15 November 2016♡ 3 november ♡♡Vlindertje23, 25 jaar, eerste kindjes - TWINS! ♂BOYS ♀GIRLS verrassing 4 november ♡MyMiracle, 28 jaar, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 5 november ♡Loontje1, 32 jaar, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 6 november ♡Satijnvlinder, 28 jaar, tweede kindje - verrassing 9 november ♡Logan, 24 jaar, eerste kindje - verrassing 10 november ♡Sop86, 29 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing ♡Lindajl, 31 jaar, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 11 november ♡Let1985, 30 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing ♡Eki, 32 jaar, derde kindje - verrassing ♡Bea1988, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 12 november ♡Oliv, 35 jaar - ♂BOY ♀GIRL verrassing 13 november ♡Tess88, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 14 november ♡♡Julyn, 25 jaar, eerste kindjes - TWINS! ♂BOYS ♀GIRLS verrassing 15 november ♡Tessasv, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 3 verrassing 2 TWINS Afspraken April Tessasv - nipt - 25 april Sop86 - termijnecho - 26 april Eki - termijnbepaling - 28 april Mei Tessasv - combinatietest - 2 mei Sop86 - nekplooimeting - 3 mei Tess88 - nekplooimeting - 3 mei Julyn - echo 6 mei Julyn - echo - 9 mei Logan - controle vk - 10 mei Satijnvlinder - controle vk - 13 mei Tess88 - geslachtsbepaling - 23 mei Lindajl- geslachtsbepaling - 28 mei Juni Wij steunen Moeders voor moeders: Logan - MyMiracle - Tess88 - Vlindertje23 - Satijnvlinder - Julyn - Oliv - Loontje1 - Eki Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Soeee 4w3d - Poeliwoepi 5w2d - AngelaV 6w1d - Lauraa 4w6d - MariekeRox 6w - Kimb91 8w1d *bbz* - Sennie 7w2d - Saare 8w5d - Cins 9w2d - Gina82 10w4d *ma* Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst.
ik moet mijn bevalinsdatum ook nog aanpassen, maar wacht wel ff tot de volgende echo. Er zat nu namelijk nog al wat verschil tussende twee beebs. Dit o.a omdat ze de babys niet goed konden meten. Ik ben morgen dus ongeveer 11 weken. Maar pas het na 6 mei wel even aan. Anders blijven we zo bezig haha 😜 Btw de kans dat ik in oktober beval is nog veel groter haha ☺️
♡Mama's tussen 1 en 15 November 2016♡ 3 november ♡♡Vlindertje23, 25 jaar, eerste kindjes - TWINS! ♂BOYS ♀GIRLS verrassing 4 november ♡MyMiracle, 28 jaar, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 5 november ♡Loontje1, 32 jaar, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 6 november ♡Satijnvlinder, 28 jaar, tweede kindje - verrassing 9 november ♡Logan, 24 jaar, eerste kindje - verrassing 10 november ♡Sop86, 29 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing ♡Lindajl, 31 jaar, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 11 november ♡Let1985, 30 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing ♡Eki, 32 jaar, derde kindje - verrassing ♡Bea1988, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 12 november ♡Oliv, 35 jaar - ♂BOY ♀GIRL verrassing 13 november ♡Tess88, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 14 november ♡♡Julyn, 25 jaar, eerste kindjes - TWINS! ♂BOYS ♀GIRLS verrassing 15 november ♡Tessasv, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 3 verrassing 2 TWINS Afspraken April Tessasv - nipt - 25 april Sop86 - termijnecho - 26 april Eki - termijnbepaling - 28 april Mei Tessasv - combinatietest - 2 mei Sop86 - nekplooimeting - 3 mei Tess88 - nekplooimeting - 3 mei Julyn - echo 6 mei Julyn - echo - 9 mei Logan - controle vk - 10 mei Satijnvlinder - controle vk - 13 mei Tess88 - geslachtsbepaling - 23 mei Lindajl- geslachtsbepaling - 28 mei Juni Wij steunen Moeders voor moeders: Logan - MyMiracle - Tess88 - Vlindertje23 - Satijnvlinder - Julyn - Oliv - Loontje1 - Eki Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Soeee 4w3d - Poeliwoepi 5w2d - AngelaV 6w1d - Lauraa 4w6d - MariekeRox 6w - Kimb91 8w1d *bbz* - Sennie 7w2d - Saare 8w5d - Cins 9w2d - Gina82 10w4d *ma* Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst.