Ik had het al veranderd. Hoe dat daar heeft kunnen staan? 😂 Ik dacht vanmiddag echt, hoe kan dat toch? 😂
Oh Gina, ik zie nu pas je bericht over je MA! Wat ontzettend verdrietig. Met hoeveel weken was het gestopt met groeien? Heel veel sterkte voor jou 😘 Ik heb het vandaag aan me studenten verteld. Hihi was erg spannend maar ook super grappig. Heb nu twee weken vakantie. En na de vakantie zijn de studenten op werkweek. Ik zou mee, maar dat gaat niet meer door. Dus dacht kan beter maar eerlijk zijn nu. Als het goed is ben ik nu de 11 weken voorbij het zag er afgelopen week goed uit. Ik moet er nu toch echt maar op vertrouwen dat het goed komt. Tuurlijk zal het spannend blijven.. Ook kon ik niet echt meer om mn buikie heen.. Kijk maar dit was vorige week met 10 weken
Leuk Julyn! Leuke reacties ook? Het komt heus goed ook, ik vind het ook wel eng maar ik moet er maar vertrouwen in hebben. En jij ook Geniet van je vakantie! Ga je nog wat leuks doen? Aaahh mooi je buik
Volgens de lijst 10w3d (staat er onderin ) Wat leuk dat je het de leerlingen hebt verteld Wat een mooi buikje.
Ga heerlijk alles opruimen en het kamertje wat ik graag wil gebruiken als babykamer leeg halen en behang scheuren enz. Kan nu zelf nog beetje mee helpen! Zal straks snel minder worden 😜 En verder mn kleding eens uitzoeken en opruimen Hahah. En ik denk dat ik heel veel ga winkelen en afspreken met vriendinnen😄 Okey okey zal mn banner ff aanpassen. Ik was vooruit gezet. Maar dacht wacht nog wel ff tot 6 mei met alles wijzigen omdat de beebjes wat moeilijk zijn op te meten. Maar lijkt er op dat ik nu 10-11-16 ben uitgerekend.
♡Mama's tussen 1 en 15 November 2016♡ 3 november ♡♡Vlindertje23, 25 jaar, eerste kindjes - TWINS! ♂BOYS ♀GIRLS verrassing 4 november ♡MyMiracle, 28 jaar, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 5 november ♡Loontje1, 32 jaar, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 6 november ♡Satijnvlinder, 28 jaar, tweede kindje - verrassing 9 november ♡Logan, 24 jaar, eerste kindje - verrassing 10 november ♡Sop86, 29 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing ♡Lindajl, 31 jaar, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing ♡♡Julyn, 25 jaar, eerste kindjes - TWINS! ♂BOYS ♀GIRLS verrassing 11 november ♡Let1985, 30 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing ♡Eki, 32 jaar, derde kindje - verrassing ♡Bea1988, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 12 november ♡Oliv, 35 jaar - ♂BOY ♀GIRL verrassing 13 november ♡Tess88, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 14 november 15 november ♡Tessasv, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 3 verrassing 2 TWINS Afspraken April Tessasv - nipt - 25 april Sop86 - termijnecho - 26 april Eki - termijnbepaling - 28 april Mei Tessasv - combinatietest - 2 mei Sop86 - nekplooimeting - 3 mei Tess88 - nekplooimeting - 3 mei Julyn - echo gyn 6 mei Julyn - echo VK - 9 mei Logan - controle vk - 10 mei Satijnvlinder - controle vk - 13 mei Tess88 - geslachtsbepaling - 23 mei Lindajl- geslachtsbepaling - 28 mei Juni Wij steunen Moeders voor moeders: Logan - MyMiracle - Tess88 - Vlindertje23 - Satijnvlinder - Julyn - Oliv - Loontje1 - Eki Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Soeee 4w3d - Poeliwoepi 5w2d - AngelaV 6w1d - Lauraa 4w6d - MariekeRox 6w - Kimb91 8w1d *bbz* - Sennie 7w2d - Saare 8w5d - Cins 9w2d - Gina82 10w4d *ma* Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst.
Yeah Loontje twaalf weken Leuk Julyn, wat gaan jullie met het kamertje doen? Ik vind het zo leuk om te kijken al.
Alle spullen weg halen.. Er staan namelijk nog allemaal oude spullen van mn schoonouders. Dus er moet flink wat naar de kringloop worden gebracht. Ook ga ik het behang eruit trekken wat er nog inzit. Verder ga ik nog niet opnieuw inrichten of zo hoor. Eerst nog maar even een echo verder. Maar meer onder het mom van; nu kan ik zelf nog wat doen.. Dus weg met die rommel.. Zullen ook vast de hormonen zijn, nesteldrang 😜
Haha nu al nesteldrang, dat belooft nog wat goed bezig hoor! Ik was even aan het kijken naar een duowagen en heb nu mn zinnen gezet op de bugaboo donkey duo, maar die krengen zijn duuuuuur!! Zelfs tweedehands... Nog maar even goed over nadenken dus.
Haha dan kun je wel beginnen ja. Hier opzich weinig op te ruimen, er staat alleen een bureau en een strijkplank, stofzuiger enzo. Ik moet maar even bedenken waar ik dat ga laten en dan kunnen we gaan verven. Oeh Eki, duo wagens sowieso zijn wel duur he? Lekker marktplaats in de gaten houden.
Jaa ik wil ook een bugaboo donkey tweelingwagen.. Maar ik kan er eentje over nemen van een collega en tegen een mooie scherpe prijs 😄 Voor de rest zijn het allemaal van die gekke wagens waar de kindjes onder elkaar moeten liggen. Ik vind het geem gezicht. Ook ben ik maar klein, volgens mij kom ik er dan nie eens boven uit!