Leuk he met kamertje bezig zijn! Bij ons moet de eerste verhuizen naar de volgende kamer, dus die moeten we wel ff gezellig Maken. Baby kamer blijft hetzelfde tenminste wellicht Alleen Andere accessories scheelt weer!
Zo das fijn julyn! Helaas ken ik niemand die m ff kwijt wil Logan ja kijk ook vooral op marktplaats! Maar daar gaan ze voor minder dan 950 ook niet weg, bezopen joh. Eerst maar ff kijken of ik van mn mutsy af kan komen voor een mooi prijsje, wil sowieso eventuele grote dingen pas na een goeie 20weken echo kopen.
Alhoewel.... Mocht ik er nou eerder eentje voor een mooi prijsje op de kop kunnen tikken *gaat weer verder zoeken op mp*
Ja ziek duur eigenlijk zeg die kinderwagens. Mijn collega vroeg of ik er ook belang bin had.. Nou zeker wete wel, zei ik toen. Ze vond het lastig om hem op MP te zetten, ze kon er telkens nog geen afscheid van nemen. Maar ze zei, als jij em wil dan vind ik het alleen maar leuk! Nou zijn we beide blij.. VL vind het nog belachelijk duur haha. Die had liever dat er een nog goedkoper karretje kwam. Hij wil een nieuwe auto, dus wil liever daar wat extra geld in steken.. Echte man hahha 😂 Maar wil de kinderwagen nu ook nog niet in huis hoor. Pas na de 20 weken indd. Nog veel te spannend hoe het allemaal zal gaan met mn ukkies! Hoop maar dat ze flink door groeien 😁
Ik wil de Mutsy Evo of de Mutsy Igo maar die kopen we ook pas rond twintig weken hoor. De meubels van het kamertje enzo ook dan pas. Kan niet wachten hoor, laat maar het maar snel juni zijn
Oehhh ik ben verkocht! Ik heb m geregeld, via een collega ga m morgen ophalen 🎉 Hier is het juist wel handig, de oudste zit nog in de buggy als we naar de dierentuin oid gaan, dat is nog net teveel van het goeie en de jongste loopt nog maar net, dus ik kan m zowel als duo en als enkele wagen alvast gaan gebruiken
Hier hebben we nog een wandel wagen ga een sta plankje aanschaffen. Dochterlief vind dat heel leuk en fijn vooral als ze de baby kan zien, vandaag zo met der tante en neefje kleine boodschappen gedaan.
Wij hadden eigenlijk niet verwacht dat ze het goed zou doen omdat ze erg nieuwsgierig is en graag loopt. Maar bij beide schoonzussen deed ze het goed. Fijn te lezen dat jij hem ook ideaal vind. Kun je wel beetje normaal lopen?
Haha ja uiteindelijk wel. Volgende week zijn familie pas Op mijn werk moest ik heel veel plassen (op een of andere manier ook telkens bang voor toch nog bloed of zo) zegt mijn collega jij hebt echt een blaasontsteking hoor vorige week pieste je ook al zoveel. Ik zeg nou weet zeker van niet. Ze zegt dan ben je zwanger haha
Woehoew! Wat goed zo snel al gelukt, ook fijn dat je em nu al kan gebruiken. Wat voor kleur heeft ie? Zou zeggen geniet er lekker van 😉
Satijnvlinder erachter lopen is wel wat lastiger, liep er dan vaak een beetje schuin naast zeg maar Veel plezier met vertellen straks! Julyn: hij is roze mocht het dus een jongetje worden moet mn man nog even op stap in de kraamweek hahaha
Oeh hahah dat is indd gewaagd roze.. Ach ander kapje der op en klaar toch? Veel plezier met je bugaboo 😍
Aahh haha leuk Eki! Jullie gaan geen geslachtsbepaling doen? Bugaboo is wel makkelijk wisselen inderdaad. Hoe was het vertellen satijnvlinder?
Ja 12 weken 🎉🎉🎉, nu dinsdag nog een mooie echo en het genieten kan echt beginnen!! Leuk die kinderwagens allemaal, vind de buggaboo ook mooi, maar denk dat wij voor een meerijdplankje gaan, Hidde vindt het nu al niks in de kinderwagen 😬. Hebben nu een Mutsy Igo.