1 t/m 15 november 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door brammetje16, 28 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Logan

Logan Niet meer actief

♡Mama's tussen 1 en 15 November 2016♡

3 november
    ♡♡Vlindertje23, 25 jaar, eerste kindjes - TWINS! ♂BOYS ♀GIRLS verrassing

4 november
    ♡MyMiracle, 28 jaar, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing

5 november
    ♡Loontje1, 32 jaar, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing

6 november
    ♡Satijnvlinder, 28 jaar, tweede kindje - verrassing

9 november
    ♡Logan, 24 jaar, eerste kindje - verrassing

10 november
    ♡Sop86, 29 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing
    ♡Lindajl, 31 jaar, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing
    ♡♡Julyn, 25 jaar, eerste kindjes - TWINS! ♂BOYS ♀GIRLS verrassing

11 november
    ♡Let1985, 30 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing
    ♡Eki, 32 jaar, derde kindje - verrassing
    ♡Bea1988, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing

12 november
    ♡Oliv, 35 jaar - ♂BOY ♀GIRL verrassing

13 november
    ♡Tess88, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing

15 november
    ♡Tessasv, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing

In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 3 verrassing 2 TWINS

Afspraken

April
    Eki - termijnbepaling - 28 april

Mei
    Tessasv - combinatietest - 2 mei
    Sop86 - nekplooimeting - 3 mei
    Tess88 - nekplooimeting - 3 mei
    Julyn - echo gyn 6 mei
    Julyn - echo VK - 9 mei
    Logan - controle vk - 10 mei
    Satijnvlinder - controle vk - 13 mei
    Tess88 - geslachtsbepaling - 23 mei
    Sop86 - controle vk - 24 mei
    Sop86 - geslachtsbepaling - 26 mei
    Lindajl- geslachtsbepaling - 28 mei

Juni

Logan - SEO - 20 juni

Wij steunen Moeders voor moeders:
    Logan - MyMiracle - Tess88 - Vlindertje23 - Satijnvlinder - Julyn - Oliv - Loontje1 - Eki

Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    Soeee 4w3d - Poeliwoepi 5w2d - AngelaV 6w1d - Lauraa 4w6d - MariekeRox 6w - Kimb91 8w1d *bbz* - Sennie 7w2d - Saare 8w5d - Cins 9w2d - Gina82 10w4d *ma*

Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst.

2. Sop86

Sop86 Actief lid

5 jun 2015
    314
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dankjullie!! Ja magisch geluid en heel gerustellend om te horen ook dat binnen alles goedgaat terwijl mama dagelijks boven de pot hangt ;).

Ik heb ook nog nul buik, wel een heeeerlijk positie spijkerbroek bij H&M gekocht met een hele brede en hoge band, goddelijk als je darmen zo vervelend doen! Dat buikje mag wel komen lijkt me zo leuk maat ben ook slank van mezelf dus zal nog wel komen.

Leuk hoor, wat kost zoiets eigenlijk om zelf te kopen?

3. Sop86

Sop86 Actief lid

5 jun 2015
    314
    0
    16
    NULL
    NULL
    Welkom Xoxowen!

4. Logan

Logan Niet meer actief

5. Logan

Logan Niet meer actief

Oohh Julyn, ik heb precies hetzelfde! Ik wil ook een echo :p

Welkom xoxowen! Gefeliciteerd.

6. Sop86

Sop86 Actief lid

5 jun 2015
    314
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mooi Logan!! Jaloers :D!!
    Ik moet nog precies een week wachten en dan weer echo yay! Kan nooit genoeg he!

7. Satijnvlinder

Satijnvlinder Fanatiek lid

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Xoxowen welkom en gefeliciteerd

Logan mooi buikje

8. Oliv

Oliv Actief lid

7 feb 2016
    265
    4
    18
    NULL
    NULL
    Welkom en gefeliciteerd xo

Vandaag echo gehad! De 12e blijft staan voor mij! Zo fijn om het hartje te horen. De baby heeft flink bewogen dat was echt leuk om te zien. Ook een afspraak gemaakt voor de geslachtsbepaling. Ik heb heb daar zo een zin in! Super he die echo's!

Zijn jullie bekend met hypnobirthing? Ik zag een flyer bij de verloskundige en het wordt vlakbij gegeven. Misschien wel interessant.

Met trainen merk ik wel dat ik wat last heb van mijn bekken. Balen en hopen dat het niet erger wordt.

9. Xoxowen

Xoxowen Lid

8 nov 2012
    70
    0
    0
    dank jullie wel allemaal.
    Wat een mooie buiken komen er al voorbij.
    Ik ben zwanger van de tweede en het gaat dan echt wel sneller met de buik. Hebben sommige van jullie dat ook?

10. Loontje1

Loontje1 Bekend lid

5 mei 2014
    894
    2
    18
    oncologie verpleegkundige
    Welkom xoxowen!! Hier ook zwanger van de tweede en inderdaad het gaat echt wel sneller..

Wij hebben ook zo'n hartslag ding alleen dan van luvion, ligt nog bij vrienden, maar wil het ook wel weer proberen. Vandaag bij de echo voor het eerst het hartje gehoord 😍.

11. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Hier zit ook verschil tussen 1 en 2 maar bij 1 groeide het ook al vrij snel allemaal

12. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Hier duidelijk verschil tussen 1, 2 en 3. Het is nu echt niet meer te verbergen, al een week of 2 niet.

13. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Zie foto (normaal een zo goed als platte buik)

14. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Merk ook dat mn baarmoeder al een stuk boven mn schaambotje uitkomt. Waar ik met mn angelsounds met 9 weken echt schuin naar beneden moest luisteren vond ik de hartslag gisteren al een cm of 3 erboven :$

15. Julyn

Julyn Actief lid

24 okt 2015
    363
    0
    0
    Wat een mooie berichten allemaal. Hartjes, echo's en super mooie buikjes voorbij zien komen.
    Ook leuk dat jij mee komt kletsen xoxowen!

Hier groeide mn buik de eerste weken flink.. Lijkt nu wel beetje gelijk gebleven.. Baal er stiekum beetje van, ook maak ik me meteen weer zorgen dan.. Zou zo graag willen dat die onzekerheid een beetje een ondertoontje aan zou nemen, helaas voert die nu toch nog vaak de boven toon! Bah..:(
    De laatste dagen erg gevoelige onder tanden, niet normaal! Is dat ook een kwaaltje of hebben jullie daar nog nooit van gehoord?
    Ook heb ik telkens weer van die kleine steekjes in mn onderbuik, bij mn schaamstreek en in mn zij. Zou dit het groeien van mn baarmoeder zijn?

Naja hopen op vandaag een wat beter dag, had gister echt een off day. Nog 9 dagen wachten tot de echo :D
    Fijne kingsday today!

16. Logan

Logan Niet meer actief

Twaalf weken yeee :D

Mooi Eki :)!
    Volgens mij voel ik zelf een soort van hard randje boven mijn schaambot. Tijd dat die darmen gaan slinken en die babybuik gaat groeien haha!

Oliv, fijn dat alles goed gaat! Wanneer heb je de geslachtsbepaling? Vul ik die even op het lijstje in :)

Julyn, die steekjes is volgens mij het groeien inderdaad. Ik heb het heel af en toe.

17. Xoxowen

Xoxowen Lid

8 nov 2012
    70
    0
    0
    Ik heb afgelopen dinsdag termijn echo gehad was 12wkn +0 vond het echt een hele mooie echo er werd al druk bewogen.
    Alleen werdt de echoscopiste even stil alsof er iets was en later zei ze niet kon zien of de buikwand gesloten was ofzoiets ( het gaat dan zo snel en moest alleen en dan krijg ik het soms allemaal niet helemaal mee😊) Dat ze het niet kon zien betekende niet dat het er niet zat, maar zij kon het alleen niet afvinken.
    Als ik me zorgen maakte mocht ik met de verloskundige overleggen voor nog een echo en anders keken ze er sowieso naar bij de 20 weken echo.
    Iemand van jullie hier ervaring mee?

Op het echoscopierapport staat: Buikwand: er lijkt nog een omphalocele te zitten, maar niet duidelijk te zien op dit moment.
    Wil me zelf ook niet gek maken met Google, maar gelukkig moet ik morgen naar de verloskundige eens kijken wat zij zeggen.

18. Loontje1

Loontje1 Bekend lid

5 mei 2014
    894
    2
    18
    oncologie verpleegkundige
    Geen ervaring, maar zou zeker om nog een echo vragen hoor!

19. Logan

Logan Niet meer actief

Ik ken het niet maar ik zou zeker aangeven nog een echo te willen.

20. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Zucht... om 13.45 moet ik naar de verloskundige. Gisteren verloor ik met afvegen een speldeknopje bloed en slijm. Ik weet dat dit kan en had niet echt een slecht gevoel. Echter wou mijn man dat ik de verloskundige vandaag zou bellen, zo gezegd zo gedaan maar nu wil ze toch een extra controle. Ze zegt waarschijnlijk is het niks gebeurt wel vaker. Maar omdat je moeder 2x een MA heeft gehad wil ik toch even een echo maken en omdat je termijn echo al weer 2 weken geleden is. Vervelende is dat ik me nu dus enorm onzeker voel 😱 tot ik belde niet...

Deel Deze Pagina