Oh jeetje dat zou ik inderdaad ook hebben dan. Op dit termijn is het vast een vaatje wat geknapt is. Hopelijk is het snel 13.45 uur!
Vervelend, maar beter een keertje extra controle toch! Is vast allemaal goed! Ik zit hier maar te wachten op een mailtje vanuit de nipt haha, hopelijk deze week en anders begin volgende week. Beetje ongeduldig! Gelukkig maandag een echo, ben ook af en toe wel onzeker hoor! Snel maar een week of 25 zijn haha.... Duurt nog ff!!!
Eigenlijk is het allemaal ook heel onzeker natuurlijk. Zelf heb ik voor dochter met 14w5d een MA gehad en in oktober met 8 weken een MK dus vind het wel wat eng. Nu heb ik in deze zwangerschap wel vertrouwen dat had ik bij de MK niet. Maar echt fijn voelt het niet vooral ook omdat ik me zoveel beter voel dan bij dochterlief. Wat dat betreft werd ik 18 weken lang herinnert dat ik zwanger was. Nu denk ik soms ben ik wel echt 12w4d vandaag, meer zo van kan dat zo ziek zijn bij 1 en hier fluitend doorheen fietsen op dit na dan
Dat onzekere heb ik ook. Bij mijn miskramen voelde ik veel beroerder. Maaaar de kans dat het goed gaat is altijd nog groter dan de kans dat het misgaat.
Ja echt positief zijn en van proberen te genieten, je kan er toch niks aandoen. De natuur doet wat het moet doen.... Maar volgens mij kan je je bij de ene zwangerschap prima een stuk beter voelen dan bij de andere! Misschien kan de verloskundige wat onzekerheid wegpraten, dat lukte bij mij bij de vorige zwangerschap voor een deel wel!
Kan me voorstellen dat je dan toch even onzeker wordt satijnvlinder. Was alles goed bij de vk? Wat heftig dat je al 2x hebt meegemaakt dat het niet goed zat. Was bij je MA het hartje ook pas zo laat gestopt met kloppen? Xoxowen ik zou zeker een extra aanvragen! Hier om 16u termijnecho, ben zo benieuwd!
Hoi allemaal, ik lees al een tijdje af en aan mee in dit topic. Eigenlijk was ik niet van plan weer actief mee te praten, maar ik vind het toch wel leuk, merk ik. Een beetje laat dus stel ik me hier voor! Ik ben zwanger van mijn tweede kindje, uitgerekend op 9 november. Vandaag heb ik de intake bij de verloskundige gehad en voor het eerst het hartje gehoord. (Termijnecho was de vorige keer al.) Morgen hebben we de nekplooimeting voor de combinatietest - spannend! En op 13 juni ga ik voor een GUO, dat is een uitgebreide (medische) twintigwekenecho. Voor mijn gevoel gaat alles supersnel, ik ervaar het echt heel anders dan mijn eerste zwangerschap. Toen zat ik erbovenop, nu moest de verloskundige me aan van alles herinneren. Zo gek! Echt een totaal andere beleving. Maar net zo leuk!
Welkom GingerAle. Ik zag je naam inderdaad al een paar keer staan . Gefeliciteerd! We lopen precies gelijk. Spannend, de combinatie test! Wat is het verschil met een GUO en een SEO? Spannend Eki. Succes zo Ben benieuwd naar je termijn. Hoe was het Satijnvlinder?
Leuk Logan, precies gelijk! Hoe zag je me staan dan? Haha, ik dacht dat ik anoniem was. Een SEO is eigenlijk de 'gewone' twintigwekenecho, terwijl een GUO door de gynaecoloog wordt gedaan en dan wordt er uitgebreider gekeken naar bepaalde afwijkingen. In ons geval is het vooral de rug. Er zit namelijk spina bifida in de familie. Best heftig en ik hoop dat het net als de vorige keer niet aan de orde is. Verder loop ik gewoon bij de verloskundige, maar hiervoor ga ik dan eenmalig naar het ziekenhuis.
Benieuwd hoe het met Satijnvlinder is! Leuk Eki hoe is het gegaan? En welkom Gingerale. Ik was ook altijd een stille meelezer die nu de stap heeft gezet😉 Ik heb maandag weer een echo. Ik kwam vanmorgen bij de VK en ze had het al gelezen in het echoscopierapport. Er was een stagiaire bij en toen is de VK gelijk naar boven (echoafdeling) gelopen om een afspraak voor me te maken. Ze zei dat ik me geen zorgen moest maken, maar wel dat ze het maandag goed na moeten kijken, want het moet toch wel voor de dertiende week dicht zijn. Het was dit jaar bij 5 personen voor gekomen, maar hoe dat precies zat kreeg ik weer niet zo goed mee☺️ Wel met een beetje moeite het hartje gehoord😍
Haha Ginger Ale, onderin staat wie er hier meelezen. Extra spannend dus, die twintig weken echo? Ben je ook onder behandeling bij de gynaecoloog? Xoxowen, kijk dat klinkt al beter. maandag is ook al bijna gelukkig.
♡Mama's tussen 1 en 15 November 2016♡ 3 november ♡♡Vlindertje23, 25 jaar, eerste kindjes - TWINS! ♂BOYS ♀GIRLS verrassing 4 november ♡MyMiracle, 28 jaar, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 5 november ♡Loontje1, 32 jaar, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 6 november ♡Satijnvlinder, 28 jaar, tweede kindje - verrassing 7 november ♡Eki, 32 jaar, derde kindje - verrassing 8 november ♡Xoxowen, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 9 november ♡Logan, 24 jaar, eerste kindje - verrassing ♡GingerAle, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 10 november ♡Sop86, 29 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing ♡Lindajl, 31 jaar, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing ♡♡Julyn, 25 jaar, eerste kindjes - TWINS! ♂BOYS ♀GIRLS verrassing 11 november ♡Let1985, 30 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing ♡Bea1988, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 12 november ♡Oliv, 35 jaar - ♂BOY ♀GIRL verrassing 13 november ♡Tess88, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 15 november ♡Tessasv, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 3 verrassing 2 TWINS Afspraken Mei Tessasv - combinatietest - 2 mei Xoxowen - echo ivm buikwand - 2 mei Sop86 - nekplooimeting - 3 mei Tess88 - nekplooimeting - 3 mei Julyn - echo gyn 6 mei Julyn - echo VK - 9 mei Logan - controle vk - 10 mei Satijnvlinder - controle vk - 13 mei Tess88 - geslachtsbepaling - 23 mei Sop86 - controle vk - 24 mei Sop86 - geslachtsbepaling - 26 mei Lindajl- geslachtsbepaling - 28 mei Juni GingerAle - GUO - 13 juni Logan - SEO - 20 juni Wij steunen Moeders voor moeders: Logan - MyMiracle - Tess88 - Vlindertje23 - Satijnvlinder - Julyn - Oliv - Loontje1 - Eki Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Soeee 4w3d - Poeliwoepi 5w2d - AngelaV 6w1d - Lauraa 4w6d - MariekeRox 6w - Kimb91 8w1d *bbz* - Sennie 7w2d - Saare 8w5d - Cins 9w2d - Gina82 10w4d *ma* Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst.
Wat fijn EKI! Een flinke sprong inderdaad, 4 dagen. Ineens ben je de 12-wekengrens gepasseerd. Xoxowen, spannend zeg. Ik hoop dat alles goed blijkt te zijn maandag!