Wat fijn satijnvlinder en dan nog meteen de twaalf weken grens gepasseerd inderdaad 🎉🎉. Welkom gingerale! Is gezellig zo kletsen hoor! Heb nog contact met de meiden van het vorige clubje en we spreken ook regelmatig af! Enig nadeel vl weet niet meer over welke novembergroep ik het heb als ik over de novembermama's praat (vorige keer ook in november uitgerekend). Fijn dat je een echo krijgt maandag xoxo...
Hoi dames.. Ook ik durf me inmiddels te melden. Na 9 vroege miskramen en 1 MA met 8 weken, ben ik nu 11 weken en 5 dagen zwanger van ons 1e kindje. Voorzichtig durven we nu blij te zijn. Wij lopen bij de gynaecoloog vanwege prednison gebruik om het vruchtje niet af te stoten, en ik heb een verhoogde stollingsfactor, dus spuit fraxiparine. Al met al is dit dus echt ons wondertje. Iedereen gefeliciteerd met de zwangerschap, en hoop dat we er allemaal van mogen blijven genieten!
Satijnvlinder meid is alles goed? Haha Loontje, lekker handig inderdaad . Wel leuk dat je met die andere groep zulk leuk contact hebt. Lautjeuh, welkom en gefeliciteerd! Wat heftig zeg, al die miskramen. Ik snap dat je voorzichtig bent. Gaat alles goed met de baby?
Sorry mijn zusje was mee die is blijven hangen en daarna druk geweest. Kindje doet het super goed, hartje gehoord en was heel actief. Baarmoeder ligt hoog en naar voren dus vandaar mijn buik al. Lautjeuh welkom gefeliciteerd. Wat een roerige tijd heb je gehad zeg fijn dat nu alles goed gaat. Ging etaleren welkom Eki Haha hele sprong maak je dan he Zo ik kwam er ook nog achter dat een neef van mij een 3de kindje verwacht ik en zijn vrouw schelen maar een paar dagen
Hier vanavond ook weer echo gehad. Verlies momenteel echt super veel helder rood bloed. Niet grappig zoveel. Denk dat ik nu in een halve dag al meer bloed heb verloren dan de vorige keer tijdens mn mk. Maar wonder boven wonder doen de babys het goed! Ze waren druk aan het boxen met elkaar. En ook waren ze behoorlijk gegroeid. Voor nu geen oorzaak kunnen vinden voor vele bloed verlies. Wacht nog op urine uitslagen. Dus hopen dat het morgen minder is, zo niet dan kunnen we weer langs komen. En gaan ze verder zoeken. Blijft wel heeel spannend zo.. Dat 12 weken dansje laat nog ff op zich wachten!
Logan : Dankjewel! Afgelopen maandag de laatste echo gehad, hierbij was alles goed. Morgen de echo voor de combinatie test, bloed had ik al geprikt, dus hoop meteen de uitslag te krijgen. En het is natuurlijk fijn om weer even te mogen kijken! Satijnvlinder : Wat fijn dat alles goed was!! Julyn: Wat vervelend, maar fijn dat ze druk waren, en goed gegroeid! Hopen dat je goed de nacht door komt, en het morgen stopt met bloeden. Sterkte.
Spannend Julyn!! Ik hoop voor je dat het morgen een stuk verminderd is, ik zal voor je duimen!! Wel fijn om te horen en zien dat het binnen allemaal goed gaat! Welkom Lautjeuh en wat een bijzonder verhaal en geweldig dat het na zo'n lange weg nu wél goed gaat! Satijn; super dat alles goed was! een hele gerustelling weer! Logan spannend morgen combitest! Die heb ik dinsdag, hopelijk is alles goed, we horen het wel ! Succes!
Julyn wat naar zeg, kunnen ze er iets aan doen? Fijn dat ze wel lekker bezig waren samen! Welkom lautjeuh, die prednison gebruik je voor het afstoten is dat dan doordatvje al zoveel miskramen hebt gehad of hebben ze ook daadwerkelijk een oorzaak gevonden voor het afstoten? Succes dames met de combi test!!
Jaa hoop ook zo dat het vandaag stopt! Vanmorgen helaas nog niet.. Zal nu mn bed uitstappen ben benieuwd. Ja zo fijn dat ik serieus genomen wordt en dat ze meteen kijken. Wel baal ik zelf ontzettend dat ik deze zwangerschap nog niet een keer met een gerust hart naar de echo ben geweest.. Elke keer die stress begint me wel beetje op te breken. Vanmorgen even afwachten anders vanmiddag maar even contacten met de gyn of ze toch inwendig kunnen kijken. Wil graag weten wat er nu loos is...
Julyn meid, je maakt het wel spannend zo. Gelukkig doen de kindjes het goed! Ik snap dat je nog niet echt gerust bent. Echt zorgeloos word het zo natuurlijk ook niet. Sop86, je verwart me met Lautjeuh. Ik doe geen combinatietest Satijnvlinder, gelukkig!! Ik begon me al zorgen te maken . Wel leuk dat jullie evenver zijn! Succes vandaag Lautjeuh! Vandaag nog even werken, bijna weekend. Ik voel me net een oude doos maar ik heb het nodig 👵🏻
Loontje : die prednison is om mijn immuunsysteem plat te leggen de 1e 12 weken, omdat mijn lichaam antistoffen aanmaakt tegen het vruchtje. Het is echt vergif hoor, maar het heeft ons geholpen, dus wij zijn heel dankbaar. Julyn : wat vervelend dat het nog niet is gestopt. Hoop dat de gyn je vanmiddag meer antwoorden kan geven, en je gerust kan stellen. Stress is ook niet goed he.. Heel veel sterkte!!! Logan : Ben jij ook zo moe?
Bedankt voor het warme welkom! Lautjeuh jij ook welkom, gefeliciteerd met je goede zwangerschap! Satijnvlinder ik ben blij om te lezen dat het goed gaat. En bij jou julyn ondanks alle bloedverlies toch ook, wat een geruststelling dan. Ik hoop dat het gauw rustiger wordt voor je. De conbinatietest is bij ons goed verlopen. Kans 1 op groter dan 5000 op een afwijking. Het was ook ontzettend leuk om de baby weer te zien!
Jullie zijn lieverds Bloeden neemt gelukkig af. Dus ben erg opgelucht... De gyn geeft aan pas volgende week te willen kijken als het bloeden is gestopt. De kans dat ze het nu erger gaan maken door inwendig te inspecteren is eigenlijk alleen maar groter. Ze vermoed dat het bloeden door mijn baarmoedermond komt. De onderste baby groeit erg laag in mn schede, de placenta ligt precies op het begin van mn baarmoeder mond. En doordat alles twee keer zo hard groeit en ik maar erg klein en fijn ben, is het niet heel gek dat dit wat minder soepel verloopt zei de gyn. Mijn baarmoedermond is warschijnlijk erg gevoelig! En de kans is groot dat dit dan sowieso tot de 16 weken wel zo kan blijven. 6 mei staan er weer onderzoeken gepland + echo. Hopen dat het allemaal wat mee valt. Pff ben zo moe van dit alles, ga ff een powernapje doen.. Jullie allemaal veel succes vandaag met alles en hoop dat er vandaag weer mooi echo's en veel goeie berichten binnen komen!
Hier werd dat indd ook gezegd de baarmoeder is een gevoelig iets. En kan zelfs bij klussen al dat het wat gaat bloedde
Wat fijn allemaal goede echo's! Welkom nieuwe dames! Julyn een vriendin van mij heeft haar hele zwangerschap gebloed en heeft nu een heerlijk gezonde zoon! Komt vast helemaal goed! Hier ook zo moe en nog steeds erg misselijk! Maarja alles voor het goede doel!