Ik heb hier alles gepoetst inclusief onze huisdieren. Ben kapot maar peuter wil niet slapen die licht in bed te zingen. Anders had ik even een power nap gedaan want als manlief thuis komt pak ik de auto mee voor verjaardags-en weekboodschappen want manlief is morgen jarig
Julyn, in elk geval weet je dat je je niet gelijk te barste moet schrikken maar vervelend is het wel. Inwendig onderzoek lijkt me inderdaad niet echt een goede nu.Ik ben benieuwd 6 mei Fijn GingerAle dat het een mooie uitslag is Satijnvlinder, poeh ik voel je vermoeidheid haha. Veel plezier morgen!
Ja het kan er helaas allemaal bij horen voor sommigen. Nou wordt er niet blij van! Naja we moeten het maar afwachten. Ben blij het met mn twins prima in orde is, dus we houden moed en heel veel hoop ☺️👍 Gelukkig genoeg succesvolle verhalen!! Nu lekker aan het bij komen.. Zo hopelijk nog even wat boodschappen doen en lekker koken. Fijne avond iedereen 🙋
Blij te horen dat het bloeden minder is geworden Julyn! En inderdaad, zolang het met de baby's goed gaat is het al een stuk minder erg, alhoewel het me alsnog heel vervelend lijkt om steeds te bloeden. Ik heb trouwens ook nog mooie echofoto's voor wie het leuk vindt om te zien, 12 weken en 2 dagen
Hoihoi iedereen Ik kom een beetje laat opdagen maar mag ik nog meekletsen? Ik ben op het moment 11+5 weken zwanger van ons tweede kindje dus tot nu toe uitgerekend op 13 november! Ons zoontje is woensdag 1 geworden. Het is hier een beetje raar gegaan met het ziekenhuis waardoor ik een hele late termijnecho heb (pas 19 mei met 14+4) dus dat vond ik een goede reden om voor zondag een echo te boeken en die maar zelf te betalen haha. Superspannend dus!!
Wat een mooie echo GingerAle! Prachtig 😍 Mellie uur, gefeliciteerd en welkom! 19 mei is inderdaad wat laat, de termijnecho moet toch sowieso tussen 10 en 12 weken? Doe maar lekker rustig aan Julyn! Heb je wel verdiend. Vriendlief en ik hebben lekker een rondje babydump gedaan. Goed advies gekregen over de kinderwagens en gelijk een voedingskussen gekocht en een boxmobiel. Echt ik word zo hebberig in die winkel.
Welkom Mellie Satijnvlinder ik ben blij dat alles goed is eb alvast gefeliciteerd. Julyn wat vervelend allemaal hopelijk blijft het afnemen. Fijn dat de baby's het goed doen. GingerAle mooie echo. Mijn echo van a s maandag is een week door geschoven omdat er een nieuwe procedure is dat het voor de veertiende week gesloten moet zijn. Maandag ben ik dertien weken en dan kan het nog te vroeg zijn. Ook zijn ze bij het bloedprikken op het ziekenhuis een deel vergeten dus kan ik ook nog eens opnieuw bloedprikken
Logan, klopt, daarom heb ik een privé echo geboekt voor zondag met een nekplooimeting. Dan ben ik 12 weken. Het ziekenhuis wou me in eerste instantie zelfs niet inplannen voor een termijnecho omdat ik te laat werd ingeschreven en er geen plek meer was. Kort verhaal haha. Ben heel boos geworden en toch een echo kunnen boeken *hormonster* Jaaa dat hebberige ken ik! Maar ik moet me inhouden deze keer. We hebben in principe alles al hahaha. Xoxowen, wat zijn ze lekker georganiseerd daar zeg! Nog een week wachten
Heftig ineens bloedverlies zeg hopelijk houd het snel op Jeetje zie me toch een mooie echo. Mijn kindje lig diep in me baarmoeder dus de echo's tot nu toe worden niet Op duidelijk als die van jullie
GingerAle : Bedankt, jij ook gefeliciteerd. Mooie echo! Melliemuis : gefeliciteerd! Xoxowen ; lekker geregeld daar zeg! Hier vandaag de combinatietest gehad, en weer vooruit gezet. De definitieve uitgerekende datum is 7 november, en 10 mei hebben we de geslachts bepaling. We zijn dus inmiddels de magische 12 weken voorbij, en hebben dus echt even een vreugde dansje gedaan vanmiddag. De uitslag van de combinatie test komt woensdag of donderdag, maar ze verwachtten niets geks. Baby was druk aan het zwaaien en zwemmen, dus ik ben helemaal gelukkig. Fijn weekend allemaal!
Jeetje Bengeltje hopelijk is alles goed en houdt het snel op. Slecht geregeld wil ik niet zeggen, want de verloskundige ging direct een echo voor me regelen. Heel goed bedoeld allemaal. Alleen door dat nieuwe protocol moet/ kun je beter een week wachten. Gaat een lange anderhalf weken worden, want ik ben vanmorgen zo dom geweest me er in te verdiepen en heb er nu nachtmerries van. Maar goed bij mij konden ze het niet goed zien heb nog een anderhalve week dat het dicht moet. Dus we gaan er gewoon vanuit dat alles goed is
Probeer hoe moeilijk ook het een beetje van je af te zetten Xoxowen sterkte deze week. En thnx voor de felicitatie. Bengeltje haha mijn ligt vooraan maar is net zo eigenwijs als grote zus ook geen fatsoenlijke profiel echo van haha Mellie gefeliciteerd en uhm wat vaag van de termijnecho. Beetje vreemde reactie van het zkh. Fijn dat je nu al een echo kan krijg bij echo centrum Gingerale wat een prachtige echo Lautjeuh wat super! Julyn blijft gewoon echt vervelend bij bloed denk je gewoon het ergste Logan heerlijk shoppen. Haha vooral mijn dwarse peuter werd me vandaag te veel
Xoxowen, oh op zo'n manier! Ik hoop voor je dat de buikwand mooi gesloten is tegen die tijd Dankjulliewel voor de felicitaties onze kids komen nu heel dicht op elkaar te zitten dus dat vind ik wel heel spannend!
xoxowen, nee ! Wat balen. En wat slecht georganiseerd ook, dat prikken. Maar probeer de komende dagen wat afleiding te zoeken, hoe moeilijk ook. Vooral niet googlen! daarmee maak je jezelf alleen maar bang. Melliemuis, haha ze durven ook wel hormonenbommen boos te maken dus groot gelijk hoor, die zelf geboekte echo. Bengeltje, jammer dat je nog geen duidelijke echo hebt gehad. Als het kindje groter word dan krijg je dat vanzelf wel toch? Heb je zelf bloedverlies gehad of reageerde je op Julyn? Ik heb je naam hier trouwens nog niet voorbij zien komen, klopt dat? Lautjeuh, yay! Twaalf weken voorbij en alles goed . Ik zal je afspraken op de lijst zetten. Heb je een voorgevoel over het geslacht? Satijnvlinder, lekker uitrusten dus vandaag ohh nee je hebt verjaardag he? Hopelijk krijg je daar energie van Hier werd ik wakker om te plassen en sindsdien kan ik niet meer slapen. Heb je ook weekend
♡Mama's tussen 1 en 15 November 2016♡ 3 november ♡♡Vlindertje23, 25 jaar, eerste kindjes - TWINS! ♂BOYS ♀GIRLS verrassing 4 november ♡MyMiracle, 28 jaar, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 5 november ♡Loontje1, 32 jaar, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 6 november ♡Satijnvlinder, 28 jaar, tweede kindje - verrassing 7 november ♡Eki, 32 jaar, derde kindje - verrassing ♡LauTjeuh, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 8 november ♡Xoxowen, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 9 november ♡Logan, 24 jaar, eerste kindje - verrassing ♡GingerAle, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 10 november ♡Sop86, 29 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing ♡Lindajl, 31 jaar, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing ♡♡Julyn, 25 jaar, eerste kindjes - TWINS! ♂BOYS ♀GIRLS verrassing 11 november ♡Let1985, 30 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing ♡Bea1988, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 12 november ♡Oliv, 35 jaar - ♂BOY ♀GIRL verrassing 13 november ♡Tess88, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing ♡Melliemuis, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 15 november ♡Tessasv, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 3 verrassing 2 TWINS Afspraken Mei Melliemuis - termijnecho plus nekplooimeting - 1 mei Tessasv - combinatietest - 2 mei Sop86 - nekplooimeting - 3 mei Tess88 - nekplooimeting - 3 mei Julyn - echo gyn 6 mei Julyn - echo VK - 9 mei Xoxowen - echo ivm buikwand - 9 mei Logan - controle vk - 10 mei LauTjeuh - geslachtsbepaling - 10 mei Satijnvlinder - controle vk - 13 mei Tess88 - geslachtsbepaling - 23 mei Sop86 - controle vk - 24 mei Sop86 - geslachtsbepaling - 26 mei Lindajl- geslachtsbepaling - 28 mei Juni GingerAle - GUO - 13 juni Logan - SEO - 20 juni Wij steunen Moeders voor moeders: Logan - MyMiracle - Tess88 - Vlindertje23 - Satijnvlinder - Julyn - Oliv - Loontje1 - Eki Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Soeee 4w3d - Poeliwoepi 5w2d - AngelaV 6w1d - Lauraa 4w6d - MariekeRox 6w - Kimb91 8w1d *bbz* - Sennie 7w2d - Saare 8w5d - Cins 9w2d - Gina82 10w4d *ma* Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst.
Mooie echo zag ik voorbij komen van je gingerale! Mellie, leuk dat je ook mee komt kletsen. Xoxo wat vervelend zeg die onzekerheid en dan ook nog langer wachten! Hier gister redelijk rustige dag gehad. Veel geslapen , was ontzettend moe naar alles. Gister overdag nog wel beetje bloed verloren maar het leek af te nemen. Zojuist helaas weer een aantal hele dikke druppels bloed. Het is gelukkig wel veel minder dan afgelopen vrijdag, toen stroomde het naar buiten. Maar denk dat het wel ongeveer zo veel is als bij een ongesteldheid. Hoewel ik weet dat de ukkies het goed maken, vind ik het rete moeilijk om het te nergeren. Hoop elke keer maar weer dat het voorbij is. Geeft gewoon wel spanning. Naja na het weekend anders maar weer even contacten als het niet erger wordt. Maar voelt niet fijn, als het mn bmm is dan vraag ik me wel af waarom deze zoveel bloed loslaat. Ik durf niet meer te googelen en ga ik ook zeker niet meer doen. Dan lees je zoveel enge dingen..
Julyn hele dikke digi knuffel Logan haha vandaag schoonfamilie en beste vrienden vertellen dus zenuwachtig vooral omdat ik 13 weken ben morgen en we het hun nu pas vertellen
Julyn, dikke knuffel! Lijkt me ook erg zenuwslopend. Je kunt het niet negeren he? Dat is het lastige. Ik vraag me ook af waar het vandaan komt, hopelijk vinden ze daar nog een reden voor. Al heb ik wel eens gehoord van een meid die de complete zwangerschap bleef bloeden, ook echt ongesteld leek en er was niks aan de hand. Daar hebben ze ook nooit een reden voor gevonden. En trek gewoon aan de bel bij de verloskundige, daar zijn ze voor! Satijnvlinder, Ooh leuk! Haha ach je hoeft toch niet te zeggen dat er wat mensen die het al wel wisten?
Nee mijn zusje en ouders instrueren dat ze nog van niks weten die komen tegelijk natuurlijk met schoonfamilie. Maar wat ik ook spannend vind is dat de oudste schoonzus een sneer naar me heeft gemaakt dat het niet bij iedereen gemakkelijk gaat. Terwijl ik zelf in de MMM heb gezeten dus als ze nu weer wat zegt krijgt ze een sneer terug want deed me destijds best pijn. Hopelijk zegt ze niks
Veel succes met vertellen santijnvlinder. Altijd spannend inderdaad! ☺️ En hopen dat je schoonzus beetje koest is ja.. Sommige mensen...!!