Ik wil niet heel vervelend doen maar vergis jij je in een groepje? Ik heb tot gister nooit iets van je gelezen en er staat ook niets van je op het lijstje haha! Je mag er uiteraard bij hoor
Leuk dat je ook mee kletst shinex. En wauw ook een tweeling. Zit het bij jou in de family tweelingen? Hier vallen de kwaaltjes gelukkig mee.. Ja banden pijn begint steeds heftiger te worden, maar dat lijkt me ook wel logisch met 2 van die uks in mn buikje 😉 Bloedverlies neemt iets af geloof ik, maar durf niet te hard te juigen aangezien het elke dag even wat minder is en helaas daarna weer volop terug komt. Maar voel me er nu gelukkig wel ietsje rustiger onder!
Satijnvlinder, wat een rotopmerking zeg! Someone menses zijn zo vreselijk tactloos.. Over de misselijkheid: ik wil jullie niet bang maken maar ik heb bij J. tot de bevalling lopen spugen haha. Verschrikkelijk was het. Ik wou nooit meer zwanger worden maar echt, als die kleine er is vergeet je dat zo. Kijk maar, ik was na 10 maanden gewoon weer zwanger hahaha. Gelukkig heb ik er deze keer weinig last van! Vandaag heb ik een goede echo gehad! Die lach is niet van mijn gezicht af te slaan haha. Nekplooi helemaal goed en de kleine was heel bewegelijk! Ben ook een dag terug gezet dus ik ben nu uitgerekend op 12 november (sorry, lijstmaker )
Ik hoop dat het een beetje rustig blijft Julyn. Eind van de week weer een echo? Melliemuis, haha die lijst komt wel goed wat een prachtige echo. Ik snap je smile helemaal. Je baarmoeder is net een hartje aah.
Wat een mooie echo melliemuis! Wat een opluchting julyn! Nu hopen dat het doorzet! Logan wil je op het lijstje mijn controle op 23 mei erbij zetten?
♡Mama's tussen 1 en 15 November 2016♡ 3 november ♡♡Vlindertje23, 25 jaar, eerste kindjes - TWINS! ♂BOYS ♀GIRLS verrassing 4 november ♡MyMiracle, 28 jaar, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 5 november ♡Loontje1, 32 jaar, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 6 november ♡Satijnvlinder, 28 jaar, tweede kindje - verrassing 7 november ♡Eki, 32 jaar, derde kindje - verrassing ♡LauTjeuh, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 8 november ♡Xoxowen, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 9 november ♡Logan, 24 jaar, eerste kindje - verrassing ♡GingerAle, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing ♡♡Shinex, tweede en derde kindjes - TWINS! ♂BOYS ♀GIRLS verrassing 10 november ♡Sop86, 29 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing ♡Lindajl, 31 jaar, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing ♡♡Julyn, 25 jaar, eerste kindjes - TWINS! ♂BOYS ♀GIRLS verrassing 11 november ♡Let1985, 30 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing ♡Bea1988, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 12 november ♡Oliv, 35 jaar - ♂BOY ♀GIRL verrassing ♡Melliemuis, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 13 november ♡Tess88, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 15 november ♡Tessasv, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 3 verrassing 3 TWINS Afspraken Mei Tessasv - combinatietest - 2 mei Sop86 - nekplooimeting - 3 mei Tess88 - nekplooimeting - 3 mei Julyn - echo gyn 6 mei Julyn - echo VK - 9 mei Xoxowen - echo ivm buikwand - 9 mei Logan - controle vk - 10 mei LauTjeuh - geslachtsbepaling - 10 mei Satijnvlinder - controle vk - 13 mei Tess88 - geslachtsbepaling - 23 mei Eki - controle vk - 23 mei Sop86 - controle vk - 24 mei Sop86 - geslachtsbepaling - 26 mei Lindajl- geslachtsbepaling - 28 mei Juni GingerAle - GUO - 13 juni Logan - SEO - 20 juni Wij steunen Moeders voor moeders: Logan - MyMiracle - Tess88 - Vlindertje23 - Satijnvlinder - Julyn - Oliv - Loontje1 - Eki Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Soeee 4w3d - Poeliwoepi 5w2d - AngelaV 6w1d - Lauraa 4w6d - MariekeRox 6w - Kimb91 8w1d *bbz* - Sennie 7w2d - Saare 8w5d - Cins 9w2d - Gina82 10w4d *ma* Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst.
Hoi meiden! Sorry een poosje niet mee gekletst. Heb me niet echt super lekker gevoeld de laatste weekjes en aantal x last gehad van bloedverlies.. gelukkig niet veel. Gisteren nog een echo gehad en 2 springende baby's gezien! Dus dat het met mij wat minder gaat neem ik maar voor lief als het met de baby's maar goed gaat. Morgen over een week een echo met hopelijk een geslachtsbepaling bij het echo bureau! Ben zo benieuwd!!!! Hopelijk gaat het met jullie allemaal goed! Ga nog even proberen wat terug te lezen Liefs!!!
Melliemuis hij/zij zit echt in een hartje wat mooi. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar voel me al twee ochtenden ietsjes beter, was vooral s' ochtends en s' nacht heel erg duizelig en misselijk. Ben een beetje aan het twijfelen of ik een afspraak zal maken voor een pretecho met 15 weken als geslachtsbepaling. Hoop stiekem dat ze volgende week bij de echo van 14 weken al stiekem iets kunnen zien, maar ga er maar vanuit dat dat niet gaat gebeuren ( mag stiekem wel hopen toch)
Shinex wat bijzonder een tweeling, welkom hier! Ik heb trouwens in mijn vorige zwangerschap echt een keer moeten overgeven in de trein. Vreselijk. Dit keer was het ergste overgeven op het werk; ik haalde de wc niet dus het lag in de hal. Gelukkig ben ik nu niet meer misselijk. Alleen zo moe, de hele dag. Xoxowen volgens mij is het met 14 weken wel mogelijk om het geslacht te zien maar nog niet helemaal zeker. Ik wens jullie allemaal een relaxte werkweek.
He dames! wat een mooie echo zag ik voorbij komen😍 Vind het wel bijzonder hoor, weet niet of ik het goed kan verwoorden maar in december heb ik een ma gehad met 9 weken. Nu dus weer zwanger gelukkig maar het is gewoon heel gek: In mijn hoofd ging een zwangerschap niet verder als zeg maar 10 weken. Daarna kwam er niets (gecurreteerd) nu dus wel een goede zwangerschap en tellen de weken gewoon door. Vandaag precies 12 weken en dit was voor mijn gevoel wel een echte mijlpaal maar toch een gevoel dat het ook zo maar slecht nieuws weer kan zijn dinsdag, dat het hartje weer gestopt is. Ik denk dat mijn hoofd een soort beschermingscoconnetje heeft opgebouwd waarbij ik nog niet naar het geheel durf te kijken.. Het begint nu wel te komen. Heb namelijk ook een gevoel erbij nu. Denk dat het een meisje is. Dat zullen we de 23ste horen! Leuk want mijn vriend is dan jarig dus hij krijgt een zoon of een dochter als cadeau haha Voor de familie willen we een taart bestellen met roze of blauwe cake aan de binnenkant
Tess, dat is heel herkenbaar. Ik zeg steeds tegen mezelf dat ik moet gaan genieten maar ik blijf toch wat bangig. Leuk die taart! Xoxowen, hier ook met 14 weken weer controle maar ik ga bellen om een geslachtsbepaling te plannen bij jan koning met 15 weken. Ben zo benieuwd Wat spannend vlinder je geslachtsbepaling! En fijn dat het met je kindjes goed gaat. Hopelijk ga je je snel beter voelen.
♡Mama's tussen 1 en 15 November 2016♡ 3 november ♡♡Vlindertje23, 25 jaar, eerste kindjes - TWINS! ♂BOYS ♀GIRLS verrassing 4 november ♡MyMiracle, 28 jaar, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 5 november ♡Loontje1, 32 jaar, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 6 november ♡Satijnvlinder, 28 jaar, tweede kindje - verrassing 7 november ♡Eki, 32 jaar, derde kindje - verrassing ♡LauTjeuh, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 8 november ♡Xoxowen, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 9 november ♡Logan, 24 jaar, eerste kindje - verrassing ♡GingerAle, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing ♡♡Shinex, tweede en derde kindjes - TWINS! ♂BOYS ♀GIRLS verrassing 10 november ♡Sop86, 29 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing ♡Lindajl, 31 jaar, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing ♡♡Julyn, 25 jaar, eerste kindjes - TWINS! ♂BOYS ♀GIRLS verrassing 11 november ♡Let1985, 30 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing ♡Bea1988, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 12 november ♡Oliv, 35 jaar - ♂BOY ♀GIRL verrassing ♡Melliemuis, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 13 november ♡Tess88, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 15 november ♡Tessasv, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 3 verrassing 3 TWINS Afspraken Mei Tessasv - combinatietest - 2 mei Sop86 - nekplooimeting - 3 mei Tess88 - nekplooimeting - 3 mei Julyn - echo gyn 6 mei Julyn - echo VK - 9 mei Xoxowen - echo ivm buikwand - 9 mei Logan - controle vk - 10 mei LauTjeuh - geslachtsbepaling - 10 mei Vlindertje123 - geslachtsbepaling - 10 mei Satijnvlinder - controle vk - 13 mei Tess88 - geslachtsbepaling - 23 mei Eki - controle vk - 23 mei Sop86 - controle vk - 24 mei Sop86 - geslachtsbepaling - 26 mei Lindajl- geslachtsbepaling - 28 mei Juni GingerAle - GUO - 13 juni Logan - SEO - 20 juni Wij steunen Moeders voor moeders: Logan - MyMiracle - Tess88 - Vlindertje23 - Satijnvlinder - Julyn - Oliv - Loontje1 - Eki Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Soeee 4w3d - Poeliwoepi 5w2d - AngelaV 6w1d - Lauraa 4w6d - MariekeRox 6w - Kimb91 8w1d *bbz* - Sennie 7w2d - Saare 8w5d - Cins 9w2d - Gina82 10w4d *ma* Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst.
Leuk he nu komen we allemaal langzaam dichterbij die geslachtsbepaling ik kijk er ook enorm naar uit! Heb zelf heel sterk het gevoel van een jongetje maar goed eigenlijk maakt het me helemaa niks uit wel apart om zo'n sterk gevoel te hebben, mss klopt het totaal niet haha.. Onzekerheid is heel logisch gezien je geschiedenis toch Tess. Heb het zelf ook maar dan meer omdat alles de eerste keer is dat maakt ook onzeker. Zolang de echo's goed blijven zeg ik tegen mezelf ook dat het goed zit!
Vlindertje, gek jij ook al last van bloedverlies.. Ik hier dus ook. Blijft spannend zo met twee van die ukkies in onze buik. Fijn dat alles toch goed gaat! Ik heb vanmorgen gebeld met de gyn.. Maar we gaan proberen de echo gewoon vrijdag te laten doen. Inmiddels verlies ik alleen nog oud bloed. We hebben afgesproken zodra het weer erger wordt ik het spoed nummer mag bellen. En Tess, ik heb net als jij in december ook een MA gehad. Het maakt het zeker lastig nu om er volledig vertrouwen in te hebben. (Mede door het bloedverlies) Maar die angst is denk ik heel natuurlijk. Onze hoofdjes hebben heel wat moeten doorstaan! Hopijk vandaag een mooie echo voor jou! Geslachts bepaling.. Hmm ik blijf twijfelen hahaah.. Ergens ben ik te nieuwschierig.. Ook wat ik eerder zij betreft het praktische opzicht lijkt het me handig. Maar vl wil het eigenlijk liever niet weten.. Best lastig dan. Naja vrijdag eerst maar weer eens even afwachten! Hoop dat ze deze week weer goed gegroeid zijn
Tess88, vind dat heel herkenbaar. Al mijn miskramen waren allemaal voor 7 weken. Maar bij elke zwangerschap die in een miskraam is geëindigd had ik van het begin af aan al een verkeerd gevoel. Bij mijn zoontje en bij deze zwangerschap voelde het direct goed. Ik denk dat wij weer een jongen ga krijgen. Maar mij maakt het echt helemaal niet uit. Ik ben echt een jongensmama maar een meisje lijkt me ook zo leuk. Dus vind het gewoon een leuke spanning haha. Wij gaan deze keer geen speciale geslachtsbepaling doen maar wachten gewoon tot de 20 weken echo. De vorige keer was ik in Nederland en had ik als verassing voor mijn moeder en zusjes een geslachtsbepaling geboekt haha. Was zo leuk!
Spannend, ik ben echt benieuwd of het klopt bij degenen met een voorgevoel. Mij maakt het ook niet uit wat we krijgen, maar ik heb het gevoel dat het een tweede meisje is. Julyn, ik hoop dat je je man kunt overhalen. Het is echt leuk en ook praktisch om te weten.
Ik ben ook zo benieuwd naar het geslacht ik ga straks Jan Koning bellen voor een afspraak. Ik heb zelf wel een sterk voorgevoel dus ik ben benieuwd of dat mijn beginnende mama-intuïtie is haha. Haha Julyn, lekker gaan kijken joh! Zeker met twee is het wel handig te weten toch? Je kunt je man proberen over te halen met het praktische gedeelte mijn man wilde het eigenlijk ook niet weten maar ik ben zo benieuwd naar wie er in mijn buik zit Leuk Melliemuis, die verrassingsecho. Gaan de controles in Engeland (daar woon je toch?) hetzelfde als hier in Nederland?
Julyn jammer dat jullie niet op 1 lijn zitten met elkaar momenteel. Jij wou het voor je wist dat het er 2 waren ook niet weten toch? Zet even jou redenen en zijn redenen op papier om der samen uit te komen. Maar het niet weten is net zo leuk en tja op zich maakt praktisch ook niet zo uit hoor. Toen wij wisten dat het een meisje was geworden was het allemaal zo geregeld