Hallo nieuwe dames, welkom!! Mooie echo's! Ik zit met spanning af te wachten tot het eindelijk 16.15 uur is!!!! Heb dan de combinatietest. Zooo spannend, ben gewoon extra misselijk van de spanning!!
Spannend Tessa! Ik snap je spanning. Hier net een afspraak gemaakt, 19 mei hebben we de geslachtsbepaling
♡Mama's tussen 1 en 15 November 2016♡ 3 november ♡♡Vlindertje23, 25 jaar, eerste kindjes - TWINS! ♂BOYS ♀GIRLS verrassing 4 november ♡MyMiracle, 28 jaar, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 5 november ♡Loontje1, 32 jaar, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 6 november ♡Satijnvlinder, 28 jaar, tweede kindje - verrassing 7 november ♡Eki, 32 jaar, derde kindje - verrassing ♡LauTjeuh, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 8 november ♡Xoxowen, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 9 november ♡Logan, 24 jaar, eerste kindje - verrassing ♡GingerAle, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing ♡♡Shinex, tweede en derde kindjes - TWINS! ♂BOYS ♀GIRLS verrassing 10 november ♡Sop86, 29 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing ♡Lindajl, 31 jaar, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing ♡♡Julyn, 25 jaar, eerste kindjes - TWINS! ♂BOYS ♀GIRLS verrassing 11 november ♡Let1985, 30 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing ♡Bea1988, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 12 november ♡Oliv, 35 jaar - ♂BOY ♀GIRL verrassing ♡Melliemuis, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 13 november ♡Tess88, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 15 november ♡Tessasv, tweede kindje - ♂BOY In totaal tot nu toe; 1 BOYS 0 GIRLS 3 verrassing 3 TWINS Afspraken Mei Sop86 - nekplooimeting - 3 mei Tess88 - nekplooimeting - 3 mei Julyn - echo gyn 6 mei Julyn - echo VK - 9 mei Xoxowen - echo ivm buikwand - 9 mei Logan - controle vk - 10 mei LauTjeuh - geslachtsbepaling - 10 mei Vlindertje123 - geslachtsbepaling - 10 mei Satijnvlinder - controle vk - 13 mei Logan - geslachtsbepaling - 19 mei Tess88 - geslachtsbepaling - 23 mei Eki - controle vk - 23 mei Sop86 - controle vk - 24 mei Sop86 - geslachtsbepaling - 26 mei Lindajl- geslachtsbepaling - 28 mei Juni GingerAle - GUO - 13 juni Logan - SEO - 20 juni Wij steunen Moeders voor moeders: Logan - MyMiracle - Tess88 - Vlindertje23 - Satijnvlinder - Julyn - Oliv - Loontje1 - Eki Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Soeee 4w3d - Poeliwoepi 5w2d - AngelaV 6w1d - Lauraa 4w6d - MariekeRox 6w - Kimb91 8w1d *bbz* - Sennie 7w2d - Saare 8w5d - Cins 9w2d - Gina82 10w4d *ma* Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst.
Nipt uitslag binnen en gelukkig helemaal goed!!!! Vanmiddag nog een kloppend hartje bij de echo en dan is het helemaal top!!! Geslacht is een JONGEN!!! Whoehoe!!!
Wat leuk Tessasv, gefeliciteerd! Lijkt me heel bijzonder om het zo vroeg al te weten. Maar begrijp ik nou goed dat je dus een combinatietest én een NIPT hebt?
Dank u! Ja dat heb je inderdaad goed begrepen hihi. Beetje overbodig nog een combinatietest eigenlijk maarja..... ook wel fijn om straks nog even wat na te laten kijken en vooral het hartje te horen! Ben altijd een klein beetje heel erg overbezorgd! Mijn vriend laat het inmiddels allemaal maar gaan...
Hoi hoi. Ik ben er weer. Paar daagjes weggeweest. Wat heb ik een hoop gemist! Welkom nieuwe dames. Gezellig! Julyn, wat schrikken dat bloedverlies. Hopelijk kun je binnenkort toch gaan genieten. Ik bem inmiddels de 12 weken gepasseerd. Woensdag heb ik de controle bij de vk. Hopelijk kunnen we dan voor het eerst het hartje horen. Over 3,5 week gewoon al geslachtsbepaling. Ik ben zo benieuwd!
Julyn alleen m'n overgrootoma is van een tweeling haha, of dat invloed heeft gehad? Geen idee haha.. Zit het bij jou wel in de familie? Heb jij ook last van bloedverlies? Ik ook.. Het begon zaterdag opeens, in de ochtend ging ik naar de wc en ik zag dat ik onder t bloed zat.. Het was ook echt helder rood.. Naar de gynaecoloog geweest en alles was goed met de baby's gelukkig, ik heb zo nu en dan wel bruin slijm .. Maar bruin is oud bloed toch? Veder heb ik veel buikpijn, gelukkig heb ik nog een weekje vakantie kan ik het nog even 'rustig' aan doen. Haha sop86 dat gevoel had ik m'n vorige zwangerschap ook , ik keek alleen naar de meisjes kleding en dacht elkekeer aan een meisje, en het was ook een meisje hahah dus het zou maar zo kunnen dat je gevoel gelijk heeft. Tessa wat leuk een jongetje! Ik kan niet wachten tot ik het geslacht weet en er lekker op los kan shoppen hahah🙈
Ja in heb heeeeel veel last van bloedverlies.. Lijkt soms wel of ik leeg loop. Nu inmiddels indd alleen nog bruinbloed, dat is indd oudbloed! Maar ook hier zijn de echo's elke keer gelukkig goed. Nee het zit bij ons helemaal niet ik de familie. Dus was ook een hele grote verassing! Maar oh zo leuk 😄
Ooh Tessa wat leuk een jongen. Dat konden ze uit het DNA halen lijkt mij? Want bij 12 weken kunnen ze het nog niet zien. Wel super leuk dat je het al weet. Denk toch dat wij ook voor geslachtsbepaling gaan.. VL al een beetje om kunnen praten haha ☺️👍
Wat is dat toch dames met het bloedverlies? Lijkt me vreselijk. Gelukkig is wel alles goed met de kindjes. Goed zo Julyn haha! Vrouwen krijgen altijd hun zin haha.
Haha goed he Logan! Het is meer dat mn broer en zn vrouw het nu ook weten en VL druk aan het overtuigen waten wat de voordelen waren haha. Dus hoefde er weinig voor te doen! Ik kan niet wachten tot vrijdag. Ben benieuwd hoe veel de ukkies weer zijn gegroeid!
Dank allemaal! Heel fijn! Combinatietest vind ik aan de hoge kant met 1 op 270 kans op down, dus ben dubbel blij dat ik de nipt test heb gedaan! En enorm leuk om te weten dat het een jongen wordt uiteraard! Ik ben trouwens terug gezet naar 14 november! Weer een dagje eerder! Hier nog de echo foto!