1 t/m 15 november 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door brammetje16, 28 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julyn

Julyn Actief lid

24 okt 2015
    363
    0
    0
    #1481 Julyn, 4 mei 2016
    Laatst bewerkt: 4 mei 2016
    Ja is echt vervelend. Wordt gewoon zo heen en weer geslingerd.
    Opzich maak ik me al niet eens meer ernstig zorgen hoor.
    Ach vrijdag gaan ze alweer kijken. Dus we houden hoop.. heb er ondanks al die toestand wel gewoon vertrouwen in.. voelt zo goed twee van die kleine boefjes in mn buik :D We kijken zo enorm naar ze uit.....!!!!

2. Logan

Logan Niet meer actief

Heerlijk gevoel he :D ondanks dat ik soms onzeker ben vind het zo prachtig dat mijn baby in mijn buik zit ❤️

3. Logan

Logan Niet meer actief

#1483 Logan, 5 mei 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 mei 2016
    Dubbel

4. Logan

Logan Niet meer actief

♡Mama's tussen 1 en 15 November 2016♡

3 november
    ♡♡Vlindertje23, 25 jaar, eerste kindjes - in verwachting van TWINS!. Het zijn jongens, meisjes of een verrassing.

4 november
    ♡MyMiracle, 28 jaar, tweede kindje - in verwachting van een jongen, meisje of een verrassing.

5 november
    ♡Loontje1, 32 jaar, tweede kindje - in verwachting van een jongen, meisje of een verrassing.

6 november
    ♡Satijnvlinder, 28 jaar, tweede kindje - het geslacht blijft een verrassing.

7 november
    ♡Eki, 32 jaar, derde kindje - het geslacht blijft een verrassing.
    ♡LauTjeuh, eerste kindje - in verwachting van een jongen, meisje of een verrassing.

8 november
    ♡Xoxowen, tweede kindje - in verwachting van een jongen, meisje of een verrassing.

9 november
    ♡Logan, 24 jaar, eerste kindje - het geslacht blijft een verrassing voor iedereen.
    ♡GingerAle, tweede kindje - in verwachting van een jongen, meisje of een verrassing.
    ♡♡Shinex, tweede en derde kindjes - in verwachting van TWINS! Het zijn jongens, meisjes of een verrassing.

10 november
    ♡Sop86, 29 jaar, eerste kindje - in verwachting van een jongen, meisje of een verrassing.
    ♡Lindajl, 31 jaar, derde kindje - in verwachting van een jongen, meisje of een verrassing.
    ♡♡Julyn, 25 jaar, eerste kindjes - in verwachting van TWINS! Het zijn jongens, meisjes of een verrassing.

11 november
    ♡Let1985, 30 jaar, eerste kindje - in verwachting van een jongen, meisje of een verrassing.
    ♡Bea1988, tweede kindje - in verwachting van een jongen, meisje of een verrassing.

12 november
    ♡Oliv, 35 jaar - in verwachting van een jongen, meisje of een verrassing.
    ♡Melliemuis, tweede kindje - in verwachting van een jongen, meisje of een verrassing.

13 november
    ♡Tess88, eerste kindje - in verwachting van een jongen, meisje of een verrassing.

14 november
    ♡Tessasv, tweede kindje - in verwachting van een jongen!

In totaal tot nu toe; 1 BOYS 0 GIRLS 3 verrassing 3 TWINS

Afspraken

Mei
    Sop86 - nekplooimeting - 3 mei
    Tess88 - nekplooimeting - 3 mei
    Julyn - echo gyn 6 mei
    Julyn - echo VK - 9 mei
    Xoxowen - echo ivm buikwand - 9 mei
    Logan - controle vk - 10 mei
    LauTjeuh - geslachtsbepaling - 10 mei
    Vlindertje123 - geslachtsbepaling - 10 mei
    Satijnvlinder - controle vk - 13 mei
    Logan - geslachtsbepaling - 19 mei
    Tess88 - geslachtsbepaling - 23 mei
    Eki - controle vk - 23 mei
    Sop86 - controle vk - 24 mei
    Sop86 - geslachtsbepaling - 26 mei
    Lindajl- geslachtsbepaling - 28 mei
    Lindajl - controle vk

Juni

GingerAle - GUO - 13 juni
    Logan - SEO - 20 juni
    Lindajl - 20 weken echo - 20 juni

Wij steunen Moeders voor moeders:
    Logan - MyMiracle - Tess88 - Vlindertje23 - Satijnvlinder - Julyn - Oliv - Loontje1 - Eki

Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    Soeee 4w3d - Poeliwoepi 5w2d - AngelaV 6w1d - Lauraa 4w6d - MariekeRox 6w - Kimb91 8w1d *bbz* - Sennie 7w2d - Saare 8w5d - Cins 9w2d - Gina82 10w4d *ma*

Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst.

5. Loontje1

Loontje1 Bekend lid

5 mei 2014
    894
    2
    18
    oncologie verpleegkundige

3 november
    ♡♡Vlindertje23, 25 jaar, eerste kindjes - in verwachting van TWINS!. Het zijn jongens, meisjes of een verrassing.

4 november
    ♡MyMiracle, 28 jaar, tweede kindje - in verwachting van een jongen, meisje of een verrassing.

5 november
    ♡Loontje1, 32 jaar, tweede kindje - in verwachting van een jongen, meisje of een verrassing.

6 november

7 november
    ♡LauTjeuh, eerste kindje - in verwachting van een jongen, meisje of een verrassing.

8 november
    ♡Xoxowen, tweede kindje - in verwachting van een jongen, meisje of een verrassing.

9 november
    ♡Logan, 24 jaar, eerste kindje - het geslacht blijft een verrassing voor iedereen.
    ♡GingerAle, tweede kindje - in verwachting van een jongen, meisje of een verrassing.
    ♡♡Shinex, tweede en derde kindjes - in verwachting van TWINS! Het zijn jongens, meisjes of een verrassing.

10 november
    ♡Sop86, 29 jaar, eerste kindje - in verwachting van een jongen, meisje of een verrassing.
    ♡Lindajl, 31 jaar, derde kindje - in verwachting van een jongen, meisje of een verrassing.
    ♡♡Julyn, 25 jaar, eerste kindjes - in verwachting van TWINS! Het zijn jongens, meisjes of een verrassing.

11 november
    ♡Let1985, 30 jaar, eerste kindje - in verwachting van een jongen, meisje of een verrassing.
    ♡Bea1988, tweede kindje - in verwachting van een jongen, meisje of een verrassing.

12 november
    ♡Melliemuis, tweede kindje - in verwachting van een jongen, meisje of een verrassing.

13 november
    ♡Tess88, eerste kindje - in verwachting van een jongen, meisje of een verrassing.

14 november

In totaal tot nu toe; 1 BOYS 0 GIRLS 3 verrassing 3 TWINS

Afspraken

Mei
    Julyn - echo gyn 6 mei
    Julyn - echo VK - 9 mei
    Loontje1 - controle gyn - 9 mei
    Lindajl - controle vk
    Loontje1 - controle vk - 31 mei

Juni

Logan - SEO - 20 juni
    Loontje1 - 20 weken echo - 28 juni

Logan - MyMiracle - Tess88 - Vlindertje23 - Satijnvlinder - Julyn - Oliv - Loontje1 - Eki

Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    Soeee 4w3d - Poeliwoepi 5w2d - AngelaV 6w1d - Lauraa 4w6d - MariekeRox 6w - Kimb91 8w1d *bbz* - Sennie 7w2d - Saare 8w5d - Cins 9w2d - Gina82 10w4d *ma*

Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst.

6. Loontje1

Loontje1 Bekend lid

5 mei 2014
    894
    2
    18
    Wat naar zo julyn, maar fijn dat je je geen echte zorgen meer maakt! Morgen weer even spieken!!

Wat leuk dat je de kleine al voelt bewegen!! Kan niet wachten!!

Fijne dag allemaal!

7. GingerAle

GingerAle Fanatiek lid

21 apr 2014
    1.394
    1
    0
    Ja, ik merk dat het zich toch ook in mijn hoofd heeft genesteld. Ik heb helemaal geen voorkeur voor jongen of meisje (oké, misschien héél licht voor jongen omdat we al een meisje hebben, maar echt niet dat ik teleurgesteld zou zijn). Toch ben ik nu al half in de overtuiging dat het een meisje is, terwijl het te vroeg is om dat te kunnen weten.

Wat ontzettend leuk! Onze dochter is nog te jong om het te snappen, het enige wat ze doet is mijn buik aaien en dan zegt ze 'baby!'. Het valt haar niet écht uit te leggen.

Julyn, ik vind je heel sterk en evenwichtig overkomen ondanks al dat bloedverlies. Houd vertrouwen inderdaad, het heeft geen zin om te gaan stressen - al zou ik dat denk ik wel doen!

Loontje, ik zie in je onderschrift dat jouw zoon met 30 weken is geboren. Is er nu ook een verhoogd risico dat het kindje te vroeg komt?

8. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont

3 november

4 november
    ♡MyMiracle, 28 jaar, tweede kindje - in verwachting van een verrassing.

5 november

6 november

7 november

8 november

9 november

10 november

11 november

12 november

13 november

14 november

In totaal tot nu toe; 1 BOYS 0 GIRLS 4 verrassing 3 TWINS

Afspraken

Mei
    Julyn - echo gyn 6 mei
    Julyn - echo VK - 9 mei
    Loontje1 - controle gyn - 9 mei
    MyMiracle - controle vk - 11 mei
    MyMiracle - pretecho - 25 mei
    Lindajl - controle vk
    Loontje1 - controle vk - 31 mei

Juni

Logan - SEO - 20 juni
    MyMiracle - 20 wk echo - 20 juni
    Loontje1 - 20 weken echo - 28 juni

Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

9. Loontje1

Loontje1 Bekend lid

5 mei 2014
    894
    2
    18
    ven zo benieuwd naar de geslachten van de kids! Waarom dacht jij dat het een meisje zou worden gingerale?
    Ik ben eigenlijk overtuigd dat het een jongen wordt, maar van de week eens gekeken naar de nub, toen dacht ik een meid. Bleek de echo te vroeg gemaakt ge zijn voor de nub hahaha. Hierdoor wel super benieuwd naar het geslacht.

Het risico op een toegevoegd is er helaas wel weer, maandag hoor ik van de gynaecoloog wat we gaan doen om de kans te minimaliseren. Vind het echt spannend!

10. GingerAle

GingerAle Fanatiek lid

21 apr 2014
    1.394
    1
    0
    Dat komt omdat de echoscopiste bij onze combinatietestecho zei dat de nub leek op een meisje. Het is niet 100 procent betrouwbaar met die termijn, dus ik ga voorlopig nergens van uit, maar goed, ik merk dus wel dat het zich toch ergens in mijn hoofd heeft genesteld waardoor ik nu het 'gevoel' heb dat het een meisje is. ;)

Heel goed dat je daarin wordt begeleid, om de kans te minimaliseren dat je kindje te vroeg komt. Het lijkt me heel zwaar als je kind zo piepklein is en eerst zo'n tijd in een couveuse moet. Uiteindelijk komt het natuurlijk allemaal goed maar het is toch wel veel fijner als het niet hoeft!

11. Logan

Logan Niet meer actief

Ik ben ook heel benieuwd :) Ik heb zelf ook wel een voorgevoel en ik ben he benieuwd of dat klopt. Nog twee weken en dan weten we het!

Loontje, spannend. Hopelijk blijft deze iets langer zitten.

12. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Hoi dames,
    Hier bijna een week ziek....:(
    Ik lees wel mee, maar reageer alleen niet zo veel.

Wat blijft het onwerkelijk he dames?! Het idee dat er een klein mensje in je buik groeit is zo'n wonderlijk idee. Dat het ook nog werkelijkheid is maakt het helemaal een wonder. Wat een geluk!❤️❤️❤️

Ik las gister het topic van 'Mei 2016'. Zo leuk om te lezen hoe de dames wachten op hun bevalling of al bevallen zijn. Hopelijk halen wij dat allemaal met gezonden kindjes rond november(bij de 2lingen waarschijnlijk iets eerder).

Ben af en toe wat onzeker. Ik voel de baby al vanaf 11w5d, jaja ik weet het erg vroeg:D. Tijdens de termijnecho bevestiging gekregen. Als de kleine echt een sprong maakte op de echo, dan voelde ik dat ook.
    Iig voel ik het vrij weinig op een dag, wat natuurlijk niet heel gek is, maar het maakt me wel wat onzeker.
    Net dus maar een angelsound aangeschaft:)

De lijst heb ik even aangepast.
    Wat afspraken erin gezet en ik heb de knoop doorgehakt.....het geslacht blijft ook deze keer een verrassing.

Ik lees dus wat op de achtergrond mee, maar ben in mijn gedachten met jullie allemaal hoor. Aan het duimen en hopen dat het allemaal goed blijft gaan.

13. Logan

Logan Niet meer actief

Wat vervelend MyMiracle. Beterschap! Echt misselijk of gewoon ziek? Logisch dat je even wat minder meekletst hoor.
    Hoe voel je je baby? Ben zo benieuwd hoe dat voelt. :)

14. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Logan,
    Helaas echt griep.

Uhm hoe het voelt.....een beetje als een klein tikje/plopje diep in mijn buik(de ene keer achter en de andere keer net boven mijn schaambeen).
    Het is heel licht tikje/popje dat steeds iets duidelijker wordt.

15. Satijnvlinder

Satijnvlinder Fanatiek lid

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Hier ook al zo vroeg MyMiracle denk dat je het toch ook wel sneller voelt omdat je weet wat je moet voelen

16. Logan

Logan Niet meer actief

Lijkt me zo bijzonder :).

17. Satijnvlinder

Satijnvlinder Fanatiek lid

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Dat is het zeker

18. Julyn

Julyn Actief lid

24 okt 2015
    363
    0
    0
    Wouw lijkt me ook bijzonder om de uks te kunnen voelen.
    Voel soms zoveel maar volgens mij zijn het echt mn darmen of banden nog steeds. Ben wel benieuwd of ik het snel ga herkennen, haha.

Vanmiddag echo.. Ben best wel iets nerveus nu. Bloeden blijft maar komen. Is telkens even weg en dan pats boem in eens weer terug. Om gek van te worden! Hoop zo dat ik vanmiddag wat een fijne gyn heb die de tijd neemt om er goed naar te kijken. Telkens horen dat alles goed is met de uks is super fijn hoor.. Maar zou zo graag een antwoord willen, zodat ik het nog beter naast me neer kan leggen en denken ohja komt van ......... . Wordt er dood moe van die onzekerheid en mezelf telkens maar weer voorhouden dat het allemaal goed komt en er in moet vertrouwen. Heb nu straks twee weken vakantie gehad. Maar ben vermoeider dan ervoor!

Hier gister toch maar aangekondigd bij de sportclub dat we een twin verwachten. We konden er niet meer om heen. Kreeg zoveel vragen..
    En wil er ook gewoon zo graag in geloven dat ik dacht.. stik maar.. vertel heb nu ook maar gewoon! Iedereen was zo enthausiast ! :D
    Nu maar hopen dat het allemaal echt goed gaat... !!!!

19. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Julyn,
    De oorzaak weten van de bloeding zal je waarschijnlijk meer geruststellen. Kan ik me heel goed voorstellen. Nu heb je eigenlijk geen idee waar het telkens vandaan komt.
    Lijkt me heel moeilijk om steeds weer "terug bij af" te zijn. Dan houd het bloeden op en vervolgens begint het weer....

Dat het goed gaat met de twins is natuurlijk geweldig nieuws elke keer, maar het haalt de onzekerheid over de bloeding niet weg.

Hopelijk krijg je meer duidelijkheid vanmiddag en krijg je weer te horen dat het goed gaat met de twins.

20. bea1988

bea1988 Actief lid

10 jan 2016
    245
    40
    28
    Hier vandaag de 12 weken echo gehad, voorlopig alles goed dus weer even gerustgesteld :)
    Ik ben ook voornamelijk een stille meelezer, nog steeds veeeeeel overgeven, dus niet altijd even veel energie om te reageren.

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina