Supermooie echo, wat fijn dat alles zo goed gaat! Ik hoop ook voor je dat het nu snel minder wordt met de misselijkheid. Het tweede trimester gaat in, dat moet het zo goed als klachtenvrije trimester zijn toch? Julyn ik ben benieuwd wat de gynaecoloog zegt! Succes bij de echo!
Hele mooie echo Bea! Vervelend dat je zo misselijk bent. Sterkte, hopelijk wordt het gouw beter. Ik kan met een half uurtje die kant op.. Pfff ben erug nerveus! Hoop ook zeker dat ik weer twee bewegende boefjes zie op beeld en hoop dat ik straks de fotos met jullie kan delen. Maat dat er ook een reden is voor het bloeden. Maar weet het allemaal ff niet hoor, de onzekerheid neemt een beetje toe hier. Probeer relaxt te blijven en me rustig te houden. Voel van alles in mn buik.. Niet echt krampen hoor maar weet ook niet goed wat ik wel voel. En of het echt is wat ik voel. Zo'n dag door brengen op de bank is niet echt mijn ding! Tot straks.
Mooie echo Bea! Heel mooi. Succes Julyn, heerlijk genieten van die twee mooie kindjes. Hopelijk hebben ze gelijk een reden voor het bloedverlies. Nou de dag begon hier heerlijk, uit het niets kwam zo mijn botherham eruit gevolgd door een bloedneus en duizeligheid. Fantastische start van je dag
Nou ja de controle viel me behoorlijk tegen. Kwam binnen en kreeg meteen een snair van: ben je er alweer? Dus ik zei dat dit vandaag controle was en geen spoed... Naja dus begon al met -10 zeg maar. Toen vertelde ik dat kk weer erg veel bloed verloor zei deze gyn. Ja dat kan op dit termijn. Kunnen we weinig aan doen.. Ooh oke dacht ik.. Naja ze wilde wel vlug kijken. Nou dat vlug was ook echt heel vlug. We hebben niet eens de totale babys gezien. Ze deed apparaat op mn buik. En we zagen twee zakjes met twee keer knipperend hartje en weg was het het apparaat. Dus ik zei ook vol verbazing, oh ga je niet meten en hartjes luisteren. Nee was niet nodig. Met dit termijn had het weinig zin... Het positieve is dat de harjes nog steeds kloppen! Maar verder dus niks wijzer geworden. Is natuurlijk niet normaal dat ik zoveel bloed. En de kans dat het nog fout af kan lopen blijft aanwezig. Masr het kan ook goed gaan.. Niemand die het mij kan vertellen. Voor nu lijkt het er in elk geval op dat de kleintjes geen hinder ervaren van de bloedingen. Hopen dat dit zo blijft en het snel over gaat. Hopen dat mijn baarmoeder niet te heftig reageerd. Blijft gewoon ontzettend spannend. En dat is logisch, maar in dit geval baal ik er ook zo van. Denk je het spannedste stukje te hebben gehad is het nu nog maar afwachten wat mijn lijf doet. Dus of ik echt opgelucht ben.. Nou nee.. En ik wil me juist niet te veel zorgen maken.. Maar das best lastig zo!
Jaaaa MyMiracle heerlijk dat die weken oplopen he? Nou ja zeg Julyn! Wat belachelijk! Al kwam je wel met spoed, die afspraak hebben ze dan toch echt zelf gemaakt.
Mooie echo bea! Julyn best bizar hoe er gereageerd word! Kan ik me niets bij voorstellen! Loop nog bij de gyn maar ze zijn allemaal zo lief! Toen ik met 9 weken belde of ik niet eerder kon komen door onzekerheid van afgelopen ma zeiden ze: ach meid bah wat vervelend, ga gelijk voor je kijken, kon de volgende ochtend terecht. Hier begint het werk af en toe toch wel zwaarder te worden. Werk in een restaurant en maak veel kilometers en is echt zwaar werk. Normaal doe ik het met 2 vingers in mijn neus maar nu... Donderdag Hemelvaart om 14.00 begonnen, we hebben bij ons nooit echt pauze ofzo, ff wat eten staand om een uur of 8/9. heb echt even pauze moeten nemen om even te zitten. Alles deed mij zeer, vooral mijn onderrug/ heupen pfff gisteren weer druk en vandaag echt even nodig om te herstellen lichamelijk. Maar heerlijk vrij met dit weer. Baal er wel echt van dat ik nu al merk dat het gewoon allemaal niet meer zo makkelijk gaat als normaal, maar dat is met mijn werk ook niet meer als logisch Moet me er af en toe alleen wat meer Aan toegeven. Dat vind ik lastig en dat merk ik direct de volgende dag aan mijn lichaam met spierpijn enzo
Ik geniet van het mooie weer en probeer niet te veel aan de echo van maandag te denken Julyn zo'n opmerking kun je toch niet maken. Heb je elke keer dezelfde gyn Tess lijkt me inderdaad zwaar zwanger en horeca. Toen ik zwanger was mijn dochter had ik ook een behoorlijk intensief beetje sportief beroep maar ik merk nu wel dat ik toen echt een veel betere conditie had dan nu Ik kon wel af en toe even mijn werk zittend doen dat scheelt natuurlijk enorm met alleen maar staan.
Normaal gesproken heb ik altijd de zelfde gyn.. En dat is een heel lief mens Maar zij is nu op vakantie. Daardoor had ik gister dus een andere. Dus trek me er maar niet te veel van aan. Ben lekker naar Ameland gegaan dit weekend. Mijn ouders hebben daar een huisje en het is echt genieten hier aan het strand. Zo kan ik extra relaxt doen en zelfs weer een beetje genieten. Maandag krijg ik gelukkig weer een echo en vraag hen wel of ze even extra kunnen checken. Vandaag gelukkig alweer stukken minder bloed verloren.. Is niet weg en het zal ook vast wel weer komen. Maar tot die tijd genieten we nu toch maar een beetje van alles hoor. Probeer me zelf maar voor te houden dat het gelukkig vaker goed gaat dan fout. En laten we eerlijk zijn, de beebjes doen het tot nu toe super! Daar moeten we maar aan blijven denken en trots op zijn... Al dat gestress is ook niet goed. En kijk dinsdag wel weer of werken gaat lukken. Ik denk er nu gewoon nog ff niet over na.
Oh bah logan! Vandaag weer beter? Mooie echo hoor bea! Kan me voorstellen dat het zwaar wordt tess! als het echt niet te doen is moeten ze zorgen voor vervangend werk he, maar kan me ook voorstellen dat dat lastig is. Julyn wat een onproffesionele houding! Ik zou er toch nog eens wat van zeggen eigenlijk, dat kan toch niet joh! Hier net weer even de angelsounds erbij gepakt, wat een heeerlijk geluidje toch weer 😍😍
Tess, hebben je collega's er begrip voor? Hopelijk kan je een tandje minder hard lopen. Zwanger zijn is topsport hoor! Ik vind horeca werk sowieso knap, helemaal met baby in buik. Xoxowen, spannend maandag. Dan moet de buikwand helemaal gesloten zijn toch? Eki, gelukkig maar eenmalig inderdaad. Mooi zo'n angelsound. Ik ga er denk ik ook een kopen. Heerlijk Julyn! Ameland is heerlijk om uit te waaien. Heb je genoten? Neem lekker je rust hoor, dat gaat buitenshuis toch altijd makkelijker dan thuis. Hier toch wel een beetje zenuwachtig voor dinsdag. Hopelijk gaat dat onzekere gevoel snel weg. Het lijkt zo een beetje van controle tot controle leven...
♡Mama's tussen 1 en 15 November 2016♡ 3 november ♡♡Vlindertje23, 25 jaar, eerste kindjes - in verwachting van TWINS!. Het zijn jongens, meisjes of een verrassing. 4 november ♡MyMiracle, 28 jaar, tweede kindje - het geslacht blijft een een verrassing. 5 november ♡Loontje1, 32 jaar, tweede kindje - in verwachting van een jongen, meisje of een verrassing. 6 november ♡Satijnvlinder, 28 jaar, tweede kindje - het geslacht blijft een verrassing. 7 november ♡Eki, 32 jaar, derde kindje - het geslacht blijft een verrassing. ♡LauTjeuh, eerste kindje - in verwachting van een jongen, meisje of een verrassing. 8 november ♡Xoxowen, tweede kindje - in verwachting van een jongen, meisje of een verrassing. 9 november ♡Logan, 24 jaar, eerste kindje - het geslacht blijft een verrassing voor iedereen. ♡GingerAle, tweede kindje - in verwachting van een jongen, meisje of een verrassing. ♡♡Shinex, tweede en derde kindjes - in verwachting van TWINS! Het zijn jongens, meisjes of een verrassing. 10 november ♡Sop86, 29 jaar, eerste kindje - in verwachting van een jongen, meisje of een verrassing. ♡Lindajl, 31 jaar, derde kindje - in verwachting van een jongen, meisje of een verrassing. ♡♡Julyn, 25 jaar, eerste kindjes - in verwachting van TWINS! Het zijn jongens, meisjes of een verrassing. 11 november ♡Let1985, 30 jaar, eerste kindje - in verwachting van een jongen, meisje of een verrassing. ♡Bea1988, tweede kindje - in verwachting van een jongen, meisje of een verrassing. 12 november ♡Oliv, 35 jaar - in verwachting van een jongen, meisje of een verrassing. ♡Melliemuis, tweede kindje - in verwachting van een jongen, meisje of een verrassing. 13 november ♡Tess88, eerste kindje - in verwachting van een jongen, meisje of een verrassing. 14 november ♡Tessasv, tweede kindje - in verwachting van een jongen! In totaal tot nu toe; 1 BOYS 0 GIRLS 4 verrassing 3 TWINS Afspraken Mei Julyn - echo VK - 9 mei Loontje1 - controle gyn - 9 mei Xoxowen - echo ivm buikwand - 9 mei Logan - controle vk - 10 mei LauTjeuh - geslachtsbepaling - 10 mei Vlindertje123 - geslachtsbepaling - 10 mei MyMiracle - controle vk - 11 mei Satijnvlinder - controle vk - 13 mei Logan - geslachtsbepaling - 19 mei Tess88 - geslachtsbepaling - 23 mei Eki - controle vk - 23 mei Sop86 - controle vk - 24 mei MyMiracle - pretecho - 25 mei Sop86 - geslachtsbepaling - 26 mei Lindajl- geslachtsbepaling - 28 mei Lindajl - controle vk Loontje1 - controle vk - 31 mei Juni GingerAle - GUO - 13 juni Logan - SEO - 20 juni Lindajl - 20 weken echo - 20 juni MyMiracle - 20 wk echo - 20 juni Loontje1 - 20 weken echo - 28 juni Wij steunen Moeders voor moeders: Logan - MyMiracle - Tess88 - Vlindertje23 - Satijnvlinder - Julyn - Oliv - Loontje1 - Eki Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Soeee 4w3d - Poeliwoepi 5w2d - AngelaV 6w1d - Lauraa 4w6d - MariekeRox 6w - Kimb91 8w1d *bbz* - Sennie 7w2d - Saare 8w5d - Cins 9w2d - Gina82 10w4d *ma* Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst.
Hoi dames, Wij waren even een paar dagen weg met die lekkere weer, heerlijk! Onze combi test was ook goed!!! Zat in de allerlaagste risico groep en de nekplooi was ook laag! Helemaa gerustgesteld en we laten het ook hierbij. Ik ben nu wel steeds meer benieuwd aan het worden naar het gelacht, Misschien toch maar eens even het NUB topic bezoeken . Verder nog meer goed nieuws dat nu wel gedeeld kan worden, na WEKEN ellende en overgeven van s ochtends vroeg tot s avonds laat ben in nu al een week 'kots-vrij' hahahahaha ik geniet er echt elke minuut van met volle teugen want dacht dat het nooit zou ophouden! Yes nu kan ik eindeijk gaan genieten want ben al vanaf week 5 ziek! Liefs iedereen een een mooie dag!
Wat fijn sop dat je al een week noet meer hebt gespuugd, duim voor je dat het zo blijft!! Heerlijk hé dat weer, echt genieten. Zijn jullie dan bang voor een zwangerschapsmasker? Snap dat je even nog niet aan die echo wil denken xoxowen, is toch wel weer erg spannend.. Hier blijft de misselijkheid toch ook nog wel aanwezig helaas, gelukkig niet altijd overgeven, maar het gevoel in m'n keel ben ik eigenlijk toch wel echt beu... Morgen naar de gyn ben zo benieuwd!!
Fijn sop! Ik ga vandaag maar eens kijken hoe het gaat als ik alleen sochtends mn tabletjes inneem. We zullen het vanavond wel merken sochtends durf ik nog niet aan pmdat ik dan zelfs met medicatie nog niet lekker ben. Zwangerschapsmasker: ik heb sproeten, maar zag laatst op mn voorhoofd na een dagje zon (zonder smeren) ineens een pigmentvlek. Gelukkig valt hij door mn sproeten niet op, maar smeer nu wel extra goed.
Heerlijk sop dat je nu al een week vrij bent van het spugen! Zou zeggen houden zo en lekker genieten! Ja ik pas wel op met de zon.. Ik verbrand sowieso wel gemakkelijk dus smeren doe ik als de beste. Maar het is toch zo dat je zelfs met smeren niet kan voorkomen dat je een zwangerschapsmasker krijgt? Of heb ik dat verkeerd gehoord? Hebben jullie ook last van groei/ bandenpijn? Ik denk dat ik dat nu heb.. Maar weet het eigenlijk niet zo goed. Door het bloedverlies trek ik gemakkelijk foute conclusie door de angst dat het misschien nu nog steeds wel mis kan gaan. Maar denk dat het trekkende gevoel en de steken die soms voel toch echt van het groeien zijn. Of althans dat hoop ik dan maar... 😁
Heerlijk sop dat je nu al een week vrij bent van het spugen! Zou zeggen houden zo en lekker genieten! Ja ik pas wel op met de zon.. Ik verbrand sowieso wel gemakkelijk dus smeren doe ik als de beste. Maar het is toch zo dat je zelfs met smeren niet kan voorkomen dat je een zwangerschapsmasker krijgt? Of heb ik dat verkeerd gehoord? Hebben jullie ook last van groei/ bandenpijn? Ik denk dat ik dat nu heb.. Maar weet het eigenlijk niet zo goed. Door het bloedverlies trek ik gemakkelijk foute conclusie door de angst dat het misschien nu nog steeds wel mis kan gaan. Maar denk dat het trekkende gevoel en de steken die soms voel toch echt van het groeien zijn. Of althans dat hoop ik dan maar... 😁
Zwangerschapsmasker ben ik niet zo bang voor, ik blijf uit de felle zon. Kan er sowieso niet zo goed tegen. Mijn armen zijn gister wel ontzettend rood geworden, daar baal ik wel van. Juist zo goed gesmeerd en in de schaduw gebleven... Bandenpijn komt me niet echt bekend voor. Wel als ik soms nies een felle steek. Wat fijn Sop! En ook fijn dat je al weer een tijdje niet meer gespuugd hebt. Op naar betere weken