Hay dames! Ik ben toch wat afwezig.. Me dochtertje is geopereerd aan d'r keel en neusamandelen, dus ben de hele dag met haar bezig. Ook begint m'n school morgen weer en heb gelijk een toets.. Ook heel druk mee dus. Veder gaat hier alles goed, me dochtertje doet het ook super na de operatie gelukkig! Ik probeer als dat allemaal over is om toch wat meer mee te kletsen!
Oooh wat vervelend voor je dochtertje shinex, veel sterkte voor haar! Begrijp goed dat je dan nu wel ff wat anders aan je hoofd heb. Loontje, balen dat bij jou de misselijkheid nog niet helemaal over is. En vandaag alweer zo'n mooie dag met een heerlijk zonnetje. Ben benieuwd of ik morgen weer aan de slag kan.. Vanmiddag maar even met mn leidinggevende overleggen. Moet zeggen dat ik opzich wel weer uit kijk naar een beetje werken. Twee weken vakantie met bloederige taferelen was niet echt zoals ik het voor ogen had. Me nu eerst maar even klaar maken voor de echo voor zometeen 10.30 uur !
Sterkte voor je dochter Shinex, altijd sneu he? Lekker ijsjes eten met dit weer . Succes met je toets. Julyn, succes straks met je echo!
♥Mama's tussen 1 en 15 November 2016♥ 3 november ♥♥Vlindertje23, 25 jaar, eerste kindjes - in verwachting van een tweeling! 4 november ♥MyMiracle, 28 jaar, tweede kindje. 5 november ♥Loontje1, 32 jaar, tweede kindje. 6 november ♥Satijnvlinder, 28 jaar, tweede kindje. 7 november ♥Eki, 32 jaar, derde kindje. ♥LauTjeuh, eerste kindje. 8 november ♥Xoxowen, tweede kindje. 9 november ♥Logan, 24 jaar, eerste kindje. ♥GingerAle, tweede kindje. ♥♥Shinex, tweede en derde kindjes - in verwachting van een tweeling! 10 november ♥Sop86, 29 jaar, eerste kindje. ♥Lindajl, 31 jaar, derde kindje. ♥♥Julyn, 25 jaar, eerste kindjes - in verwachting van een tweeling! 11 november ♥Let1985, 30 jaar, eerste kindje. ♥Bea1988, tweede kindje. 12 november ♥Oliv, 35 jaar. ♥Melliemuis, tweede kindje. 13 november ♥Tess88, eerste kindje. 14 november ♥Tessasv, tweede kindje. ♥ jongens 1 | ♥ meisjes 0 | ♥ verrassing 4 Afspraken Mei Julyn - echo VK - 9 mei Loontje1 - controle gyn - 9 mei Xoxowen - echo ivm buikwand - 9 mei Logan - controle vk - 10 mei LauTjeuh - geslachtsbepaling - 10 mei Vlindertje123 - geslachtsbepaling - 10 mei MyMiracle - controle vk - 11 mei Satijnvlinder - controle vk - 13 mei Logan - geslachtsbepaling - 19 mei Tess88 - geslachtsbepaling - 23 mei Eki - controle vk - 23 mei Sop86 - controle vk - 24 mei MyMiracle - pretecho - 25 mei Sop86 - geslachtsbepaling - 26 mei Lindajl- geslachtsbepaling - 28 mei Lindajl - controle vk Loontje1 - controle vk - 31 mei Juni GingerAle - GUO - 13 juni Logan - SEO - 20 juni Lindajl - 20 weken echo - 20 juni MyMiracle - 20 wk echo - 20 juni Loontje1 - 20 weken echo - 28 juni Wij steunen Moeders voor moeders: Logan - MyMiracle - Tess88 - Vlindertje23 - Satijnvlinder - Julyn - Oliv - Loontje1 - Eki Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Soeee 4w3d - Poeliwoepi 5w2d - AngelaV 6w1d - Lauraa 4w6d - MariekeRox 6w - Kimb91 8w1d *bbz* - Sennie 7w2d - Saare 8w5d - Cins 9w2d - Gina82 10w4d *ma* Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst.
Julyn, loontje en xoxowen succes vandaag! Er komen een aantal geslachtsbepalingen bij deze week, leuk (ik heb even een overzichtelijkere manier gevonden om dit op de lijst zetten, ik kon zelf niet meer zien wat ik aan het doen was )
Heel handig gedaan zo! Succes vandaag Julyn, Loontje en Xoxowen! Ik hoop op goed nieuws voor jullie allemaal! Iets heel anders... beginnen jullie het ook lastig te vinden om Moeders voor Moeders vol te houden? Ik doe het met liefde, maar ik kijk er best wel naar uit dat het voorbij is.
Durf het zo wat niet te zeggen, doe het met liefde en ben mijn voorgangers zeer dankbaar, maar zal ik blij zijn als ik weer normaal kan plassen
Pfoe dat heb ik dus ook. Ik heb een schoonzusje dat zwanger is o.a. dankzij Moeders voor Moeders, dus ik weet wel waar ik het voor doe. Maar ik ben ook best wel blij als ik de fles van de dag al vol heb en 's avonds gewoon kan plassen, of als ik op mijn werk normaal naar de wc kan. Tien weken lang is gewoon best zwaar!
Ik mag tot 25 mei, dan ben ik precies 16 weken. Ik giet trouwens alles weg, pak gewoon een nieuwe fles als ik er een vol heb. Als ik ergens anders ga plassen baal ik ook een beetje, vind dat zonde. Maar toch lijkt het me heerlijk gewoon weer te kunnen plassen.
Dag meiden, He wat heerlijk om weer gewoon bij mn oude vertrouwe Vk te zijn. Zo anders dan in het ziekenhuis. Nog steeds twee prachtig bewegende kindjes. Alhoewel jet er wel op lijkt dat er een hematoom net boven mn baarmoedermond zit. Maar ben zo opgelucht dat ze vanmorgen gewoon de tijd voor ons namen en naar ons luisterden. De VK gaf al aan dat ze het veel terug hoorde van vrouwen met een tweelingzwangerschap, dat ze de gyns in het ziekenhuis veel te zakelijk vinden. Ligt em dus niet alleen aan mij.. Lucht wel op hoor. Blijft zeker nog wel even spannend, is te hopen dat de hematoom gouw oplost en weggaat. Maar het zit gelukkig buiten de vruchtzakjes. Man ik voel me wel 10 kilo lichter nu. Hele last van mn schouders... En ssst niet door vertellen maar we mogen gewoon de hele zwangerschap iedere 5 weken langs blijven komen voor een check up! Wel heel erg fijn Zal ff een foto van de echo bijvoegen. Ze hadden geen goed papier, dus de fotos zijn niet heel scherp
Wat fijn deze opluchting Julyn, ik kan het me helemaal Voorstellen!! Fijn . En mooie foto's weer! Even wat anders; zijn er meiden onder ons doe ook last van hooikoorts hebben?! Ik heb al vanaf dat ik 6 jAar ben een vreselijk allergie voor pollen, bloesem, stof en dieren. Nou ging die de afgelopen jaren heel erg goed met medicatie ( tablet, neuspray, oogdruppels). Nu is de hooikoorts periode weer aangebroken en ik mag niks meer gebruiken van m'n verloskundige. Ik voel me vreselijk en lig hele nachten wakker van het niezen, pijnlijke ogen en een dichte neus, nou daar wordt je niet vrolijk van. Nou heb ik vandaag een physiomer reiniger met fysolpgische oplossing gekocht en van A. vogel Cinuforce neuspray om snachts te kunnen slapen. Op de bijsluiter staat dat het mag met zwangerschap maar ik ben toch btje huiverig, heeft iemand hier ervaring mee?!
Wat fijn Julyn, dat je wat vaker mag komen. Een hematoom heb ik vaker wat over gelezen, dat lost als het goed is ook zelf weer op toch? Gelukkig hebben de bloedingen niks met de baby's te maken. Heb je tussendoor nog controle bij de gyn? Of ga je over vijf weken weer naar de vk? Sop, hier geen last van hooikoorts maar het klinkt wel heel vervelend zeg.
Wat fijn dat alles goed gaat meiden! Jammer van de hier en daar nog zwangerschapskwalen. Hier zelf ook nog wat misselijk af en toe, maar opzich wel meer energie weer! Geen last van bandenpijn, maar denk dat het bij de eerste en sowieso bij een tweeling erger is dan bij een tweede! Is allemaal al een keer uitgerekt geweest he haha. Ik mag nu pas 6 juni weer naar de vk, pff vind het wel erg lang wachten hoor. Denk dat ik tussendoor wel keertje afspraak maak om het hartje te luisteren..... Dit mag gelukkig altijd!
Nee zal mijn controles zo wel ff op de lijst zetten. Moet onder controle bij de gyn blijven. Maar mag dus als extratje bij de VK blijven komen.
Dat is fijn Tessa! Ik ben ook best zenuwachtig voor mijn controle, tussendoor hartje luisteren zou me wel gerust maken. Dat is lief Julyn. Zeker omdat die toch een heel stuk menselijker zijn...
♥Mama's tussen 1 en 15 November 2016♥ 3 november ♥♥Vlindertje23, 25 jaar, eerste kindjes - in verwachting van een tweeling! 4 november ♥MyMiracle, 28 jaar, tweede kindje. 5 november ♥Loontje1, 32 jaar, tweede kindje. 6 november ♥Satijnvlinder, 28 jaar, tweede kindje. 7 november ♥Eki, 32 jaar, derde kindje. ♥LauTjeuh, eerste kindje. 8 november ♥Xoxowen, tweede kindje. 9 november ♥Logan, 24 jaar, eerste kindje. ♥GingerAle, tweede kindje. ♥♥Shinex, tweede en derde kindjes - in verwachting van een tweeling! 10 november ♥Sop86, 29 jaar, eerste kindje. ♥Lindajl, 31 jaar, derde kindje. 11 november ♥Let1985, 30 jaar, eerste kindje. ♥Bea1988, tweede kindje. 12 november ♥Oliv, 35 jaar. ♥Melliemuis, tweede kindje. ♥♥Julyn, 25 jaar, eerste twee kindjes - in verwachting van een tweeling! 13 november ♥Tess88, eerste kindje. 14 november ♥Tessasv, tweede kindje. ♥ jongens 1 | ♥ meisjes 0 | ♥ verrassing 4 Afspraken Mei Logan - controle vk - 10 mei LauTjeuh - geslachtsbepaling - 10 mei Vlindertje123 - geslachtsbepaling - 10 mei MyMiracle - controle vk - 11 mei Satijnvlinder - controle vk - 13 mei Logan - geslachtsbepaling - 19 mei Tess88 - geslachtsbepaling - 23 mei Eki - controle vk - 23 mei Julyn - controle gyn- 23 mei Sop86 - controle vk - 24 mei MyMiracle - pretecho - 25 mei Sop86 - geslachtsbepaling - 26 mei Lindajl- geslachtsbepaling - 28 mei Lindajl - controle vk Loontje1 - controle vk - 31 mei Juni TessaV - controle VK - 6 juni Julyn - controle gyn - 6 juni GingerAle - GUO - 13 juni Julyn - controle VK - 13 juni Logan - SEO - 20 juni Lindajl - 20 weken echo - 20 juni MyMiracle - 20 wk echo - 20 juni Loontje1 - 20 weken echo - 28 juni Wij steunen Moeders voor moeders: Logan - MyMiracle - Tess88 - Vlindertje23 - Satijnvlinder - Julyn - Oliv - Loontje1 - Eki Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Soeee 4w3d - Poeliwoepi 5w2d - AngelaV 6w1d - Lauraa 4w6d - MariekeRox 6w - Kimb91 8w1d *bbz* - Sennie 7w2d - Saare 8w5d - Cins 9w2d - Gina82 10w4d *ma* Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst.