Wat fijn dat je af en toe mag spieken bij de vk Julyn en ook dat ze eindelijk een oorzaak hebben kunnen zien van het bloedverlies!! Lekker genieten van die extra momentjes dat je naar de kids kan kijken!! Sop hier geen last van hooikoorts, hoop een ander wel. Tessa wat fijn dat je dan even langs mag komen bij de vk om het hartje te horen! Logan ziet er weer goed uit hoor het lijstje, zal zo mijn afspraken wijzigen. MvM vind het ook een super doel, maar ook hier kan ik gewoon niet normaal plassen, moet er echt druk achter zetten, heel vreemd... Controle hier bij de gyn gehad, was de eerste keer en het is zeker niet de laatste want ik moet helemaal over naar hem.. Alle controles dus aan moeten passen, ook de 20 weken echo, maar die heb ik nu dus eerder! Heel veel info gehad. De kans op weer een vroeggeboorte is twee keer zo groot. Om dit enigszins te minimaliseren krijg ik wkl van week 16 t/m 36 proluton injecties, deze mag ik tot op heden nog niet zelf zetten helaas en ook m'n collega's mochten het nog niet. Dus wordt gewoon een bezoekje aan de poli steeds. Over het werken hebben we het gehad, maar daar wil ik nog niet over nadenken. Wel weer een echo gehad uitwendig en inwendig. Alles ziet er goed uit!
♥Mama's tussen 1 en 15 November 2016♥ 3 november ♥♥Vlindertje23, 25 jaar, eerste kindjes - in verwachting van een tweeling! 4 november ♥MyMiracle, 28 jaar, tweede kindje. 5 november ♥Loontje1, 32 jaar, tweede kindje. 6 november ♥Satijnvlinder, 28 jaar, tweede kindje. 7 november ♥Eki, 32 jaar, derde kindje. ♥LauTjeuh, eerste kindje. 8 november ♥Xoxowen, tweede kindje. 9 november ♥Logan, 24 jaar, eerste kindje. ♥GingerAle, tweede kindje. ♥♥Shinex, tweede en derde kindjes - in verwachting van een tweeling! 10 november ♥Sop86, 29 jaar, eerste kindje. ♥Lindajl, 31 jaar, derde kindje. 11 november ♥Let1985, 30 jaar, eerste kindje. ♥Bea1988, tweede kindje. 12 november ♥Oliv, 35 jaar. ♥Melliemuis, tweede kindje. ♥♥Julyn, 25 jaar, eerste twee kindjes - in verwachting van een tweeling! 13 november ♥Tess88, eerste kindje. 14 november ♥Tessasv, tweede kindje. ♥ jongens 1 | ♥ meisjes 0 | ♥ verrassing 4 Afspraken Mei Logan - controle vk - 10 mei LauTjeuh - geslachtsbepaling - 10 mei Vlindertje123 - geslachtsbepaling - 10 mei MyMiracle - controle vk - 11 mei Satijnvlinder - controle vk - 13 mei Logan - geslachtsbepaling - 19 mei Tess88 - geslachtsbepaling - 23 mei Eki - controle vk - 23 mei Julyn - controle gyn- 23 mei Loontje1 - controle gyn + eerste proluton - 23 mei Sop86 - controle vk - 24 mei MyMiracle - pretecho - 25 mei Sop86 - geslachtsbepaling - 26 mei Lindajl- geslachtsbepaling - 28 mei Lindajl - controle vk Juni TessaV - controle VK - 6 juni Julyn - controle gyn - 6 juni Loontje1 - 20 weken echo - 9 juni GingerAle - GUO - 13 juni Julyn - controle VK - 13 juni Logan - SEO - 20 juni Lindajl - 20 weken echo - 20 juni MyMiracle - 20 wk echo - 20 juni Wij steunen Moeders voor moeders: Logan - MyMiracle - Tess88 - Vlindertje23 - Satijnvlinder - Julyn - Oliv - Loontje1 - Eki Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Soeee 4w3d - Poeliwoepi 5w2d - AngelaV 6w1d - Lauraa 4w6d - MariekeRox 6w - Kimb91 8w1d *bbz* - Sennie 7w2d - Saare 8w5d - Cins 9w2d - Gina82 10w4d *ma* Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst.
Mvm: ben iets minder fanatiek deze keer, maar elk emmertje helpt denk ik maar Hartje: ze hebben sinds kort bij onze vk elke week een hartjes inloopuur. Dan kan iedereen die wil even naar het hartje komen luisteren. Vond het een super initiatief!
Wow Loontje, wat een boel om te verwerken ineens. Ik hoop echt voor je dat het lukt om de geboorte zo lang mogelijk uit te stellen. Geweldig goed initiatief Eki! Dat zou ik ook wel willen want ik vind dat er nu heel lang tussen de controles zit, 4 weken. Julyn wat goed dat je naast de gynaecoloog bij de verloskundige mag blijven komen! En superfijn dat je zo uitgebreid naar de baby's hebt kunnen kijken. Sop ik heb gelukkig geen hooikoorts... sterkte daarmee!
Fijn julyn dat de beebjes het goed doen! Heeft iemand een leuk idee? Ik ben echt soms niet te genieten en heb echt last van mijn hormonen! Doe echt mijn best maar kan zooooo onaardig zijn tegen mijn vriend😥 Ik wil hem een cadeautje geven omdat hij zo lief is en voor hem is het soms echt afzien.. Ik blijf sorry zeggen voor mijn opmerkingen. Ze floepen er gewoon uit Wie heeft er nog meer last van hormonen? Kan de hele dag wel huilen, vandaag 1x echt huilen en 3x dat ik me echt in moest houden om niet te huilen, 3x boos en alles om echt hele lullige dingetjes pffff
Nou ja telkens verdwijnt mijn tekst Julyn ik heb ook met enige regelmaat bandenpijn ( bij deze zwangerschap meer dan bij dochterlief) en wat fijn dat je naar de vk mag als extra. Hematoom klinkt wel logisch voor de bloedingen. MvM ik moet tot 27 mei maar ben dan op 2 dagen na 17 weken denk dat ik 21 mei laatste ophaal moment ga doen dat is volgende week. Doe het graag maar 5 dagen voor niks plassen zie ik niet zitten. Loontje fijn dat ze je zo goed opvolgen nu Sop altijd even contact opnemen met je huisarts of apotheker ivm medicijnen. Ik heb hooikoorts maar al jaren geen last meer van. Zo hopelijk heb ik iedereen nu anders sorry Heb weer super veel energie momenteel dus verwaarloos jullie beetje dan omdat ik nu de hut weer beter kan bijhouden.
Loontje, wat een boel info. Werk je zelf in de zorg? Hopelijk houden die injecties deze baby wat langer binnen. Heb je een goed gevoel bij de gynaecoloog? Of heb je steeds anderen? Eki, wat een mooi spreekuur. Zo een wil ik hier ook wel Tess, haha ik kan ook stomme dingen roepen nu. Misschien eens lekker koken? Ik heb mijn man gezegd er maar mee te dealen het is ook zijn baby hihi. Hier net weer een bloedneus. Vanmiddag maar eens vragen. Ik lag op bed en dacht dat ik een loopneus had, bah. Google zegt dat het er bij hoort.
Het hoort er indd bij. Je bloed is dunner (met de warmte helemaal) en de vaatjes zijn wat verwijd waardoor je veel sneller een bloedneus krijgt. Ik heb hier momenteel ook veel last van
Julyn: wat fijn dat de vk de tijd nam! Hopelijk is het hematoom weg en stopt het bloeden! Ik vind het knap hoe positief je blijft! Hopelijk lukt het om te gaan genieten! Gisteren aangegeven dat ik wel aangepast werk wil gaan doen. (Vieze) luchtjes kan ik echt niet tegen. Maar dat kan ik met mijn werk helaas niet ontlopen. Hopelijk kan ik tijdelijk iets anders doen en kan ik over een paar weken mijn eigen werk weer oppakken.
Loontje, jeetje wat een info zeg krijg je dan in een keer tot je. Maar je bent in goede handen. Fijn dat ze er wel iets aan doen. Alles in het belang van je kindje. En wat een super initiatief dat inloopspreek uur om hartje te luisteren Eki, zou ik heel veel gebruik van maken denk ik haha! Hoe was je controle Logan? Hier helaas gestopt vorige week met mvm. Vond het niet een fijn idee met al dat bloed. En is eigdnlijk wel weer heerlijk om gewoon te kunnen plassen. Heb men best gedaan de afgelopen weken. Het is nu niet anders. Vandaag iets minder dagje hier.. Vanmorgen overgegeven en de heledag al hoofdpijn. We hadden al afgesproken dat ik wat minder zou gaan werken. Maar viel me vandaag behoorlijk tegen. Dus nog maar wat eerder vertrokken, was blij toen ik thuis was. Ook hier kan ik om alles wel huilen hoor hahha. Voor de vakantie had ik het nog op mijn werk. Ik gaf les tot officieel half 5. Toen ik rond 4 uur even naar het toilet liep en daarna na kantoor ging om een opdracht te halen. Toen ik weer terug naar het lokaal liep, waren er een aantal studenten gewoon weg gegaan! Baalde er zo van, moest er zo van huilen. De overiges studenten vonden het zo zielig voor me. Dat ik hen ook maar heb laten gaan. Kon niet meer stoppen met snotteren haha. Nu kan ik er wel heel hard om lachen. Vandaag sprak ik het groepje studenten hier op aan. Ze waren helemaal verbaasd dat het me zo had geraakt en namen zonder protest hun strafwerk aan hahaha. . Ze boden allmaal braaf hun excusses aan. ( kan dus ook voordeel hebben 😜
Even snel en hopelijk vergeet ik niemand Hier was alles gelukkig goed. Ben zo opgelucht En we mogen alle beschuit met blauwe muisjes gaan halen. Bij onze praktijk heb je ook 1 of 2 keer per week een doptone inloopuur. Julyn wat fijn dat de baby's het goed doen en fijn dat je duidelijkheid hebt wat het is. Loontje wat vervelend van de injecties en hopelijk houdt het ze zo lang mogelijk binnen. Werk je in de verpleging o.d. Emoties ik huil tegenwoordig bij elke film of serie en laatst werd ik woest op mijn vriend, omdat hij "rommel" had gemaakt. Hij had een tasje op de kop gezet, omdat mn dochter iets zocht. Hij vroeg of ik wel goed wijs. Nou dat vroeg ik mezelf later ook af gelukkig was dit vilgens mij m'n enige uitbarsting en hopelijk blijft het daarbij. Gelukkig heb ik geen hooikoorts, maar het lijkt me vreselijk als je er niks voor kan nemen. Ik zal even contact opnemen met de huisarts of apotheek als je dat nog niet gedaan hebt. Ik zat in de 1e weken van mijn zwangerschap tegen een longontsteking aan met gekneusde ribben en verrekte ribspieren. Heb heel wat penciline en medicatie weggeslikt waar ik me wel een beetje zorgwn om heb gemaakt, maar de verloskundige zei dat het niet erg was. Sorry als ik iemand vergeten ben
Dankjullie voor de reacties! 'Helaas' gesn hooikoorts patienten hier, gelukkig maar voor jullie! Heb ondertussen contact gehad met HA en mag alle neusprays van A. Vogel veilig gebruiken en ook voor langere tijd. Helaas werkt dit niet zo goed als echte medicatie maar goed we moeten het er maar mee doen he! Wat een verhaal Julyn! Geef je les op een middelbare school? Ik werk als verpleegkundige met mensen die ernstig ziek zijn/ of terminaal en merk ook dat door m'n hormonen ik het vaker lastig heb met emoties dan ervoor, soms lastig maar goed we blijven mensen! Ik ben m'n man aan het pushen om te gaan klussen , vloer in beide slaapkamers moet eruit ligt vieze vloerbedekking en wil vinyl maar voor hem heeft het allemaal nog geen haast , ik wil gewoon dat ieder geval al klaar hebben dat scheelt een hoop in mijn hoofd hihi. Herkenbaar?
Even snel, controle ging goed! Baby lag er weer mooi bij. Tot nu toe in stuit, dat is wel jammer maar kon nog alle kanten op. Placenta lijkt zich aan de voorkant te vormen, dus ik kan waarschijnlijk pas later de baby voelen. Ik mag, omdat ik zo onzeker ben, tot ik de baby voel om de week komen. Ik ben zo blij met mijn verloskundigen! We hebben ook het hartje gehoord, wat een magisch geluid zeg! Xoxowen! Wow 💙! Heb je al een geslachtsbepaling gehad? Gefeliciteerd! Julyn, groot gelijk dat je gestopt bent hoor. Urine met bloed hebben ze toch al liever niet en je hebt al genoeg aan je hoofd. Fijn dat je werk zo meewerkt. Haha die studenten! Geef je aan jongeren les? Lautjeuh en vlindertje hadden ook een geslachtsbepaling zie ik! Ben benieuwd
♥Mama's tussen 1 en 15 November 2016♥ 3 november ♥♥Vlindertje23, 25 jaar, eerste kindjes - in verwachting van een tweeling! 4 november ♥MyMiracle, 28 jaar, tweede kindje. 5 november ♥Loontje1, 32 jaar, tweede kindje. 6 november ♥Satijnvlinder, 28 jaar, tweede kindje. 7 november ♥Eki, 32 jaar, derde kindje. ♥LauTjeuh, eerste kindje. 8 november ♥Xoxowen, tweede kindje. 9 november ♥Logan, 24 jaar, eerste kindje. ♥GingerAle, tweede kindje. ♥♥Shinex, tweede en derde kindjes - in verwachting van een tweeling! 10 november ♥Sop86, 29 jaar, eerste kindje. ♥Lindajl, 31 jaar, derde kindje. 11 november ♥Let1985, 30 jaar, eerste kindje. ♥Bea1988, tweede kindje. 12 november ♥Oliv, 35 jaar. ♥Melliemuis, tweede kindje. ♥♥Julyn, 25 jaar, eerste twee kindjes - in verwachting van een tweeling! 13 november ♥Tess88, eerste kindje. 14 november ♥Tessasv, tweede kindje. ♥ jongens 2 | ♥ meisjes 0 | ♥ verrassing 4 Afspraken Mei MyMiracle - controle vk - 11 mei Satijnvlinder - controle vk - 13 mei Logan - geslachtsbepaling - 19 mei Tess88 - geslachtsbepaling - 23 mei Eki - controle vk - 23 mei Julyn - controle gyn- 23 mei Loontje1 - controle gyn + eerste proluton - 23 mei Sop86 - controle vk - 24 mei Logan - echo controle voor geruststelling - 24 mei MyMiracle - pretecho - 25 mei Sop86 - geslachtsbepaling - 26 mei Lindajl- geslachtsbepaling - 28 mei Lindajl - controle vk Juni TessaV - controle VK - 6 juni Julyn - controle gyn - 6 juni Logan - controle inclusief geslachtsbepaling (alweer ) - 7 juni Loontje1 - 20 weken echo - 9 juni GingerAle - GUO - 13 juni Julyn - controle VK - 13 juni Logan - SEO - 20 juni Lindajl - 20 weken echo - 20 juni MyMiracle - 20 wk echo - 20 juni Wij steunen Moeders voor moeders: Logan - MyMiracle - Tess88 - Vlindertje23 - Satijnvlinder - Julyn - Oliv - Loontje1 - Eki Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Soeee 4w3d - Poeliwoepi 5w2d - AngelaV 6w1d - Lauraa 4w6d - MariekeRox 6w - Kimb91 8w1d *bbz* - Sennie 7w2d - Saare 8w5d - Cins 9w2d - Gina82 10w4d *ma* Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst.
Dames!! Gister geslachtsbepaling gehad! En...... We verwachten een ontzettend bewegelijke jongen en een meisje! We zijn ontzettend trots en blij! Xxx
♥Mama's tussen 1 en 15 November 2016♥ 3 november ♥♥Vlindertje23, 25 jaar, eerste kindjes - in verwachting van een tweeling! 4 november ♥MyMiracle, 28 jaar, tweede kindje. 5 november ♥Loontje1, 32 jaar, tweede kindje. 6 november ♥Satijnvlinder, 28 jaar, tweede kindje. 7 november ♥Eki, 32 jaar, derde kindje. ♥LauTjeuh, eerste kindje. 8 november ♥Xoxowen, tweede kindje. 9 november ♥Logan, 24 jaar, eerste kindje. ♥GingerAle, tweede kindje. ♥♥Shinex, tweede en derde kindjes - in verwachting van een tweeling! 10 november ♥Sop86, 29 jaar, eerste kindje. ♥Lindajl, 31 jaar, derde kindje. 11 november ♥Let1985, 30 jaar, eerste kindje. ♥Bea1988, tweede kindje. 12 november ♥Oliv, 35 jaar. ♥Melliemuis, tweede kindje. ♥♥Julyn, 25 jaar, eerste twee kindjes - in verwachting van een tweeling! 13 november ♥Tess88, eerste kindje. 14 november ♥Tessasv, tweede kindje. ♥ jongens 3 | ♥ meisjes 1 | ♥ verrassing 4 Afspraken Mei MyMiracle - controle vk - 11 mei Satijnvlinder - controle vk - 13 mei Logan - geslachtsbepaling - 19 mei Tess88 - geslachtsbepaling - 23 mei Eki - controle vk - 23 mei Julyn - controle gyn- 23 mei Loontje1 - controle gyn + eerste proluton - 23 mei Sop86 - controle vk - 24 mei Logan - echo controle voor geruststelling - 24 mei MyMiracle - pretecho - 25 mei Sop86 - geslachtsbepaling - 26 mei Xoxowen - controle - 26 mei Lindajl- geslachtsbepaling - 28 mei Lindajl - controle vk Juni TessaV - controle VK - 6 juni Julyn - controle gyn - 6 juni Logan - controle inclusief geslachtsbepaling (alweer ) - 7 juni Loontje1 - 20 weken echo - 9 juni GingerAle - GUO - 13 juni Julyn - controle VK - 13 juni Logan - SEO - 20 juni Lindajl - 20 weken echo - 20 juni MyMiracle - 20 wk echo - 20 juni Wij steunen Moeders voor moeders: Logan - MyMiracle - Tess88 - Vlindertje23 - Satijnvlinder - Julyn - Oliv - Loontje1 - Eki Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Soeee 4w3d - Poeliwoepi 5w2d - AngelaV 6w1d - Lauraa 4w6d - MariekeRox 6w - Kimb91 8w1d *bbz* - Sennie 7w2d - Saare 8w5d - Cins 9w2d - Gina82 10w4d *ma* Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst.