1 t/m 15 november 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door brammetje16, 28 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xoxowen

Xoxowen Lid

8 nov 2012
    70
    0
    0
    Wat gaaf Vlindertje.

Logan ik had een extra echo om te kijken of de buikwand goed gesloten was en toen dacht ik "Ik vraag het gewoon" Ze durfde het wel met zekerheid te zeggen en liet het ook duidelijk zien.

My miracle en Satijnvlinder alvast succes bij de controle. Ik mag 26 mei weer en ga morgen even bellen voor de 20 wkn echo.

2. Logan

Logan Niet meer actief

Wat goed! Hoe was de buikwand xoxowen? :)

3. Loontje1

Loontje1 Bekend lid

5 mei 2014
    894
    2
    18
    oncologie verpleegkundige
    Wat fijn dat alles goed was xoxowen!!! En leuk een jongen!!

Vlindertje een jongen en een meisje! Super!!

Die hormonen hé dames, ze kunnen ons gek maken... Heb er nog niet heel erg veel last van, soms bij tv programma's..

Ik werk als oncologie verpleegkundige, dus spuiten zetten moet wel lukken op de afdeling, hoop dat ik hem zelf mag zetten als ik op vakantie ga. Zal eigenlijk ook wel moeten want er mag max 10 dgn tussen zitten en we gaan twee weken.
    Op wat voor afdeling werk jij sop?

Fijn Logan dat de controle goed was en wat fijn dat je regelmatig op controle mag komen!

Weet iemand met een eenling hoe de controles bij de gyn eruit zien en hoevaak je moet langs komen?

4. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Wat gaaf vlindertje!

Logan fijn dat je extra controles krijgt! Stuit kan nog heeeel lang zonder problemen hoor, de tweede lag bij mij tot 34 weken in stuit en is toen zelf omgedraaid. Pas vanaf 36 weken gaan ze eventueel verder kijken omdat dan de ruimte snel te krap wordt om nog zelf te draaien.

Loontje hier is het nu elke 4 weken, hartje luisteren, buik voelen en meten, wegen, bloeddruk en eveneen gesprekje.

5. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    Hallo Allemaal,

Ik zie 2 topics voor mama's die uitgerekend zijn tussen 1 en 15 november. Hier en in het zwangerschapsgedeelte....
    Kletsen jullie op beide plekken?

Ik zou graag hier gezellig meekletsen.
    Wij dachten 17november uitgerekend te zijn maar na de termijn echo blijkt dit 15 november te zijn.

gr Anniek

6. Logan

Logan Niet meer actief

Ik maak me ook niet druk om de stuit, nog zo lang tijd om te draaien :).

Welkom Anniek! Ik klets alleen hier, vind twee clubjes zelf een beetje chaotisch. Morgen zal ik je gegevens op de lijst zetten, gaat alles goed met je?

7. Tess88

Tess88 Actief lid

4 mrt 2015
    374
    0
    16
    Wat gaaf vlindertje! Een jongen en meisje!!
    Wij hebben de 23ste.. Vind het wel een bizarre gedachte dat we dan te horen krijgen of we een zoon of dochter krijgen.. Dan krijg je te horen hoe je leven er uit zal gaan zien.. Kan niet wachten!

Ik krijg toch een buik joh haha
    Mensen zeggen het ook allemaal van: goh nu al een buik.. Je kan het echt al goed zien
    Ik vind het alleen maar leuk!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      11,3 KB
      Weergaven:
      3
  8. Logan

Logan Niet meer actief

Bijzonder he Tess? Ik ben ook zo benieuwd :) Heb je een voorgevoel? Mooi buikje hoor.

Ik heb me toch heerlijk geslapen! Kan merken dat ik gerustgesteld ben gister. En hier ook al een lekker buikje 😍 Zo trots ❤️
    Bekijk bijlage 500858

9. Tess88

Tess88 Actief lid

4 mrt 2015
    374
    0
    16
    Nee weinig voorgevoel maar neig meer naar een meisje.. Terwijl ik mijzelf altijd als jongens moeder gezien heb.. Jij?

10. Logan

Logan Niet meer actief

Ik dacht heel lang een meisje, gister ineens het gevoel een jongetje te krijgen. Volgende week weten we het, en dan lekker winkelen!

11. lindajl

lindajl Fanatiek lid

25 jan 2016
    1.917
    1.506
    113
    Vrouw
    Xoxowen, wat super leuk, een jongetje. Veel plezier met shoppen ;)

Vlindertje, wow, wat leuk! Je mag gewoon blauw en rose shoppen. Geniet ervan :)

En wat een mooie buikjes meiden!

12. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Hoi dames,

Weer allemaal goede controles gehad, fijn!

Wat leuk nog 2 jongetjes in het topic en het eerste meisje!

Mooie buikjes dames. Hier een gigantische buik, nou ben ik alles behalve slank, dus is ook veel vet, haha. maar wel echt duidelijk groter door de zwangerschap.

Net controle bij de vk gehad. Alles is prima. Het hartje gehoord en geprobeerd te kijken hoe hoog mijn baarmoeder ligt. Dit was moeilijk te voelen, maar ze leek een rand te voelen vlak onder mijn navel.

Hoe ervaren jullie het weer?

13. Logan

Logan Niet meer actief

Ik heb wel meer last van het weer dan normaal. Sneller duizelig en hoofdpijn. Ben benieuwd hoe dat aan het eind van de zomer is met dikke buik. Ik zit nu steeds lekker onder de parasol :).

14. Xoxowen

Xoxowen Lid

8 nov 2012
    70
    0
    0
    Thanx allemaal.
    @Logan de buikwand is gelukkig helemaal goed dicht.

Grappig Tess ik vind mezelf juist echt een meisjesmoeder:)

15. Satijnvlinder

Satijnvlinder Fanatiek lid

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Ga even mijn dochter uit bed vissen en dan op jullie reageren. Zie mooie buikjes voorbij komen. Hier voel ik me echt DIK :$

16. Julyn

Julyn Actief lid

24 okt 2015
    363
    0
    0
    Zo even flink bij moeten lezen!
    Wat ontzettend leuk dat de eerste geslachtjes al bekend zijn. Gefeliciteerd mammies! Ook mooie buikies! Hier groei ie ook als kool hahha.

Ook grappig om te lezen dat er meerdere verpleegkundigen zijn onder ons. Ik geef les aan de verpleegkunde opleiding (studenten MBO niveau 4) Zelf eerst ook verpleegkunde opleiding gedaan en daarna mn leraren bevoegdheid gehaald. Ik vind het onderwijs geweldig en helemaal omdat ik les mag geven over mijn passie (verplegen van de mens).. Ik geef veel vakken als anatomie, pathologie en psychopathologie. Daarbij begeleid ik veel studenten in de stage waardoor ik ook veel in contact ben met de werkvloer. Geef zelfs les binnen verpleeg en ziekenhuizen op locatie. Wel een drukke baan nu het allemaal wat pittiger wordt. Maar i love it. Hoop dat ik het na mn bevalling ook allemaal kan blijven doen.. Met twee van die ukkkes. Zal wel ff wennen zijn.

Ook fijn dat je buikwand nu goed is xoxowen.
    Hier niet heel veel last van warmte.. Ben een enorme koukleum. Maar merk wel dat ik wat meer hoofpijn krijg.

Zal vast nog onderwerpen zijn vergeten.. Maar blijf het leuk vinden iedereen hier te volgen 😊

17. Logan

Logan Niet meer actief

Gelukkig xoxowen. Volgens mij had je het verteld maar heb ik een beetje chaotisch gelezen haha.

Satijnvlinder, dat heb ik ook wel hoor. Ik ben er heel blij mee maar steeds als ik naar beneden kijk of ik de spiegel denk ik 'woow, oja!'

Wat leuk dat je les geeft Julyn! Ik wil zelf die opleiding gaan doen haha ;) had me al aangemeld maar het een jaartje uitgesteld.

18. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Wat leuk dat er steeds meer geslachten bekend worden!! Ben benieuwd wat de eindstand gaat zijn :):)

Hier ook een buikfoto van vandaag (14.2)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      25,1 KB
      Weergaven:
      2
  19. Sop86

Sop86 Actief lid

5 jun 2015
    314
    0
    16
    NULL
    NULL
    Leuk Werk Julyn! Mijn moeder heeft ook jarenlang op een ROC lesgegeven praktijk verpleegkunde. Ikzelf ook verpleegkundige, kom echt uit een zorg gezin :D.
    Ik zelf nu meer in een coordinerende/leidinggevende functie ook erg leuk!

Mijn buikje begint ook langzaam te komen!!
    Hoe zat het nou, naar voren dragend is jongentje en breed is meisje of is dat gewoon onzin?

20. Julyn

Julyn Actief lid

24 okt 2015
    363
    0
    0
    Jaa hier ook echt uit een zorg gezin. Moeder is ook verpleegkundige, mn zusjes beide en nog een ander zusje doet opleiding maatschappelijk werk.
    Leuk dat je de opleiding wil gaan doen Logan, ik heb het met veel plezier gedaan. En werk nu ook met veel plezier in het onderwijs.

Wouw wat een mooie buik al Eki, ik zal ook weer eens even een fotootje maken. Voor het laats bij 10 weken gedaan bedacht ik me net.

Oh en sop volgens mij zoals je het zegt, buik naar voren jongen idd. Maar ik weet niet of ik er in geloof hahahaha. Ik denk dat het bij een ieder toch echt anders is.. Hangt ook heel erg van je eigen bouw en aanleg af welke kant het op groeit ;)

Deel Deze Pagina