Haha ik schrijf daar niet mee hoor in het begin een keer een berichtje gezet maar toen al snel vergeten, vind het al lastig genoeg om 1 groepje bij te benen
Ik ook alleen maar in deze groep, de andere kan vast niet leuker zijn . Misschien wel drukker? Vandaag helaas een dag van misselijkheid... Maar goed mag niet klagen al een aantal dagen bijna geheel misselijk vrij!
Ik vind het knap hoor Satijnvlinder. Ik zou het niet kunnen haha Sop hopelijk volgen erna vandaag weer een heleboel dagen van geen misselijkheid. Ik voel me volgens mij al een week ofzo s' morgens s'avonds en s' nacht een stuk beter. Er komen wel wat andere kwaaltjes bij o.a zwangerschapsdementie
Haha daar heb ik ook last van XOxowen! Haha en het grappige is dat ik werk met mensen met dementie! serieus als mijn hoofd los zat was ik hem allang ergens kwijtgeraakt! Ik moet alles opschrijven. Ik vind het ook knap om het niet te weten, zou het ook niet kunnen! Ben denk ik te nieuwgierig aangelegd hihi
Wat balen Sop! Maar dat gaat op en af dus je hebt vast weer wat dagen zonder misselijkheid . Andere clubje lijkt inderdaad drukker en ik vind het altijd prettig om op iedereen te reageren dus het moet wel bij te houden zijn vind ik. Plus, ik ga alles door elkaar halen haha!
Klopt idd.. Kletste eerst daar ook mee maar dat is niet te doen en niet leuk.. Het is dan zo veel dat je iedereen door elkaar haalt en niet zo persoonlijk meer..
Goedemorgen! Ik heb een tijdje alleen meegelezen. Wat leuk dat de eerste zoons en dochters bekend zijn. Ik voel me eindelijk iets beter. Spugen alleen nog s morgens. Alleen moeders voor moeders red ik gewoon bijna niet keer ik heb maar van een aantal flessen aan het eind van de week een klein laagje. Veel blaasontsteking. Ik overweeg opzeggen maar voel me zo schuldig. Het vullen is nog steeds een trigger voor spugen. Volgende week zaterdag hebben wij ook geslachtsbepaling. De echoscopiste heeft ook denub laten zien en dat was een meisje bij 13 weken. Ze vermelde wel dat ze niet dol is op deze manier. Ik zei dat we niet hardhorend naar de prenatal zouden gaan 😁. ik heb totaal geen voorkeur maar ben wel heel erg benieuwd!
Hihi en wij zijn toch leuker Tess Oliv, wat naar dat je zo beroerd bent! Dan is de geur van moeders voor moeders inderdaad vreselijk. Misschien de flessen wat opendraaien? Ach en anders niet schuldig voelen, je doet je best toch? Ik ben benieuwd dan, of het ook een meisje is. Heb je je daar niet al een beetje op ingesteld stiekem?
♥Mama's tussen 1 en 15 November 2016♥ 3 november ♥♥Vlindertje23, 25 jaar, eerste kindjes - in verwachting van een tweeling! 4 november ♥MyMiracle, 28 jaar, tweede kindje. 5 november ♥Loontje1, 32 jaar, tweede kindje. 6 november ♥Satijnvlinder, 28 jaar, tweede kindje. 7 november ♥Eki, 32 jaar, derde kindje. ♥LauTjeuh, eerste kindje. 8 november ♥Xoxowen, tweede kindje. 9 november ♥Logan, 24 jaar, eerste kindje. ♥GingerAle, tweede kindje. ♥♥Shinex, tweede en derde kindjes - in verwachting van een tweeling! 10 november ♥Sop86, 29 jaar, eerste kindje. ♥Lindajl, 31 jaar, derde kindje. 11 november ♥Let1985, 30 jaar, eerste kindje. ♥Bea1988, tweede kindje. 12 november ♥Oliv, 35 jaar. ♥Melliemuis, tweede kindje. ♥♥Julyn, 25 jaar, eerste twee kindjes - in verwachting van een tweeling! 13 november ♥Tess88, eerste kindje. 14 november ♥Tessasv, tweede kindje. ♥ jongens 3 | ♥ meisjes 2 | ♥ verrassing 4 Afspraken Mei Logan - geslachtsbepaling - 19 mei Lautjeuh - controle vk - 19 mei Oliv - geslachtsbepaling - 21 mei Tess88 - geslachtsbepaling - 23 mei Eki - controle vk - 23 mei Julyn - controle gyn- 23 mei Loontje1 - controle gyn + eerste proluton - 23 mei Sop86 - controle vk - 24 mei Logan - echo controle voor geruststelling - 24 mei MyMiracle - pretecho - 25 mei Sop86 - geslachtsbepaling - 26 mei Xoxowen - controle - 26 mei Lindajl- geslachtsbepaling - 28 mei Lindajl - controle vk Juni TessaV - controle VK - 6 juni Julyn - controle gyn - 6 juni Logan - controle inclusief geslachtsbepaling (alweer ) - 7 juni Loontje1 - 20 weken echo - 9 juni GingerAle - GUO - 13 juni Julyn - controle VK - 13 juni Logan - SEO - 20 juni Lindajl - 20 weken echo - 20 juni MyMiracle - 20 weken echo - 20 juni Julyn - 20 weken echo- 27 juni Wij steunen Moeders voor moeders: Logan - MyMiracle - Tess88 - Vlindertje23 - Satijnvlinder - Julyn - Oliv - Loontje1 - Eki Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Soeee 4w3d - Poeliwoepi 5w2d - AngelaV 6w1d - Lauraa 4w6d - MariekeRox 6w - Kimb91 8w1d *bbz* - Sennie 7w2d - Saare 8w5d - Cins 9w2d - Gina82 10w4d *ma* Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst.
Hoe gaat het bij jou logan? Een heel klein beetje misschien omdat ik het zelf ook al dacht. Maar een zoon zou ik ook weer super leuk vinden voor mijn zoontje. Dus ik sta wel echt open voor beide. Heb jij een voorgevoel?
Oliv, je echt niet schuldig voelen hoor. Gaat het niet dan gaat het niet. Ik heb de laatste ophaal datum ook verzet, ze komen vandaag laatste keer wisselen en volgende week gaat alles mee zonder nieuwe. Moest een week langer maar dan ben ik bijna 17 weken Hihi andere groep jullie staan daar nog wel in de lijst lekker hier mee kletsen toch Geslacht haha bij dochter moesten we 41w1d wachten dus weet dat we het volhouden
Wat leuk dat onze lijst steeds gekleurder wordt met al die geslachtsbepalingen. Gefeliciteerd voor de dames die het inmiddels weten, super leuk Ik wilde eigenlijk ook proberen te wachten tot de 20 weken echo... misschien vooraf toch nog maar even een keertje ergens plannen of vragen of de gyn het kan zien? Hahaha ben zo benieuwd! Hahah grappig dat we allemaal blijkbaar toch beetje het zelfde denken over het andere clubje. Reageer hier meer en vaker dan daar. Maar was daar eerst in gestapt, toen pas zag ik deze groep Maar is nu al een week geleden volgens mij dat ik daar gereageerd heb, is inderdaad al lastig genoeg één clubje te volgen En dan liever deze Zo had veel bij te lezen zeg. Halve dagen werken neemt momenteel zo veel van me dat ik bij terugkomst meteen als een blok in slaap val op de bank. Koken is weer een bezigheid waar ik behoorlijk schijt aan heb. Hier de afgelopen dagen ook veel last van hoofdpijn. Naja nog 10 nachtjes dan hebben we weer echo.. blijf het spannend vinden door het bloedverlies.. nu al twee weken bezig.. Gelukkig niet meer zo heftig, maar het vreet energie van me hoor. Ieder toiletbezoek geconfronteerd worden met je grootste angst.. Maar ik heb vertrouwen in mn ukkies, dat zeker! Het zag er afgelopen week ondanks de stolsel zo gezellig uit in mn baarmoeder met twee van die uks Have a nice day! Ik moet weer richting werk... en dan heerlijk lang weekend, hoef ik pas volgende week woensdag weer
Gaat goed hier Oliv. Ik was erg onzeker maar dat is weg door de echo en ik mag elke veertien dagen komen nu tot ik zelf leven voel. Hier wel een klein voorgevoel maar die is een paar dagen terug weer omgeslagen dus ik heb echt geen idee. Maar goed, het maakt me echt niets uit al ben ik héél nieuwsgierig. Julyn, spannend weer met je echo. Ik hoop dat je bloedverlies snel stopt. Kan die hematoom nog verdwijnen of blijft dit je bevalling? Geniet lekker van je halve dag en daarna lang weekend! Hier vanmiddag nog beken fysio. Ik ben doorgestuurd door de vk. Mijn been en bil links doen zo'n zeer na het werken, en dat komt dus uit het bekken. Heel fijn ook, nu al. Maar goed we gaan zien wat de fysio kan doen
Hoi dames, Julyn, Nog een halve dag en dan lekker lang weekend, fijn! Zwaar he, werken. Ik moet voor of na mijn dienst ook echt even rusten. Na een lange dag werken standaard volop hoofdpijn, maarja we moeten het er maar mee doen. Logan, Jullie houden het geslacht geheim? Fijn dat de onzekerheid weg is! Oliv, Niet schuldig voelen hoor. Je doet je best! Hopelijk is het spugen snel voorbij! Ben benieuwd of ze het goed heeft of het echt een meisje is. En inderdaad beide is leuk, zo denk ik er ook over. Satijnvlinder Wij wiste het bij onze dochter ook niet. Ze is met 41w2d geboren, dus dat we kunnen wachten hebben we al bewezen. Dat ander onderwerp, Ik had me ook aangemeld, maar was er al snel weer weg. Dit onderwerp hou ik al niet bij, laat staan 2 onderwerpen😃 Hier vandaag 15 weken. Elke week voelt weer speciaal en als een mijlpaal. Over 1,5 week de pretecho.
Haha MyMiracle ook zo lang moeten wachten. Vandaag controle bij de verloskundige gehad. Ze kon het hartje alleen niet direct vinden en ging daarom al snel over op een echo. Kindje was enorm druk aan het rekken en strekken en lag dan weer met de beentjes helemaal opgetrokken onder het buikje want het lag op de buik in mijn baarmoeder vandaag. Duurde door het bewegen ook even met de echo voor ze het hartje hoorde, we zagen hem/haar al wel goed knipperen en dus bewegen.
Satijnvlinder. Oeh dat is spannend zeg....als ze het hartje niet kunnen vinden. Gelukkig een druk bewegend kindje op de echo!
Sja is afwachten wat de hematoom doet. Het kan zich zelf oplossen maar hoelang dat gaat duren geen idee. Hoop in iedergeval dat ie stukken kleiner is al we de 23 e weer echo hebben en dat het daarna ook echt weg blijft! Blijft gewoon spannende tijd.. En indd zou iedere week wel naar de gyn of vk willen rennen, maar begrijp ook dat dat gewoon niet kan.. Afgelopen maandag zag het er goed uit... Tot nu toe loopt het niet letterlijk in mn schoenen. Dus beter gaat het al zeker Dus ze onze toppertjes doen het gewoon goed. We moeten ze vertrouwen Fijn dat jij je weer gerustgesteld voelt Logan En Santijnvlinder.. Pfff wat zal je je op dat moment even naar gevoeld hebben. Maar gelukkig had jullie ukkie het gewoon te druk met bewegen. Vind dat echt wonderlijk om te zien! Dat die kleine beentjes al zo hard kunnen trappen..