Wat leuk Linda. Onze lijst krijgt zonaardig kleur. Nog een laar van ons die het niet weten.. Oeh ik weet het hopelijk dinsdag! 😁👍
Jaa echtwel.. Word er gewoon blij van als ik der naar kijk! Ben benieuwd wat voor kleur ik de hartjes mag geven 😍😍😍 Vraagje.. Zijn jullie niet bang dat ze straks bij de 20 weken echo iets heel anders zien? Omdat de meesten van ons nu al best vroeg een geslachtsbepaling hebben ( inclusief ik zelf hoor hahaha) Ben zo bang dat ik het straks niet geloof 😁
Ik heb wel in mijn achterhoofd dat ze het misschien toch niet helemaal goed hebben gezien Julyn Ik had een verhaal gelezen over mensen die hadden alles klaar en bij 32 weken echo bleek het een jongen te worden ipv een meisje
Hier in onze omgeving had ook een stel gehoord dat het een jongetje was. Kleertjes gekocht, jongens kamer gemaakt en stoer kaartje. Na de bevalling zei de verloskundige iets als 'gefeliciteerd met jullie dochter.' Ehh, oeps! Haha. Maar ik twijfel er echt niet meer aan, jan koning heeft het gezien en de verloskundige heeft dinsdag nog eens gekeken en toen was het hetzelfde. Als de echoscopist met de SEO straks nou wat anders zeg zou ik wel even raar staan te kijken
Hahaha echt hé, je hoort genoeg van die verhalen inderdaad. Ik droom er namelijk telkens van.. mn hoofd zit ook zo vol van haha
Dank jullie wel! Ik ben er niet zo bang voor dat ze het niet goed heeft gezien.Was overduidelijk Andersom is een vergissing sneller gemaakt denk ik. Mijn zoontjes wilden graag een zusje, want ze hebben al een broertje. De oudste was meteen enthousiaste toen we vertelden dat het een broertje is. Als hij de baby maar mag vasthouden. De jongste was wel ff teleurgesteld.
Leuk he dat ze voorkeur hebben of ze een zusje of broertje willen. Mijn dochter is 3 en wou een zusje. Toen ze hoorde dat ze een broertje kreeg besloot ze maar aan iedereen te vertellen dat ze een broertje en zusje kreeg
Wat schattig, die kleintjes hebben echt zo'n beeld dan he . Hebben jullie ook zoveel afscheiding? Ik heb echt veel slijmerig en soms waterige afscheiding. Vind het zo vies...
Logan, haha klopt administratie is veel denken en maak ik net mijn dwalende hersenen een fout geeft dat grote gevolgen voor de opdrachten dus in die zin wel zwaar. Als ik zwanger ben werken mijn hersenen nogal tegen. Maar fysiek is de winkel zoveel zwaarder indd. Ik heb zelf tot 10 weken van dochters zwangerschap in de thuiszorg gewerkt voor 24 uur Julyn indd genieten hoor meid niet te veel van jezelf verlangen nu en lekker rustig aan Linda gefeliciteerd. Hihi grappig dat ze er beide anders op reageren Haha extra handig het niet weten kunnen ze ook niks fout doen wel grappig gaat zo enorm gelijk op 5/5/3,5 Logan weet namelijk al welke van de 2 eigenlijk voor op staat. Nee maar zonder gein gaat goed zo die lijst
Haha Satijnvlinder dat denk ik inderdaad steeds, zei het gister thuis nog.. Kijk om 5 om 5 dus 'deze' is nog in de meerderheid 😂
Pfff ik moet vandaag werken maar heb nog last van afgelopen zaterdag gelukkig maar van 12.00 tot 18.00u maar pfff zo geen zin en de vaste leidinggevende zijn er niet. Deze houden altijd rekening met mij en dan nog voel ik mij zwaar belabberd, maar heb nog nooit met de vervangster gewerkt.
De jongste is inmiddels ook enthousiast. Ik heb gisteren de hele dag gewerkt. Geeft ie me een dikke knuffel en zegt, ik heb je zo gemist mama. Vervolgens geeft ie mijn buik een knuffel. Ik heb jou ook gemist broertje. Mijn hartje smolt, zo schattig!
😍😍😍😍😍😍 Gewoon rustig aan doen hoor Satijnvlinder! Je hebt maar één lijf en daar moet je nu goed voor zorgen. En anders geef je om twaalf uur gelijk aan dat je meer rust en dat altijd zo doet. Mijn buik staat scheef haha! Baby hangt echt naar links. Zo grappig om te zien
Loga, ik heb ook veel last van afscheiding. Trek elke dag een keertje extra een schone onderbroek aan. Vind het zo'n vies gevoel.
Ja gelukkig is degene die normaal onder de bedrijfsleider en assistent staat er wel dus dat scheelt. Maar die invaller is echt nieuw voor mij. Nu telkens als ik werk sta ik de laatste 2 uur aan de kassa omdat het spiegelen echt niet lukt nu. Sta vandaag extra dus ben benieuwd
Linda aaaah lief is dat he!! Logan haha ik zie hier wel echt mijn buik bewegen maat kindje hier ligt telkens dwars die gebruikt mijn buik echt als hangmatje. Die afscheiding heb ik ook last van heb nu vaak inlegkruisje in