1 t/m 15 november 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door brammetje16, 28 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GingerAle

GingerAle Fanatiek lid

21 apr 2014
    1.394
    1
    0
    Ik had in mijn vorige zwangerschap steeds inlegkruisjes maar toen kreeg ik doordat het broeide op een gegeven moment candida. (Sorry, lekker verhaal.) Ik doe dus nu ook vaker onderbroek wisselen.

Linda, ik vind je zoontjes ontzettend schattig! <3

2. Satijnvlinder

Satijnvlinder Fanatiek lid

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Haha ja alleen op het werk is dat wat minder makkelijk. Thuis doe ik ook vaker wisselen ;)

3. Logan

Logan Niet meer actief

Als ik thuiskom gaat hier ook een schone onderbroek aan. Ben blij dat jullie het ook hebben haha :p

Haha satijnvlinder, een hangmatje! Geweldig :). Werkse straks!

4. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Haha ja ligt telkens op het buikje echt onder op mijn baarmoederwand. Word zo samen met dochter opgehaald want het blijft onweren hier dus niet fijn met haar doorheen te fietsen.

5. Loontje1

Loontje1 Bekend lid

5 mei 2014
    894
    2
    18
    oncologie verpleegkundige
    Linda wat lief van je zoontje &#128525;!

Fijn dat er meer last hebben van de afscheiding, dacht dat ik de enige was. Echt zo vies...

6. Logan

Logan Niet meer actief

Hoe was het werken satijnvlinder?

Hihi vies he Loontje? Ik moest het ook gewoon echt even vragen...

7. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Zo dag overleefd. Collega 1 van mij was pissig op andere collega 2. Ik mag normaal laatste uren kassa dat is nu fijner. Maar was collega 2 die al begon te zeuren dat ze vanaf 15.00 kassa wilde. Collega 1 heeft haar een sneer gegeven want wij kwamen er achter dat zij dus gewoon niet wilde spiegelen! (Recht hangen van de schappen) Iedere keer wil zij om 15 of 16 aan de kassa. Mijn collega 1 zegt Hallo jij loopt met een buik en zij zeikt terwijl jij gewoon doorgaat.

8. Logan

Logan Niet meer actief

Fijn, zulke collega's. Wat een gezeur zeg. Ging je collega uiteindelijk wel akkoord?

9. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Nope ze bleef aan de kassa. Dus daarom was de andere zo pissig. Ik heb alles op mijn dooie gemak gedaan en heb ook gezegd dat het zeker niet heel netjes is

10. Loontje1

Loontje1 Bekend lid

5 mei 2014
    894
    2
    18
    oncologie verpleegkundige
    Jeetje kinderachtig zeg...

11. Logan

Logan Niet meer actief

Zo dan! Wanneer werk je weer? Hier moet je het niet bij laten...

12. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Zondag werk ik weer. Gisteren waren zowel de leidinggevende als assistent er niet. Ga wel aankaarten want heb nu enorm last van mijn heupen. Ze was echt enorm kinderachtig bezig. Ik had gevraagd of ik dan achterin mocht recht trekken want dan hoefde ik niet telkens kassa bij te draaien, maar toen waren 2 collega's boven dus moest ik alsnog. Zegt mevrouw doodleuk nu moet ik je nog lastig vallen met de kassa haha. Ik denk Hallo je hebt de kassa plek die ik normaal krijg ingepikt omdat je te lui bent wat te doen wat je niet leuk vind. Maar ga dit wel aankaarten want is telkens dat zij het rechttrekken ontloopt

13. Julyn

Julyn Actief lid

24 okt 2015
    363
    0
    0
    Satijnvlinder, wat aso van die collega zeg. Beetje jammer allemaal. Wel goed dat je gewoon rustig aan hebt gedaan.

Haha verder weet ik niet meer zo goed waar ik nog op reageren wilde haha..
    Zal mijn ontbijt proberen af te ronden en dan zo op naar de echo &#128525;&#128525;

14. Logan

Logan Niet meer actief

Ik vind het echt super aso!! Dat ze ook gewoon het lef heeft he...

Jaaaa Julyn &#128153;&#128150;&#128153;&#128150;&#128153;&#128150;&#128153;&#128150; Veel plezier!

15. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Ja degene die nu leiding had is een collega want degene die eigenlijk assistent zou worden is de collega die zo stom deed en word sowieso geen assistent meer. Kortom ze hebben wel in de gaten dat het niet zo lekker loopt. Maar ik sta komende zondag en volgende dinsdag met de assistent samen en dan is zij er niet dus ga dit wel even bespreken komt goed. Samen met degene die nu leiding had ook afgesproken rustig aan te doen en ik moest hoog iets spiegelen en dat heeft zij gedaan omdat het mij niet lukte ;)

Spannend Julyn

16. lindajl

lindajl Fanatiek lid

25 jan 2016
    1.917
    1.506
    113
    Vrouw
    Satijnvlinder. Wat een rotmens zeg. Goed dat je het gaat aankaarten. Maar ik had me niet in kunnen houden tegen die collega hoor. Had haar eens flink de waarheid verteld.

Spannend julyn!

Ik ben vanmorgen weer bij de vk geweest. Ik moet binnenkort ook naar de gyn. Bij mijn vorige bevalling wilde de placenta niet loskomen en ben ik 3 liter bloed verloren. Dus gyn moet beslissen over een plan.

17. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Linda: wat leuk, een echt jongensgezin! Spannend wat de gyn gaat zeggen!

Satijnvlinder: nouja zeg wat een mafkees. Hoop voor je dat je leidinggevende haar minimaal een flinke waarschuwing geeft.

Logan: hier ook meer afscheiding idd.

Julyn: veel plezier!

18. Logan

Logan Niet meer actief

Hoe laat heb je je afspraak Julyn? Ben zo benieuwd.

Goh Linda, dat klinkt wel heftig! Blijf je dan volledig onder controle van de gynaecoloog?

19. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Linda, oh jeetje dat is niet niks!!

Eki, van de leidinggevende denk ik niet, al moet ik zeggen dat sinds ik zwanger ben hij poeslief is enz. De assistent is wel echt een kanjer

Julyn, ben stiekem benieuwd naar je tweeling ;)

20. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Julyn spannend!!!!

Satijnvlinder, jeetje wat een nare collega. Hopelijk helpt het als je over haar gedrag gesproken hebt.

Linda, wat heftig! Hopelijk komt de gyn met een plan waar jij je in kunt vinden.

Logan, hier ook meer afscheiding.

All
    Ik ben sinds gister 100% ziek. Vind het erg moeilijk, maar wat moet dat moet. Hopelijk gaat het snel weer beter en kan ik deels of volledig werken.
    Verder geniet ik heel erg van de kleine in mijn buik! Er zijn nu veel en lange periodes op een dag dat ik de kleine duidelijk voel en ook contact kan maken. Mijn man heeft met 15w de baby al gevoeld. Hij/zij gaat echt tegen je hand aan liggen wrijven, zo ongelofelijk schattig.
    Mijn dochter wil regelmatig de baby horen(met angelsound). We gebruiken hem wel max 2x per week. Ze heeft het continu over grote zus zijn en over de activiteiten van de baby in mijn buik.
    Zo drinkt de baby uit mijn borsten maar dan van binnen uit, hahaha.
    Erg leuk om haar zo enthousiast zien over haar broertje of zusje.

Deel Deze Pagina