Oeh wow, zoiets zou mijn man echt niet moeten zeggen... Hoop dat hij hij een beetje bijtrekt en echt niet gaan werken hoor, als het zo duidelijk afgeraden wordt!
Zo dan wat een reactie, hoop dat het door het overlijden van z'n oom komt en dat hij het daarna kan relativeren. Goed naar je lichaam en het advies van de vk luisteren, zegt ze niet voor niets inderdaad.
Vervelend zeg Satijnvlinder. Veel sterke ook met jet verlies. Ene lekker die rust pakken als het je wordt geadviseerd. Je kan je hele verdere leven nog werken tot het je neus uit komt! Dus je man mag niet klagen..! Maar ik snap hoe moeilijk het is.. Ik kan ook niet goed thuis zitten. Heb soms dagen dat ik er zo door heen zit als ik uit mn werk kom. Dan barst ik in tranen uit van vernoeidheid. Maar een dag later ga ik weer gewoon aan het werk haha. Wil graag deze laatste 3,5 week af maken.. Maar ervaar het als pittig om fulltime te werken. Dus neem nu 1 dagje per week vrij. Hoop dat me dat goed zal doen. Hoop dat het jou ook snel goed doet en je harde buiken weg blijven!!
Ik heb ook echt wel van mij afgebeten want sloeg nergens op. Hij heeft ondertussen ook wel zijn excuses aangeboden. De crematie was uhm tja wat zullen we zeggen vooral erg druk en er zaten heel wat mensen die beter hun plekje aan een van de vele oudere ad had kunnen staan, ik stond als zwangere ook gewoon in de zaal (wat ik nu wel enorm voel) Heftig hoor Julyn vooral met 2 kindjes in de buik. Snap dat fulltime nu pittig is ik hou 8 uurtjes niet eens vol en dat voelt best uhm k*t. Ga maandag de huisarts ook bellen op aanraden van man
Goedzo, you go Girl! Die man van je zal weten ook dat je zwanger bent hahah. Lekker de hormonen het werk laten doen Je kan er nu gebruik van maken En dan met een paar maand een wolk van een baby, weet zeker dat ie dan alles terug neemt. Drukke crematie dus.. en dan ook nog staan. Heftig zeg. Vandaag maar lekker uit rusten. Zo ik mag morgen weer even spieken naar mijn kleintjes. Nu nog even wat voorbereidingen proberen te treffen voor deze week. Ben een toets aan het maken, maar mn laptop is telkens wat aan kloten met up dates, zo irritant :S
Oh dat is irritant als je dan door updates niet vooruit kan. Ja was echt enorm druk, heb net ook vrienden laten weten dat we niet komen bbq-en omdat ik te veel last van mijn buik etc heb. Vind dat enorm erg maar kan niet anders voel me alleen zo schuldig. Manlief zegt ook ja wat niet gaat gaat niet dus van de week was echt niet zijn normale manier van reageren
Oh wat vervelend dat je dan ook nog moet staan. Niemand die zijn plek afstond? Snap dat nooit zo. Spannend morgen je twintig weken echo. Groot gelijk die vrije dag Julyn! Maar ook ik herken het wat je zegt, thuis komen en je voelen alsof je overreden bent en dan de dag erna gewoon weer gaan. Ach ja, aard van het beestje denk ik. Veel plezier morgen
♥Mama's tussen 1 en 15 November 2016♥ 3 november ♥♥Vlindertje23, 25 jaar, eerste kindjes - in verwachting van een tweeling! 4 november ♥MyMiracle, 28 jaar, tweede kindje. 5 november ♥Loontje1, 32 jaar, tweede kindje. 6 november ♥Satijnvlinder, 28 jaar, tweede kindje. 7 november ♥Eki, 32 jaar, derde kindje. ♥LauTjeuh, eerste kindje. 8 november ♥Xoxowen, tweede kindje. 9 november ♥Logan, 25 jaar, eerste kindje. ♥Melliemuis, tweede kindje. ♥GingerAle, tweede kindje. ♥♥Shinex, tweede en derde kindjes - in verwachting van een tweeling! 10 november ♥Sop86, 29 jaar, eerste kindje. ♥Lindajl, 31 jaar, derde kindje. 11 november ♥Bea1988, tweede kindje. 12 november ♥Oliv, 35 jaar. ♥♥Julyn, 25 jaar, eerste twee kindjes - in verwachting van een tweeling! 13 november ♥Tess88, eerste kindje. 14 november ♥Tessasv, tweede kindje. ♥ jongens 5 | ♥ meisjes 5 | ♥ verrassing 4 Afspraken Juni Satijnvlinder - 20 weken echo - 13 juni GingerAle - GUO - 13 juni Julyn - controle VK - 13 juni MyMiracle - controle VK - 13 juni Lindajl - controle gynaecoloog - 14 juni Sop86 - controle - 17 juni Logan - SEO - 20 juni Lindajl - 20 weken echo - 20 juni MyMiracle - 20 weken echo - 20 juni Eki - 20 weken echo - 20 juni Melliemuis - 20 weken echo - 22 juni Eki - controle vk - 23 juni Julyn - 20 weken echo - 27 juni Tessasv - 20 weken echo - 27 juni Sop86 - 20 weken echo - 28 juni Tess88 - 20 weken echo - 30 juni Juli Logan - controle vk - 7 juli Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Soeee 4w3d - Poeliwoepi 5w2d - AngelaV 6w1d - Lauraa 4w6d - MariekeRox 6w - Kimb91 8w1d *bbz* - Sennie 7w2d - Saare 8w5d - Cins 9w2d - Gina82 10w4d *ma* Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst. Bij het updaten graag ALLE gegevens invoegen en niet alleen die van jezelf. Anders graag gegevens dik gedrukt en/of fel gekleurd in je bericht dan komt het vanzelf erop.
Hoe is het met Shinex & bea1988 trouwens? Dames met morgen de 20 weken echo succes!! En de controle's van de andere uiteraard ook.
Dank je Logan. En nou ja er stonden ook heel veel oudere terwijl er jongere zaten vond dat echt schandalig. Ik had zelfs uit respect/fatsoen deze ouderen laten zitten maar hun zaten met hun kinderen van 7 en 8 jaar ongeveer vond dat echt schandalig.
Dat die ouders daar ook niks van zeggen he.. Ik leer mijn kind straks toch echt dat er opgestaan word voor ouderen en zwangeren.
Nee de ouders zaten er gewoon bij. De organisatie had hen al verzocht te gaan staan maar dat weigerde ze want hun kinderen hadden verdriet. Wij hadden ze nooit gezien en was de oom van mijn man en zussen.
Hoi dames, Julyn had jij het geslacht van je 2 wondertje al bekend gemaakt aan familie? Ben zo benieuwd naar de reacties! Satijnvlinder, fijn dat jij en hé man het uitgesproken hebben. Soms is het even moeilijk om je in elkaar te verplaatsen en ben je te druk met je eigen verdriet. Dat geeft helemaal niet als je er later maar over kunt praten. Het advies van je k gewoon opvolgen hoor! En hoe vervelend het ook is....echt goed naar je lichaam luisteren. Het is zo zonde als je over je grens gaat waardoor je niet geniet. Hopelijk een mooie echo straks! Gingerale, jij hopelijk ook een mooie echo straks! Logan, hoe is het met jou? Andere dames hoe is het met jullie? All Hier weer een ziekenboeg gehad Het lijkt wel of er wat in huis blijft hangen, erg frustrerend! Door al het hoesten wat ik de laatste week doe....verlies ik steeds urine. Man wat schaam ik me ervoor zeg! Verder probeer ik voornamelijk te genieten. De kleine is heel actief, dus dat is fijn. Mijn buik is enorm geworden.....maar ben er trots op! Ben totaal niet slank dus schaam me altijd voor mijn buik. Nu kan ik er lekker mee pronken, heerlijk. Voor de lijst, sorry kan het even niet zelf aanpassen. De 20 weken echo is helaas 1 dag verschoven naar de 21ste.
Hai dames, even druk geweest met van alles. Vandaag weer aardig wat controles succes allemaal spannend en leuk! Ons dochtertje hebben we afgelopen weekend overgedaan naar haar nieuwe kamertje, ging helemaal goed. Nu kunnen we weer aan de babykamer gaan Werken.... Heeft zij in ieder geval niet het gevoel dat ze op moet schuiven straks. Is nu helemaal blij met haar kamer! Wachten nog wel even de 20 weken echo af, pff zo spannend, nog twee lange weken te gaan. De verloskundige heeft ons lekker bang gemaakt met wat er allemaal mis kan zijn, heel fijn.....!!! Nu dus in de stress.. :-| Hopen dat alles goed is!! Heb jullie ook zo'n last van obstipatie? Moet al dagen behoorlijk druk zetten, denken jullie dat dit kwaad kan voor de baby?
Wat bizar he satijnvlinder. Ik verbaas me er ook altijd over dat er mensen zijn, wat totaal geen familie/goede vrienden zijn, die dan bijvoorbeeld helemaal vooraan gaan zitten. Oh wat vervelend MyMiracle. Ben je zo verkouden? Wat vervelend als iedereen ziek is, het lijkt dan ook altijd alsof iedereen elkaar maar aansteekt he. En mooi je buik!! Hier gaat het ook goed, zo bijzonder he dat het zo snel groeit. Hier gaat alles goed hoor. Ik werk een stuk minder dus ik merk dat mijn bekken dat heel fijn vinden. Wat leuk tessasv! en slim dat jullie haar nu al over verhuist hebben. Lekkere meidenkamer geworden? Ik vind de 20weken echo ook spannend hoor, maar ik houd me maar vast aan het idee dat er vaker iets goed gaat dan fout. Obstipatie heb ik ook, volgens mij kan het geen kwaad. De verloskundige raadde me lijnzaad aan. Hier gaat dus alles goed, vandaag een extra dagje onverwacht vrij. Ben er blij mee, heb even lekker een poging tot huishouden gedaan maar ik ben nu echt doodop. Ben nog lang niet klaar... Maar goed, vrije dag is vrije dag he.
♥Mama's tussen 1 en 15 November 2016♥ 3 november ♥♥Vlindertje23, 25 jaar, eerste kindjes - in verwachting van een tweeling! 4 november ♥MyMiracle, 28 jaar, tweede kindje. 5 november ♥Loontje1, 32 jaar, tweede kindje. 6 november ♥Satijnvlinder, 28 jaar, tweede kindje. 7 november ♥Eki, 32 jaar, derde kindje. ♥LauTjeuh, eerste kindje. 8 november ♥Xoxowen, tweede kindje. 9 november ♥Logan, 25 jaar, eerste kindje. ♥Melliemuis, tweede kindje. ♥GingerAle, tweede kindje. ♥♥Shinex, tweede en derde kindjes - in verwachting van een tweeling! 10 november ♥Sop86, 29 jaar, eerste kindje. ♥Lindajl, 31 jaar, derde kindje. 11 november ♥Bea1988, tweede kindje. 12 november ♥Oliv, 35 jaar. ♥♥Julyn, 25 jaar, eerste twee kindjes - in verwachting van een tweeling! 13 november ♥Tess88, eerste kindje. 14 november ♥Tessasv, tweede kindje. ♥ jongens 5 | ♥ meisjes 5 | ♥ verrassing 4 Afspraken Juni Satijnvlinder - 20 weken echo - 13 juni GingerAle - GUO - 13 juni Julyn - controle VK - 13 juni MyMiracle - controle VK - 13 juni Lindajl - controle gynaecoloog - 14 juni Sop86 - controle - 17 juni Logan - SEO - 20 juni Lindajl - 20 weken echo - 20 juni Eki - 20 weken echo - 20 juni MyMiracle - 20 weken echo - 21 juni Melliemuis - 20 weken echo - 22 juni Eki - controle vk - 23 juni Julyn - 20 weken echo - 27 juni Tessasv - 20 weken echo - 27 juni Sop86 - 20 weken echo - 28 juni Tess88 - 20 weken echo - 30 juni Juli Logan - controle vk - 7 juli Satijnvlinder - controle vk - 8 juli Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Soeee 4w3d - Poeliwoepi 5w2d - AngelaV 6w1d - Lauraa 4w6d - MariekeRox 6w - Kimb91 8w1d *bbz* - Sennie 7w2d - Saare 8w5d - Cins 9w2d - Gina82 10w4d *ma* Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst. Bij het updaten graag ALLE gegevens invoegen en niet alleen die van jezelf. Anders graag gegevens dik gedrukt en/of fel gekleurd in je bericht dan komt het vanzelf erop.
Satijnvlinder, wat spannend, de echo! Succes! Hier slaat de nesteldrang toe. Alleen kan ik niet veel achter elkaar, zo frustrerend.... Morgen naar de gyn, vind het best spannend. Ben benieuwd wat ze zegt over de bevalling. En over een week gewoon al de 20 weken echo, zo spannend!
Thnx voor de tip Logan! Het is een mooie meidenkamer geworden, echt geen babykamer meer, dat is ook wel gelijk weer een stap hoor, echt een peutertje.... Ook weer leuk! Ik ga nu morgen voor een controle echo bij babysworld, ik heb er teveel stress van haha, ze zei dat ze ook al veel kon zien dus ben benieuwd! Kan ik daar misschien nog twee weken op teren tot de 20 weken echo.