Hier ook nog volop in de koppijn tijd! ! Echt hatelijk. Sommige dagen voel ik me heel goed. Dan probeer ik zoveel mogelijk te doen in huis. Als ik s morgens opsta met koppijn, is het voor de hele dag! Vandaag is zo'n dag. Ik ben net ook bij de apotheek zonnecreme gaan halen. Ik vroeg naar een niet vette crème voor op mijn gezicht (en rest vh lichaam) waar ik geen acne van krijg. Ik kreeg deze mee: la roche-posay 50 + voor gevoelige huid en tegen zonneallergie. Hopelijk doet deze zijn werk in het weekend met dat mooie weer!! X
Sorry niet veel aanwezig geweest laatste dagen! Zal ff bij lezen! Wij hebben net de pret echo gehad! Wij krijgen een jongetje
Wat leuk Marloesje, ook een zoontje! Hier met koppijn gaan slapen (na een hele dag koppijn) en ....met koppijn terug opgestaan. Dus dat is weer voor een hele dag!! Fijn. Ik moet heel de dag werken en we moeten deze avond ook nog naar een trouwfeest! Deze dag wordt een kleine ramp denk ik.
Kwel jezelf niet door geen paracetamol te pakken, gewoon doen als je zo'n drukke dag hebt. Ik heb ook regelmatig hoofdpijn en als ik dan moet werken of een drukke dag heb gooi ik er 2 paracetamol in en meestal is dat genoeg voor de hele dag. Gebruik ze 1-2x per week misschien. Ik ben ook moeten ophogen met de maagzuurremmers helaas, na een uurtje of 5-6 zijn ze weer uitgewerkt en zit ik weer bijna te kokhalzen van het zuurbranden in Mn keel. Damn you baby haha wat ik al niet voor jou over heb...
Voelen jullie de kindjes al? Als ik savonds op de bank rustig zit lijkt het alsof van binnen uit iemand heel zachtjes met de vingers trommelt op mijn onderbuik haha zo grappig! Duurt een paar seconden en soms houd het met tussenpozen best een lange tijd vol. Volgens mij krijg ik een voetballer of een turnster
Ik heb af en toe ook het gevoel dat ik de baby voel hoor. Volgens de vk is het nog wel heel erg vroeg, maar ik herken het gevoel van de 1e. Ach nog even geduld, dan voel je het ook aan de buitenkant en kun je er niet meer omheen haha. M'n zoontje was echt een druktemaker in de buik, had vaak ook hele rare bulten en vreemde bewegingen die je zag. Zo druk als hij daar binnen was, zo levendig is hij nu ook. Heel actief kind die alles wil ontdekken en meemaken haha
Oh nee niet fijn he. Ik zou toch ook een paracetamol nemen hoor. Kan geen kwaad en brengt toch even verlichting vind ik.
Ik denk ook soms al iets te voelen hoor. En dan leg ik mijn handen op mijn buik en voel ik helemaal niks meer... Altijd twijfel, zijn het nu mijn darmen of toch de baby.
Ik voel nog helemaal niks. Alleen spant mijn buik enorm na het eten. Dan moet ik even gaan liggen tot alles weer wat rustiger wordt. Ik had ook totaal geen buik voor ik zwanger werd. Mijn buik was erg plat. Geen vet of niets. Nu heb ik best al een dikke buik. Voor mij is dit alleszins wel al dik. Haha. En mijn vel en alles wordt uitgerokken en dat voel ik echt. Ben nu Mustela crème aant smeren. Enkel s avonds. Moet dit twee keer per dag of is 1 keer voldoende? Ik voel me voor de rest best goed. Enkel het trekkerig gevoel van mijn buikje. Voor de rest zou ik nog vergeten dat ik zwanger ben. Heb ook heeeel veel zin in gin tonic met dit mooie weer, maar dat laten we!!
Wij vinden het kiezen van een kinderwagen erg moeilijk. Hebben jullie advies? We zouden graag een kinderwagen willen waar reiswieg, maxicosy en zitbuggy op past. Er moet veel opslagruimte zijn onderin en we zouden graag een hogere wagen willen omdat we allebei vrij groot zijn. Liefst ook eentje waar we een parapluutje op kunnen klikken. Een maxicosy met kap tegen de zon zou leuk zijn. Iemand een idee welk merk het meest aansluit bij onze ideeën? In babydump staan er zoveel..... We lopen er in verloren. Het is een ramp om er de juiste uit te kiezen. We krijgen hem van de oma en de prijs maakt niet uit heeft ze gezegd.
Same problem here haha wij hebben de Stokke Xplory gekocht. Zijn ook beide groot. Nieuw wel duur, kijk eens op marktplaats hebben wij ook gedaan. Compleet nieuw met maxicosi en alles >2000 euro... Weet alleen niet of daar een parapluutje op kan, en hij heeft geen giga opbergruimte. Onderin zit een tas waar wel best wat in kan en je kan nog een tas aan het handvat hangen. Wel hoog en ergonomisch gebouwd, kindje kan in de buggy-zit op tafelhoogte mee aan een terrastafeltje zitten bijvoorbeeld. Hoef je ook niet zo te bukken als je een fles voeding geeft.
Wow meer dan 2000 euro alles compleet. Dat durf ik toch niet tegen mijn schoonmoeder zeggen hoor. 1000 euro mag wel. Daar hebben we haar al op voorbereid. Het is niet meer wat het vroeger kostte. Stokke zijn mooie wagens, maar bij babydump waren aan de onderkant al die mousche handvaten al gescheurd. Dat vonden we dan zonde van zo'n duur merk. Ik denk dat je bij Stokke vooral het merk betaald. De opslagruimte is ook te beperkt merken wij bij de kameraden. Zijn er nog suggesties?
Ik ben echt fan van mijn nuna ivvy! Heeft ook een speciaal soort zonne bescherming die luchtdoorlatend is. Hierdoor heb ik er zelf nooit een parasol op gedaan.
Wij hebben de joolz geo. Ideale wagen. Man is 198 en voor hem liep deze het fijnste. Zelf ben ik 168 en loopt hij ook goed. En heeft onderin een groot boodschappenmandje wat ideaal is met boodschappen doen en naar huis wandelen. Buggy kan ik 2 standen straks (met gezicht naar je toe of van je af). Wieg kan maar in 1 stand. Voor maxi cosi moet je losse adapters bijkopen maar is met meeste wagens zo denk ik. We zijn er erg tevreden over. Parasol zou ik nog niet direct kopen geloof ik. Misschien zit je in de zomer al in de gewone zitstand. Je hebt soms leuke aanbiedingen Inc voetenzak enzo
Bedankt voor jullie tips. Ik hou deze kinderwagens in de gaten wanneer we over een tweetal weken terug naar babydump gaan. Heeft iemand ervaring met de Condor 4 combi kinderwagen? Deze zagen we laatst bij babydump en het leek ons op het eerste dicht ook wel wat.
Nee die ken ik niet. Ik zou op een rustige dag naar babydump gaan zodat een verkoper je goed kan helpen. Je kan dan ook vragen Wat de verschillen zijn tussen de verschillende types en het dan zelf ervaren. Wij zijn bij de eerste geloof ik ook 1.5 uur bij prenatal binnen geweest. Toen er over nagedacht en bij babypark (waar we ook kinderkamer kochten) gekocht. Wij waren er toen een x doordeweeks en de verkoper kon ons echt goed helpen en haalde van alles uit de schappen. Gaf uitleg over 3 of 4 wieler, liet ons het ervaren, etc. Met zon dure aankoop we zo fijn