1 t/m 15 november 2017 mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Scarlett1985, 24 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterretje31

Sterretje31 Bekend lid

8 nov 2014
    726
    75
    28
    Contact!
    Vanmorgen lag ik op bed op m'n rug. Ik voelde iets duwen dus hup! Buikje bloot en kriebelen maar. Merkte dat baby echt reageerde op mijn gekriebel. Er ontstond zelfs aan de linkerkant een bult (daar zat baby dus tegenaan te duwen )
    Zo bijzonder om dit weer mee te mogen maken :)

petra111117, Ilse84, DangerBlonde en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Vandaag moet ik een ECG van mijn hart laten maken. Mijn ouders zijn op vakantie in Italië dus schoonmoeder gaat mee naar het ziekenhuis.
    Morgenvroeg om 9u controle bij de gyn. Normaal was dar 16 juni pas, maar de gyn merkte dat ik ongerust was door wat ik dinsdag meemaakte. Dat was echt eng hoor!

3. Sterretje31

Sterretje31 Bekend lid

8 nov 2014
    726
    75
    28
    Heel veel succes en sterkte. Laat je maar even goed nakijken meid!

4. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Sterkte Lenamill!

5. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Mijn hartritme was daarnet normaal. Is natuurlijk een momentopname hè. Maar oké, ben wel geruster nu.

Ik voel de baby denk ik nog niet. Ik voel niks bijzonders. Jammer. Dat zou ook geruststellender zijn!

6. Eslief

Eslief Lid

5 apr 2017
    67
    34
    18
    Sterkte meid!

7. DangerBlonde

DangerBlonde Fanatiek lid

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Sterkte!

8. Eslief

Eslief Lid

5 apr 2017
    67
    34
    18
    Vandaag voor geslachtsbepaling echo geweest, maar mijn kindje is eigenwijs. De benen zaten er continue voor waardoor ze niet goed kon zien wat het gaat worden ..
    Over 1 weeek weer proberen hihi

9. DangerBlonde

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Haha is die van jou ook al zo eigenwijs, hier nog een! Twee pogingen al mislukt. Nog even geduld hebben ;)
    Wij hebben er maar geen extra pretecho van gemaakt omdat de volgende controle en de 20 weken echo al dichtbij is, en onze planning vol. Als er meer tijd tussen zat waren wij te nieuwsgierig geweest!

Eslief vindt dit leuk.
  10. Sterretje31

Sterretje31 Bekend lid

8 nov 2014
    726
    75
    28
    Oh wat is shoppen toch leuk! Nog niet voor de baby, maar wel voor m'n zoontje. Hij moest nodig korte broekjes en t shirtjes hebben. Hoopte eigenlijk op hoge kortingen, maar dat viel tegen...

tip, wanneer er ergens supersale is, inslaan!!! Hahaha
    Heb vandaag al een levering binnen gekregen van de oude wintercollectie van Z8 voor m'n zoontje. Maat genomen die ik in de winter wel verwacht en het was echt super goedkoop nu :)

11. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Eslief jammer dat de kleine eigenwijs was.

Vandaag de pretecho gehad. Het is een meisje! Toch wel tot mijn verbazing moet ik zeggen. Was toch wel overtuigd dat het een jongetje was. Wat niet wil zeggen dat ik perse een jongetje wilde. Zijn blij dat de zwangerschap een feit is en nu beter gaat.

Eslief, DangerBlonde en Sterretje31 vinden dit leuk.
  12. DangerBlonde

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Gefeliciteerd ike!

ike vindt dit leuk.
  13. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Hier vandaag een vervroegde controle gehad bij de gyn, omdat ik was flauw gevallen. Alles in orde met ons zoontje. We wisten het geslacht al uit de nipt, maar vandaag hebben we zijn piemeltje kunnen spotten.;):p

DangerBlonde en Eslief vinden dit leuk.
  14. Eslief

Eslief Lid

5 apr 2017
    67
    34
    18
    Ach vrouw gaat het al wat beter?

Maar super leuk dat jullie al weten wat het gaat worden...

15. Sterretje31

Sterretje31 Bekend lid

8 nov 2014
    726
    75
    28
    Pfff..., gister even bij babydump geweest. Was een demodag van easywalker. Ik denk, laat ik eens even informatie verzamelen over een duo wagen.
    Zijn zoveel dingen die me tegen staan! M'n zoontje kan er prinsheerlijk in zitten, maar de nieuwe baby ligt echt zo weggemoffeld onderin. Je kindje ligt van je af dus je kunt helemaal niet alles goed in de gaten houden, kindje ligt heel laag bij de grond, lekker met al die uitlaatgassen, het is niet een hele mooie wagen EN het is nog een hele bak geld!
    M'n man vindt het onzin om een andere wagen aan te schaffen, dus ik denk dat ik baby straks maar heel veel moet gaan dragen. Zo snel mogelijk met de doek gaan oefenen en eventueel in de draagzak (lekker makkelijk)

16. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Wij gaan morgen nog eens naar babydump Eindhoven. Die is open op Pinkstermaandag. Lijkt me inderdaad maar niks om de baby ergens onderin weg te steken in zo'n wagen. Die kinderwagen vinden wij ook het moeilijkst. En hier is het dan maar voor 1 kindje te kunnen rijden. Hopelijk kunnen we morgen de knoop eens doorhakken, want heb geen zin om er nog 10 keer voor rond te rijden... x

17. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.570
    3.507
    113
    @Sterretje31 ik moet even zeggen dat ik het totaal niet met je man eens ben. Het is zo ideaal om een duowagen te hebben. Mijn man vindt veel dingen onzin als het om baby's gaat, maar een duowagen moest er gewoon komen. Nu ben ik ook helemaal geen drager, dus dat scheelt misschien ook. Heel af en toe draag ik wel, maar meestal lag ze gewoon in de duowagen. Onder elkaar vind ik verschrikkelijk. Naast elkaar leek me te breed, dus wij zijn voor achter elkaar gegaan. Maar daar kreeg ik spijt van en nu hebben we een Bugaboo Donkey. Verschrikkelijk duur, maar zijn geld zo waard.

Ik hoef nu geen wagen te kopen, maar ga nog een adapter voor de Maxi-Cosi en een meereidplankje kopen.

18. DangerBlonde

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    @Sterretje31 vraag je man of hij elke keer de baby achter jou aan wil dragen als jij met de kinderwagen loopt, kijken of hij het nog steeds onzin vindt :D:p:rolleyes:

19. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Dangerblond je kan prima baby dragen in de draagdoek en tegelijk de kinderwagen duwen. De vraag is alleen of je dat wilt. Als je dat zou willen kan je dus in je eentje met beide de deur uit.

Persoonlijk zou ik kijken hoe oud het andere kindje is en aan de hand daarvan beslissen om wel of geen dubbele wagen te kopen. Als de oudste bijna zelfstandig kan lopen weet ik ook niet of ik daar zo'n dure wagen voor zou kopen. Maar als ze qua leeftijd dicht op elkaar zitten zou ik het wel doen.

20. elita

elita Bekend lid

25 feb 2014
    720
    74
    28
    NULL
    NULL
    Lastig hoor met die dubbelwagen.
    Wij gaan er zeker niet voor maar zoon is hij geboorte 26 mnd en loopt nu al grote stukken zelf. Mijn zoon is nu 21 mnd oud en vertikt het gewoon om in de buggy te gaan. Hij gilt dan alles bij elkaar. Hij wil gewoon zelf lopen. Dus ik denk dat het ook echt aan de situatie ligt hoe je eerste kind zich ontwikkelt. Er zijn ook nog heus we kinderen van deze leeftijd die wel in een buggy willen. In onze joolz het wandelwagen zitje past hij overigens al lang niet meer omdat het voetensteuntje te kort is en in zijn kuiten priemen (maar zit qua lengte ook op de +2 lijn) dus daarom was buggy enige keus.

Persoonlijk loop ik pas vanaf dat het mooi weer is (meestal feb-maart?) echt langere stukken buiten. In de winter os het meer vd auto naar de winkel en dergelijke. Dus kortere loopjes. Ook doen we grote uitstapjes bijna altijd samen.

Dus denk wel of geen duo wagen: heel afhankelijk van wat je zelf wil en waar je kind zit in de ontwikkeling.

Deel Deze Pagina