Ik denk het ook ja! Hahaha ja dat snap ik, ik wilde het ook zo graag weten en was zo zenuwachtig dat ik 3 dagen bijna niet heb kunnen slapen ervan . Ik hoop voor je dat ze de 19e al wat kunnen zien!! Heb je al wel een voorgevoel?
Ik verlies af en toe wat slijm. Daarnet een klein beetje geel slijm. Je kan er geen draden van trekken zoals rond de eisprong. Het is eerder wat plakkerig. Moet ik dit melden bij de gyn?
Mijn voorgevoel is al vanaf het begin een meisje haha als het dat niet wordt snap ik t ook niet meer! Ik vond ook elke echo zo spannend en die van volgende week ook..
Gewoon bellen als je je zorgen maakt. Ik heb zelf al sinds t begin heel veel afscheiding wit of gelig, vele malen meer dan normaal. Maar het schijnt normaal te zijn bij zwangerschap zo lang je geen bloed verliest of rare geurtjes of kleurtjes hebt. En als er geen slijmprop komt.
Vaak klopt een voorgevoel wel ! Ik had ook heel sterk het idee dat het een meisje zou zijn en het klopte ook. Nog een weekje geduld, voor je het weet is het voorbij.
Als je diarree hebt als je zwanger bent moet je je dan zorgen maken? Sorry voor het onsmakelijke Las al vanalles over listeria en begin me nu bang te maken. Heb alleen maar eindeloze verstopping gehad tot gisteravond. Vandaar het vreemde.. kan me niet herinneren dat ik iets heb gegeten dat niet mocht..
Nee hoor. Ik heb al de hele zwangerschap een afwisseling van verstopping en diarree. Als ik te lang geen stoelgang kon maken, krijg ik buikpijn van mijn darmen en dan komt het met diarree. Geen reden tot paniek hoor. X
Diarree is geen reden tot paniek en geel slijm ook niet. Ik heb het de afgelopen weken ook 2x gehad dat er ineens een grote klodder uitkwam (bleh).
Slijm hoort erbij. Ik had vorige keer bij de gynaecoloog aangegeven vochtige onderbroeken te hebben terwijl ik niet gemerkt had dat ik urine verloor. Zij zei dat het waarschijnlijk slijm was en dat hoort erbij. Dacht al dat ik problemen had met mijn bekkenbodemspieren al leek mij dat raar omdat ik voor de zwangerschap bij de bekkenbodemtherapeut liep omdat het juist te strak stond (sorry). Dus slijm kan prima. Even diaree kan denk ik geen kwaad. Laat je niet gek maken door het internet en ons. Als je tich twijfelt gewoon de verloskundige bellen. Daar zijn ze voor.
Thanks voor de geruststelling. Het is pas sinds gisteravond maar ik kan wel elk half uur bijna naar de wc rennen en dan komt er bijna niks zeg maar. Alsof Mn darmen vinden dat alle beetjes wat er in zitten er per direct uit moeten.. voel me verder wel redelijk behalve buikpijn in de darmen, geen koorts of gekke dingen dus t zal hopelijk wel goed komen.
Die darmen hebben het ook best zwaar momenteel hoor. Hadden ze eerst lekker de ruimte in je buik, nu worden ze gewoon aan de kant gedrukt door die ukkies van ons! En dan vinden ze het bast nog wel leuk om er lekker tegenaan te trappen hahaha
Zojuist de 20-weken echo gehad. Alles zag er goed uit! Kindje is iets kleiner dan gemiddeld, maar valt nog prima binnen de richtlijnen. Ben zo opgelucht! En... Het geslacht is nog steeds een verrassing voor ons.
@Sterretje31 heb je ook gelijk in haha! Vandaag is alles gelukkig weer redelijk normaal, dus misschien toch een kleine bacterie of iets opgevangen wat niet goed was. @Katin87 wat fijn! Spannend hoor het geslacht niet willen weten...
Hier toch niet zo'n goed cardiologisch onderzoek. Er was op de echo van mijn hart iets afwijkend te zien. Als ik nog 1 keer flauw val moet ik met de ambulance naar spoed. Het heeft dus niks met de bloeddruk te maken. Die was 12 over 7. Over 14 dagen moet ik 24u aan een holter. Daarna volgen er in augustus en oktober nog vervolgonderzoeken van mijn hart. Ik zou kunnen flauw vallen als ik moet persen... Pffff
Weer een beetje bijgelezen, krijg het helaas niet helemaal bijgehouden hier. @Katin87 wat fijn dat het onderzoek goed was!! Vind het echt heel knap dat je het geslacht een verrassing laat zijn. @LenaMill, jeetje wat schrikken. Weten ze ook in welke mate de afwijking is, of nog volledig afwachten? @dangerblond ben nu ook wel heel benieuwd of het inderdaad een meisje is
Ik kreeg een heel vage uitleg. Er is een afwijking die misschien met de zwangerschap kan te maken hebben, omdat mijn hart harder moet werken voor twee nu. Hij wil me goed opvolgen. Vrijdag heb ik echo bij de gyn. Hopelijk met ons mannetje wel alles in orde. Ik ga aan de gyn ook wat meer info vragen over mij hart. Zij gaat me dat misschien in klare taal kunnen uitleggen.