Jeetje Lenamill wat vervelend zeg! Hopelijk valt het uiteindelijk toch allemaal mee. Hier een goede 20 weken echo gehad!
Het irriteert me enorm dat ik niet exact begrepen heb wat er aan de hand is met mijn hart. Hierdoor jaag ik me enorm op en dan krijg je precies nog meer last. Deze nacht slecht geslapen en deze morgen was ik precies dronken toen ik opstond. Pfff daar komt dan nog bij dat mijn buik zo hard groeit dat het trekt langs alle kanten. Gelukkig werk ik enkel volgende week nog voltijds en daarna rustiger aan. Morgen naar de gyn. Hopelijk kan zij me weer terug gerust stellen! !
Als je je nu al zo'n zorgen maakt, kun je de cardioloog dan niet bellen voor nog meer uitleg? Of kun je vandaag niet terecht bij de gynaecoloog? Lijkt me niet prettig om nu nog een dag en een nacht in onzekerheid te zitten... Wat voel je precies bij je hart?
Ik voel gewoon vaak een druk thv heel mijn middenrif. Vooral als ik gegeten heb. Mijn buik spant dan ook zo erg dat alles lijkt te trekken. Dan krijg ik een benauwd gevoel. Als mijn darmen dan ook nog tegenwerken zorg alles ervoor dat ik wegdraai (alles zwart) of flauwval. Ik dacht lage bloeddruk, maar de bloeddruk is blijkbaar perfect normaal. Heben jullie dat ook dat je buik zo lijkt te trekken? Ik ben ook heel moe en dit warme weer doet er geen goed aan. Ik kan snachts slecht slapen. Ben deze nacht zelfs half gaan rechtzitten in bed. Ik tel echt af naar november. In oktober mag onze ukkie van mij ook al komen hoor!
Misschien is het een teken van je lichaam dat je wat rustiger aan moet doen.. ik herken het trekkende en drukkende gevoel wel, maar flauwvallen doe ik niet. Als je ineens zwart voor de ogen wordt kan ook met je suiker te maken hebben of ineens een bloeddruk daling. Wel vervelend dat je eigenlijk niet weet wat er is! Je lichaam moet nu een oorlog voeren, ik heb ook moeten inleveren. Werk nog maar 6 uur per dag ongeveer ipv 8,5, als ik thuis kom moet ik ook even rusten op de bank, als ik buikspierpijn heb moet ik ook even gaan liggen of rustig zitten. Zwaar huishoudelijk werk doet mijn vriend grotendeels en tillen van de boodschappen ook als het even kan. Ramen wassen en zware klussen begin ik niet meer aan. Geef er aan toe die rust en laat je helpen! Over 6 maanden na herstel van je bevalling mag je alles weer zelf doen Slapen met een voedingskussen helpt mij wel, misschien jou ook. Kan je fijn langs je lichaam af leggen en een been eroverheen slaan, en als je buik straks dikker wordt kan je het onder je huik schuiven. Slaap beter sinds ik dat kussen heb, ondanks dat ik nog wel een paar keer per nacht wakker wordt. Ik zei ook al tegen Mn vriend dat t kindje ook wel in oktober mocht komen haha! We wachten het af. Moet het toch uitzitten en het resultaat zal prachtig zijn en alles wat we ooit hebben gewild. Beterschap!
Inderdaad dames, pak je rust wanneer je kunt. Als je kindje er eenmaal is, krijg je die kans niet meer ik probeer nu af en toe ook even te slapen wanneer m'n zoontje slaapt, maar heb nog zoveel te doen wat beter lukt wanneer hij slaapt. Maar merk nu wel dat ik 's avonds op tijd naar bed moet gaan, en ga ik later naar bed, dan moet ik 's middags even wat slapen. Nu een paar dagen later naar bed en overdag ook alleen maar bezig geweest en merk ook dat ik doodop ben...
Balen dat het zo heftig is. Misschien signaal dat je het rustiger moet doen Idd. Mijn navel plopg nog niet naar buiten maar heb ook overgewicht. Hier nog steeds genieten.
Je hebt al een flink buikje sterretje. Fijn om te horen dat er goede 20weken echo's zijn. Schrikken zeg Lenamill.
Ik denk ook dat ik het rustiger aan moet doen. Gelukkig belde er vandaag net een meisje die me misschien tijdens mijn bevallingsverlof kan vervangen! Ik heb haar meteen al gezegd dat het kan zijn dat ik vroeger ga moeten stoppen met werken. Mooi buikje Sterretje! Dat van mij komt in de buurt van het jouwe. Mijn navel ploft nog niet naar buiten. Xxx
Mooie buik al! Die van mij begint nu toch ook te groeien , nog geen proppende navel dat zal nog wel even duren. Heeft iemand van jullie een navelpiercing? Ik heb er 2, boven en onder en wil die wel graag behouden. Vraag me af of die flexibele piercings werken? @LenaMill fijn dat je misschien al een vervanger hebt, geeft je ook weer wat rust.
@Sterretje31 nog geen ploppende navel hier, maar heb ook niet zo'n mooie grote buik nog. Komt nog wel @Miesjella ik heb ook een navelpiercing, laat hem zo lang mogelijk zitten totdat hij echt te strak zit. Dan ga ik ook op internet even zo'n flexibele bestellen. Werkt goed heb ik van vriendinnen gehoord. Ik ben ook aan t twijfelen of ik er wel een in moet doen die laatste periode, ik heb m al 10 jaar dus zou die nog dicht groeien in een maandje of twee drie? Heb nog maar een klein stukje vel over haha was eerst veel meer, is wat uitgegroeid.
Bij mijn vorige zwangerschap heb ik mijn navelpiercing met 14 weken eruit gehaald. Na m'n zwangerschap kon ik hem er zo weer indoen. Enige is dat hij later een keer tijdens het douchen was uitgevallen, toen heb ik hem een week uitgelaten en toen kreeg ik hem met pijn en moeite weer in. Nu heb ik hem er alweer een paar weken uit en verwacht dat hij nu wel dicht groeit. Merkte ook dat het velletje nog maar heel dun is, dus beter groeit hij goed dicht. Iemand die ik ken had ook een dubbele navelpiercing. Op het laatst had ze de piercings uit en zag er heel raar uit...