Ik heb net controle bij de gyn gehad. Eerst en vooral naar mijn hart gevraagd. Blijkbaar heb ik een onvolledige rechtertakbundel. Omdat het rechts is kan het volgens de gyn niet zo'n kwaad. Veel gezonde mensen lopen ermee rond zonder het zelfs te weten en zonder klachten. Omdat ik nu zwanger ben, willen ze het gewoon goed in de gaten houden. Ook via de holter nagaan hoeveel keer op 24u tijd ik zo'n storing heb. Met de baby alles in orde. Nog niet alles is nagekeken, maar het meeste heeft ze al kunnen nakijken. De 4 kamers van het hart, zijn hart ligt aan de goede kant en klopt regelmatig. Maag en blaas oké. Geen open ruggetje. Hersenen oké en normaal van grootte. Mooie hiel aan voetjes. Over drie weken moet ik terug en gaat ze de rest nog nakijken. Ze verwacht dat dan ook wel alles oké zal zijn. Ik ben nog maar 19 weken nu hè. Dus dit was nog geen 20-wekenecho waar jullie over spreken. Ik vraag me wel af wat ze nog meer kunnen nakijken binnen 3 weken. X
Oh dat klinkt al veel duidelijker en iets om je niet ongerust over te maken. Ach, laat jezelf en ukkepuk maar extra controleren
Ik was net met vriendlief bij de prenatal, we hadden eigenlijk zoiets van de babykamer halen we makkelijk snel en goedkoop bij de Ikea. Vooral omdat je daarbij de kindjes naar voren kon leggen met de beentjes ipv opzij, vind ik onhandig opzij. Maar nu heeft hij een andere babykamer bij prenatal gezien die hij mooier vond en ik eigenlijk ook, en er kan een losse barrier op om beentjes naar voren te leggen.. help haha hoe lang is de levertijd bij prenatal? Kom er online niet achter en lees op internet gemengde verhalen. Als het 12 weken is zou het nog net kunnen...
Bel naar het filiaal om te vragen. Zij kunnen je het beste informeren. Mijn babywagen had ik bij prenatal gehaald en dat duurde ook een aantal weken. Ik zou nu al wel beginnen met bestellen. Eerste babykamer had ik in een babyzaak gekocht en had ook 2 a 3 maanden levertijd. Maar dat is ruim 9 jaar geleden.
Fijn vd goede echo. Wij hebben vorige keer na de 20 weken echo de kamer gekocht bij babypark. Zij konden levertijd aangeven. Bleek in ons geval maar kort te zijn omdat ze het in het centrale magazijn op voorraad hadden. Uiteindelijk rond de 30 wkn ofzo laten plaatsen. Ik wilde ook een commode waarbij je van voor het kind van verschonen ipv opzij. Vind het nog steeds Heerlijk. Hebben er zon verleng plank achter zitten waardoor het lekker lang is. Nu past onze zoon er nog steeds op. En ook nooit een probleem gehad met er plots afrollen ofzo
Mijn zoontje ligt ook nog steeds met z'n beentjes naar voren (is nu 13,5 maand) Is een kamer van de babydump. Zijn trouwens genoeg commodes waar zo'n extra verlengstuk op past. Succes met alle kamers! Ik krijg steeds meer het gevoel dat ik een jongetje krijg. Zit hier straks vast in een huis vol met kerels hahaha
@DangerBlonde : ook nog zo'n mooi bescheiden buikje! Ik weet niet hoelang levertijd onze kamer had maar wij hebben er zelf voor gekozen deze halverwege augustus te laten leveren. Ik zou idd even contact met prenet al opnemen, weet je het gelijk . @LenaMill: fijn dat alles er goed uitzag op de echo!
Bij ons is het toch een babydump doorgroeikamertje geworden. Het wordt begin juli al geleverd. Vroeger dan gepland. Mijn man moet nog twee muren blauw verven.
We zijn even naar prenatal gereden vandaag en ze zei we bestellen de kamer gewoon, ze bellen je toch volgende week op voor de levering. Hebben m maar op zsm gezet. Kan nog wel even in dozen hier staan haha. Ze zei 6-8 weken was meestal al lang. Even afwachten, en anders mogen we m altijd annuleren en een andere bestellen. Wij zijn gegaan voor de Bopita Snow van Prenatal, helemaal leuk! Alleen de kast hebben we niet mee besteld omdat we nog genoeg kasten hebben. Ook met de vaderdag kortingsactie maar meteen een Doomoo Seat met swing meegenomen, vind dat ding helemaal geweldig! Kan het kindje van newborn tm peuter lekker in en op zitten, lekker zacht en mag langer er in dan in een wipstoeltje. Was mijn grote uitzetlijst eens aan het bekijken en de grootste dingen hebben we nu bijna allemaal wel. Alleen de kinderstoel nog niet voor in de keuken, maar die willen we pas als baby kan zitten. Even sparen nog, we willen de Stokke Trip Trap. Nooit gedacht dat ik zoveel merken zou kopen. Maar bijna niks is merkloos voor baby's.. @Miesjella ja ook nog bescheiden haha de verkoopster keek me even geschokt aan toen ik zei dat ik al 20 weken was bijna. Je verstopt t nog goed zei ze. (Terwijl ik er juist graag mee wil showen haha grrr)
Mooi! Die kleur bruin wou ik eerst ook haha maar had nog witte kasten thuis staan dus vond de combi niet mooi. Daarom toch maar wit gekozen.
Ik had eerst ook wit in gedachten... haha Maar omdat hier nu een jongetje op komst is, vonden we wit niet stoer genoeg. We houden wel een wit kamertje in gedachten voor als we ooit het geluk zouden hebben om nog een dochtertje te mogen verwelkomen. Xx
Hele leuke kamertjes dames! M'n vriend heeft vandaag de laatste 2 muren geverfd in de kamer. Een lange muur is taupe en de andere crème met een klein beetje roze erin, helemaal leuk. Wij hebben de Parmakamer van de babydump. @DangerBlonde : hahah ja je wilt juist showen met je buik. Kan niet wachten tot het een mooi bolletje wordt
Jullie zijn een stuk verder dan wij. Wij zijn net begonnen met het opruimen van de kamer die babykamer moet worden. Wij doen geen complete babykamer. Wij hebben al een bedje op hoogte makkelijk voor mijn man die in een rolstoel zit en zo makkelijk de kleine kan zien. En voor mij ook ideaal hoef niet te bukken om de kleine uit het bedje te tillen. Commode wilden wij eerst niet doen hebben een groot bureau dat wij wilden gebruiken maar zag gisteren een wandcommode die je op kan klappen. Leek mij toen plotseling heel praktisch, heeft mijn man meer ruimte om de kamer in te rijden. Willen dat pas beslissen als het bedje er staat kunnen dan goed zien hoeveel ruimte er is of we juist tekort komen. Voor een kledingkast zijn wij bij ikea aan het kijken. We willen er 1 die mee kan tot ze het huis uit gaat. Dus willen we direct een grote kast aanschaffen. Verven en behangen gaan we niet doen. We gaan het aankleden met een leuk gordijntje en fotolijstjes ed.
Mijn zus heeft destijds ook zo een wandcommode gekocht wegens ruimte gebrek. Hangt in haar kleine badkamer boven de wasmachine. Super handig eigenlijk. Klapt hem open wanneer je het nodig hebt en klapt het weer op wanneer je klaar bent. En je bepaald zelf op welke hoogte.