Wat leuk dat de kinderen zo reageerden parapluutje! Die test zijn na 24 uur weer blanco helaas. Maar het blijft toch leuk om te zien! Ik heb er nog 1 en dan stop ik erbij mee!
@ Lenamill: Spannend, laat je het ons weten? @ parapluutje: leuk dat de kids zo reageren . @ ike: mooie testen hoor! Ik heb gister ook de CB test gedaan omdat ik het nog niet geloofde, als je dan zwanger ziet staan wordt het een stuk echter. Heb nog een vraagje aan jullie. De eerste dag van mijn laatste menstruatie was 25 januari. Nu heb ik wel een onregelmatige cyclus maar als ik op verschillende sites uitreken hoever ik ben (uitgaande van een gemiddelde cyclus van 34 dagen) dan zegt de een dat ik in de 5e week zit en de ander in de 6e week. De CB test gaf gister 1-2 weken aan, wat denken jullie?
Lastig miesjella. Zou het niet weten. De tekst verdwijnt inderdaad op de test. Dus genoeg foto's maken haha.
miesjella ; als die test 1-2 weken aangaf zit je dan niet meestal in week 4 of 5? ik ben dus niet bekend met die testen maar zoiets denk ik dan?! heeft kruidvat ook eigen merk digitale testen of niet? toch misschien ook nog eens doen
heb ff gegoogled op die testen en er staat dat het ook kan dat bijv. een dag later er op die test staat 2-3 weken (dat je nu net op die grens zit).
Ik denk zelf ook nu 4 weken, dus dan zit je in de 5e week ofzo. Achh ik hoor het de 21e wel, hoop ik . Oh is dat zo? Ik heb die test gisterochtend gedaan en vanmorgen niet meer gekeken. Denk dat hij het vanavond al niet meer doet dan. Ik weet niet of Kruidvat ze ook heeft.
Hoi dames!! Ik meende ook als de CB 1-2 aangaf, dat je daar dan 2 weken bij op moet tellen, omdat dat vanaf de eisprong is. Maar ik vraag me wel af of dat echt klopt.. als je hcg wat trager wordt opgebouwd, kun je verder zijn dan die test aan geeft... Toch? Spannend van de uitslag van de bloedtest! Ik duim dat die lekker hoog is en je verder geen utro meer hoeft te gebruiken! Jou veel plezier met mvm show je ons ook even jouw test??😊 Ik heb gisteren ook zo'n test gedaan van CB.. bij mijn zoontje had ik met ong hetzelfde termijn 1-2 staan en nu dit! Was ZO verbaasd!!
@Lenamill: succes vandaag en hopen dat de waardes goed zijn @Ike, wat een goede testen!!! weer een (kleine) mijlpaal @PH1, dat is al lekker snel. spannend @kiewie, inderdaad 2 weken optellen. Kan zijn dat je vandaag net op het omslagpunt naar 3+ zat, dan zou 5+1 inderdaad wel goed kunnen kloppen. Denk dat ik een van de weinigen ben die de vk en ziekenhuis nog niet gebeld heeft
Sam dank je. Ik heb ook nog niet gebeld. Ze willen in ons ziekenhuis toch het bloedprikken afwachten dus nu bellen dat ik positieve testen heb heeft totaal geen zin. Al kriebelde het net wel.
Dan zal ik inderdaad nu 4 +... dagen zijn Mooie testen Kiewie en Joy!! Ik ga morgen ook de laatste opmaken die ik nog heb liggen hopen dat het streepje nu donkerder is dan woensdag.
Ik ga maandag naar mvm bellen. Met al mijn zwangerschappen zitten twijfelen en bij de zwangerschap van mijn dochtertje toch wel spijt gehad. Ondanks dat ik dagelijks stond over te geven. Ik Ga nu de stap gewoon nemen.
Ja dat is echt ideaal. Mijn kids gaan ook zelfstandig naar school en kunnen gewoon alles zelf waardoor ik mij helemaal op babybroer kon storten. Zal straks met een (dan) kind van 2 en een baby wel weer even andere koek zijn vrees ik....
Ik heb me toch bij elkaar geraapt en de vk gebeld. Ik heb 24 maart al de eerste echo, dan zou ik 7+2 moeten zijn. Dit aangezien ze blijkbaar in het zekenhuis graag meteen met 10 weken een termijnecho doen, dan loopt het niet helemaal door elkaar heen.
Spannend hoor Sam! Ik heb ook met 7 weken ongeveer eerste echo. Ik heb me zojuist ook aangemeld voor mvm.
Ik ben zo nerveus. Straks bellen ze ivm mijn hcg en progesteron. Ik kreeg net weer zo'n pijn in mijn baarmoeder. Hopelijk is dat een goed teken. Het maakt me soms echt ongerust. Onderweg naar het ziekenhuis moest ik twee keer mijn raam opendoen omdat ik misselijk werd...