Hier al geen seks meer sinds ik net 3 weken zwanger bleek. Ik heb gewoon te veel schrik voor bloedverlies. Misschien door onze voorgeschiedenis? We kijken er wel naar uit om terug intiem te kunnen zijn hoor.
Hallo dames. Daar ben ik weer! Gelukkig hebben we een accoord gekregen op onze nieuwe woning. 23-9 dus verhuizen! Ben benieuwd hoe ik me dan voel verder alles goed hier . Controle was vanmorgen ook goed gelukkig.
Gefeliciteerd Mikkie! Lenamill ook hier geen seks meer, tenminste niet op de manier die bedoelt wordt, sinds de terugplaatsing. Na iedere tp wilde mijn man geen seks om te voorkomen dat als er wat mis zou gaan met het embryo wij de seks dan de schuld zouden geven. Maar er zijn andere manieren om plezier en een vorm van seks te hebben.
Hier net hetzelfde gevoel hoor! Beter nu even op een andere manier bij elkaar zijn, zodat als kleintje te vroeg komt, we niks stoms de schuld kunnen geven. Misschien maak ik zo'n zwangerschap nooit meer mee....
Gefeliciteerd met je huis! Fijn dat je controle goed was ook. @LenaMill @ike daar kan ik me ook wel wat bij voorstellen. Moet ook zeggen dat ik nu meer de behoefte heb aan andere vormen en knuffelen en zo dan echt aan seks. Wordt sowieso steeds lastiger haha. Hier vanmorgen ook de 30 weken echo gehad, alles precies op schema gemiddeld. Groeit goed. En nog een mooie echo meegekregen.
Ik heb vanochtend de 31-weken echo gehad. Alles was nog steeds in orde. Wij willen het geslacht een verrassing laten tot de geboorte. Maar nu denk ik toch iets te zien op de echo.. Wat denken jullie dat het is, meisje of jongen? (links hoofdje, met daar vlakbij een voetje)
Fijn dat alles goed was @DangerBlonde en mooie foto. Wij hebben gisteren de groeiecho gehad en ons meisje ligt heel iets voor op groei. Lange beentjes en de vk kon ook al zien dat ze veel haar heeft (yesss). Ze weegt nu 1745 gram en wordt geschat op rond de 8 pond (als ze niet te vroeg geboren wordt). Ik ben zeer benieuwd. Ook bij ons heeft ze nog in 3D gekeken omdat de kleine met de pretecho niet mee wou werken, maar dat was nu niet anders. Ze had de navelstreng voor haar gezicht, maar we hebben toch weer een redelijk plaatje gekregen.
Wat een duidelijke echo's. Ik heb ons manneke zijn snoetje nog nooit kunnen zien. Ik vind het veel te onduidelijk. Zie zelfs geen baby in de echo foto. @ Katin, wij hebben een jongetje en ik denk ook een klein piemeltje te zien op jullie echo foto. Natuurlijk ben ik geen gyn. Haha Ivm kinkhoestvaccin. In België wordt ook iedereen als kind al ingeënt, maar moeten ouders en grootouders bij iedere zwangerschap opnieuw die inenting krijgen... Ik krijg ze morgen. Dan is kleine al beschermd voor hij geboren wordt. Ik ben al 10 kg bijgekomen. Is dat veel? Hoeveel zou er de laatste weken nog bijkomen? De kleine woog twee weken geleden 1kg 330g.
Om een idee te geven... met zo'n foto moeten wij het doen. Daar zie je dus echt niks op hè? (Is echo van 2 weken geleden)
Fijn! Ik kan er geen geslacht uit zien haha Hopelijk blijft ze lekker nog even zitten, wel een leuke foto! Is maar een beetje voor op de groei toch, kan vast geen kwaad. Onze meid werd op 1581 gram gezet vanmorgen met iets langere beentjes dan gemiddeld, voor de rest wordt t een smalle lange volgens mij. Op de echo leek ze wel hamsterwangen te hebben whaha! Ik maak mezelf al gek als ik die blobberige echo foto's zie, wat nou als t toch een smeagol wordt pff dat zou ik echt erg vinden. Als mensen gaan zeggen goh, wat een LIEF kind! Mn man zei al ze ziet er straks toch wel anders uit als op de echo, ze is nog niet volgroeid. Je ziet idd niet veel op die echo's, dat is jammer. Blijft het wel een verrassing haha! Enerzijds vond ik het wel leuk om het snoetje even te zien, maar anderzijds denk ik ook dat het een beetje een vertekend beeld geeft van hoe het er straks echt uitziet. Dan zijn de verwachtingen ook hoger denk ik.. ik vind 10 kg niet veel. Zo ver ik hier hoor mag je 9 tot 16-18 kg aankomen. Gaat er ook wel weer vanaf als je daarna op je eten let en wat sport. Ik zit nu op +13-14. Doe nu alleen de Zwangerfit een keer in de week, verder sporten gaat helaas niet meer. Dus dat moet ik straks maar inhalen. De echoscopiste zei vanmorgen dat de baby gemiddeld in de laatste 10 weken nog 1,5 tot 2 kg zal aankomen als ze de 10 weken vol dragen. Voor elke week meer of minder zal het verschil ongeveer 150-200 gram erbij of er af zijn.
@DangerBlonde nee kan zeker ook geen kwaad, is ook maar een paar dagen. Toen ik zei dat onze oudste bij de geboorte 2840 woog zei ze wel dat zij ongeveer hetzelfde gewicht zou hebben gehad als ze voldragen was geweest. Dat het hoofdje iets groter was dan gemiddeld maakten we nog grapjes over. Ik zei dat ik het er wel uit moest drukken (man vroeg aan de vk of dat geen kwaad kon). En onze 2e heeft ook lange benen. Vraag me wel af van wie ze dat hebben. Ik ben niet abnormaal lang en mijn man ook niet.
Wat een leuke echo's allemaal!! Ik heb over 2 weken een echo om te kijken naar Mn placenta, verder krijg ik er geen meer. Verder voel ik me nog steeds goed, loop nog hele dagen op Mn naaldhakken rond te dartelen en kan ook alles in het huishouden nog doen. Voor Mn werk ben ik veel onderweg en dat vele autorijden begint soms wel beetje vervelend te worden, maar nog even doorzetten en ook 6 oktober laatste werkdag.
Wauw! Respect voor jou dat je nog op je naaldhakken kan lopen. Zodra ik zwanger ben is dat bij mij afgelopen. Ga steeds door mijn enkel en voeten zijn direct moe. Was vandaag naar de markt gereden en het winkelcentrum. Pfff toen ik uitstapte bij het winkelcentrum leek ik net een eend. Autorijden is ook niet aan mij besteedt. En ik heb pijn...en ben niet meer alert. Kortom...een gevaar op de weg. wat ik bij de vorige 2 zwangerschappen heb uit gespookt. Hahaha Deze zwangerschap maar 2 keer gereden. Als het niet nodig is dan doe ik het liever niet.
Haha heb jij dat ook dat gevaar op de weg, ik ben ook al zo suf soms dat ik mezelf echt moet wakker houden achter het stuur. Vooral savonds. Rij ook niet meer alleen ver weg en liefst alleen maar hier in de buurt als ik weg moet. Normaal reed ik elke dag al bijna een uur enkele reis voor Mn werk. Eend.. check naaldhakken? Ik ben blij als ik Mn slippers aan krijg ben wel jaloers op de pregnant unicorns soms hoor @Miesjella
Haha naaldhakken...respect!!! Nu draag ik sowieso nooit naaldhakken. Autorijden gaat hier nog steeds goed. Lange afstanden hoef ik nooit te rijden. Maar lang in de auto zitten kan ik niet meer. Paar weken geleden naar Zeeland geweest (vanaf Overijssel) en dat kon ik de dag erna wel merken. Ik krijg met 36 weken nog een echo voor de ligging. Eigenlijk moet ik vanaf 36 weken naar de gynaecoloog, maar de vk zei gisteren dat ze ging proberen me zo lang mogelijk bij hun te houden. Omdat ze in het ziekenhuis verder toch niks doen en er alleen maar veel tijd in gaat zitten. Ik hoop ook dat ik gewoon de controles bij hun kan blijven doen en dan beval ik wel even in het ziekenhuis. Na 3 zwangerschappen krijg je wel een band met ze. Zal ze straks wel weer gaan missen.
Nou dames ik ben me net toch ziek geworden.. voor het eerst in mn zwangerschap mega misselijk en over gegeven.. het kunnen meerdere dingen zijn: opspelende hormonen, ik heb vanavond friet gegeten wat misschien niet lekker valt of mijn broodje kip met rauwe Taugé van gisterenmiddag en dat laatste baart me nog het meeste zorgen! Ik heb gisteren gehoord dat deze de listeria bacterie kunnen bevatten.. ik was me van geen kwaad bewust. Nu lig ik ziek op bed pff, morgen maar even bellen denk? Heb ook echt last van mn maag, blehh
Naaldhakken lukken hier ook nog hoor. Kan ik nog goed op stappen. Het enige probleem is dat mijn voeten dikker zijn geworden, waardoor sommige van mijn schoenen niet meer goed passen. Jammer! Anders had ik nog vaak hakken aan denk ik. Veel beterschap Mikkie! Hopelijk is het iets van voorbijgaande aard. Ik hoor soms wel dat vrouwen tijdebs de bevalling moeten overgeven, maar naar het eind van de zwangerschap plots misselijk worden heb ik nog niet gehoord. Alles kan wel en iedereen is ook anders! Als je schrik hebt voor een voedselvergiftiging, zou ik even langs de dokter gaan.
Wow wat een mooie 3d4d echo's nou hier niet gelukt ze heeft t meerdere keren geprobeerd maar werkt niet mee. Hier definitief nu in de ziektewet thuis. Vrijdag avond na hevige buikpijn om 23.00 nog bij de vk geweest.. banden en bekken (baby ligt al bijna vast in mn bekken ) en met aanraden van haar nu ziek thuis