Veen ervaring met die app. Moet je dan niet ook een telefoon bij het kindje hebben liggen of hoe ontvangt hij? Want dat lijkt me reuze irritant. Hier vorige keer 1 borstvoeding bh van tevoren gekocht (was een outlet winkel, eentje van Anita zonder beugels enzo) dus paste prima na bevalling. Toen eenmaal bleek dat ik echt langer borstvoeding wilde geven en ging geven ben ik pas meerdere bh's gaan kopen. Ik had toen uiteindelijk 1 cupmaat groter maar verschilt best wel. Nu pas ik nog in alle 4 mijn voedinfs bh's al zijn diegene met beugel nog wat aan de grote kant. Maar komt straks wel goed. Ik zou je realiseren dat er een groot dee vd vrouwen is die uiteindelijk binnen 1 week met borstvoedigs stopt en dan is het zonde als jij daar tof bh's op een rijtje hebt liggen. Maar ligt er ook aan hoe je erin staat denk ik. Weet je dat je volhoudend bent en het perse wil dan is het misschien wel handig om voor ke uitgerekende datum eens te gaan passen. Ik ben toen gewoon zelf gaan meten en heb via outlets toen online voedings bh's besteld.
Ik heb veel te veel voedingsbh's maar dat komt omdat tegen mij gezegd is met het kopen van zwangerschapsbh's dat ik beter direct voedingsbh's kon kopen. Ik groeide er alleen continu uit. Dus heb er nu veel die ik toch niet meer pas. Heb er nu 4 in gebruik waarvan maar 1 echt goed is. Dus gisteren 2 bijgekocht. Al zou ik geen borstvoeding geven mijn gewone bh's kan ik echt voorlopig nog niet aan.
Ik heb nog 2 voedingsbh's. Heb toch beslist om geen bv te gaan geven, maar vind ze gewoon heerlijk zitten. Ik heb vannacht gedroomd dat ons meisje geboren werd met een ks. Is de eerste droom die ik heb gehad met betrekking tot de zwangerschap.
Hier last van bloedende aambeien. En tegelijk ook het gevoel dat de kleine er al half uit hangt beneden. Wat moet ik hierbij denken? Gyn.verwittigen of wachten tot onze afspraak dinsdag?
Hier geen bv dus ook geen voedingsbhs. Ik vond die wat ik gekocht heb tijdens de zwangerschap juist net zoveel knellen als een gewone beugelbh maar misschien lag dat aan een verkeerde maat. Echt waar de eerste pas? Wauw haha ik heb alle doemscenario's al voorbij zien komen in de nachten. Ik denk dat de gyn er weinig aan kan doen.. je kan verzachtende crème halen bij de drogist of apotheek, veel vezels eten en wat opletten met persen als je toiletgangers moet maken, meer eigenlijk niet. Dat gevoel dat die kleine loopt te duwen is normaal rond deze tijd denk ik, hij zal nu wel ingedaald zitten ook bij jou. Maar als je ongerust bent zou ik altijd bellen!
Nog 4 dagen werken volgende week en dan begint mijn bevallingsverlof. Officieel ga ik eerst een maand in "gewaarborgd inkomen" via de verzekering. Ik voel dat ik mezelf voorbij loop de voorbije dagen en weken. Dringend tijd voor rust! Mijn valies staat nu ook klaar. Vond het leuk en speciaal om kleertjes voor de kleine uit te kiezen om mee te nemen.
Fijn lenamill. Hier gister laatste werkdag gehad. Voelt alleen nog niet zo dat ik nu verlof heb/dat ik er echt san toe ben ondanks dat het wel fijn is dat die wekker niet meer gaat. Komende week midweekje Centerparcs met onze zoon. Het freubel gevoel begint nu we te komen. Naambord maken, dingen opruimen etc
Vandaag dan de officiële 34 weken.. verlof! Hoewel ik natuurlijk al 3 weken thuis ben Nu lekker de tijd volmaken.. Zo klaar voor deze baby!
Jeeej heerlijk! Nu wordt het echt aftellen he. Voor mij zou ook deze week het verlof beginnen als ik niet al thuis was. Ben er ook echt klaar voor en klaar mee haha. Gisteren de babyshower gehad, super gezellig!
Officieel begint mijn verlof woensdag, maar ik ben al sinds 17 maart thuis. Al voelt verlof wel veel beter dan ziektewet. Ik wil inderdaad ook freubelen en lekkere dingen maken. Gisteren de vriezer ontdooit, was hard nodig. Nu kan er weer eten in voor de komende tijd.
Gek he dat dat zo anders voelt. Ik heb dat ook. Dan denk ik zo nu heb ik verlof nu mag ik weer wat doen, want ziektewet is ziek dan heeft iedereen daar meteen een oordeel over...
Iedereen die met verlof is nu, geniet ervan! Ik moet nog 2 weekjes werken en dan mag ik ook met verlof, ben er langzamerhand ook wel aan toe. Zeker omdat ik zo slecht slaap s'nachts. Vorige week echo gehad, gelukkig ligt mijn placenta goed en de kleine meid was ook goed gegroeid. Geschatte gewicht was 2193 gram. Zijn ze trouwens bij jullie ook zo verschrikkelijk druk? Echt heel de dag door voel ik beweging in m'n buik en omdat ze steeds groter wordt doet het soms ook echt zeer, zeker tegen de ribben. Vorige week tijdens controle was der hartslag ook te hoog waardoor ik naar het ziekenhuis ben doorgestuurd om te kijken. Was niks aan de hand maar het is gewoon een enorme druktemaker.
@Miesjella hier ook een druktemaker. Veel erger dan mijn andere dochters. Ik voel haar vooral steeds bovenin en aan de zijkanten. Kan soms best pijnlijk zijn.
Hier soms ook pijnlijk, zeg ook wel is auw! En dan zegt mijn zoontje; doet de baby je weer plagen? Haha! t mag van mij wel snel november zijn nu, gelukkig hebben wij nog wel aardig wat dingen gepland staan waardoor de tijd weer wat sneller gaat!
Wij gelukkig ook. Hebben volgens mij tot 5 november wel elk weekend wat gepland. Van mij mag ze ook wel iets eerder komen (als ze er zelf klaar voor is natuurlijk).
Hier ook zo beurs als wat. Had een band gevoel al een week zo om de ribben heen. Vk vanmiddag hier geweest, voelde me verder niet ziek ofzo (gewoon wat moe en duf) dus wou eigenlijk ook niet bellen. Maar ze wou toch even komen, had wel een iets verhoogde bloeddruk en hield meer vocht vast. Vk vond t toch nodig om me naar t zkh te sturen voor bloed/urine/ctg controle. Gelukkig loos alarm, alles was schoon en geen gekke dingen. Nu lekker weer thuis op de bank. Manlief weer een beroerte bezorgd aangezien ik die moest bellen op zn werk haha, arm schaap. Stond wel binnen een kwartier voor de deur had m gezegd dat t niet hoefde want niet ernstig, en dat ik wel zou bellen als er iets uit kwam. Toch lief dat ie mee kwam. Waarschijnlijk dat gevoel door toch de groeiende buik die tegen de ribben duwt (ik dacht dat ie nog niet zo hoog zat).
Fijn dat alles goed was. Extra controle kan nooit kwaad. Goed dat je man mee gegaan is, ik heb al een paar keer gehoord dat de vrouw dus wel alleen ging en er dan toch wat ernstigs was. Dan ben je echt helemaal alleen en moet dan ook nog je man het vervelende nieuws vertellen.
Blijft shrikken he? Ik heb elke keer als ik iets anders voel dan ik mij kan herinneren van de vorige 2 zwangerschappen, dan maak ik me gelijk druk, of het iets betekend. Hihi.. Stom he? Ze hebben hier een poule opgesteld wanneer ik beval.. Ik gok zelf op 4 november (2 dagen eerder dan uitgerekend)
Mijn schoonzus denkt het sterrenbeeld van onze dochter weegschaal wordt. Dat zou betekenen dat ik tussen nu en 23 oktober beval. En dat is ook wat ikzelf denk. Voor de zwangerschap had ik al gedroomd over de bevallingsdatum, benieuwd of dat klopt.