Bij de eerste bevallen met 41+0 en bij de tweede met 39+2. Dus ik ga er niet vanuit dat ik heel veel eerder zal bevallen.. Maar je zal het nooit weten he?
@ike daar heb je wel gelijk in. Maar dan heb ik ook een goeie reden om m een beroerte te bezorgen haha bij loos alarm voel ik me dan zo l*llig achteraf al vindt hij het totaal niet erg. @marloesje24 ja precies, je maakt je toch zorgen met alle informatie die je op internet kan opzoeken. Vroeger was dat allemaal niet.. je maakt je enerzijds geen zorgen maar toch knaagt t wel of het niet toch iets ergers zou zijn. Lig nu lekker met een kopje thee en een warme kruik in Mn rug in bed. Dat helpt wel even ter ontspanning. Ze zeiden in het zkh dat de meeste vrouwen met zwangerschapsvergiftiging of hellp nog later dan nu in de zwangerschap naar boven komen. Het kan nog komen maar hoop t niet. Dacht dat dat juist zo vanaf de 24 weken al zichtbaar was, ik dacht dan heb ik t vast niet meer nu. En dat het voor hun weinig voorkwam zei zkh naar verhouding dat er echt iemand bij zat die iets van die dingen had. Maar ben toch wel alert. Heb een vriendin met hellp en 2 vriendinnen met zwangerschapsvergiftiging gezien in de afgelopen twee jaar. En een client van Mn werk is recent overleden bij de bevalling van haar kind. Dat is wel enorm zeldzaam en ik weet ook niet wat de reden was (vast iets verborgens medisch wat er al was). Zet me toch aan het denken. Brr. Hier ook een poll bij de schoonfamilie haha. Ze zijn allemaal gek op zuid Limburgse ananasvlaai. We hebben de winnaar dus een ananasvlaai beloofd als die het op de dag goed raadt.
Mijn man heeft het steeds over 15 november. Ik mag het toch niet hopen Ikzelf heb steeds gezegd 1 november. Maar ik heb echt geen idee hoor. Ik kan ook geen schatting doen aan de hand van mijn vorige 2 bevallingen, die waren nogal uiteenlopend
Ogh jee, arme jij! Nee ik hoop ergens wel op 4 november, eerder mag natuurlijk ook ! Omdat mijn zoontje 8 november jarig is!
Ik herken hier ook de pijnlijke stampjes. Ik heb vandaag een jurkje met een strik aan en daarstraks toen ik nog aant werk was, stampte hij zo hard dat heel die strik omhoog vloog. Slapen is hier ook echt een complete ramp.... Ik vind geen goede houding meer. Zit nog steeds rechtop in bed. Al van in juni.... Morgen naar de gyn om 16u45. Normaal schrijft ze een bewijs voor de verzekering zodat ik vanaf oktober met verlof kan mits een gewaarborgd inkomen. Ik hou het niet uit tot begin november. Normaal zou ik nog tot 1 november moeten werken. Ik heb ook nog steeds bloedverlies. Het is geen vaginale rode afscheiding. Het zijn eerder aambeien denk ik. Zou dat kunnen van altijd rechtop te zitten?
WoW jij moet wel lang doorwerken lenamill. Hoe lang ben je daarna vrij dan? Bij aambeien heb je toch ook vaak rood bloed aan het wc papier en door je ontlasting? Zit het achterin je ondergoed en nooit met afvegen vaginaal? als ik de statistieken loslaat gaat het overigens niet lukken met iedereen zijn voorkeuren van voor 40 weken bevallen 40 weken is gemiddeld, maar 1 iemand is al te vroeg geboren en de rest zit ook allemaal onder de 40 weken Ik ben zelf vorige keer met 41-0 bevallen dus verwacht nu ook wel de 40 weken aan te tikken. Maar ja je weet t nooit zeker hè. 38-39 weken zou ook goed zijn zodat ik wat langer met hem heb tot ik weer hoef te werken.
Sinds 1 januari 2017 hebben zelfstandige moeders 1 week voor bevalling en 11 weken erna. Als kleine man dus niet te ver over de 40 weken gaat, ben ik 11 weken fulltime bij hem. (België)
Het bloed afvegen na toilet is inderdaad enkel achteraan. Het is niet vaginaal. Dat stelt me wel gerust. In mijn onderbroek zit nooit bloed. Ik heb geen idee of het aambeien zijn. Heb vrijdag wel echt pijn gehad achteraan en ontdekte vanaf dan wat bloed telkens na toiletbezoek. Nu doet het helemaal geen pijn meer en ik heb ook geen jeuk. Straks naar de gyn. Ik zal het even aankaarten.
Ik heb last van aambeien en ik voel die dingen echt wel met afvegen. Ik heb meestal alleen heel iets bloed met afvegen als ik heel moeilijk van de ontlasting af kan komen. Verder eigenlijk nooit. Ik gebruik nu Curanol zalf in combinatie met Curanol tabletten en ze zijn alweer een stuk kleiner.
Ik ben blij dat Ik daar geen last van heb, lijkt me pijnlijk! Ikzelf heb trouwens steeds het gevoel rond de 20e te bevallen.. ben soms wel bang dat ze nog eerder komt maar dat ligt aan de verhuizing van afgelopen weekend. Ben 3 dagen non stop bezig geweest en heb veeel last van harde buiken. Neem vandaag maar eens wat meer rust want ze mag nog niet komen.
Ik ben heel benieuwd wanneer de kleine besluiten te komen bij iedereen. Mijn schoonvader is er heilig van overtuigd dat ze de 26e komt. Zelf denk ik de 21e, dat is op m'n verjaardag. We zullen moeten afwachten.
Het komt wel dichtbij nu he die uitgerekende datum Sommige dagen duren me echt te lang als ik veel last heb van alle kwaaltjes. En die hormonen buien ben ik ook wel beu. Ik kan al janken als ik een zielige reclame zie op tv (gisteren bijvoorbeeld over huiselijk geweld van veilig thuis, als ik het muziekje al hoor dan moet ik echt weg zappen!) Vandaag een redelijke dag, even naar prenatal geweest wat laatste spulletjes halen. Hebben nu heel veel korting op vanalles weer, daar maak ik even gebruik van. Manlief wilde perse een isofix base voor in de auto en die had ook korting, die dus ook maar even gehaald (en braaf door de winkeldames in mijn auto laten tillen haha).
Ik heb bijna alles al maar momenteel ligt alles overhoop en moet nog een hoop wassen dus helaas nog niet klaar voor dat beeb komt maarja dat gaat ook niet in een paar dagen. Vooral nu niet maar mn nesteldrang is aan! Haha
Meneertje weegt nu 2kg 660 en is heel actief. Mijn baarmoederhals is al 6mm verkort maar nog geen opening. Hij is wel al helemaal ingedaald met hoofdje naar beneden. Ze hopen dat hij nog 3 weken blijft zitten. Nu moet ik echt stoppen met werken. Plat liggen hoeft niet, maar wel rusten. Ik heb ook een beetje aambeien.
Heerlijk he die nesteldrang haha ik ga straks het bedje opmaken en morgen maken we de laatste dingetjes voor de babykamer af samen. Dan is het helemaal klaar en wordt het wachten... Is je bm hals dan al zo ver verkort dat hij verstreken is? Doe maar rustig aan vanaf nu dan, het zou zonde zijn als het kindje waar je zo lang op hebt gewacht te vroeg zou komen omdat je te laat stopt met werken. Je kan je hele leven nog werken..
Heb zojuist bij prenatal dit jurkje teruggebracht, nieuwe collectie van noppies. Niet kopen deze, print laat los na 15 minuten wassen op 30 graden, je veegt m er zo vanaf blijft niks van over behalve halve hartjes en zwarte vegen. Fabrieksfout waarschijnlijk.. kreeg meteen het geld terug en ze gaan het melden bij noppies.
Nee hoor baarmoederhals is gewoon al ingekort zo'n 6 mm. Ik heb nog 27 mm over. Nog drie dagen werken en dan gedaan!
Bij ons in het ziekenhuis mogen baby's vanaf 36 weken, die meer dan 2kg 300 wegen al bij op de kamer. Dus hij moe nog 2 weken blijven zitten. Zijn gewicht is wel al oké.
Voor mij is het geen voorkeur om vroeg te bevallen maar denk het wel. Of ze komt vroeg en dan komt ze al met een kleine 2 weken of ze blijft zitten tot 42 weken. Naar mijn gevoel zit er niks tussen in. En mijn schoonzusje zegt bijna hetzelfde: of voor de 38 weken of echt pas heeeeel laat. Echt een voorkeur is het niet, ik ben mij er van bewust dat het beter is als ze nog even blijft zitten, maar vraag het mij echt af. Kamertje is af en vluchtkoffer staat klaar, wat dat betreft kan ze komen.