1 t/m 15 november 2017 mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Scarlett1985, 24 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mikkie32

Mikkie32 Bekend lid

18 okt 2016
    804
    62
    28
    Ik heb die dromen niet en moet zeggen dat ik redelijk goed slaap. Word zelfs net pas wakker, heerlijk!!! Ga overdag vaak ook nog wel even liggen maar slaap dan niet altijd. Ik heb een pijnlijk plekje bij mn navel, voelt als een blauw plekje. Zal wel door de kleine komen , druktemakertje

2. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.573
    3.507
    113
    Afspraak voor de gyn is binnen, vrijdag al. Had verwacht volgende week ergens.

Ik begin wel steeds meer last te krijgen van mijn ischias. En ik kan niet meer op mijn rug slapen. Bij de andere 2 kon ik dat tot het einde, maar nu helaas niet meer. Verder slaap ik wel goed en hoef ik meestal maar 1x uit om te plassen.

Vandaag te horen gekregen dat een vriend van ons onvruchtbaar is. Ze waren al een tijdje bezig voor een 1e kindje en nu bleek dat hij maar 2 zwemmers had die ook nog niet erg bewegelijk waren. Ook hebben ze vlekjes gevonden en wordt er nu onderzoek gedaan naar kanker.

3. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Wat verschrikkelijk! :(:eek:
    Ja...het gaat niet bij iedereen vlot... Zwanger worden is een echt mirakel voor sommige mensen. Daar kunnen wij over meespreken. Zijn zijn twee zwemmers gevonden in een spermastaal dat hij zelf moest binnenbrengen op labo? Ze kunnen tegenwoordig ook spermacellen rechtstreeks uit de teelballen halen. Ik weet even niet meer hoe dat heet. Vrienden van ons hebben dat ook moeten laten doen, in combinatie met icsi. Ze kregen zo toch nog twee dochters. Misschien moeten ze toch de hoop nog niet opgeven? In België kunnen ze hen misschien nog helpen? Uz Gent is heel goed.

4. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Wat een geluk dat je nog goed kan slapen? Ik ben iedere twee uur wakker. Deze nacht om 2u15 zelfs even opgestaan om mandarijntjes te eten.:roflmao:
    Soms heb ik ook wel een gevoelig plaatsje in mijn buik. Denk dan maar dat dat komt omdat de kleine teveel op dat plekje stampte? Komt goed :thumup:

5. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Net even opgezocht. Het heet een TESE operatie. Dan halen ze zaadcellen rechtstreeks uit de teelballen van de man. Ook om in te vriezen om bij latere pogingen te gebruiken.

6. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Soms gebeurt de TESE behandeling tegelijk met de punctie zodat er vers zaad is.
    Mijn man had met de proefstalen ook maar enkele zaadcellen maar met de icsi behandelingen waren het er opeens 500.000
    Hopelijk heeft hij geen kanker Elsa, dat zou verschrikkelijk zijn.

7. DangerBlonde

DangerBlonde Fanatiek lid

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Dat is al snel vrijdag!

Wat naar voor je vriend, dat moet een enorme klap voor hun zijn geweest.. Mannen ervaren dat ook echt als een aanslag op hun mannelijkheid wat ik zo gehoord heb van bekenden met vruchtbaarheidsproblemen. Mijn man was ook als de dood dat er bij hem wat niet goed was en in zak en as toen de uitslag kwam. Bleek verkeerd uitgelezen en uiteindelijk toch gewoon prima in orde gelukkig..
    Hopelijk kunnen ze met al die nieuwe technieken uiteindelijk wel een gezond kindje krijgen.

8. Mikkie32

Mikkie32 Bekend lid

18 okt 2016
    804
    62
    28
    Ja gelukkig wel. Ja dat denk ik ook. Wel grappig trouwens.. Ik heb vaak harde buiken aan 1 kant, rechts.. aangezien ze daar graag ligt, je ziet dan echt een bolletje rechts, haar billetjes zeg maar.

9. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Er zijn ook genoeg vrouwen die zich geen vrouw meer voelen omdat ze onvruchtbaar of verminderd vruchtbaar zijn. Dat is niet iets geslachtsgerelateerd.

10. DangerBlonde

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Zou ik ook zeker niet ontkennen. Ik spreek alleen uit mijn ervaring.

11. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Hier ook vaak enkel rechts een harde buik, omdat hij daar meestal ligt. Ik voel soms precies zijn billen of ruggengraat door mijn buik heen.

12. marloesje24

marloesje24 Fanatiek lid

28 mrt 2011
    1.474
    395
    83
    Wat snel al Elsa, en wat een heftig verhaal! Ik hoef pas 16-10 weer naar de vk. Vanaf wanneer is dat ook alweer elke week? Ik meende nu ook al!
    Hier vannacht eruit geweest om te plassen voor het eerst zelf wakker van geworden. Normaal moet mijn zoontje nog wel eens plassen en dan ga ik ook meteen.. maar vannacht uit mijzelf. Had erna behoorlijk ongikramp, maar dat is nu weer weg..

13. DeboraV

DeboraV Actief lid

3 apr 2017
    122
    20
    18
    Vrouw
    NULL
    België
    Heb ik ook vaak van die krampen, meestal ook nadat ik naar het toilet ben geweest.
    Meestal redelijk venijnige krampen, maar dan denk ik: bij de bevalling zal die pijn x100 zijn :D:eek:

14. Mikkie32

Mikkie32 Bekend lid

18 okt 2016
    804
    62
    28
    Haha ja hier ook, so cute !

15. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.573
    3.507
    113
    Ik dacht ook dat het bij de vk vanaf nu ook elke week was. Volgens mij zei Chantal dat toen ook tegen mij. Maar Goed, bij Emma heb ik de liggingsecho niet gehaald en bij Fayèn was die echo ook mijn laatste bij de vk.

16. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Vanaf komende week moet ik iedere week naar de gynaecoloog.

17. DangerBlonde

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Volgens mij vanaf 36 weken hier elke week..

18. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Ik moet dinsdag terug naar de gyn. Geen idee of het dan iedere week is. Nu ga ik om de 14 dagen. De gyn houdt me al een hele tijd kort in de gaten door harde buiken. Twee weken geleden bleek mijn baarmoederhals verkort te zijn en de kleine ingedaald. Toen zei de gyn letterlijk: "nu ga ik het goed int oog moeten houden. Hij zou toch nog tot week 36, liefst 37 moeten blijven zitten." Ik kreeg wel wat schrik toen. Nu ik bijna aan week 36 kom, is de schrik minder.

19. Mikkie32

Mikkie32 Bekend lid

18 okt 2016
    804
    62
    28
    Ik heb vannacht ook voor het eerst gedroomd over dat de kleine er is maar dat ik zoo onzeker over alles was .. brr. Vind het soms ook wel eng hoor!

20. DangerBlonde

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Ik heb de laatste twee weken veel dromen over de bevalling en elke keer als het zo ver is dan wordt ik wakker haha :p geen controle arghh

Deel Deze Pagina