1 t/m 15 november 2017 mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Scarlett1985, 24 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam01

Sam01 Actief lid

4 dec 2015
    423
    7
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb je verplaatst

2. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.570
    3.507
    113
    PH heeft hier ook ergens haar leeftijd ed vermeld. Staat nog niet op de lijst;)

3. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Fijn Lenamill! Mooi hoog hcg! Ik gebruik wel utrogestan, bij ons wordt dat normaal alleen met verse tp's gedaan. Bij de verse tp's raakte ik zwanger en wilde daarom nu ook met cryo utrogestan gebruiken. Het lijkt erop dat dat gewerkt heeft haha.

Welkom blonde!

4. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Bij ons is het normale protocol ook utrogestan bij iedere cryo tp alsook progynova. Ik heb echter zelf aan onze fertiliteitsarts gevraagd om eens een cryo te krijgen in een normale cyclus zonder die medicatie. Ik had 3 eicellen ten tijde van pregnyl... Dit wondertje kan de cryo zijn of...een spontaan wondertje. Wel leuk dat we het niet weten. :)

5. PH1

PH1 Bekend lid

16 nov 2014
    924
    77
    28
    Vrouw
    Wij vertellen het zodra we familie persoonlijk zien. Zij weten ook van mijn missed abortion in november en het voelt een beetje raar om ze alleen maar in te lichten als het foute boel is!

Tot nu toe weet mijn moeder, mijn beste vriendin en de meiden van mijn zwangerschapsgroepje op Facebook van mijn dochter

6. Ilse84

Ilse84 Fanatiek lid

25 nov 2016
    1.278
    755
    113
    Hi allemaal!

Ik mag me ook melden! Ik ben 32 jaar, dit wordt hopenlijk mijn tweede kindje.

Vind het allemaal reuze spannend. Gecuretteerd in oktober, dus ik deze weken zullen laaaaaang gaan duren!
    Daarnaast heb ik erg veel gespuugd in mijn eerste zwangerschap tot ziekenhuisopname aan toe voor een week.

Ik denk dat ik uitgerekend ben op 9 november, maar het zo zomaar een paar dagen laten kunnen zijn ivm met een wat latere eisprong..

7. Sam01

Sam01 Actief lid

4 dec 2015
    423
    7
    18
    NULL
    NULL
    Welkom Ilse, hoop dat je deze zwangerschap niet zo veel last hebt. Gelukkig kan het iedere keer flink verschillen.

Ik vertel het hier het liefst bij 20+ weken, maar dat zal wel niet lukken ;)

8. Joy13

Joy13 Bekend lid

21 sep 2013
    569
    6
    18
    Rijswijk..
    Wij vertellen t aan mijn ouders en schoonouders en mijn opa en oma t t weekend na de echo. Mijn schoonzusje is jrig de 25e en ik dacht misschien leuk om tompouchjes te laten maken met de echo foto er op. Mijn ouders vertellwn we t met een tshirt voor mijn zoontje. En mijn zoontje laten we t vertellen aan mijn opa en oma. 😂

9. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Wij gaan het onze eigen ouders pas vertellen het weekend net voor we 12 weken ver zijn. Daarna vertellen we het onze vrienden en collega's. ..
    Niet vroeger meer... Ze zijn al twee keer te enthousiast geweest en reageren ook niet hoe ik wil als het een keertje misloopt. Wij hebben hen vorige keer zoooo gevraagd het nog aan niemand doorvertellen en enkele dagen later was de hele familie op de hoogte!! Ons mama en mijn schoonmoeder kunnen echt niet zwijgen. Verschrikkelijk toen het een weekje nadien dan al misliep. Wij hebben toen onze eigen ouders gezworen hen niet meer op de hoogte te brengen. Ik en mijn man zijn dus de enigen die ervan weten!! En dat houden we zo.

10. Miesjella

Miesjella Bekend lid

18 jan 2017
    641
    279
    63
    NULL
    NULL
    Goed nieuws Lenamill!

Wij willen het over 2,5 week aan onze ouders vertellen met een taart waarop we wat zetten :).
    Leuk ook Joy om het zo te vertellen! Alleen is het misschien niet zo leuk om het op de verjaardag te doen, weet natuurlijk niet wat voor band jullie hebben. Ik zou het niet zo leuk vinden als iemand dat bij mij zou doen.

Ik ben trouwens 27 jaar en dit wordt ons eerste kindje :)

11. Joy13

Joy13 Bekend lid

21 sep 2013
    569
    6
    18
    Rijswijk..
    Ze viert er verjaardag niet. We eten alleen bij haar met me schoonvader. Wij hebben t met mijn zoontje verteld op mijn vriend zijn verjaardag 😂

12. Miesjella

Miesjella Bekend lid

18 jan 2017
    641
    279
    63
    NULL
    NULL
    Ohh oke ja dan is het een ander verhaal 😜!

13. DangerBlonde

DangerBlonde Fanatiek lid

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Hee Ilse84 zat jij niet ook in de nod groep van deze week?
    Leuk gefeliciteerd!

Ik ben ook bang dat ik straks te vroeg juich, nog bang dat het mis zou kunnen gaan... al vertelde mijn gyn me wel dat de meeste zwangerschappen gewoon goed gaan maar ik werd al bijna gek toen ik gisteren een paar druppels roze verlies had. Wat na een paar uur ook weer weg was gelukkig. Probeer me er niet te druk over te maken maar stiekem denk je toch oh als het maar goed gaat en gezond wordt...
    ik heb de eerste echo 27 maart die wil ik sowieso afwachten. Daarna eens met Mn vriend er over hebben wanneer we iedereen het gaan vertellen. Ik was van plan om baby sokjes of schoentjes te kopen, in te pakken en die aan alle ouders en grootouders die nog leven te geven (word een verzameling want beider onze ouders zijn gescheiden..) :) half april is Mn schoonmoeder jarig, dan krijgt ze van ons een extra verjaardagscadeautje ;)

14. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Als het ons deze keer gegund is, zou ik graag als ik 12 weken ben een koekjestaart maken en dan mijn ouders, schoonouders uitnodigen. Ik zou deze taart dan willen versieren met tutjes van snoep en roze en blauwe muisjes.
    Voor de kindjes van de praktijk (ben zelfstandig logopediste) denk ik aan zelfgebakken cakejes met glazuur en een tutsnoepje erop. Denk dat de meeste kindjes het dan wel gaan doorhebben. 😉

15. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Hallo dames,

Ik zou me ook graag bij deze groep aanmelden. Afgelopen maandag positief getest, en waarschijnlijk 9 november uitgerekend.

Ik ben 31 en dit wordt ons derde kindje :)

Heb alles teruggelezen, en jeetje wat hebben sommige van jullie al een lange weg naar een kind meegemaakt! Hopelijk blijft het bij iedereen goed gaan en komen er in november heel veel mooie baby's.

Wij hebben een dochter van 6 en een zoon van 4. Die weten nog niet dat ik zwanger ben, maar willen beide graag een zusje 😂.

Ik heb het alleen aan mijn beste vriendin verteld, en we gaan het binnenkort persoonlijk aan een stel vrienden vertellen die al jaren bezig zijn. Vind dat erg moeilijk.

4 april hebben we de intake bij de verloskundige en de eerste echo. Daarna gaan we het pas tegen de kinderen vertellen, en pas als die het weten zeggen we het ook tegen de opa's en oma's. Kinderen kunnen zich toch niet stil houden. En rond 9 weken vind ik vroeg genoeg om het aan hun te vertellen.

Ik ga waarschijnlijk shirtjes maken voor de kinderen met "grote zus" en "grote broer" erop. Of iets in die trant.

16. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Welkom meiden!

Ph ik heb datzelfde. Mijn ouders en broer hebben 2x blij en 2x verdrietig kunnen zijn samen met ons, mijn schoonouders alleen 2x verdrietig. Wij gaan het daarom nu al vertellen. Mijn ouders hebben we vandaag gebeld, mijn broer daar ben ik langs geweest en morgen gaan we naar mijn schoonouders en bellen dan mijn zwager en schoonzus, dan horen ze het allemaal tegelijk. Lenamill voor mijn schoonouders is het ook erg moeilijk om niks te vertellen, ik ga er dan ook vanuit dat 4 ooms/tantes van mijn man het morgenavond al weten omdat zij elkaar dan zien. Ik zal morgen zeggen dat ik dat kan begrijpen maar hoop dat ze het daar bij houden en of ze hen ook willen verzoeken om nog niks te vertellen. Grote kans dat wij het de rest van de familie ook al vertellen voor de 1e echo. Na de tegenslagen zijn wij nu gewoon heel blij.

Morgen moeders voor moeders. Ik heb mij vanmiddag aangemeld en vanavond belde ze al. Ik gaf aan dat ik hoopte genoeg hcg voor de test te hebben. Zij zei dat ik ook s ochtends al urine op mocht vangen. Daar zit meer hcg in dan de urine van de middag.

17. Purkeltje

Purkeltje Actief lid

11 sep 2016
    126
    2
    18
    NULL
    NULL
    #317 Purkeltje, 4 mrt 2017
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2017
    Haiii!!!

Ik ben er ook bij!! 7 nov vermoedelijke datum..
    22 maart eerste check en echo.. spannund!!!

Eerste kindje! 29 jaar

Wij hebben het niemand verteld... zijn we ook niet van plan anytime soon.
    We wachten de eerste echo af, super snel al met 7 weken en 1 dag. Maarjah, vinden wij niet erg natuurlijk!

En dan beslissen we wanneer we het gaan vertellen, ofdat we nog een echo.afwachten..

We weten het sinds.donderdag de 23e, ook al weer meer dan een week.. Ik heb nog 1 cb digitaal liggen voor maandag of dinsdag of deze dan ook 3+ aangeeft..

18. PH1

PH1 Bekend lid

16 nov 2014
    924
    77
    28
    Vrouw
    Net mijn tweede testje gedaan en heb een goede knaller, dus ik stop met testen!

Ik voel me zo goed! En ben daar stiekem ook wel verbaasd over.. Heb alleen erg veel last van rugpijn wat vooral s'avonds heel erg is en ik slaap heel weinig, waardoor ik super moe ben. Verder geen klachten vanaf mijn kant!

19. parapluutje

parapluutje Actief lid

16 mei 2013
    270
    35
    28
    NULL
    NULL
    Waar ik op mijn nod nog een mooie test had is hij nu bijna al niet meer te zien :( had niet verwacht dat dat zo snel gaat, verder nog bruinverlies. Ik vind het jammer dat ik hier weg moet maar wens jullie allemaal een mooie zwangerschap toe!
    Groetjes Parapluutje

20. PH1

PH1 Bekend lid

16 nov 2014
    924
    77
    28
    Vrouw
    Wat vervelend! Ik hoop dat het snel weer raak is voor jullie!

Deel Deze Pagina