1 t/m 15 november 2017 mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Scarlett1985, 24 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mikkie32

Mikkie32 Bekend lid

18 okt 2016
    804
    62
    28
    #3281 Mikkie32, 18 okt 2017
    Laatst bewerkt: 18 okt 2017
    Oké slim. Ik meteen met verf waardoor het soms niet even mooi is geworden. Ik ben benieuwd hoelang die van ons blijft staan. Kennen de buurt nog niet zo goed dus is afwachten. Ik hoop trouwens ook dat de verf er niet af geregend word...Hier weet 1 vriendin de naam omdat ik me had versproken en nu zusje omdat zij mn geboortekaartjes uit print. Zie foto, zo gaat ie ongv worden. In de hartjes komt het tijdstip, gewicht en cm te staan.
    In het wit eronder links staat: ons mooie valentijntje ( ze is met Valentijn verwekt hihi) zo kwetsbaar en zo klein, weet dat papa en mama er altijd voor je zullen zijn. Rechts in het wit staat dochter van Menno en kim en dan ons adres en telefoonnummers voor afspraak maken om beschuit met muisjes te komen eten..al ga ik iets anders maken dan dat hihi

Bijgevoegde bestanden:

DangerBlonde, LenaMill en Samila vinden dit leuk.
  2. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Ik doe dan ook even mee:).
    Dit zijn de suikerbonen die we uitdelen na de geboorte. We hebben ook bierflesjes (Duvel) van origineel etiket verwijderd en er een etiket opgeplakt met naam van ons manneke. Met opschrift 50 procent mama, 50 procent papa
    100 procent ikke. Bouwjaar 2017. Knuffelen op kamertemperatuur. :roflmao: received_10154921868272197.jpeg received_10154921868057197.jpeg

ike, marloesje24, Miesjella en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Oei bouwjaar moet uiteraard brouwjaar zijn. Mijn gsm maakt er zelf zijn woorden van. ..:roflmao:

4. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    En het geboortebord is deze trompet.:)
    Heeft mijn man gemaakt. Moet nog op twee houten palen bevestigd worden. De letters zijn erop gekleefd en ook waterbestendig. We zetten het gewoon in onze voortuin. 20171018_135048.jpg

5. DangerBlonde

DangerBlonde Fanatiek lid

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Heel leuk @Mikkie32 en @LenaMill ! Leuke naam ook Lenamill :D
    Laatste loodjes meiden, we zijn er bijna! Nog even en dan zijn onze kindjes er. Vind t zo spannend en eng allemaal die bevalling pff :| maar ben er wel klaar voor :thumup:

6. Mikkie32

Mikkie32 Bekend lid

18 okt 2016
    804
    62
    28
    Tnx! Jaa ben ook zo benieuwd en er klaar voor. Ook steeds meer klaar mee haha. Begin wel weer banger te worden voor bevalling hoor.. ieee! Verliezen jullie ook met regelmaat afscheiding? Ik ben dan bang dat het vruchtwater is maar lijkt toch steeds weer op afscheiding.. vrijdag weer controle en toch maar eens vragen of ze het willen checken.

7. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Ik kom net van het ziekenhuis....
    Was daarstraks aan het koken en ik moest niezen. Plots mijn broek nat. Het liep langs mijn benen naar beneden...
    Naar materniteit gebeld om te vragen hoe ik nu wist of dit urine of vruchtwater was. Dat kon ik niet weten en ik moest langskomen. Volledige check up gehad. Ze hebben ook een speciaal vaginaal testje gedaan om te weten te komen of er sporen van vruchtwater te vinden waren. Dit was nog niet het geval. Op echo konden ze zijn hoofdje bijna niet meer in beeld krijgen omdat hij zooooo laag zit met zijn hoofd. Hij wordt nu geschat op 3kg 400. Op monitor wel enorme harde buiken, maar omdat ik dat al 15 weken heb, maakten ze zich niet al te druk. We zijn dus terug thuis. Was even gek en spannend! !

8. elita

elita Bekend lid

25 feb 2014
    720
    74
    28
    NULL
    NULL
    Hele mooie borden komen langs. En wat een mooiste sjieke geboortepresentjes zeg. Ziet er echt goed uit.

Spannend Lena Mill. Dus toch gewoon urine geweest voor wat het nu lijkt. Kan me voorstellen dat het raar is want je weet anders niet of het nu begonnen is of niet.

9. DangerBlonde

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Ja hoor, al een paar weken dat ik denk welke van de twee is t nu.. ik probeer dan altijd maar het testje van de vk, op je hand blazen en druk zetten. Als er wat blijft komen is t vruchtwater, want dat kan je niet ophouden. Anders is t afscheiding denk ik dan maar. Het is wel dunner en ruikt anders. En vruchtwater plakt niet zeggen ze..

Poeh dat is schrikken! In een keer zo’n plons zou ik ook van schrikken. Gelukkig was het nog loos alarm. Maar hij mag vanaf nu komen! Wel fijn dat je meteen langs mocht komen.

10. Miesjella

Miesjella Bekend lid

18 jan 2017
    641
    279
    63
    NULL
    NULL
    Hier weer een leuke nacht gehad, 6x eruit geweest om te plassen en niet Mn draai kunnen vinden (zo gaat al paar dagen nu).

Heb sinds een paar dagen ook een soort spierpijn gevoel van beneden, hebben jullie hier ook last van?
    En ontstoken tandvlees opeens.

11. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Ik durf de naam niet te verklappen hier, straks is er iemand die mijn verhaal herkent en die weet het dan meteen.
    Mooie namen en geboorteborden komen er voorbij.

Hier weet ook 1 persoon de naam. Ik ken haar van een ander topic toen zij nog in de mmm zat. Zij heeft een webwinkel en maakt kledinghangers met naam. Wij wilden ook zo'n hangertje, dus haar de naam verklapt.
    De naam is nog niet geraden, wel zaten mensen redelijk in de goede richting. Het is een naam die maar zeer zelden voorkomt, als ze het raden is dat wel knap.

Slapen gaat redelijk hier. Wel paar keer naar de wc maar val daarna weer in slaap. Alleen nu paar nachten last van mijn bekken en dan is een goede houding vinden lastig. Als ik die gevonden heb val ik meestal zo in slaap.

12. DeboraV

DeboraV Actief lid

3 apr 2017
    122
    20
    18
    Vrouw
    NULL
    België
    Wij hebben de naam tot nu toe geheim kunnen houden en gaan dat nu ook blijven volhouden.
    Onze dochter weet de naam ook niet, die zou dat anders overal gaan verklappen :).
    Verder staat alles hier eindelijk klaar voor de baby.
    Valies min of meer gemaakt, vooral kleertjes voor de baby weg gestoken, voor mezelf vind ik dat precies moeilijker.
    Ik werk nog 2 dagen en dan eindelijk bevallingsrust, kijk er zo naar uit!

Mikkie32 vindt dit leuk.
  13. DeboraV

DeboraV Actief lid

3 apr 2017
    122
    20
    18
    Vrouw
    NULL
    België
    Wow dat moet inderdaad even schrikken zijn geweest! Mijn meisje ligt ook al een hele tijd heel laag (bij mijn vorige was dat ook zo)
    Wordt de baby nu al geschat op 3kg400, of schatten ze dat hij zoveel zal wegen bij de bevalling?

14. DangerBlonde

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Hier ook gebroken nachten, de ene nacht kan ik na het wakker worden wel weer goed inslapen en de andere nacht lig ik uren wakker. Zweet echt veel vooral snachts, dat ligt niet lekker. En die buik in de weg, omdraaien is een hele happening haha!
    Dat spierpijn gevoel van onder tja.. ik vind het vooral beurs aanvoelen, drukkend.. mijn vriendin omschreef het alsof je een flinke sex partij hebt gehad gisteravond met een zwarte meneer (mag het woord hier even niet noemen denk ik haha) met een veel te grote ... :roflmao: die omschrijving lijkt me wel in de richting te komen :roflmao::roflmao:

Het rommelt hier nog steeds goed met de menstruatie krampen. Zowel in de onderbuik als in de rug.. Ben zo benieuwd wanneer het doorzet...

15. Miesjella

Miesjella Bekend lid

18 jan 2017
    641
    279
    63
    NULL
    NULL
    Hahaha ja precies zo'n gevoel inderdaad :roflmao:!

16. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Hij zou nu al zoveel wegen... Als hij blijft zitten tot 8 november schatten ze hem rond of boven de 4 kg

17. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Dat voel ik allemaal nog niet. Hier zit hij waarschijnlijk nog even goed dan... Ik ontdek wel net dat ik dikke voeten heb. Mijn horloge gaat ook niet meer rond mijn pols.

Mikkie32 vindt dit leuk.
  18. Mikkie32

Mikkie32 Bekend lid

18 okt 2016
    804
    62
    28
    Ik krijg ook steeds meer het idee dat ze het nog wel even prima vind in mn buik. De nachten gaan gelukkig nog steeds wel goed, ik word wel een paar x wakker maar val ook zo weer in slaap of ik lig hooguit een half uur wakker. Vanmorgen met mn vriend eruit gegaan, wat gegeten en daarna weer naar bed gegaan net er pas uit hihi.

19. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Misschien een gekke vraag, maar zien jullie ook soms sterretjes? Of ben ik aant zot worden? Mijn bloeddruk was gisteren 11 over 6.

20. DangerBlonde

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Heerlijk even terug naar bed, moet kunnen :p

Wel duizelig dan benauwd soms (gisteren in de supermarkt even een kwartiertje moeten gaan zitten) maar geen sterretjes. Houd het maar goed in de gaten..

Deel Deze Pagina