1 t/m 15 november 2017 mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Scarlett1985, 24 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mikkie32

Mikkie32 Bekend lid

18 okt 2016
    804
    62
    28
    11 over 6?? Da's wel een rare bloeddruk dan.. wat is je bloeddruk normaal? Bij mij rond de 130/75 en de laatste tijd is ie wat hoger 140/84. Moet het dus ook in de gaten houden maar zie geen sterretjes of zo. Wel sinds gisteren zin strakke buik bovenin, doet ook pijn.

2. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Ik denk dat de bloeddruk in België anders wordt uitgedrukt. Wij hebben nooit honderdtallen in ons bloeddrukresultaat. :) Volgens mij laten wij dat laatste cijfertje weg. Denk dat jij in België dan 13 over 7 en nu 14 over 8 zou hebben.
    Ik heb normaal 12 over 7, wat volgens de gyn perfect is. 11 over 6 is aan de lage kant. ..

3. Mikkie32

Mikkie32 Bekend lid

18 okt 2016
    804
    62
    28
    Ahh zo haha ok. Lage bloeddruk is niet zo erg. Kan je beter hebben dan een te hoge.

4. Sterretje31

Sterretje31 Bekend lid

8 nov 2014
    726
    75
    28
    Pfoeh! Loop soms te puffen door huis dat m’n man al zegt ‘wat nou! Komt ze eraan?’ Hahaha, neehee, maar heb gewoon buikpijn, harde buiken en ontzettende krampen oh en een dochter die zich lekker uitstrekt en dat doet pijn...
    Maar krijg wel steeds meer het gevoel of gaat het geen weken meer duren...
    iedereen die me ziet, denkt dat ik nog helemaal niet zo ver ben. Als ze dan horen dat ik bijna 36 weken ben, kijken ze verbaasd naar m’n buik...
    nou, ik voel me wel gigantisch Hahaha

5. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Ik word ook al moe van gewoon te lang te moeten rechtstaan of wandelen van de achterdeur naar de garage....:roflmao:
    Ook soms van die venijnige steekjes diep in vagina. Heb soms het gevoel dat mijn menstruatie moet beginnen ofzo... Raar allemaal. Heel spannend en ook eng vind ik het. Ik wil hem zo graag zien en langs de andere kant ben ik verdrietig dat als hij eenmaal geboren is, ik misschien nooit nog een zwangerschap mag meemaken. Er speelt zoveel door mijn hoofd nu.

6. marloesje24

marloesje24 Fanatiek lid

28 mrt 2011
    1.474
    395
    83

Mikkie32 vindt dit leuk.
  7. marloesje24

marloesje24 Fanatiek lid

28 mrt 2011
    1.474
    395
    83
    Haha mn telefoon doet vaag

Mikkie32 vindt dit leuk.
  8. DangerBlonde

DangerBlonde Fanatiek lid

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Poeh ik dacht vanmiddag ook echt even het is begonnen! Hele middag op de bank gelegen met steken en krampen, een bijna constante harde buik, en het wilde niet weg trekken met een warme kruik en warme thee.. wist me geen houding meer te geven. Kon er de regelmaat niet in ontdekken, het was er gewoon. Uiteindelijk zo rond etenstijd is het weer gestopt.
    Ondanks dat ik alle theorie rondom de bevalling nu wel weet, en alle oefeningen heb gehad in de zwangerfit, brak me toch even het zweet uit vanmiddag. Oh help is dit het dan echt.. maar nee toch niet :rolleyes:
    Mag toch ook hopen dat dit geen weken meer duurt. Heb er al 2 weken ook last van maar vandaag was veruit t ergste.

9. Mikkie32

Mikkie32 Bekend lid

18 okt 2016
    804
    62
    28
    Herkenbaar. Vandaag ook zoveel harde buiken, echt de 1 na de ander. Ben er zo ook steeds meer klaar mee.. vermoeiend is het mja wat doe je eraan he.. afwachten.

10. marloesje24

marloesje24 Fanatiek lid

28 mrt 2011
    1.474
    395
    83
    Vervelend dat je gewoon niet weet wanneer het begint vind ik...
    Hier nu ook weer kramp en harde buiken maar geen regelmaat.. maar slapen lukt niet erdoor..
    Hopelijk zakt t straks weg of zet t Door... dan kan ik slapen of aan de slag

11. Mikkie32

Mikkie32 Bekend lid

18 okt 2016
    804
    62
    28
    Idd! Hier al wakker vanaf 5u omdat het aan het rommelen is en alweer harde buiken heb..

12. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Ik had gisteren ook een dag dat ik dacht dat het zou beginnen. Mijn harde buiken duren vooral langer. Ik heb 10 harde buiken per uur, MAAR dat heb ik al 15 weken lang... Betekent helemaal niks bij mij... Spannend is het wel! Zou leuk zijn, weten wanneer het begint.
    Mijn man heeft gisteren een heel dikke plastic op onze matras gelegd voor het geval mijn vliezen zouden breken. Hey is zo'n dikke plastiek die we nog over hebben van tijdebs de bouw... Deze ligt ook op het dak, onder de pannen. Om een idee te geven.:o:
    Goed ligt dat niet.......:rolleyes:
    Hoe beschermen jullie de matras?

13. elita

elita Bekend lid

25 feb 2014
    720
    74
    28
    NULL
    NULL
    Ja wachten duurt lang hè. En gemiddeld worden meeste babys tussen 39 en 41 weken geborend us nog even geduld.

Ik heb onder Mn matras zon plastic matrasbeschermer liggen uit het kraampakket, daarover nog een dun celstofmatje en een waterdichte hoes vd Ikea. Vorige x begon het met breken van de vliezen op bed en daarmee is het de vorige keer droog gebleven. Toen had ik volgens mij wel de plastic matrasbeschermer weggehaald omdat die zo kraakt en vervangen door een badhanddoek maar dat weet ik niet zeker meer.

14. Miesjella

Miesjella Bekend lid

18 jan 2017
    641
    279
    63
    NULL
    NULL
    Hier ook de matrasbeschermer uit het kraampakket. Deze heb ik met ductape vastgemaakt en daarover een bandhanddoek getapet, geen last van gekraak.

Is de baby bij jullie ook nog steeds zo druk?

15. elita

elita Bekend lid

25 feb 2014
    720
    74
    28
    NULL
    NULL
    Ja hier ook een drukke baby zeker als ik rustig op de bank zit. Dan maakt hij er een feestje van en stompt lekker hard

Miesjella vindt dit leuk.
  16. DangerBlonde

DangerBlonde Fanatiek lid

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Hier ook de matrasbeschermer uit het kraampakket, dan de molton, daar op het kraammatrasje met de instopstroken, daarover twee badlakens tegen het kraken en zweten en dan het hoeslaken.
    Ik zweet me nog steeds lek snachts maar dat ligt aan de hormonen :rolleyes:

Hier ook drukke baby, vooral gisteren met die voorweeen. Erg vermoeiend idd, zet door of ga weg haha!
    Vannacht wel redelijk geslapen dit keer, tot Mn vriend om 6 uur de wekker drie keer snoozde :roflmao: hij ging met de mannen paintballen vandaag in België, een uurtje rijden hiervandaan. Heb gezegd dat ie maar gewoon moest gaan en een stevige telefoon in de buurt moest houden zodat ik m kon bereiken als nodig. Ook het nummer van het Paintball gebeuren maar opgeschreven. Laat hem nog maar even genieten van zijn mannendag en even geen babypraat vandaag :thumup:
    Toch ergens wel een beetje eng dat ie niet in de buurt is nu, maar het zal wel goed komen. Kan m niet elke dag aan huis kluisteren nu.

Miesjella vindt dit leuk.
  17. Mikkie32

Mikkie32 Bekend lid

18 okt 2016
    804
    62
    28
    Ik ga er ook maar vanuit dat ze blijft zitten tot 41 weken.. al is het soms wel lastig als je van alles voelt en merkt.

18. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Ik hoop dat hij niet tot week 41 blijft zitten. Dan krijgen we een baby van meer dan 4 kg! Is het geen moeilijkere bevalling als je baby meer weegt?

19. Mikkie32

Mikkie32 Bekend lid

18 okt 2016
    804
    62
    28
    Dat lijky mij ook niet prettit idd. Zou je kunnen overleggen.

20. Mikkie32

Mikkie32 Bekend lid

18 okt 2016
    804
    62
    28
    Ik ga even klagen hoor maar pff heb weer een off day. Krijg niks uit handen en 0,0 energie. Ben ook alles behalve positief en krijg steeds meer het idee dat ze nog wel even blijft zitten. Als ik me dan 3 weken steeds meer zo ga voelen omdat het zwaarder word en ik moeier word.. nou dan kan ik me lol op, moet ik dan zo de bevalling in. Daarbij vraag ik me af hoe ik het ga doen als de kleine er is en ik zo moe ben, dan moet ik ook voor ivy zorgen, ongeacht of ik wel of geen energie heb.. Pff. Ineens heel onzeker ook. Bleh!

Deel Deze Pagina