1 t/m 15 november 2017 mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Scarlett1985, 24 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ilse84

Ilse84 Fanatiek lid

25 nov 2016
    1.278
    755
    113
    Owh nee :(:(:(:(:( wat erg voor je zeg. Heel veel sterkte.. Knuffel x

2. Sweetpie

Sweetpie Niet meer actief

:(:( wat erg parapluutje! Heel veel sterkte!!

3. parapluutje

parapluutje Actief lid

16 mei 2013
    270
    35
    28
    NULL
    NULL
    Bedankt, vond het ook wel eng ' wat nu' ik zal maandag de vk maar bellen.

4. Sam01

Sam01 Actief lid

4 dec 2015
    423
    7
    18
    NULL
    NULL
    Oh nee parapluutje wat erg voor je :(:(
    Ik hoop dat jullie binnekort meer geluk hebben.

5. Joy13

Joy13 Bekend lid

21 sep 2013
    569
    6
    18
    Rijswijk..

Ohh dat is niet leuk 😑 sterkte 😙

6. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode
    Hier gisteren mijn vriendinnen tijdens een etentje verteld, was erg leuk!

Laatste dagen wat krampjes, maar ze voelen goed.
    Ik herken ze van de vorige zwangerschappen nl.
    Wel last van mijn darmen en ook weer die hele fijne bijbehorende aambeien..gelukkig heb ik daar goede zalf voor ;)

Super balen voor jou Parapluutje..

7. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.570
    3.507
    113
    Jeetje parapluutje, wat balen zeg. :(
    Ik duim voor meer geluk de volgende ronde.

8. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.570
    3.507
    113
    Vanmorgen de laatste testjes gedaan. Op de kv staat 3-3, maar moet 4-3 zijn. Nu ga ik niet meer testen.

Bekijk bijlage 527640

9. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Oooh parapluutje!!! Dat is echt een tegenvaller! Bruinverlies was bij mij ook al twee keer het begin van het einde... pfff ik haat het dus. Kan je geloven dat ik bijna niet meer naar toilet durf?
    Dat is zo eng aan deze forums hè. .. Er gaan er nog volgen... Op het vorig forum van september 2017 zijn er 7 die een miskraam kregen.... En als je dat in procent ging uitrekenen kwam je op 30 procent van dat forum. Dat is volgens de artsen de normale miskraamkans. Zware realiteit! Heel irritant! Hopelijk op dit forum niet zo veel en hopelijk ben ik er weer niet bij deze keer!!!!

10. DangerBlonde

DangerBlonde Fanatiek lid

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Oh nee parapluutje wat erg.. heel veel sterkte en hopelijk lukt het de volgende ronde wel!

11. Joy13

Joy13 Bekend lid

21 sep 2013
    569
    6
    18
    Rijswijk..
    Dat klinkt idd super eng!! Vooralsnog moeten we er allemaal maar vanuit gaan dat t goed gaat! Anders word t helemaal lange weken tot de 12e week.. 😕

12. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Parapluutje, dat noemen ze dus een biochemische zwangerschap. Ik had het vorige keer ook. Ben meteen de volgende poging terug zwanger geworden. Ze zeggen dat je na een zwangerschap die misliep extra vruchtbaar bent... Hopelijk ben je snel weer zwanger! Emotioneel is het erg zwaar. Qua bloedverlies gaat het waarschijnlijk een normale menstruatie zijn op dit moment. Xxxx

13. parapluutje

parapluutje Actief lid

16 mei 2013
    270
    35
    28
    NULL
    NULL
    Bedankt ik heb daar nog nooit van gehoord biochemisch, ik hoop dat het bij mij blijft ! Ik weet niet of we blijven proberen of niet, moet dit niet te vaak meemaken.

14. parapluutje

parapluutje Actief lid

16 mei 2013
    270
    35
    28
    NULL
    NULL
    Ik heb nog nooit een mk gehad, heb nog geen krampen ofzo, het lijkt me dat mijn cyclus sowieso in de war kan zijn nu!

15. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode
    Ik heb begin januari een MK gehad.
    Persoonlijk vond ik het erg meevallen, zowel geestelijk als lichamelijk.
    Geestelijk omdat we natuurlijk al gezegend zijn met 2 gezonde kindjes.
    Lichamelijk voelde het als een iets zwaardere menstruatie,
    maar was wel blij dat dit vrij snel op gang kwam zodat we weer verder konden.

16. Joy13

Joy13 Bekend lid

21 sep 2013
    569
    6
    18
    Rijswijk..
    Na mijn MA was mijn cyclus helemaal niet in de war hoor. Ik had een hele vaste cyclus altijd na 30dagen. Dus na mijn MA na de bevalling na t stoppen van de pil! Hoop dat t bij jou ook zo zal zijn! Dan weer je waar je aan toe bent. Toch nog een x heel veel sterkte 😙

17. parapluutje

parapluutje Actief lid

16 mei 2013
    270
    35
    28
    NULL
    NULL
    moesten jullie dan nog daarna naar de dokter of vk? en bedankt ook voor jullie verhalen!

18. Joy13

Joy13 Bekend lid

21 sep 2013
    569
    6
    18
    Rijswijk..
    Ik kreeg een MA bij 12 weken. Het kwam uiteindelijk zelf los maar ben voor de zekerheid wel gecuriteerd. Mijn buurvrouwtje heeft vorige maand een mk gehad met 5 weken en de verloskundige zei dat ze niet hoefde te komen

19. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode
    Ik ben ook niet meer naar de VK geweest.
    Had ik geen behoefte aan en het voelde ook gewoon 'goed'

20. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    #340 LenaMill, 4 mrt 2017
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2017
    Mijn gyn legde uit dat je zo vroeg in de zwangerschap nog niet van een miskraam spreekt. Het vruchtje was even ingenesteld en produceerde hcg, maar gaf het snel op... Dat noemen ze een biochemische zwangerschap. Bij mijn biochemische kwam ik er pas achter toen ik dacht 6 weken te zijn (kwam natuurlijk door de progynova en utrogestan die alles ophielden). Hcg was toen al negatief!!! Ik kwam erachter omdat ik plots bruinverlies kreeg. Er is dus geen sprake geweest van een vruchtzak je enzo in je baarmoeder. Je menstruatie gaat niet veel verschillen met anders hoor en je moet niet langs bij een arts. Het is gewoon pech. Heel veel vrouwen hebben biochemische zwangerschappen omdat wij testverslaafd zijn en dus al heel vroeg weten dat we zwanger zijn. Als we wat langer zouden afwachten, leek het alsof we gewoon onze menstruatie kregen en wisten we niet eens dat er iets geweest was. Het is echt k*t....maar je mag niet opgeven! Je weet dat je zwanger kan worden en hou die gedachte goed vast! Dus als jullie de wens hebben om een derde kindje te krijgen, blijf er dan voor gaan. Xxx

Bij mijn vroege miskraam in juli zagen we zondag op spoed nog een vruchtzak en vruchtje van normale grootte. De dag nadien was mijn baarmoeder leeg. Dat noemen ze een vroege miskraam, omdat we toen wel een vruchtje hadden kunnen zien op echo. Bij een biochemische zwangerschap is de baarmoeder op echo leeg... Je ziet niks. Geen vruchtje en geen vruchtzak. Daarom is het bloedverlies ook een normale menstruatie. Bij de vroege miskraam heeft mijn bloedverlies 2 a 3 weken geduurd.

Deel Deze Pagina