Klagen mag gewoon! Hier sowieso Ik ben al de hele week bitter lemon en tonic aan het drinken @LenaMill , zo snel heeft het geen effect helaas haha. Zelfde met de ananas en de framboosbladthee (al krijg ik van die thee wel goeie krampen even). Heerlijk zo’n nachten heb ik wel gemist. Ben om 7 uur opgestaan toen manlief uit de nachtdienst kwam en om 9 uur weer op de bank zo half half in slaap gevallen tot net haha. Voel me echt een omaatje, kan zo best twee keer per dag een uurtje of twee slapen. Mijn vingers jeuken trouwens ook om weer leuke nieuwe kleren te bestellen voor straks haha! Hebben jullie dat ook? Ben mezelf nog aan het inhouden omdat ik weet dat er eerst wat kilo’s af moeten en ik niet weet hoe snel dat gaat ivm veel vocht. Heb ook al op de site van het Voedingscentrum een voorbeeld gevonden van een 1500 calorieeen dieet wat ik zodra het kan wel wil gaan doen. Gewoon lekker normaal eten maar verdeeld over de dag en gelimiteerd. Dat kan ik wel. Die shake diëten en al die hippe crashdieten is niks voor mij. Kijk er echt naar uit. Kreeg gisteren van Mn nagelstyliste al te horen dat ik flink uitgedijd was.. (daarna zei ze ik zie het vooral aan je gezicht en aan je enkels en voeten, maar dat is echt vocht hoor!) nou en bedankt.. ik voel me al zo enorm dik
Heb ook een redelijke nacht gehad, alleen vanmorgen even last van Mn buik. Gister behoorlijke ruzie met Mn vriend gehad en die is nu ook weg. Hij is ook sinds 2 weken vrij tot eind november, pfff best lang zo op elkaars lip zitten. Zit ook de halve dag te gamen en doet verder weinig waardoor ik me loop te ergeren. Nog eventjes........ Ik kan ook niet wachten om weer te shoppen . Heb al een hele leuke kerst outfit gezien, maar wacht nog even met bestellen hahah. Ik hoop dat die 13kg die er nu aanzit snel weg is
GBS is groep B streptokokken. Die kunnen erg gevaarlijk voor je kindje zijn bij de bevalling, maar vandaar dus die anti biotica.
Dan merk je pas echt hoe het is als je zo lang op elkaars lip zit he! Daar wordt je ook niet vrolijk van. Nu al helemaal niet, wij vrouwen zitten onder de hormonen en die mannen snappen nog niet altijd helemaal wat er aan zit te komen en hoe wij ons voelen heb ik t idee.. ik hoop voor je dat hij maar even weg is en wel gewoon weer terug komt als t zo ver is? Dat gamen kan soms ook behoorlijk irritant zijn haha I feel you! Als ik zie dat de was gedaan moet worden en er liggen nog wat klusjes dan maak ik daar eerst tijd voor.. mannen niet.. die gaan eerst gamen of sporten of wat dan ook (want ze hebben toch ook een ‘vrije’ dag?) en daarna misschien eens klusjes doen. Of helemaal niet. Manlief had hier ook van de week zo’n geniale opmerking. Ik kreeg weer weeen na het strippen, zegt ie ‘nou als je nou ff wacht dan kan ik nog even slapen en wat eten van tevoren, want ik ben moe en ik wil niet tijdens de bevalling honger krijgen... ‘ Ik heb m aangekeken en ik kon m wel schieten haha ‘O dat had ik beter niet kunnen zeggen he’ grrrrrrr Ik zit ondertussen op 20 kilo erbij. Is ook echt genoeg geweest nu. Wil het er weer vanaf.
Nee kan het nu slecht hebben, Maargoed soms is die ook wel lief hoor . Hij is nu weer thuis, moest vanmorgen vrienden helpen verhuizen en heeft zn excuses aangeboden dus het is weer goed . Hahah die van jou is ook een mooie , natuurlijk wacht je even totdat hij gegeten en geslapen heeft. Stel je voor hahah.. Denk dat de kilo's er zo af zijn bij je hoor, zeker als je zoveel vocht vasthoud!
Gelukkig! Mannen... haha Ik hoop het echt, zou dood ongelukkig worden als die kilo’s niet meer weggaan.. ben zeker trots op mijn lichaam hoe het de zwangerschap heeft doorstaan en straks de bevalling, maar wil me ook graag weer een beetje mezelf voelen. En ik was al iets te zwaar van tevoren. Het is zeker niet alleen maar vocht maar hoop het grootste deel wel
Wanneer je borstvoeding geeft gaan de kilo's er ook snel af zeggen ze. En de zoete dingen straks laten staan dan komt helemaal goed joh
Ook even een update: Had hele dag het idee dat ik urine aan het verliezen was. Op aanraden vriend toch maar verloskundige gebeld en het is vruchtwater. Nu hopen dat de weeën vanzelf opgang gaan komen. Vanavond om 10 uur komt ze opnieuw voor controle en anders overleggen met gyn wanneer ze me gaan inleiden. Spannend, maar ben totaal niet zenuwachtig gelukkig.
Ik was de vorige zwangerschap zo’n 25 kilo aangekomen. Dacht ook, dat ben ik snel weer kwijt na de bevalling en de borstvoeding. Geen idee wie dat ooit bedacht heeft, maar bij mij was dat echt niet het geval (wil niemand ontmoedigen hoor) Wat bij mij geholpen heeft, is m’n levensstijl aanpassen. Tip: lees het boek van Julia Kang, 100% gifvrij. Ben met gemak afgevallen, zelfs 8 kilo lichter dan het start gewicht van m’n zwangerschap. Door deze levensstijl vast te houden, ben ik nu maar 5 kilo aangekomen. En dat met zelfs wel 2 keer per dag warm eten, 2 keer opscheppen, volle yoghurt, roomboter, brood, aardappels, enz. Niks geen calorieën tellen of honger lijden...
Net terug uit het ziekenhuis van een ctg, kleine meid was nog lekker druk aan het doen . Heb wel wat krampjes nu maar nog geen echte weeen. Morgenochtend om 8 uur een afspraak staan om in te leiden (mits ik 3-4 cm ontsluiting heb, wilden ze nu niet checken ivm infectie gevaar). Ben benieuwd wat de nacht me gaat brengen!
Veel succes vandaag! Zowieso wordt je kindje geboren vandaag! Onze banners lopen een dagje voor. Het uur is weer verzet. Haha! Mijn buik is al uren hard en wordt niet meer gewoon zacht. Pffff geen aangenaam gevoel. Waarom begint het niet? Ik wil zo graag terug normaal kunnen liggen en bewegen. En normaal ademen zonder voor het minste al uitgeput te zijn.
Ik was gisteren net thuis en om half 12 begonnen de weeen. Deze waren gelijk zo heftig dat toen de vk driekwartier later kwam ik al 5 cm ontsluiting had. Gelijk terug naar het ziekenhuis en on kwart voor 3 (oude tijd) is onze dochter Alessia geboren , 53cm en 3535gram. Alles is verder goed gegaan en zijn ook alweer lekker thuis. Ik wil jullie allemaal veel succes wensen deze laatste loodjes. Zet hem op, nog even en jullie hebben jullie wondertje in de armen!