Wat goed. Van harte gefeliciteerd. Een mooie lange dame ben wat een snelle bevalling is het dan geweest hè. Lekker genieten nu
Wauw wat snel! Van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Goed om te horen dat alles goed is gegaan. Geniet er heerlijk samen van!
Wat een snelle bevallingen allemaal! Ga je zien dat ons manneke overtijd zal gaan, ingeleid zal moeten worden en de bevalling minstens 20u gaat duren. Ik zie dat al gebeuren... Proficiat Miesjella !!!!
@LenaMill, het is je eerste he, dus in zou wel uitgaan van de uitgerekende datum om niet al te ontgoocheld te zijn. Bij mijn eerste ben ik ook 8 dagen overtijd gegaan, echt lastig vond ik ne keer dat die uitgerekende datum gepasseerd is. Dan denk je precies of ze nooit zal komen. Vorige week dinsdag had ik bij de vroedvrouw al een goeie cm opening, dinsdag naar de gynaecoloog, eens zien wat er Veranderd is in 1 week, maar ik vrees er voor
Ik zie dat bij mezelf ook gebeuren ja. Grrr. Ze zit bij mij ook nog echt hoog. Gefeliciteerd @Miesjella had je nou echt voortekens?
Bedankt allemaal ! Had verder totaal geen voortekenen behalve dat ik wat vaker naar de wc moest, maar dit bleek dus steeds vruchtwater te zijn (de truc van op je hand blazen ging bij mij overigens niet op).
Hier bij de eerste ook pas met 41-0 bevallen. En bezig geweest van 415 uur tot 309 uur dus bijna 24 uur. Dus ik Stel me er nu weer op in dan valt het alleen maar mee straks
Miesjella, voelde het vaker naa toilet gaan gewoon als plassen maar dan frequenter? Ik loop ook al heel de dag om het kwartier naar toilet, maar ik denk niet meteen aan vruchtwater omdat ik zelf controle erover heb. Het komt niet zomaar en ik kan ook op toilet even ophouden en dan loopt het niet verder. Heb ik eens uitgetest deze morgen. Dan is het toch zeker urine hè?
Ons manneke zit al de hele voormiddag met zijn benen zich af te duwen tegen mijn ribben. Het voelt als hoognodig naar toilet moeten gaan, maar MOETEN ophouden. Echt een vreselijk irritant gevoel. Hij doet dat 3 keer per dag, telkens enkele uren aan een stuk. Niks helpt op zo'n moment. Liggen zeker niet, dan wordt hij hyperactief! !!
Haha en mijn eerste kwam veel vroeger dan verwacht. Nou, dan zit je bij een 2e helemaal ongeduldig te wachten.
Mss kan je het opvangen in een bekertje? Urine is vaak geliger dan vruchtwater.. Sinds gisteren verlies ik meer afscheiding. Vandaag best veel, wat gelig en stug..mss wel gedeeltes van slijmprop.
Gefeliciteerd @Miesjella !! @LenaMill Ik geloof dat je over vruchtwaterverlies idd geen controle hebt... maargoed, geen ervaring mee, dus weet het ook niet helemaal zeker. Misschien kun je inderdaad wat proberen op te vangen? Als het met een bekertje lastig is, kun je ook een plastic boterhamzakje in je onderbroek doen, daar blijft het ook op liggen (al zul je niet lekken als je het onder controle hebt...?) Hier een beetje een vergelijkbare dag met gisteren. Continu harde buiken en soms oefen-/voorweeeen (ik weet eigenlijk niet goed wat het verschil is? wordt op internet door elkaar gebruikt). Baby is erg druk. Zou ook best kunnen dat de harde buiken daardoor komen. Vannacht ook slecht geslapen door de buikpijn/rugpijn. Beetje een menstruatiepijnachtig gevoel. Helaas zet er nog niks door. Probeer gewoon mn normale dingen te doen (uurtje lopen met de honden, boodschapje, even naar de stad geweest om te winkelen), maar alles wordt wel duidelijk zwaarder. Denk ook wel door het slaaptekort. Lees vaak dat dat mentruatiepijnachtige gevoel het begin kan zijn, maar dat heb ik inmiddels al ruim 2 dagen (sinds verliezen slijmprop eigenlijk), dus dat gaat voor mij niet echt op denk ik. Valse hoop, haha. Baby comes, when baby's ready. Geduld is een schone zaak (maar niet mijn sterkste punt merk ik).
Kun jij nog naar de stad en boodschappen doen en een uur lopen met de honden? Ik kan net 1 van die dingen voor de helft nog denk ik knap! Je kan jezelf maar het beste wat afleiden he.. het wachten duurt al zo lang. En geduld hebben we bijna allemaal niet meer hier denk ik
Hier het hele weekend alleen wat rustig gerommel met kleine menstruatie krampjes gehad. En loop al maanden leeg qua afscheiding en nu op het einde al helemaal haha, voelt echt vies voel het soms gewoon lopen. Maar het is geen vruchtwater zo ver ik weet, ook al ruikt het al weken anders dan normaal. Maar ook niet als een schimmelinfectie. Zal wel erbij horen denk ik zo.. Niks zet door van de voorweeen tot nu toe. Balen! Morgen voor strippoging 2 naar de vk. Ze stuurde me net een berichtje dat ik twee uurtjes eerder mocht komen door veel uitvallers op het spreekuur, fijn! Hoop zo dat het morgen genoeg is om wel door te zetten.. Mijn gevoel zei al die tijd dat ze vandaag zou komen haha maar dat is al van de baan (of er zou nu iets heel geks moeten gebeuren in een record tempo). Baby comes when baby is ready.. baby moet maar leren luisteren en komen wanneer ik zeg dat ze moet komen