1 t/m 15 november 2017 mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Scarlett1985, 24 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miesjella

Miesjella Bekend lid

18 jan 2017
    641
    279
    63
    NULL
    NULL
    Ik had ook wat opgevangen en zag toen dat er witte vlokjes bij zaten, dat was reden om te bellen naar de vk.
    Ook was Mn inlegkruisje steeds doorweekt en kon je op gegeven moment goed ruiken dat vruchtwater was, zoetig.

2. DeboraV

DeboraV Actief lid

3 apr 2017
    122
    20
    18
    Vrouw
    NULL
    België
    Ik zou ook niet weten eigenlijk wat het is om je vruchtwater te verliezen.
    `Werd ingeleid bij mijn eerste, en pas toen ik de eerste keer begon te persen zag men dat mijn water nog niet gebroken was (vond ik op dat moment wel een beetje vreemd en eigenlijk erg dat ze daar zelf niet meer aan gedacht hebben, maar soit).

Voor mij kan het niet snel genoeg dinsdag zijn, dan heb ik mijn afspraak bij gynaecoloog.

3. Sterretje31

Sterretje31 Bekend lid

8 nov 2014
    726
    75
    28
    Ik mag morgenvroeg naar de gynaecoloog.
    Nu weer mega buikkrampen dus zit met m’n kruikje op de bank...

4. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.571
    3.507
    113
    Ik mag donderdag weer. Al hoop ik toch van harte dat ik die afspraak niet haal.

Mikkie32 vindt dit leuk.
  5. DangerBlonde

DangerBlonde Fanatiek lid

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Ik doe met je mee, en neem m ook lekker mee naar bed zo :rolleyes: het zou koud worden vannacht..

6. elita

elita Bekend lid

25 feb 2014
    720
    74
    28
    NULL
    NULL
    Spannend alle afspraken morgen weer.
    Geduld is een schone zaak hè.
    Volgens mij heb je over vruchtwater verlies meestal geen controle en ruikt Idd heel zoet.

Wie weet gaat er vannacht wel een baby komen ergens.
    Hier nog niet hoor lekker rustig alles haha

Mikkie32 vindt dit leuk.
  7. Mikkie32

Mikkie32 Bekend lid

18 okt 2016
    804
    62
    28
    Zo het is echt nu al koud! Had raam open laten staan.. brrrr! Trusten dames. Hoop voor iedereen een goede nacht! Morgen weer een nieuwe dag. :)

8. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Hier weer niet zo'n schitterende nacht gehad. Afwisselend rechtop of liggend op de bank. Ik had gisterenavond buikpijn en krampen. Wist niet goed of het iets betekende. Ben net naar groot toilet kunnen gaan, dus het waren gewoon mijn darmen waarschijnlijk. De harde buiken blijven tegenwoordig wel een kwartier of langer aan 1 stuk aanhouden. Is dat normaal? Dus mijn buik wordt pas na een kwartier of langer terug "soepel"...

9. Mikkie32

Mikkie32 Bekend lid

18 okt 2016
    804
    62
    28
    Ik voel me echt super!! Heb een top nacht gehad en voel me alsof ik niet zwanger ben en heel de wereld aan kan. Das ook wat he haha. Alles is hier heel rustig nu. Hopen dat het zo blijft :) ff x geen geklaag, ook fijn hahaha!! Mocht de bevalling vandaag beginnen dan kan ik m zeker aan!!! Maar de kleine blijft nog wel even zitten, ben ik steeds meer van overtuigd.

Miesjella vindt dit leuk.
  10. Mikkie32

Mikkie32 Bekend lid

18 okt 2016
    804
    62
    28
    Ja dat ken ik wel. Had ik gisteren ook. Zolang ze niet heftiger worden zijn het helaas nog steeds die vervelende harde buiken..

11. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Op 4 november is het volle maan. Dan worden er ook veel meer baby's geboren zeggen ze. Duimen maar!:D

Miesjella vindt dit leuk.
  12. DangerBlonde

DangerBlonde Fanatiek lid

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Haha heerlijk he, hoop voor je dat t een voorteken is en je ook niet meer zo lang hoeft te wachten!

Ja helaas horen die er ook bij.. weeen voelen toch anders dan dat..

Ik mag over een uurtje naar de vk voor de tweede strippoging, vind het wel spannend. Moet vandaag alleen gaan, manlief kan niet mee. Hopelijk zet het vandaag wel door...

Mikkie32 vindt dit leuk.
  13. marloesje24

marloesje24 Fanatiek lid

28 mrt 2011
    1.474
    395
    83
    Hier zojuist gestript met 2.5 cm ontsluiting.. nu afwachten !

Miesjella en Mikkie32 vinden dit leuk.
  14. marloesje24

marloesje24 Fanatiek lid

28 mrt 2011
    1.474
    395
    83
    Duim voor je!

15. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.571
    3.507
    113
    Spannend @marloesje24 , ik hoop dat het heeft geholpen.

@DangerBlonde ook spannend voor jou. Hopelijk werkt deze poging wel.

Na een beroerde nacht (beide kinderen lang wakker) ben ik nu vreselijk moe. Vannacht op mijn rug vreselijke krampen, maar op mijn zij was dat over.

16. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    En worden jullie om een medische reden gestript of gewoon omdat jullie de zwangerschap beu zijn? In België wordt dat alleen om medische reden gedaan als ofwel baby ofwel moeder in gevaar is. Vb hoge bloeddruk, eiwitten in urine, baby groeit niet goed meer, diabetes...

17. marloesje24

marloesje24 Fanatiek lid

28 mrt 2011
    1.474
    395
    83
    Hier omdat ik heel veel pijn aan mn buik heb.. verrekte/gescheurde spier..

18. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Nog even ivm vruchtwater of urine. (Ik heb zoveel schrik om heg niet op te merken). Dus urine heb je onder controle en vruchtwater niet. Mijn onderbroek is ook steeds een beetje nat, maar dat heb ik al weken en het ruikt niet anders dan anders. Meestal verlies is slijm. Heb net ook eens in een bekertje geplast en er zaten buiten 3 kleine schilfertjes geen vlokken ofzo in. Zal wel gewoon urine zijn dan hè? Ik moet echt heel vaak naar toilet maag kleine zit met zijn hoofd tegen mijn blaas zagen we op echo...

19. elita

elita Bekend lid

25 feb 2014
    720
    74
    28
    NULL
    NULL
    Lena Mill. Dat klinkt echt als urine hoor. Je merkt echt wel als het vruchtwater is dan is het met inlegkruisjes ofzo niet op te vangen. Ruikt ook zoet.
    Bij vruchtwaterverlies heb je er echt geen controle over (en kan je uitlokken door bv persen/hoesten/niezen;maar soms kan je dan ook een paar druppels urine verliezen althans hier is dat zo)

Ik zou niet zo bang zijn dat je het mist. Want wat is er erg aan. Ja als het meer dan 24 uur gebroken is heb je wat grotere infectie risico’s. Maar ergens in die 24 uur ga je echt wel merken dat je vliezen gebroken zijn hoor.

Plas komt uit je plasbuis (=meer naar voren). Vruchtwater uit je vagina.

20. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Oké, dank je.:)

Deel Deze Pagina