1 t/m 15 november 2017 mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Scarlett1985, 24 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DangerBlonde

DangerBlonde Fanatiek lid

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Strippen doen ze bij mijn praktijk op verzoek. Ik heb een ellendige zwangerschap gehad en ze wilden me zo proberen een beetje te helpen. Merk wel dat de vks in de praktijk onderling van mening verschillen. Had vandaag weer die vervelende die me gewoon wil laten doorlopen. Het strippen is wel weer gelukt nu, maar ze was echt een stuk hardhandiger dan haar collega, heb wel echt pijn gehad en kreeg niet echt de tijd van haar om te ontspannen.

Dit keer ook best wat bloed en stukjes slijmverlies, vorige week helemaal niks.

Lig ondertussen met een kruik en thee weer op de bank. Was best wel misselijk van de pijn ook net, trekt nu wel weer weg. Hoop dat het iets brengt. Ben wel bang nu dit ineens veel pijn deed dat ik de bevalling niet aan kan, zag het even helemaal niet meer zitten daarstraks. Heb ik nog niet eerder gehad.
    Het gerommel van vorige keer heeft ook niks opgeleverd volgens haar. Nog steeds maar 1 cm..

2. Samila

Samila Actief lid

25 apr 2015
    399
    46
    28
    NULL
    NULL
    Je voelt echt het verschil. Misschien niet direct maar je zal het opmerken. Bij mijn bevalling met persen stroomde het aan beide kanten:oops: je voelt het verschil echt! bovendien is vruchtwater warmer dan urine.

3. Samila

Samila Actief lid

25 apr 2015
    399
    46
    28
    NULL
    NULL
    Wat naar dat je zo een pijn hebt! En jammer dat je nog op 1 cm zit. Hoop dat deze poging meer oplevert

4. Mikkie32

Mikkie32 Bekend lid

18 okt 2016
    804
    62
    28
    @DangerBlonde vervelend meis. Hoop het ook voor Je! Het is in ieder geval al fijn dat ze het proberen. En ook jij mag uiteraard je momentjes hebben. Lekker rustig aan doen verder vandaag dan.

Ik heb net gewoon de wc in de garage geverfd, muren zagen eruit joh. Wilde het ineens allemaal netjes hebben. Gelijk alles schoon gemaakt en nu kapot op de bank. Gisteren heeft mn vriend een muurtje geverfd en hebben we een nieuw kleed gehaald, kreeg het op mn heupen haha. Ben er heel blij mee! (Zie foto)

Bijgevoegde bestanden:

5. Mikkie32

Mikkie32 Bekend lid

18 okt 2016
    804
    62
    28
    .

Bijgevoegde bestanden:

DangerBlonde, LenaMill en marloesje24 vinden dit leuk.
  6. DangerBlonde

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Ziet er goed uit! Nesteldrang haha :p je kan jezelf ook maar beter afleiden zo ver het nog kan. Gaat de tijd sneller.

Ik weet ook niet of ik nog een keer wil laten strippen volgende week. Moest nu ook een week wachten van haar. Misschien dat ik tegen die tijd weer moed heb verzameld.

Mikkie32 vindt dit leuk.
  7. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    De meeste kindjes komen tussen week 39 en 41 spontaan, zonder strippen. Waarom dan pijn lijden van het strippen? Ik wacht het rustig af. Ook al stampt Korneel voortdurend tegen mijn ribben en vermoed de gyn dat ik blauwe plekken heb aan de binnenkant van mijn buik. Het is een sterk kereltje. Bijna 4kg ook al... maar ze doen niks tot 41 weken.

8. Mikkie32

Mikkie32 Bekend lid

18 okt 2016
    804
    62
    28
    Nou de voorween zijn weer terug hoor. Joepieeee... haha

LenaMill vindt dit leuk.
  9. marloesje24

marloesje24 Fanatiek lid

28 mrt 2011
    1.474
    395
    83
    Hier geen pijn van t strippen hoor.. Ja nu goede krampen Enzo...
    De pijn van mijn spier in mn buik is niet te doen meer.. zeker geen 3 weken nog

10. Mikkie32

Mikkie32 Bekend lid

18 okt 2016
    804
    62
    28
    Mijn buik zit sinds vanmiddag een stuk lager. Dat heb ik volgens mij dus gemerkt!

11. marloesje24

marloesje24 Fanatiek lid

28 mrt 2011
    1.474
    395
    83
    Indalings weeën?

12. Mikkie32

Mikkie32 Bekend lid

18 okt 2016
    804
    62
    28
    Ja dat zou zomaar kunnen.. nu pas! My god, dan gaat het echt nog wel even duren denk

13. Sterretje31

Sterretje31 Bekend lid

8 nov 2014
    726
    75
    28
    Pffff..... zijn bij jullie de buikkrampen, voorweeën, harde buiken ‘s avonds ook veel erger?

14. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Ja 's avonds en 's nachts is het veel erger! Hier ook... Soms denk ik zelfs, nu gaat het beginnen. Maar... er begint niks.

15. baboon

baboon Lid

21 jul 2017
    81
    16
    8
    Vrouw
    Volgens mij zegt het moment van indalen niks hoor, @Mikkie32 . Sommige baby's dalen pas in bij de bevalling.

16. DangerBlonde

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    @Mikkie32 hoeft niet lang te duren hoor, wat @baboon zegt het kan zelfs bij de bevalling pas gebeuren!

@Sterretje31 ja, in de avond werd het hier ook altijd meer met de krampen.

Het is weer 5 uur en ik zei de gek is weer wakker :|
    Ben zojuist volgens mij de slijmprop verloren op het toilet. Dikke vieze slijmerige klodder met roze bloed (sorry voor het beeld)... ik zei ook nog hardop ieuw toen ik t zag :roflmao: heeft de tweede keer strippen gisteren in elk geval dat effect gehad. Verder alleen wat menstruatie krampjes en bloed/slijmverlies wat nog niet gestopt is.
    Maar toch durf ik nergens meer op te hopen deze week.. zat er gisteren echt doorheen, heb alleen maar lopen huilen de halve dag van die stomme hormonen en koudwatervrees voor de bevalling en de tijd er na o_O
    Heb me voorgenomen om vandaag met manlief en de hond een kleine boswandeling te gaan maken als het droog blijft, beetje frisse lucht en weg van die 4 muren doet vast goed.

17. Mikkie32

Mikkie32 Bekend lid

18 okt 2016
    804
    62
    28
    Ahh gerum!! Het is ook allemaal niet niks he. Je wil het allemaal heel graag maar tegelijkertijd ben je ook onzeker en heb je angst. Ik ken dat wel. Maar als je nog steeds bloedverlies hebt zou ik wel even bellen.. kan wel een teken zijn op.. ;) hier moet ik dan bellen in ieder geval. Wandeling doet altijd goed, vooral in het bos en als dan het zonnetje schijnt.

Ik heb een redelijke nacht gehad.. ook om 5u wakker maar wel weer in slaap gevallen en nu weer wakker. Zo naar tandarts en gyn. Mn buik zat net nog wat lager. Hier nu alleen wat krampjes en soms harde buik.

18. Sterretje31

Sterretje31 Bekend lid

8 nov 2014
    726
    75
    28
    Goedemorgen deze morgen.
    Hier echt een klote nacht :(
    Eerst echt mega last van voorweeën en kon totaal m’n rust niet vinden. Toen ik bijna in slaap viel, werd m’n zoontje wakker en heeft me tot na 2 uur bezig gehouden...
    voel me zo verrot nu! Hoop straks nog wat bij te kunnen slapen :(

19. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Hier word ik ook steeds onrustiger als ik aan de bevalling denk. Vind het eng en spannend en toch zal dat ook een prachtig moment zijn... Ik zal blij zijn als het achter de rug is. Jammer dat ik niet weet wanneer hij geboren zal worden. In het slechtste geval wordt het nog 18 november en laten ze mij ruim een week overtijd gaan. Ik ben zelf ook 10 dagen te laat geboren, nadat mijn moeder werd ingeleid. Ik heb ook al gelezen dat het hormoon oestradiol omhoog gaat als je lichaam klaar is voor de bevalling. Dat hormoon is bij mij altijd het probleem geweest tijdens de hele icsi periode. ...

20. marloesje24

marloesje24 Fanatiek lid

28 mrt 2011
    1.474
    395
    83
    Hoe gaat het nu? Hier wel krampen steeds maar onregelmatig. Heb ook nog steeds bloed en slijmverlies maar dat kon erbij horen (bij t strippen) zei de vk tegen mij...

Deel Deze Pagina