Fijn @DangerBlonde Misschien komt ze nu ook gewoon ineens omdat je opgelucht bent! @ de rest mjjn spannende volle maan verhaal: een mega huilbui Hahaha ook niets dus
Ik heb een topic aangemaakt om verder te kletsen als de baby's geboren zijn. www.zwangerschapspagina.nl/threads/november-2017-mamas.666063/
Ja, ben ook echt opgelucht. Heb er nog lang over na liggen denken in bed vannacht (was dus een kort nachtje hier van 3 tot 7 ongeveer..) heb in elk geval wel weer een beetje een lichtpuntje dat het allemaal goed gaat komen. En dat ik serieus genomen wordt. Had vannacht veel harde buiken van het strippen nog eens en een vol hoofdje van het gesprek, moest even bezinken. Verder nog geen baby of iets hier dus die volle maan heeft hier ook niks gedaan @Elsa86 wat een leuk idee een nieuw topic, ik ga hem zeker volgen straks als onze baby er ook is!
Zal wel dat je opgelucht bent!! Ik ben blij voor je. Wij gaan dinsdag aan de gyn een dag vragen waarop ik ingeleid word. Het duurt en blijft duren. De baby weegt al zoveel en wordt steeds sterker.
Superleuk!!! Zou jammer zijn elkaar uit het oog te verliezen na de geboorte. Dit was zo'n fijn forum en heel positief tov andere forums die ik ooit gekend heb.
Moet je zeker doen, kan me goed voorstellen dat jij er ook tegenop begint te zien zo. Je mannetje wordt groot in je buik! Ben wel heel benieuwd wat je gyn zegt dinsdag! Wel een leuk idee, maar praktisch lastig denk ik aangezien iedereen verspreid woont van zuid Limburg tot Groningen tot België
Snap ik heel goed. Als ik had geweten dat Mia zo groot en zwaar zou zijn, zou ik ook willen dat ze eerder gehaald was. Maar ze werd 800 gram lichter geschat.
Nu heb ik plots weer schrik voor de knip of scheur tijdens de bevalling. Hoe geneest dit het best? Heb je er erg veel last van? Ik moet eentje van meer dan 4 kg uitpersen...
Ik merk dat ik vandaag ook wat angstig ben voor de bevalling.. Ik hoop dat alles een beetje soepel verloopt en onze meid en mij niks overkomt.. brr maar niet te lang overna denken
Ja ik denk dat hoe langer we moeten wachten, hoe meer tijd we hebben om te piekeren. Ik en mijn man hebben besloten op vanavond de laatste keer met ons twee uit eten te gaan. Ik ben mijn luie zetel zooooo beu en wil nog eens buiten komen.
Ze zeggen vaak dat een scheur makkelijker geneest dan een knip. Ik heb bij Fayèn een knip gehad en nu dus gescheurd. Tuurlijk is het gevoelig, maar de pijn valt me nog reuze mee. Eerste keer plassen heb ik onder de douche gedaan (werd geadviseerd). En nu spoel ik niet meer tijdens het plassen, alleen erna. Ik ben wel heel bang voor de grote boodschap. Heb van de gynaecoloog een recept meegekregen voor poeders om de ontlasting soepel te houden. Maar de vorige keren vond ik dat ook heel eng. Het is natuurlijk maar een schatting. Voor hetzelfde geldt weegt hij maar 3500 gram. Bij de liggingsecho met 35 weken werd Mia nog 2900 gram geschat. Daar zou nog ongeveer een kilo bijkomen. Ik snap je angst, maar je kunt niet meer doen dan het gewoon op je af laten komen. Het komt allemaal goed. Eet smakelijk.
Vd knip vorige keer weinig last gehad. Ja met zitten een beetje. En eerste keer ontlasting vond ik hee spannend. P
Ahhh hee goed idee en gezellig. Denk dat het normaal is dat je steeds meer beren op de weg gaat zien of gaat zoeken voor de bevalling. Koud water vrees is normaal hoor
Ik hoop dat ze ons manneke zijn gewicht dan zwaar overschat hebben. Zou liever een lichter kindje op de wereld zetten. We hebben onze plannen licht gewijzigd. De kleine is veel te vervelend aant doen in de buik momenteel. Zo kunnen wij niet uit eten. We proberen morgenmiddag te gaan. 's Middags is hij altijd wat rustiger dan in de avond. Hij schopt zo hard dat het echt pijn doet. Soms lijkt het zelfs te voelen alsof zijn voetje blijft vastzitten achter mijn ribben. Hij schopt zelfs tegen de beugel van mijn BH, zo hard dat mijn BH naar boven vliegt.
Ik heb mij daar al gemeld, al ben ik natuurlijk in oktober bevallen. @LenaMill het genezen zal per persoon verschillen. Ik ben in geknipt en gescheurd en loop alweer rond.vandaag zelfs even buiten geweest. Poepen vond ik ook doodeng. Maar gaat goed.